Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ronnie 28-09-2021

Na ruim 15 jaar gebruik van een Plasma TV op zoek gegaan naar een vervanging. Bij Kamera Express (FOKA) staan de televisie toestellen ruim opgesteld. Zodoende goed te vergelijken. Tweemaal langs geweest en steeds goed en deskundig geholpen. Uiteindelijk gekozen voor de LG OLED55G1RLA EVO (2021). Ook de bezorgservice was flexibel en prima geregeld.
Kamera Express 30-09-2021

Wauw wat een topper van een TV heb je aangeschaft! Dit zal een hele nieuwe kijkervaring bieden! Veel plezier ervan.

Anne 28-09-2021

Fijne winkel en erg vriendelijk personeel. Nemen ruim de tijd om je te helpen en bevelen geen dingen aan die je onnodig geld kosten! Ik heb fijne adviezen gekregen als beginnend hobby fotograaf!

Petra Zinger 28-09-2021

Aangezien mijn vorige camera de Sony Cybershot stuk is. En ik wel graag dezelfde camera weer wilde hebben. Ging mijn man voor mij de camera opzoeken op Kamera Express. Om te kijken wat de camera daar moest kosten. De side is duidelijk en overzichtelijk. De camera was gauw gevonden. De camera bleek goedkoper dan de vorige, die ik elders had gekocht. Je kan alles heel makkelijk vinden en regelen. Ik heb ook voor een klein bedrag een extra verzekering geregeld voor o.a het laten allen van de camera. En ook een hele snelle levering
Ik had de camera de volgende dag al in huis.
Ik ben er blij mee, dus zeker een aanrader.
Kamera Express 30-09-2021

Hi Petra, fijn dat je eenzelfde camera hebt kunnen vinden en dan ook nog voordeliger dan voorheen! Wij wensen je veel plezier met je bestelling.

Corrie 28-09-2021

Zij kunnen je goed adviseren, zijn vriendelijk, behulpzaam en niet opdringerig.

René Langmans 28-09-2021

Kwaliteit in alle opzichten, zowel toestellen als medewerkers zijn super professioneel

Aschwin 28-09-2021

Nette winkel met kundig personeel. Via hoofdkantoor een lens klaar laten leggen en zij namen alles uit handen waardoor ik alleen nog maar even langs hoefde te rijden. De lens is top en naast fabrieksgarantie van 2 jaar extra 3 jaar erbij gekregen dus 5 jaar in totaal. Ik beveel deze winkel zeker aan!
Kamera Express 30-09-2021

Goed om te horen dat je gebruik hebt gemaakt van zegt service. Altijd fijn als alles al voor je klaarligt. Dat scheelt een hoop gedoe en tijd. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop.

M. Janssen 28-09-2021

Prettig overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel. Medewerker (*) heeft uitgebreid de tijd genomen bij te ondersteunen van mijn aankoop. Medewerker is kundig en vriendelijk. Ook collega's dachten graag mee wanneer dit nodig was. Kortom topwinkel.
Kamera Express 28-09-2021

Wat leuk om dit te lezen! Bedankt voor je lovende review en graag tot een volgende keer.

Lennaert 27-09-2021

Ben het objectief in de winkel in Capelle gaan halen. Werd zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door de medewerker.

P. Klaassen 27-09-2021

Erg goed geholpen door aardige verkoper die mij goed informeerde over compact camera´s in het algemeen. Uiteindelijk gekozen voor de Panasonic TZ100. Topcamera, maakt mooie foto´s en is makkelijk te bedienen.
Kamera Express 28-09-2021

Wat fijn dat we je hebben kunnen helpen bij je zoektocht naar een passende compactcamera. Wij zijn benieuwd naar de mooie beelden die je hiermee gaat maken. Wellicht eens leuk om mee te doen met een van onze fotowedstrijden via onze facebookpagina?

Mike 27-09-2021

Kamera-Express Rotterdam NR.1. Ik kocht begin sept.2021 een Sony A7 II. Ik werd goed geholpen en geadviseerd door Kamera-Express. Ik dank Kamera-Express voor de uitstekende service. Ik ben heel blij. En mijn vrouw is nog blijer want ze staat nu heel mooi op de foto.
Kamera Express 27-09-2021

Dat vinden we leuk Mike! En je weet wat ze zeggen: 'A happy wife is a happy life!' ;)

Pieter Perquin 27-09-2021

De bestaande body van mijn spiegel-reflex camera van 10 jaar oud had helaas averij opgelopen. Een reparatie zou te kostbaar worden en daarom heb ik besloten een nieuwe body aan te schaffen. Ik werd hierbij heel goed geadviseeerd en kon de nieuwe body gelijk meenemen.
Kamera Express 27-09-2021

Soms is het helaas tijd om afscheid te nemen van het oude en is het nieuwe voordeliger. Een dubbel gevoel vaak, maar toch ook weer heel leuk. Veel plezier met je nieuwe body!

Tommie 26-09-2021

Deskundig personeel, enthousiast en klantvriendelijk. Zeer goed geholpen en erg tevreden met mijn aankoop.

AW 26-09-2021

Mooie store, deskundig personeel dat je graag te woord staat en daar ook de tijd voor neemt. Aanrader!

Nathalie 26-09-2021

Wij zijn een dagje naar Breda geweest voor informatie over onze hobby fotografie en zijn vervolgens terug gekomen met een nieuwe camera. Deze man die ons hielp had duidelijk veel verstand van camera's en heeft ons zeer goed geholpen.
Tot nu toe nog erg tevreden over de camera alleen omdat we geen vergelijkingsmateriaal hadden een 8.
Kamera Express 27-09-2021

Een dagje Breda en een nieuwe camera, een topcombinatie! Veel plezier met het ontdekken van je nieuwe camera.

Paul 26-09-2021

Erg goed geholpen en goed en duidelijk advies gehad.
In de winkel heb ik de Canon 90D aangeschaft en ben er zeer tevreden over. Voor wat ik ermee doe (hobby wildlife en wat landschap) is de camera perfect voor mij!

Ik ben blij, bedankt!
Kamera Express 27-09-2021

De Canon 90D is een hele mooie camera. Met de lenzen ga je natuurlijk kijken naar het soort fotografie, maar dit is al een hele fijne basis! Graag gedaan en hopelijk tot een volgende keer.

Kim 26-09-2021

Ik ben bij Kamera expres terecht gekomen via mijn vriendin. Ik wou graag een startmodel camera om mee te beginnen, had al van alles uitgezocht thuis om vervolgens naar de winkel te gaan om me extra te laten informeren. Eenmaal in de winkel laten zien wat ik graag wou hebben gaven de medewerkers mij een eerlijk antwoord opaal mijn vragen, zelfs de eerlijkheid om te zeggen dat ik beter voor een systeemcamera kon gaan dat een spiegelreflexcamera ivm dat deze in de loop van tijd zou verdwijnen en alles over zou gaan naar systeemcamera, ook schijnt de overstap spiegel-/systeem wat ingewikkelder te zijn. Gisteren mijn eerste systeemcamera aangeschaft en een goede service gehad van de medewerkers van Kamera expres Almelo voor mij een echte aanrader voor iedereen.
Kamera Express 27-09-2021

Hi Kim, leuk om te lezen dat je ons gevonden hebt en zo tevreden bent! We zullen altijd proberen om vragen zo eerlijk en volledig mogelijk te beantwoorden. Heel veel plezier met je nieuwe systeemcamera.

B Kaptein 26-09-2021

Ons bezoek aan kamera-express heb ik als zeer plezierig ervaren. Ik was als beginnende fotograaf opzoek naar een spiegelreflexcamera maar heb dankzij de goede adviezen van Kamera-express toch een systeemcamera gekocht. De EOS M50 Mark ii. Ik ben erg blij met de camera en hoop hier in de toekomst mooie foto's mee te maken. Bij de body heb ik eveneens een Canon EF-EOS M mount adapter voor EF lenzen op een EOS M camera gekocht. Daarbij heb ik een telelens gekocht. De canon EF 75-3000mm F/4-5.6 iii. Deze ga ik binnenkort intensief uitproberen. Tot nu toe ben ik zeer tevreden met mijn aankopen.
Kamera Express 27-09-2021

Grappig hoe het eerste idee kan veranderen door erover in gesprek te gaan. We zijn blij te lezen dat de aankoop ook naar wens is. De M50 is al een all round camera, maar met de adapter bij heb je nog meer mogelijkheden. Veel plezier met je nieuwe camera!

Pascal 25-09-2021

Super service en veel vakkennis in huis. Met mooi product naar huis gegaan. Canon EOS 250D gekocht in een kit.

Harrie van Geffen 25-09-2021

Vorige tv hier met 5 jaar garantie gekocht. Na 4 jaar was er een probleem. De tv is netjes thuis opgehaald en wordt onder garantie gerepareerd. Klasse! Toch heb ik besloten een nieuwe erbij te kopen, omdat de techniek niet stil heeft gestaan. Uiteraard heb ik deze opnieuw bij Kamera Express gekocht. Binnen 24 uur na aankoop veilig en wel aan de muur!
Kamera Express 27-09-2021

Balen dat je televisie een probleem gaf, maar de 5 jaar garantie is dan natuurlijk top! Net zoals jouw nieuwe aankoop die ondertussen al schittert aan de muur. Veel kijkplezier op beide Harrie.

lens 24-09-2021

Ik heb mijn sony alfa7 3 nu reeds 3 weken in mijn bezit. Door de deskundige uitleg in de kamera express winkel in Turnhout kon ik er vrij vlug mee aan de slag. De video van de quickstart heeft me ook enorm vooruit geholpen. Die zat werkelijk goed in elkaar.
nu blijven genieten van de sony.
Kamera Express 27-09-2021

Fijn dat deze camera een quick start heeft. Zo heb je een en ander toch wat sneller door. We wensen je nog veel plezier met je nieuwe Sony, maar dat komt vast wel goed!

Luc 24-09-2021

Ik ben al goede klant sinds 2016 maar er moet mij toch iets van de lever !!! Van alle orders ooit heb ik nog zelden ervaren dat hun belofte van voor 23u59 besteld ,er levering is de volgende dag !!! Ook al is het item in voorraad ! Als dit een loze belofte is zet dat dan niet als verkoopargument !!! Voor de rest wel tevreden met de winkel in Gent !!!
Kamera Express 27-09-2021

Hi Luc, wat vervelend dat het met jouw orders nooit goed lijkt te gaan. Sommige betaalmethodes duren wat langer om te verwerken, zoals het gebruik van een creditcard. Misschien dat hier het probleem in zit. Mocht je willen dat we hier nog eens verder naar kijken, neem zeker eventjes contact met ons op.

Jan Lodewijkx 24-09-2021

Het is maar goed dat ik langs ben geweest, anders had ik een verkeerde keuze gemaakt, ben geweldig door personeel geholpen.
DE aangeraden Sigma 18-35 objectief is een goede oplossing voor mijn probleem, resultaat is geweldig,
Kamera Express 27-09-2021

Fijn dat we je konden helpen met het maken van de juiste keuze, Jan. Heel veel plezier met de lens!

Monique 24-09-2021

Een Sony Cybershot gekocht deze dinsdags gekocht en woensdag al in huis. Super. Ben blij met mijn camera maakt mooie foto's en makkelijk in gebruik. Ook nog eens 5 jaar garantie.
Kamera Express 27-09-2021

Supersnel, dat is natuurlijk fijn! Vergeet je de garantie niet nog even aan te vragen via onze website?

van der Meer 24-09-2021

Heb ervoor gekozen om hier een nieuwe camera te kopen na op internet te hebben rond gekeken. Ben naar de zaak gegaan en heb goede uitleg gekregen en alle benodigdheden die er nodig waren erbij gekocht, na duidelijke uitleg over wat de verschillen waren tussen de verschillende types. Daarnaast een net bedrag voor mijn oude camera gekregen. Al met al niet voor niets dat ik telkens op hun uitkom bij de aanschaf van mijn fotografie producten en accessoires
Kamera Express 27-09-2021

Leuk dat je bij ons terecht bent gekomen, keer op keer! Daar worden we heel blij van. Met een inruil hebben wij ook weer een mooie camera erbij voor onze tweedehands assortiment. Tot een volgende keer.

Piotr 24-09-2021

In mijn zoektocht voor de TV is uitgekomen bij Kamera Express.
Snel en goed geholpen met beste prijs .
communicatie over levering ging uitstekend
En de TV is super!!!
Ik ben tevreden met de goede service van Kamera Express!
Kamera Express 24-09-2021

Hi Piotr, wat super om te lezen dat je zo tevreden bent met je aankoop. Wij wensen je heel veel kijkplezier met je nieuwe TV!