Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Dieter Lauwers 03-10-2021

Goede uitleg gekregen over het toestel dat we kochten. Er werd tijd gemaakt om verschillende opties te bekijken zelfs toen de wachtrijen langer werden

FPS 03-10-2021

Kamera Express
De fotozaak waar je zowel via internet als via een winkel goed terecht kunt!
Kamera Express 05-10-2021

Die slogan klopt inderdaad ook. Bedankt!

John 02-10-2021

In de winkel Rotterdam een product uitgekozen en eerst thuis wat reviews gelezen. Tevens de prijzen van dit toestel opgezocht en contact gezocht met de klantenservice. Na wat overleg met leidinggevende is de prijs redelijk aangepast en heb ik besloten de
LG 50UP7800LB aan schaffen en in Capelle a/d IJssel te gaan ophalen.
Na het aanmelden werd er gevraagd onder het genot van een bakje koffie maximaal 30 minuten te wachten op mijn aangeschafte toestel. Helaas werd de wachttijd langer dan verwacht maar hier werd tot twee maal toe excuus gemaakt en uitleg gegeven wat de oorzaak was. Uiteindelijk kwam het toestel en werd de lange wachttijd gecompenseerd met wat extra korting ter compensatie. Complimenten en prima opgelost deze extra service.
Na het aansluiten en ophangen van het toestel in mijn slaapkamer snel kunnen instellen omdat er een prima begeleiding was via de menu's, beeld is prima voor een LED tv maar kan niet op tegen mijn LG oled in de huiskamer maar daar is het prijsverschil ook naar. Tevens zat de duurdere afstandbediening met muisaanwijzer bij dit type en werkt super zoals ik al gewend was.
Kamera Express 05-10-2021

Sorry dat het iets langer duurde! We wensen je heel veel kijkplezier met je nieuwe televisie.

GielvL 02-10-2021

Ik kom vaker in een van de winkels van Kamera-express. Vriendelijk personeel en laten je vrij rondkijken. Ruime keuze in producten. Het mooie van een fysieke winkel is dat je het product ook kunt vasthouden.
Kamera Express 05-10-2021

Dat is absoluut het voordeel van even langs de winkel kunnen gaan. Leuk dat je meerdere vestigingen hebt bezocht!

Willy Malfroid 02-10-2021

Voor mij de dichts bij zijnde winkel .Zeer vriendelijke bediening.Het fototoestel is zeer performant en heb goede ervaring met Panasonic, reeds mijn derde toestel.

Sascha 02-10-2021

Als beginnend fotografe werd ik heel goed geholpen door een medewerkster. Fijne duidelijke uitleg.

Rick 02-10-2021

Al jaren vast klant bij Kamera Express Rotterdam, waaronder dit filiaal in hartje Rotterdam.
Week geleden hier mijn oude Canon 5D mkIII ingeruild voor de Canon R6, Dit omdat de service van Kamera Express altijd goed is en omdat ze net ietsje meer voor mijn oude camera terug gaven dan de concurrent.
Zoals gezegd, goed geholpen door de vriendelijke medewerker van Kamera-Express en met een tevreden gevoel (klein beetje pijn in mijn hart voor het achterlaten van mijn Oersterke en degelijke 5D mk III) weer richting huis om me volop in het nieuwe avontuur te storten met mijn Canon R6.
Als je niet van lang wachten hou, ga dan op maandag morgen naar dit Filiaal, andere dagen is het echt heel druk, maar eerlijk gezegd vind ik dat niet raar, voor goede service, een bak koffie, een goede inruilprijs staat Kamera Express altijd voor iedereen klaar.
Kamera Express 05-10-2021

Rick, ontzettend bedankt voor jouw lovende review. We kunnen ons goed voorstellen dat je even moest slikken bij het achterlaten van je 5D mark III, maar hopelijk word je van de R6 weer snel helemaal de oude. Heel veel fotoplezier en kom gauw maar een bakkie doen om over de resultaten te vertellen.

Tim 02-10-2021

Ik heb er een week geleden een Nikon D780 met 24-120mm lens gekocht. Het personeel is erg behulpzaam geweest. Goede prijzen en uitgebreid assortiment. Zeker aan te raden!
Kamera Express 05-10-2021

Dat is een mooie aankoop Tim. Fijn dat we je hiermee konden helpen.

Bosman 02-10-2021

Onze droomcamera gekocht bij Kamera Express Groningen & we hebben echt een topservice gehad! Kundige informatie en veel geduld.. bedankt!

Frank 01-10-2021

Vakkundig, niet opdringend, snel en belangstellend, dat is denk ik kort samengevat hoe je in de winkel van Kamera express Almelo geholpen wordt.
De huiselijke sfeer is ook aangenaam. Niks veranderen dus.
Kamera Express 05-10-2021

Kort maar krachtig, maar we worden er zeker blij van. Bedankt Frank!

Marti 01-10-2021

De winkel is dichtbij, altijd handig. Je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen.
De gekochte lens maakt de camera compleet, ligt goed in de hand, en is een stuk lichter dan de lens die ik had, dus fijner om mee te nemen.

Marleen 01-10-2021

Geweldige hulp gekregen bij mijn keuze van een panasonic lumix DC-TZ200. Instellingen werden onmiddellijk naar mijn voorkeur ingesteld

Femke 01-10-2021

Gekozen voor Kamera Express omdat ze scherpe aanbiedingen hebben en er ook een fysieke winkel in de buurt was om de producten te bekijken.
Ik had gehoopt om meer artikelen in de winkel te kunnen zien, en dingen met elkaar te kunnen vergelijken maar de filiaal in Groningen vond ik redelijk leeg, meer aanvoelen als afhaalpunt. Wel een duidelijke website met veel informatie, dus website top…winkel had ik iets meer van verwacht.
Kamera Express 05-10-2021

Hi Femke, balen dat de voorraad in Groningen niet toereikend was. Je kan natuurlijk altijd een reservering plaatsen voor een aantal artikelen. Dan zorgen we er in ieder geval voor dat die klaar liggen om te bekijken.

Ben de Hondt 01-10-2021

Keurig verzorgde winkel. Zeer behulpzame verkoper. Het pakket was goed verpakt verzonden, en de dag na mijn aankoop had ik het al in huis. Kortom ben ik zeer tevreden.
Kamera Express 05-10-2021

Fijn dat het zo snel geleverd kon worden Ben. Veel plezier van jouw aankoop.

Frank Peters 01-10-2021

Op de eerste plaats op hun site gekeken , daarna naar de winkel waar ik fantastisch ben geholpen door het vakkundige personeel, iedere vraag werd beantwoord , waardoor ik besloten heb een camera bij , in deze winkel te kopen , Deze winkel is een echte aanrader
Kamera Express 05-10-2021

Wat top dat we je zoveel duidelijkheid hebben kunnen geven Frank. Heel veel plezier met jouw nieuwe camera.

Martijn 30-09-2021

Ik heb nu een Epson ET 8500 printer gekocht bij Kamera Express. Ik koop al jaren foto- en computerapparatuur bij voorkeur bij Kamera Express Het is een prettige winkel met uiterst deskundig personeel van wie je objectief advies krijgt en waar je nooit het gevoel hebt dat je iets wordt aangesmeerd.
Kamera Express 01-10-2021

Bedankt voor je review Martijn! Super om te zien dat je al zo lang klant bij ons bent.

Noor 30-09-2021

We zijn naar Kamera express in Maastricht geweest voor een nieuwe spiegelreflexcamera en we zijn zeer tevreden over de hulp dat we hebben ontvangen. Personeel weet waar het over gaat, vriendelijk en denkt met je mee. We zijn zeer tevreden de winkel uit gelopen.

Esmee Janssen 30-09-2021

Goede winkel. Door de focus en kennis heb ik gekozen voor kamera express. Dit is goed bevallen omdat de verkoper goed kon vertellen wat de verschillen waren en wat hij zou aanraden. Ik zou het daarom andere zeker aanraden mochten ze opzoek zijn naar een camera of andere materialen.
Kamera Express 01-10-2021

Bedankt voor je review Esmee! Super dat we je hebben kunnen helpen bij je aankoop.

Rudy 30-09-2021

Op de site van Kamera express een selectie gemaakt van een compactcamera. In de winkel te Utrecht een goed advies gekregen, waarna ik een keuze heb gemaakt voor een canon powershot G7 mark X II. Prettig geholpen door de medewerker en makkelijk te bereiken locatie.
Kamera Express 01-10-2021

Altijd verstandig om vooraf al te kijken welke camera's aan jouw eisen voldoen. Onze werknemers helpen je graag bij het maken van een beslissing hierin. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe camera en hopen je nog eens terug te zien in een van onze winkels.

Menno Kunst 30-09-2021

Ben in Arnhem door een vriendelijke jongeman geholpen met de nodige kennis over camera´s. Ik ben hier goed geholpen / begeleid in de aankoop van mijn Canon Eos 250d met daarbij een goed advies over de lens keuze. Ik ben erg te vrede met het geen wat ik uiteindelijk gekocht hebt.

sijmen 30-09-2021

Professionele lui, goede hulp bij aanschaf best wel dure camera +lens. Advies over verzekering en een korting. Service en aardig.

Theo Stuy 30-09-2021

Fantastisch bedrijf met uitstekende service en uiterst vriendelijke klantgerichtheid!
Nadat ik per vergissing een verkeerd product had besteld, kon ik dit in één van de winkels van KAMERA EXPRESS in Arnhem terugbrengen om in Capelle a/d IJssel omgeruild te worden voor het product dat ik daadwerkelijk had willen bestellen. De zeer vriendelijke en efficiënte wijze waarop ik daar werd geholpen verdient al mijn lof! Eveneens ben ik uiterst tevreden met de gezwinde manier waarop de producten in Capelle zijn omgewisseld en het juiste product is verstuurd en bij mij is afgeleverd! CHAPEAU !

Ik kan een ieder aanraden gebruik te maken van dit bedrijf, KAMERA EXPRESS, voor producten die zij aanbieden!

Ing. J. Th. Stuy
Kamera Express 01-10-2021

Wat een mooie review Theo! Hartelijk dank daarvoor. Super om te zien dat we wederom een klant blij hebben gemaakt. Daar doen we het voor.

Eddy 29-09-2021

Ben nog , in geen ander schop zo goed te woord gestaan als in Camera Expres Antwerpen , zeker aan te bevelen en wat een geduld
super doe zo voort
Kamera Express 30-09-2021

Dank voor je review Eddy. Zo hoort het natuurlijk ;). Blij te horen dat je zo tevreden met ons bent.

Jeannette 29-09-2021

Heel prettig geholpen bij het kiezen van een nieuwe camera. Mensen zijn vriendelijk, geduldig en het belangrijkste, zeer deskundig. Er wordt niets opgedrongen en goed geluisterd naar wat je wilt. Ik ben heel tevreden met mijn aanschaf. Ik kan de vestiging in Den Haag van harte aanbevelen.
Kamera Express 30-09-2021

Heel erg bedankt voor je mooie review Jeanette. We hopen je nog veel vaker zo goed van dienst te mogen zijn.

Jamshid 29-09-2021

al jaren klant bij hun en nog steeds vriendelijk en snelle service. diskundige advies