Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

aad 04-09-2023

Hele fijne winkel waar je alles kan bekijken mooie inrichting .
En personeel dat er tenminste verstand van heb prima voorlichting.
Ik koop graag in zulke winkels en niet op internet via een schermpje zo maar alles bestellen ik wil zien wat ik koop.
Deze zaak vind ik top.

Bartel 68 03-09-2023

Vriendelijke verkopers, professionele uitleg. Zeker niet opdringerig.
Goede, correcte communicatie via e-mail over mijn bestelling. Leveringstermijn werd gerespecteerd.
Ik kon mijn fototoestel bestellen zonder voorschot te moeten betalen.
Gratis parking aanwezig naast de winkel.

Vriendelijk, deskundig, professioneel 03-09-2023

Ik heb on-line een camera en lens besteld bij Kamera Express en opgehaald in Capelle aan den IJssel. Ik had nog een aantal vragen en werd vriendelijk te woord gestaan. De medewerker vond ik professioneel in zijn handelen en had veel kennis. Verder vond ik de website prettig. Er was voldoende informatie te vinden. Per telefoon waren ze niet goed bereikbaar. Daar staat tegenover dat er een fysieke winkel is waar je naar toe kunt gaan en ze reageren snel (op de dag zelf nog) op mail. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen!

Warden 02-09-2023

Ik heb net een DJI drone aangeschaft bij Kamera Express. Reden was dat je hier 5 jaar garantie kan krijgen, mits je een review schrijft. Bij deze dus. Product was in de aanbieding. Product werd goed verpakt afgeleverd. Nog meer net in gebruik, nog geen problemen tegengekomen. Website was correct wat betreft informatie. Misschien niet geheel duidelijk aangegeven dat de meegeleverde oplaadkabel USB C klein naar USB C klein is, daardoor past deze kabel niet in een gebruikelijke telefoonoplader. Wel kan den telefoonoplader met de kabel van de telefoon gebruikt worden voor het opladen.

A. vd Meeberg 01-09-2023

Voor de shop gekozen, omdat deze het dichtste bij is. Ik ben uitstekend geholpen en geadviseerd door de medewerker en zal deze shop zeker aanbevelen. Fijn als je geholpen wordt door iemand waarvan je merkt dat die veel weet van de camera en kan vertellen hoe er mee om te gaan.
Kamera Express 01-09-2023

Fijn te lezen dat goed geholpen bent!

Je bent altijd welkom, ook als je alleen vragen hebt!

Ewoud Willem den Breeijen 01-09-2023

Een bestelling afgehaald die ik de week ervoor al deed. Mooi, notabene in het weekend nog, op de hoogte gebracht dat die binnen was.
Bij het afhalen nog vele vragen gehad over een lens. Dingen kunnen bekijken in overleg met personeel. Uiteindelijk mijn oude lens ingeruild voor een nieuwer, zuiverder en tweedehands type (Canon 100-400mm USM IS L mk1 naar mk2) welke ik in slechtere staat bij andere winkels voor soortgelijke prijzen zie weg gaan.
Het was dus een 'no-brainer' deze aan te schaffen.

Kamera-Express neemt gewoon goed de tijd voor de klant en weet waar men het over heeft.

Ollie 01-09-2023

Uitstekend en deskundig geholpen in de nieuwe winkel in Utrecht Leidse Rijn. Pas net geopend, de meeste vitrines moesten nog worden gevuld, dus te zien viel er nog niet veel, maar de camera waar wij voor kwamen was aanwezig en als we iets wilden bekijken wat er niet was kon dat vrijblijvend besteld worden. Prima uitleg en goed advies op basis van onze wensen.

Jean-Pierre 01-09-2023

Deze winkel in Gent (België) is een echte aanrader omwille van de uitgebreide, gedetailleerde en professionele uitleg over de producten. Het vriendelijke onthaal heeft een persoonlijke menselijke toets. Ook de openheid over eerlijke prijzen i.v.m aankoop en verkoop is top!

Peter 31-08-2023

Deskundig personeel, die de tijd neemt om je vragen te beantwoorden. Hoe druk het ook is.

Romina 31-08-2023

super goed geholpen in de winkel op de Boomsesteenweg Antwerpen. Heel veel nuttige uitleg en voldoende vergelijkingen tussen verschillende camera's. Wij zullen in de toekomst zeker nog een aankoop doen bij Kamera Express!

JB 30-08-2023

We bought a €1000+ camera body from the shop in Leidsche Rijn. The shop is professionally set up and watching the staff they seemed helpful and attentive. The reason for the 8 instead of 10 is that our particular assistant seemed a little stressed and we felt on edge dealing with him. He seemed annoyed with us when he didn't know the answer to a question. Everyone can have a bad day I guess. In other respects we found the store good.

Martin 30-08-2023

Mooie winkel met deskundig personeel en een ruim assortiment. We werden snel en goed geholpen en kregen een redelijke prijs voor de camera en lenzen die we hebben ingeruild.

Rob 30-08-2023

Uitgebreide keuze, voor elke beginnende of veeleisende fotograaf wat wils. Bestellen gaat eenvoudig en snel.

Stefan Lambrechts 30-08-2023

Ik heb gekozen voor camera express omdat het een speciaalzaak is voor camera's, telefonisch contact is goed en medewerkers aan de telefoon hebben verstand van zaken. Levering was niet in orde; ik kreeg een mail dal alles klaar lag om af te halen en dat was niet zo, dit is een verbeter punt.
Kamera Express 30-08-2023

Bedankt voor de feedback Stefan! Die nemen we mee. Fijn dat de rest wel in orde was.

Ronald B. 30-08-2023

Bij Kamera-express Capelle heb ik een Sony a6400 gekocht met lenzen. In deze winkel ben ik zeer goed voorgelicht door de medewerker. Hij nam ruim de tijd en daardoor kon ik een goede keuze maken. De verkoper was niet opdringerig om meer te verkopen of duurdere apparatuur. Hij dacht goed mee en luisterde naar mijn wensen.

René van Tilborgh 29-08-2023

Normaal gesproken is een review positief of negatief, danwel ergens daar tussenin. In mijn situatie ligt dat wat anders. Ik heb een nieuwe camera Nikon Z7 gekocht, door omstandigheden werkte deze, eenmaal thuisgekomen en na uitvoerig testen, niet optimaal met mijn huidige lenzen. Na een mail hierover te hebben gezonden werd ik binnen 1 werkdag teruggebeld en is er voor mij een mooie oplossing gekomen. Tesamen met de aanschaf van een Nikon-lens, een Sigma-telelens en inruil van de oude apparatuur, maar vooral door een zeer goed advies en dito service, werkt alles nu prima. Mijn review is dus van negatief naar positief gegaan bij Kamera-Express Capelle a.d..IJssel!

Mario 29-08-2023

Deze ochtend in de winkel in Gent een mooie Canon RF lens aangeschaft. Zeer tevreden over de vriendelijke, enthousiaste en kundige hulp die ik hierbij kreeg. Zeer tevreden met lens en de geboden service.

Michel 29-08-2023

Besteld via internet en opgehaald in de winkel. Sony vlog camera ZV-1F. Vriendelijk geholpen in de winkel.

Ton Paulussen 29-08-2023

ik wilde overgaan van spiegelreflex (Nikon) naar systeemcamera (Sony). In de winkel in Utrecht werden mij in alle rust mogelijkheden geboden en besproken. Er werd tijd voor ingeruimd om een mooi pakket samen te stellen. Tevens werd mij de mogelijkheid geboden een camera met lenzen in te ruilen. Uiteindelijk de Sony a6400 aangeschaft met twee lenzen. Voldoet uitstekend aan onze wensen. Met dank voor de aankoopbegeleiding!

K.Rutten 28-08-2023

De Canon R6 Mark II met de 24-105mm f/4L IS USM bij Kamera express in Arnhem gekocht. Ik wist al precies wat ik wilde, dus bestellen en ophalen. Ik ben prima geholpen zoals altijd, en nog nuttige tips gekregen. Ik ben dik tevreden over mijn aankoop en de service .

Nillus 28-08-2023

Een camera Canon EOS R50 met lenzen RF 100-400 en RF-S 18-45 gekocht in de winkel in Breda, zeer vakkundig geholpen , en ze proberen niets extra aan te smeren.
ik werd naar huis gestuurd met "probeer eerst eens zonder flitser die kan je altijd nog kopen" thuis de camera geprobeerd en inderdaad een flitser is voor mij niet nodig. dat is nog een service

Mo 28-08-2023

Goede service. Naar de winkel geweest om advies te krijgen, ze hebben me erg goed geholpen. Camera is binnen en ik ben erg tevreden!
Kamera Express 28-08-2023

Fijn te lezen Mo!

Veel plezier met de camera.

Dick1957 28-08-2023

Uitgebreid aanbod en veel mooie aanbiedingen. Hier vind je altijd wel een camera die aansluit bij jouw interesse en portemonnee.

Roeline Hilverda 28-08-2023

Ik werd snel geholpen. Het personeel is vriendelijk en heeft kennis van zaken. Ik ging met een goed gevoel en het juiste spul voor mijn camera de winkel uit. En we werd mij koffie aangeboden. Altijd goed.

Fabian 28-08-2023

Goed en snelle service. Kundig en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!