Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Aa 23-09-2023

Prachtige kamera gekocht bij Kamera express in Capelle aan den IJssel. Goed geholpen en geïnformeerd.

dvanthof 23-09-2023

De site is overzichtelijke en zeer informatief, selecteren en bestellen ging dan ook prettig en vlot. Bij betalen ontstond een probleem dat ook de klantenservice niet direct kon oplossen. Men was vriendelijk en behulpzaam genoeg, maar kon het niet oplossen. Een bezoek aan de winkel loste alles op en ook daar was men behulpzaam, informatief en behulpzaam.
Dus mijn algemene oordeel is: Goed.

Peter Van Steen 22-09-2023

De beste prijs op de markt, minstens 15% en meer lager. Dan de concullega's. Bestellen was een peulschil. Vlotte communicatie en correcte levering. Uitstekend product ook. Als ik nu nog de mail krijg dat ik aanspraak kan maken op de 5 jaar waarborg dan kan
mijn dag niet meer stuk.

Bernard K. 22-09-2023

vakkundig en zeer degelijk en professioneel advies bij aankoop van een tweedehands fototoestel. Zeer vriendelijk onthaal.
Goede parkeerfaciliteit dankzij privé parking van de winkel in onmiddelijke nabijheid.

Peter Van Steen 21-09-2023

De scherpste prijs op de markt, duidelijke communicatie/feedback en hele vlotte levering. Daarenboven een schitterend product gekocht, mijn dag kan niet meer stuk !

Ingrid 20-09-2023

Vandaag een systeemcamera gekocht bij Kamera Express Almelo. Ontzettend fijn geholpen en ze hebben goed meegedacht! We voelden ons echt welkom! In het weekend nog even terug voor het afsluiten van een verzekering.
Kortom heel tevreden en met een zeer goed gevoel terug naar huis!

Tevreden klant 20-09-2023

Snelle service en duidelijkheid in de waarde van de in te ruilen camera. Vriendelijke personeel die tijd nam om mij te adviseren over de nieuwe aankoop. Erg tevreden!

tamminator 20-09-2023

Al tweemaal een camera gekocht bij deze winkel, zowel fysiek als online. Fysiek in de winkel in Den Haag ben ik heel goed en kundig geholpen. Ook online was het appeltje eitje. Snelle en fijne service en gemakkelijk contact te leggen.
facebook-8 20-09-2023

Bedankt voor het mooie compliment!

T. Nijhof 20-09-2023

Mijn keuze was om naar de fysieke winkel van Kamera-Express te gaan.
Men heeft kundige medewerkers, in mijn geval iemand die heel rustig, duidelijk en met veel geduld mijn vragen kon beantwoorden.
Ook een vergelijking met andere camera's ging hij niet uit de weg. Hij vroeg ook specifiek naar mijn budget en gebruikerswensen en kon daar ook goed op aansluiten.
Zo kon ik zelf een goede afweging maken voor de juiste keuze. Opvallend daarbij was dat hij mij totaal niet naar iets toe probeerde te praten maar mij ook zelf kon laten kiezen op basis van alle verzamelde informatie.
Kortom, zelf had ik nooit op deze manier online een keuze kunnen maken!

Ada 20-09-2023

Eerder in de winkel geweest omdat ik twijfelde tussen 2 camera's, goede uitleg gekregen, helaas was de camera die ik wilde niet verkrijgbaar op dat moment. Hij is voor me besteld en binnen redelijke tijd binnengekomen. Bij aanschaf alle tijd voor uitleg over camera en assecoires.

e**@b************ 19-09-2023

Als aanvulling op de Leica M11 Monochrom vandaag de Leica Summicron 28mm F/2.0 ASPH zwart opgehaald. Deze heb ik gisterenavond gereserveerd via de website en vandaag lag hij klaar. Verkoop ging snel en naar tevredenheid. Erg blij mee

Ludwig 19-09-2023

Prima geholpen, professioneel en heel vriendelijk! Er werd de tijd genomen en uitleg gegeven over de verschillende producten.

Pavada 19-09-2023

Ik kom altijd graag bij kamera express (cappelle aan den IJssel) omdat ik altijd vriendelijk en professioneel antwoord krijg op mijn vragen.

Patrick 18-09-2023

Zoals gewoonlijk met gerust gevoel en veel vragen de winkel binnen,
vanzelfsprekend het tasje koffie getankt en vriendelijk onthaal met prachtige kennis van fotografie staat je daar op te wachten.
Uiteindelijk verlaat je de winkel zonder vragen en met een glimlach en goed gevoel van de
aankoop Sonny Fe 200-600 en de FE 70-200.
Op en top bij Camera Express.

Eke 18-09-2023

Begin september hebben wij een Leica M11 Monochrom met Leica Summilux M 50 mm lens gekocht bij Kamera Express Capelle a/d IJssel. We hadden ook een inruil. Na overleg zijn we er goed en naar tevredenheid uitgekomen met de prijs. De camera en de lens moesten uit een extern magazijn komen en hier konden we op wachten. Je kon lekker zitten en wat drinken pakken en er stond wat (foto)lectuur. Prima geregeld.
Wat betreft de de camera, zowel deze als de lens zijn van een robuuste kwaliteit. Alle knoppen en ringen op de camera voelen stevig en robuust aan. Alles zit op een handige en logische plek. De kwaliteit van de foto's zijn fenomenaal en het handmatig scherpstellen vergt (mij) wat oefening maar eenmaal scherp dan springen de foto's eruit.

Daniëlle 18-09-2023

Goed geholpen bij de aanschaf van mijn eerste professionele camera. Meerdere keren langsgeweest, iedere keer goed geholpen met advies en vriendelijk te woord gestaan. Tussendoor de camera gehuurd om uit te proberen, was ook erg fijn. Ze denken met je mee en weten veel van hun apparatuur. Ik kom zeker terug, voor extra onderdelen of voor onderhoud van mijn nieuwe camera (op deze optie werd ik ook gewezen, erg fijn dat dit er is). Nu genieten van mijn prachtige camera :D

Wilma 18-09-2023

Ik heb een nieuwe OLED tv aangeschaft bij Kamera-Express nadat mijn oude televisie defect bleek te zijn. Deze had ik ook eerder gekocht bij Kamera-Express. Ik heb mijn nieuwe tv via de winkel in Den Bosch gekocht en ik ben erg tevreden over de service van de medewerkers van deze winkel. Er ging vooraf online en via de reparatie service e.e.a. mis en dit probleem hebben zij in de winkel heel vakkundig opgelost. Zodat ik een nieuwe tv aan kon schaffen. Heel hartelijk bedankt!

pipo 17-09-2023

Goede winkel met behulpzaam personeel die mij goed hebben geholpen bij mijn eerste aanschaf van een fotocamera

Dennis 17-09-2023

Gereserveerd en 30 minuten later in de winkel ophalen! Hoe snel wil je het hebben. Als altijd goed geholpen.

Luc 17-09-2023

Deze keer enkel een paar kleine accesoires gekocht en toch top service gekregen. Zo bewijzen ze dat echt ELKE klant koning is. Bedankt team Kamera-express.

Manuela 16-09-2023

Fijn dat je een persoonlijk advies krijgt in een winkel en niet alleen online.
Zou deze winkel zeker aanbevelen... vriendelijk geholpen. Goed advies...en heel meedenkend..niet het duurste van het duurste willen aansmeren

Tanja 14-09-2023

Snel en professioneel geholpen!
Ik wist precies wat ik kwam kopen, na een nog korte en duidelijke uitleg stond ik alweer zo buiten.
Helemaal gelukkig met mijn nieuwe aankoop!

Dana 14-09-2023

We hebben het project in de winkel gekocht.

Snel geholpen en medewerkers waren zeer te behulpzaam.

Product is helemaal naar mijn zin.

Gewoon top

Wijnand van Buuren 14-09-2023

De bereikbaarheid van de winkel is prima. De zaak is mooi en ruim opgezet met een zeer groot assortiment. De medewerker die mij heeft geholpen was ter zake kundig, geduldig en alleraardigst in de omgang. De in te ruilen apparatuur is reëel beoordeeld qua waarde.

Rens Benschop 14-09-2023

De service die ze hier aanbieden is heel erg goed geregeld. Ik stuurde een mailtje, en kreeg heel vlot al een reactie.
En de artikelen die ze verkopen zijn echt van topkwaliteit. Een absolute aanrader!