Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 755 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Erna 02-10-2023

Bij de aanschaf van onze camera zijn wij heel
netjes geholpen, over alles een goede uitleg
gekregen en goed advies over wat wel en niet
nodig was bij de aanschaf. Wij zijn met een mooie
fotocamera en assesoires de deur uit gegaan
Goed geholpen en ze weten waar ze over praten
facebook-8 02-10-2023

Bedankt voor het delen van de ervaring!

Fijn dat het goed bevallen is.

HdH66 01-10-2023

Omdat ik mij goed wilde laten informeren ben ik naar de Kamera Express winkel in Amsterdam gegaan. Bij binnenkomst hoefde ik maar even te wachten. Ik werd naar mijn mening uitgebreid, professioneel en heel prettig geholpen. Er werd alle tijd genomen .En ik kreeg een goed inruilprijs voor mijn oude toestel. Een onderdeel van de set was niet op voorraad in de winkel en dat is nagestuurd. De maandag meteen na het weekend werd het al bezorgd.
Al met al een zeer goede ervaring bij Kamera Express

Truus 01-10-2023

Altijd correct geholpen. Vriendelijk en deskundig personeel. Als er iets mis gaat wordt dit netjes afgehandeld.

Danny 01-10-2023

Zeer bekwaam en vriendelijk personeel in Wilrijk. Ze geven u een goed en eerlijk advies. De keren dat ik er ben geweest, ging ik met een smile en tevredenheid naar buiten.
facebook-8 02-10-2023

Bedankt voor het compiment!

Fijn dat je zo goed geholpen bent.

Yvonne Stoeltjes 01-10-2023

Fijne winkel en de support is erg goed, prijs perfect. medewerkerszijn ook behulpzaam.

Fijne aankoop 30-09-2023

Erg fijn geholpen in de nieuwe winkel in Utrecht Leidsche Rijn. Nu nog even handigheid krijgen met de Canon EOS R50.

Viola 30-09-2023

Goed geholpen met mijn aanschaf. Bij ieder artikel goede uitleg. Vriendelijk en professioneel personeel.

Karu 30-09-2023

We werden bijzonder goed én vriendelijk geholpen door S**. Met heel veel kennis van zaken.

Nancy D 30-09-2023

Goede informatie verstrekking. Fijn meedenken. De keuze voor fotoapparatuur was daardoor makkelijk te maken.

Pdw 30-09-2023

Heel vriendelijke bediening, perfecte afhandeling van de afspraken en het toestel zelf !

Irma 29-09-2023

Sony systeemcamera gekocht in Arnhem.
Goede voorlichting, er wordt met je meegedacht en leuk klant contact.
Ze nemen de tijd voor je en je kunt met vragen terugkomen zonder dat je je bezwaard hoeft te voelen.
Kortom erg prettige winkel.

Jan 28-09-2023

Wegens omstandigheden, file enz... kwam ik net op tijd of toch zeer nipt 5 minuten voor sluitingstijd nog in de winkel van Kamera Express aan te Gent.
Ik wist wat ik nodig had en werd ondanks het late aankomstmoment toch nog spontaan geholpen door een vriendelijke jonge dame. Ik kon die avond met een gerust hart naar huis om de volgende dag met mijn nieuwe reiscamera te vertrekken.
Alvast bedankt, ik kom zeker nog terug, maar dan wel wat vroeger.
facebook-8 29-09-2023

Fijn dat het gelukt is Jan, veel plezier op reis!

Humphrey 28-09-2023

Heb hier al eerder een LG TV gekocht; de service is uitstekend, ik zou hen aanbevelen.

Jp David 28-09-2023

Voor de eerste keer in de winkel te Gent
Pluspunt is dat er parking voorzien is voor de Kamera express klanten
We zijn daar vriendelijk ontvangen en ze hebben al het mogelijke geprobeerd om het euvel op te lossen
Teneinde zijn we tevreden naar huis gekeerd

Arnov 27-09-2023

Makkelijk bestelproces, goede prijzen. Een product van de bestelling was niet voorradig, even contact via whatsapp en het werrd in 2 delen opgestuurd. Producten voldeden aan de verwachtingen.
facebook-8 28-09-2023

Bedankt, ik wens je veel plezier met je bestelling.

Annelies 27-09-2023

Snelle service en goed advies. Hier ga ik zeker bij een volgende aankoop weer gebruik van maken. Met de mening van een expert maak je een goed doordachte keuze waarvan je nog lang plezier van hebt. Top!

Pat JM Paulus 25-09-2023

Vriendelijk, snelle en steeds weer uitstekende en professionele service. Bedankt Camera Express.
facebook-8 27-09-2023

Bedankt voor het mooie compliment! Hopelijk zien we je weer snel terug.

Michiel 25-09-2023

Erg fijn geholpen in de winkel. Nog even vrienden worden met de camera en dan zal ik de nieuwe Anton Corbijn worden.

Irene 25-09-2023

Klantvriendelijkheid en service van de beste kwaliteit. Geweldige product kennis en perfecte informatie. Mijn twijfel was zo opgelost door de uitleg pro & contra. Ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Alex 24-09-2023

Goede voorlichting en er werd echt de tijd voor ons genomen met een duidelijk verhaal over de voors en tegens van de camera’s waar we in geïnteresseerd waren.
facebook-8 25-09-2023

Bedankt voor het compliment! Fijn te lezen dat je goed geholpen bent en hierdoor een juiste keuze konden maken.

Kayleigh 24-09-2023

Via de website een mooie camera gezien, de Canon EOS R6. Fijne, duidelijke website. In de winkel gaan kijken. Ben vriendelijk geholpen en ontzettend blij met mijn aankoop!

HdR 23-09-2023

Prima deskundig met objectief advies geholpen. De verkoopster nam alle tijd om voor mij en mijn situatie tot een overwogen koop te komen.

Aa 23-09-2023

Prachtige kamera gekocht bij Kamera express in Capelle aan den IJssel. Goed geholpen en geïnformeerd.

dvanthof 23-09-2023

De site is overzichtelijke en zeer informatief, selecteren en bestellen ging dan ook prettig en vlot. Bij betalen ontstond een probleem dat ook de klantenservice niet direct kon oplossen. Men was vriendelijk en behulpzaam genoeg, maar kon het niet oplossen. Een bezoek aan de winkel loste alles op en ook daar was men behulpzaam, informatief en behulpzaam.
Dus mijn algemene oordeel is: Goed.

Peter Van Steen 22-09-2023

De beste prijs op de markt, minstens 15% en meer lager. Dan de concullega's. Bestellen was een peulschil. Vlotte communicatie en correcte levering. Uitstekend product ook. Als ik nu nog de mail krijg dat ik aanspraak kan maken op de 5 jaar waarborg dan kan
mijn dag niet meer stuk.