Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

A.J. Meijer 07-10-2023

De camera die ik wilde hebben (Panasonic Lumix DMC-TZ90 zilver) hadden ze nu bij Kamera-express beschikbaar.
Van deze camera heb ik erg veel plezier, omdat je behoorlijk in kunt zoomen. Bovendien is hij klein en goed hanteerbaar: het gewicht speelt ook een grote rol: is niet zwaar in de hand. Met deze camera kan ik goede foto's maken. Ik werd correct geholpen en kreeg goed advies over mijn 'kapotte' camera.

Ingrid 07-10-2023

Bij de winkel in Arnhem ben ik heel fijn geholpen. Ik was op zoek naar een nieuwe camera, zodat mijn huidige camera kan doorschuiven naar 2e camera. De medewerker nam rustig de tijd voor mij en kon goed bij mij aansluiten. Heldere en duidelijke uitleg. Ik ben helemaal tevreden met mijn nieuwe systeemcamera en lens naar huis gegaan.

Sara 07-10-2023

Heel fijn geholpen door M**** bij Kamera Express in Rotterdam, bij de aanschaf van een Sony A7S Mark III. Met veel zorgvuldigheid, creativiteit en gevoel voor humor meegedacht over de specifieke keuze voor deze camera en toebehoren. Het laatste niet 'essentieel' maar wel een leuke bonus, aangezien overschakelen op nieuwe en prijzige apparatuur toch altijd wel een beetje spannend is. Fijn dat er bij een redelijk grote zaak/keten toch een sympathieke en persoonlijke sfeer wordt gecreëerd!

Janneke 07-10-2023

Prima service, altijd vriendelijke en kundige medewerkers. Ik kom zowel in Den Bosch als in Capelle. Vooral de laatste vind ik erg prettig vanwege het zeer ruime en complete aanbod. Ook fijn dat ze 7 dagen per week open zijn. Ik heb er een nieuwe camera inclusief alle accessoires (geheugenkaart, accu, tas) gekocht en kreeg een eerlijke inruilprijs voor mijn oude apparatuur.

Ton en Francis 06-10-2023

Vriendelijk ontvangst in de winkel. Medewerker gaf duidelijke uitleg over het product.

Martin de Graaf 06-10-2023

Deze keer de Fujifilm X - T5 aangeaschaft. Ook nu uitstekende service door competente staf - die echt kennis hebben van camera's en fotografie. Men neemt alle tijd en werkt de verkoop keurig af, inclusief snelle nabestelling van een accessoire. Prijzen op het niveau van de andere grote foto zaken, met soms leuke aanbiedingen. Voortreffelijke website met veel informatie

Cor 06-10-2023

Onlangs een camera ingeruild en een nieuwe camera aangeschaft, waarbij ik deskundig en vriendelijk te woord ben gestaan. Ik ben erg tevreden over mijn aankoop. Ik kom hier zeker terug.

Maurice 06-10-2023

Net een batterijlader gekocht Panasonic Eneloop Lader CC55 + 4x AA 2500mAh, batterijen worden wreed snel opgeladen, en deze lader geeft perfect aan wat de status is van opladen per batterij. Je kan maw. : al batterijen uit de lader halen die je nodig hebt terwijl de anderen voortladen. Ik raad dit produkt ten volle aan !!! En jongens bedankt voor het fijn gesprek voor alle info die jullie steeds accuraat meegeven. dat noem ik professioneel zijn....

Joard 06-10-2023

Kamera express heeft een geweldig assortiment, waardoor je echt voor alles rondom foto en videografie terecht kunt.

Marc Wittevrongel 05-10-2023

Ik werd er zeer vriendelijk en professioneel tewoord gestaan door de medewerker. Nadat ik de nodige informatie had gegeven over wat mijn intenties waren kreeg ik zeer duidelijke feedback. Wat mij vooral opviel is dat men mij niet trachtte iets verkopen wat niet nodig was. In sommige winkels is dat wel eens anders.

Natascha B 05-10-2023

Als ik denk aan nieuwe apparatuur dan denk ik aan Kamera Express. Ik kijk hier altijd als eerste voor m’n spullen, niet altijd de goedkoopste maar wel een zaak die veel op voorraad heeft en de zaken goed op orde heeft. Koop al jaren spullen bij Kamera Express in Capelle aan den IJssel en ben dan ook erg tevreden over de werkwijze en afhandeling in deze winkel.

Recent een mooie inruil deal gemaakt bij hen en mooie bedragen gekregen voor mijn inruiling waardoor mijn nieuwe lens ineens wel haalbaar was. Eerlijk is eerlijk, ik ben altijd sceptisch als het gaat om inruilen of verkopen van tweedehands apparatuur aan ondernemingen, maar Kamera Express heeft mijn verwachtingen compleet overtroffen. Als ik in de toekomst nog eens iets heb wat ik wil verkopen dan denk ik wederom aan Kamera Express. Zeer tevreden over hoe ik geholpen ben en de werkwijze en de geboden service.

Josada 05-10-2023

Zeer goede winkel, net zoals de admiraliteiskade.
Al diverse dingen hier gekocht, zoals tv's en camera's.
Ik beveel zeker Kamera Express aan.
Zeer deskundig advies, en ze nemen zeker de tijd om al je vragen te beantwoorden.

Wim 05-10-2023

Duidelijke webshop met eerlijke informatie. Contact met de klantenservice en winkelpersoneel was prima. Vriendelijke mensen, die goed naar je luisteren en niet direct uit zijn op verkopen. Denken mee en geven een goed advies. Kortom een goede actie om bij Kamera Express te bestellen.

Cindy Beekman 05-10-2023

Dit is een hele fijne winkel. Eerst op internet gekeken welke camera ik wilde en ik heb gekozen voor de Canon EOS 2000D body starterkit met lens, extra accu en sd kaartje en incl. tas. Ben erg tevreden over de hulp en de camera.

Ninny 04-10-2023

Op zondag 1 oktober 2023 ben ik door XXX geholpen bij Kamera Express in Rotterdam Kralingen. In eerste instantie kwam ik met de vraag of mijn huidige camera gemaakt kon worden. XXX heeft met veel aandacht de camera onderzocht en getest, maar het mankement was niet te verhelpen. Omdat ik al dit vermoeden had vroeg ik hem mij advies te geven mbt tot het kiezen van een nieuwe camera.XXX heeft in alle rust een aantal modellen laten zien, die mogelijk het beste bij mijn wensen zouden passen. Ik had best wat vragen en hij antwoorde rustig en zeer vakkundig. Hij gaf bood mij ook de tijd om rustig te overleggen en na te denken over de keuze die ik ging maken. XXX is een zeer fijne verkoper, omdat je niet iets wordt opgedrongen door een verkoper. Ik voelde mij als hobby fotograaf echt gerespecteerd, Een dikke 10 voor deze verkoper.
Ik ben ontzettend blij met mijn aankopen. Canon r50 met lens.

Leon 04-10-2023

De winkel bezocht om mijn bestaande uitrusting in te ruilen en in te wisselen voor een nieuw systeem. Er werd een faire prijs geboden en dat was doorslaggevend bij de beslissing om over te stappen op in dit geval een middenformaat camera plus objectieven. De medewerker die me geholpen heeft is deskundig en denkt mee.

Ronald 04-10-2023

Afgelopen week een inruilaanvraag gestart om te bepalen wat de inruilwaarde van mijn oude camera zou zijn. Aangezien dit een goed bod was heb ik besloten om mijn oude camera in te ruilen voor een nieuwe.

Helaas was de nieuwe op dat moment niet op voorraad en heb ik in verband met de inruil een reservering geplaatst. Deze was binnen een aantal dagen binnen en ben daarna in de winkel ter Almelo zeer goed geholpen.

Eric Lagrou 04-10-2023

aankoop gedaan via webshop - probleem met toestel - na tel. contact binnengebracht in winkel Gent - zullen bedrag terugstorten en heb een nieuw toestel gekocht - zeer goed ontvangen - zeer goede vriendelijke uitleg - ben zeer tevreden terug naar huis gegaan en binnen de week zou het geld teruggestort worden

Hans 04-10-2023

Snelle levering en goed advies. Vind helaas de nieuwe winkel in Breda niet zo overzichtelijk als de oude.

Pieter 04-10-2023

Marktconforme prijzen, snelle levering, Helpdesk gemakkelijk bereikbaar. Vriendelijke mederwerkers.

Erik Logtenberg 04-10-2023

Allereerst was ik wat "huiverig" om naar de winkel te gaan. Ik vond de website wel heel compleet, maar zag ook veel niet op voorraad. (In de winkel waren ook wel wat lege plekken te vinden) Een maal in Almelo aangekomen, in een grote winkel, kreeg ik even de tijd om rond te kijken, waarna een zeer vriendelijke, iets oudere, man (Roedie) mij kwam vragen of ik hulp kon gebruiken. Hij nam de tijd om te inventariseren wat ik wilde, liet het een en ander zien en gaf duidelijk advies. Iets wat ik als absolute beginner erg kon waarderen. Het advies werd ondersteund met camera's uitproberen, duidelijke uitleg over de benodigde accessoires, kosten overzicht, etc. Maar nog belangrijker, ook enkele foto's die onder andere door hem en collega's gemaakt zijn met de verschillende camera's. Door zijn persoonlijke en prettige prima advies heb ik ook niet lang getwijfeld en ben ik met camera de deur uitgegaan, waar ik de afgelopen weken al veel plezier van heb gehad. Zelfs al enkele plaatjes geschoten die ik echt niet voor mogelijk had gehouden, zoals enkele plaatjes van dieren. Het is een zeer goed advies geweest en ik hoop binnenkort eens mee te doen aan een workshop!

Raven 03-10-2023

Superfijne winkel, ik ben goed geadviseerd over de aankoop van mijn nieuwe camera. Ik ben er erg tevreden mee!
Volgende keer kom ik zeker hier terug.
facebook-8 03-10-2023

Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent in de winkel! Ik wens je veel plezier met de camera!

Annemarie Guldemond 03-10-2023

Ik ben heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Goede uitleg van mijn vraag. Fijne winkel. Er zijn nog maar weinig winkels waar je fototoestellen kunt kopen en waar je zo vakkundig wordt geholpen

Niels 03-10-2023

Verschillende bestellingen al geplaatst gehad. De na service is fantastisch. Ik werd vlot geholpen en zonder veel boe of ba kwam alles weer in orde. Een topervaring. Afgelopen week weer een nieuwe lens aangekocht. Zonder twijfel gekeken op deze website en gewoon direct gekocht. Al zou ik (wat niet zo is) meer betalen dan elders, dan zou ik het nog hier aankopen omwille van het goede vertrouwen ik heb in hun service en leveringen.

Roy Verhees 03-10-2023

Kamera-express heeft een goede prijs vergeleken met andere en een hele snelle levering.