Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 507 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Angelique Rademakers 22-07-2024

Goed advies of de camera die ik heb aangeschaft. De Sony a7 Mark iv.

Ik ben fan van kamera express, al jaren haal ik hier mijn fotocamera artikelen. Van lenzen tot sd cart, ze hebben alles!

N, beginnende fotograaf 21-07-2024

We starten binnenkort met een opleiding fotografie en waren op zoek naar een goed basistoestel om de opleiding aan te vatten. Omdat er in onze buurt niet veel gespecialiseerde winkels te vinden zijn, kwamen we uit bij Kamera Express in Turnhout. Deze winkel bood ons een uitzonderlijke winkelervaring die elke klant weet te waarderen. De service is uitstekend, met medewerkers die eerlijke en duidelijke uitleg geven over de producten. Je wordt vriendelijk geholpen en de deskundigheid en vakkennis van het personeel zijn duidelijk merkbaar, wat zorgt voor vertrouwen in de adviezen die worden gegeven. Bovendien is de reactie op e-mailverkeer snel en efficiënt, wat een extra pluspunt is. Al let al een topwinkel voor iedereen die op zoek is naar hoogwaardige camera-apparatuur en bijhorende accessoires.
facebook-8 22-07-2024

Wauw, wat fijn dat je deze ervaring bij ons hebt gehad en deze met ons wilt delen. Heel veel plezier met de opleiding en je nieuwe camera!

cameracenter wilrijk 21-07-2024

vriendelijke ontvangst, kwalitatieve uitleg en hielp mij zonder problemen met een instelling van een camera. Ik wou ook meer weten over een polarisatie filter en hij liet mij alle info zien aan de hand van foto's.

Rianne 21-07-2024

Ik ben goed geholpen in de winkel in Utrecht. De verkoper nam de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en had goede kennis waarmee ik een gepast advies kreeg. Hij liet mij de lens ook uitproberen in de winkel. Het winkelbezoek was een goede aanvulling op de heldere informatie die al op de website is te verkrijgen. Ook kreeg ik extra tips o.a. voor het afsluiten van een verzekering voor een redelijke prijs met goede voorwaarden. Ik ben blij met mijn aankoop.
facebook-8 22-07-2024

Gefeliciteerd met je aankoop! Fijn dat mijn collega je zo goed heeft begeleid in het aankopen. Bedankt dat je voor Kamera Express hebt gekozen!

Tom 20-07-2024

Zowel on line als fysieke winkels is steeds een plus voor mij! Snelle levering en goed geholpen in de winkel. Product geretourneerd dat niet aan mijn verwachting voldeed en dit alles was snel afgehaldeld 10/10!

Sanne 20-07-2024

Heb onlangs een Sigma prime lens gekocht voor mijn camera. De medewerkers van KameraExpress hebben mij erg goed geholpen bij deze aankoop, en het was nog eens gezellig ook!
facebook-8 22-07-2024

De prime-lenzen van Sigma leveren prachtige resultaten, heel veel plezier met je aankoop en bedankt voor de gezelligheid! ;)

Caroline 19-07-2024

Ik vind het een hele fijne winkel, de website is overzichtelijk. Ze hebben het pakket gelijk op de post gedaan waardoor hij de volgende dag al in huis was. Zeer aan te raden en ik hoop hier zeker vaker producten te kopen!

DeuxBleus fotografie 18-07-2024

Ik vind de site zeer overzichtelijk en de service (mocht er toch nog iets onduidelijk zijn) erg goed. Je krijgt meteen een bevestigingmailtje na aankoop van je artikel met daarin duidelijk en overzichtelijk weergegeven wat je besteld hebt en wat het kost. Betalen via iDeal, altijd erg handig en ze hebben leuke aanbiedingen!
facebook-8 22-07-2024

Bedankt voor de mooie woorden, en veel plezier met je bestelling!

Glenn Timmer 17-07-2024

Goede uitleg van de juiste camera en toepassingen gekregen in de winkel. Ze nemen daar echt de tijd voor om je goed te adviseren.
facebook-8 18-07-2024

Hi Glenn, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je zo'n goede ervaring bij ons in de winkel hebt gehad. Veel plezier met je nieuwe camera!

Sebastiaan 17-07-2024

Via Kamera-express een tweedehands camera besteld, deze zou lichte gebruikssporen bevatten, hier was geen sprake van, camera lijkt zo goed als nieuw. Stevig verpakt waardoor schade tijdens transport bijna niet mogelijk is. Binnen 24 uur na bestelling was het pakketje bij mij thuis. Al om al een uitstekende aankoop geweest en zeker een aanrader om via hier te bestellen!

Arno 15-07-2024

Ik maak altijd een studie over iets wat ik graag wil hebben. We waren op Curaçao en we wilden graag de aanwezige Flamingo's mooi op beeld. Helaas snappen die dieren niet dat je ze graag wat dichterbij wilt zien... ;) Met alleen een iPhone en een drone is het dan lastig: iPhone zoom is natuurlijk niets en een drone oplaten verschrikt de Flamingo's... Ik wil op behoorlijke afstand foto's kunnen nemen of filmen. Tja.. een bridge camera zou dit kunnen! Niet eentje waarbij je binnen, door een kleine sensor, niets kunt, maar liever eentje voor alledaags gebruik. De Sony DSC-RX10M4 leek me wel wat! We gingen toch naar Scheveningen, dus een zijstapje naar Kamera-express Den Haag moest kunnen. Wat een goede winkel: ze nemen de tijd en geven zeer goed advies! Ben hier al jaren een Online klant, maar nu voor het eerst fysiek. Het was een zeer goede ervaring. Ga ik zeker vaker doen! Lees net dat ik ook nog een 5 jaar garantie krijg op mijn aankoop. Top!
facebook-8 16-07-2024

Nu maar een dagje dierentuin plannen om de flamingo's alsnog goed op beeld te kunnen krijgen, hoewel een tripje naar Curaçao toch wel aantrekkelijk klinkt, wist je dat je in Zuid-Frankrijk ook flamingo's te zien zijn, deze zijn wat meer mensen gewend en dus ook goed te fotograferen. Nu met de Sony RX10 komt dit zeker vast goed! Wat leuk om te lezen dat je eerst fysieke ervaring met de winkel zo goed verlopen is! Veel fotoplezier!

Vera 15-07-2024

We zijn fijn geholpen en goed geïnformeerd over de camera. Er waren vriendelijke mensen en de winkel was lekker koel.

Jet Wunderink 15-07-2024

Ik wou graag een nieuwe lens bij mijn camera de Canon RP. Zoals altijd ging ik naar de cameraexpress in Almelo, omdat ik echt heel tevreden ben over deze zaak. Ik ben weer zeer deskundig geholpen door Roedie, vriendelijke man met bakken aan ervaring. Er werd opnieuw goed meegedacht en gezocht naar waar mijn verdieping qua fotografie ligt. Uiteindelijk viel de keus op een zeer mooie lens, de RF 24/105 f4L IS UCM.

Ik heb de lens nu ruim 1 week in mijn bezit en moet zeggen dat ik er wel heel blij mee ben, geweldige lens.
facebook-8 16-07-2024

Wat goed om te lezen dat je zo fijn geholpen bent in de winkel, ik wens je veel plezier met deze prachtige lens! Maar zo te lezen zal dit wel gaan lukken!

Francis Heijstraten 15-07-2024

Ik heb Breda gekozen omdat deze het dichtstbij was voor mij.
Ik werd keurig geholpen, wilde mijn eerste aankoop inruilen ( de SonyCybershot DSC-RX100 markVA ) een geweldige compacte camera die alles kan, alleen een kleine telelens heeft die ik in de winkel in Eindhoven niet kon uit proberen, hij was nl. niet op voorraad)
Op advies van de medewerker in Breda met perfecte uitleg heb ik de licht gewicht Canon Powershot SX70HS gekocht met een zeer grote telelens en vele mogelijkheden .
Hij heeft alleen geen touchscreen, dus is is flink studeren hoe de camera goed te gebruiken.

Kassandra 14-07-2024

Ben bij Kamera Express Maastricht geweest. Ik werd vriendelijk ontvangen en kreeg duidelijke uitleg. Zelf twijfelde ik nog welke body ik wilde aanschaffen. De verkoper heeft mij goed geholpen door alles op een rijtje te zetten en te vergelijken. Uiteindelijk naar huis gegaan met een Canon R6 Mark II. Zeer tevreden over zowel het product als de verkoper in de winkel.
facebook-8 15-07-2024

Wat fijn om te lezen dat we je goed konden helpen zodat je daardoor een goede keuze kon maken! Heel erg bedankt voor de mooie review en veel plezier met de camera!

Wilma 13-07-2024

Duidelijk advies . zeer behulpzaam . verstand van zaken . mooie winkel . camera geupdatet en goede adviezen voor de reis naar Kenia

Joan Willemsens 13-07-2024

Ik was eigenlijk niet direct van plan om mijn aankoop van de Nikon Zf hier te doen, maar na het gesprek van een medewerker heb ik toch mijn aankoop gedaan.
Hij wist waarover hij praatte en was zeer behulpzaam met wel een bepaalde afstand.
Voor de rest is de winkel niet al te groot maar wel overzichtelijk, personeel ook zeer vriendelijk en behulpzaam.
Enkel een minpuntje als je na de aankoop er totaal niet binnengeraakt telefonisch, omdat er vermoedelijk iets aan de body is probeerde ik telefonisch contact op te nemen vanuit België maar werd in wacht gezet op en telkens werd de lijn verbroken.
Voor de rest zeker een bezoekje waard.
facebook-8 15-07-2024

Wat leuk om te lezen dat je gelijk geslaagd bent met een camera! Ik wens je veel plezier met het toestel.

Wat jammer om te lezen dat we zo slecht te bereiken waren. Het kan zijn dat de winkelmedewerkers te druk waren en daardoor niet konden opnemen. Door de weeks zijn we beter te bereiken, we zouden graag met je meekijken of de body inderdaad een foutje heeft of niet.

JW 13-07-2024

Ook met ov is de winkel eenvoudig te bereiken. Spullen zijn ruim voorradig dus ook goed te bekijken en testen. Er was ook voldoende personeel en ik werd vlot en uitvoerig geholpen. Ik kwam voor een tas en heb een keuze kunnen maken. Het prijskaartje bleek niet te kloppen met wat in het systeem stond en dat werd direct in mijn voordeel opgelost.

Jolanda van der Cruijsen 12-07-2024

Afgelopen zondag een nieuwe Panasonic Lumix gekocht bij de Kamera Express in Eindhoven. We hadden thuis al research gedaan op internet en werden in de winkel verder goed geholpen door één van de collega's met onze resterende vragen. Fijn dat we onze oude camera in konden ruilen. Jammer dat niet alle camera's uitgestald stonden in de vitrines, waardoor vergelijking met andere camera's alleen maar via internet kon.
facebook-8 12-07-2024

Het is goed om te lezen dat je thuis al wat onderzoek had gedaan en dat je in de winkel verder goed geholpen bent met je resterende vragen door één van onze collega's. We zijn blij dat we je ook hebben kunnen helpen met de inruil van je oude camera. Nogmaals bedankt voor je bezoek aan Kamera Express en veel plezier met je nieuwe Panasonic Lumix!

Hans 12-07-2024

Het ging even niet helemaal goed maar prima opgelost.
Verder goed geholpen en goede informatie.
facebook-8 12-07-2024

Dank je wel voor je positieve review en aanbeveling! Blij om te lezen dat het verder goed is verholpen!

Mijn ervaring bij Kamera Express in Maastricht. 10-07-2024

Bij Kamera Express in Maastricht mijn Nikon Z7II ingeruild voor een Nikon Z6III. Netjes en correct te woord gestaan. Ik heb hier al vaker iets gekocht of ingeruild, en heb alleen maar goede ervaringen met deze winkel. En kan deze winkel daarom goed aanbevelen. ;-)
facebook-8 11-07-2024

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Kamera Express in Maastricht! Het is geweldig om te lezen dat je tevreden bent met de service en het inruilproces van je Nikon Z7II naar een Nikon Z6III. Dat je regelmatig terugkomt en steeds goede ervaringen hebt, zegt veel over de consistentie en kwaliteit van de winkel. Jouw aanbeveling is zeker waardevol voor anderen die op zoek zijn naar betrouwbare camerawinkels. Veel plezier met je nieuwe camera! 😊📸

Hans 10-07-2024

De vestiging van Kamera Express in Almelo is wat mij betreft één van de mooiste. Een ruim opgezette winkel waar je als klant in alle rust en tijd deskundig wordt geholpen. Inruilen van apparatuur is geen probleem en tegen een redelijk goede prijs. Met name Tristan, mijn favoriete verkoper, heeft mij erg vriendelijk en deskundig geholpen bij de inruil en aankoop van een nieuwe Sony kamera. De nieuwe en gebruikte apparatuur (kameras, verrekijkers, e.a toebehoren) is overzichtelijk opgesteld in ruime glasdichte vitrines. Ook staat er apparatuur opgesteld in de grote en door airco gekoelde winkelruimte. Er is een aparte technische reparatiehoek en garantieafhandeling aanwezig. Verder is er direct bij de winkel ruime gratis parkeergelegenheid. Ook voor het alleen even langskomen om je te orienteren en/of een keuze te maken onder het genot van een vers kopje koffie is een bezoek aan de vestiging in Almelo de moeite waard.
facebook-8 11-07-2024

Wat een prachtige en gedetailleerde review van de Kamera Express in Almelo! Het klinkt als een winkel waar zowel de producten als de service op hoog niveau staan. Het is geweldig om te lezen dat je zo vriendelijk en deskundig bent geholpen bij de inruil en aankoop van je nieuwe Sony camera. Bedankt voor het delen van je uitgebreide ervaring – je bent altijd weer welkom voor een vers kopje koffie ☕📷

familie Harting 09-07-2024

We werden snel geholpen door een vriendelijke medewerker. Ze vroeg naar ons budget en bood ons allerlei mogelijkheden boven maar ook onder ons budget. De medewerker legde duidelijk de functionaliteit en verschillen uit van de diverse modellen. Kortom tevreden.
facebook-8 11-07-2024

Bedankt voor het delen van je ervaring! Het is fijn om te lezen dat jullie snel en vriendelijk zijn geholpen bij onze winkel. Goed om te weten dat je tevreden bent! 😊👍

Patricia de Jong 09-07-2024

Fijne combinatie van uitgebreide informatie online en vakkundig personeel in de winkel. Hierdoor kan je jezelf goed inlezen en met heel gerichte vragen het advies gesprek aangaan in de winkel. Na een dure aankoop voel ik me toch rijker. Enig nadeel van hun fijne service; die geven ze aan iedereen. Dus in de winkel moet je regelmatig wel redelijk wat geduld hebben.

Marilène van Cappellen 08-07-2024

Afgelopen weekend ging ik naar de winkel van Kamera Express toe omdat ik twijfelde tussen de Canon RP en de Canon R7. In de winkel konden ze duidelijk uitleg geven over de verschillen en de eventuele voordelen in mijn situatie. Daarnaast werd er goed met mij meegedacht, want welke type lens kun je het beste inzetten. Eerlijk en oprecht, aangezien ze aangaven eerst eens te gaan testen met deze apparatuur in plaats van alles gelijk in een keer aan te schaffen. Na veelvuldig uittesten super positief over de opties van deze camera met objectief. Kan niet wachten om deze verder te gaan testen tijdens mijn vakantie en bij mijn werk. Zeker een aanrader om naar de winkel te gaan als je twijfelt tussen verschillende mogelijkheden!
facebook-8 09-07-2024

Wat goed om te lezen dat we je goed konden helpen in de winkel het is inderdaad slim om het eerst even te testen als de keuze nog moeilijk. Ik wens je veel plezier met de camera!