Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

9,3

Amit 14-10-2023

I had to trade in my camera and I am very pleased with prompt and professonal services at Antwerpen Store. I would like to specially mention Steven for his technical expertise and freindly interaction. Many thanks and keep it up !

Hugo 14-10-2023

Al 5 jaar loop ik regelmatig langs de winkel in Breda.
Steeds twijfel ik, maar vandaag ben ik naar binnen gaan.
Ik ben verkocht en heb gekocht.....
Wat een vriendelijke service, de uitgebreide uitleg, alle tijd nemen voor vragen, een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
Echt genieten.
Zo blij dat ik de winkel ben ingelopen en het niet online heb gekocht!!!
Dank voor service, het was echt genieten

R Dahler 14-10-2023

Er fijne en mooie winkel met vriendelijk en kundig personeel. Heb er een stuk voor moeten rijden maar dat was het meer dan waard. kom hier zeker terug

Elisabeth 13-10-2023

Zeer vriendelijk en professioneel personeel.
Uitgebreide en duidelijke uitleg.
Uitgebreid assortiment in de winkel.
facebook-8 14-10-2023

Bedankt voor het compliment!

Fijn dat je zo tevreden bent met ons.

Ab 13-10-2023

Nog een van de weinige fotospeciaalzaken in de omgeving met kennis van zaken en vriendelijk personeel.

M.M 13-10-2023

Ik was hier vrijdag 13 oktober. Voor een camerastatief had al via de website zitten kijken maar daar krijg je geen antwoord,
dus ben ik naar de winkel gegaan in Den-Bosch.
Zeer nette winkel en heel goed assortiment .
Ben daar door de mevr. heel goed en professioneel geholpen voor een standaard ze heeft ook alles heel netjes uitgelegd en voor gedaan.
Een aanrader om daar naar toe te gaan.
Is voor mij een top winkel.

cor 12-10-2023

Advies en uitleg gekregen over de verschillende keuze in kamera's. Goede service gekregen. En nu genieten we van de gemaakte foto's.
facebook-8 13-10-2023

Bedankt voor het compliment!

Fijn te lezen dat je goed geholpen bent. Veel plezier met het maken van nieuwe foto's!

AVH 12-10-2023

Mooie winkel. Vriendelijke verkoper die een duidelijke uitleg gaf van de mogelijkheden en benodigdheden voor de aankoop van een eerste toestel.

Wim 12-10-2023

Je wordt geholpen door mensen die weten waar ze het over hebben. Duidelijk in de advisering en maken zeker niet de indruk dat ze alleen willen verkopen. Het personeel luistert goed en geeft dan eerlijk advies. Positieve en open benadering.

Maarten 12-10-2023

De medewerker was behulpzaam, goed geïnformeerd en kon mij nuttige informatie geven over mijn gewenste aanschaf (Canon EOS250D).
Er was geen sprake van opdringerige 'upsell' en uiteindelijk liep ik weer naar buiten met precies mijn wens.

e 12-10-2023

goede service in Kamera Express
goede uitleg in Kamera Express
goed geholpen in Kamera Express
geduldig in Kamera Express
zoeken alternatieven in Kamera Express

Wil Molenaar Maaskant 11-10-2023

Prima bedrijf. Voldoende keuze en top medewerkers die in alle rust de tijd nemen om je van het goede advies te voorzien. Niet de eerste keer dat wij hier camera’s kopen. Aanrader!

Stefan Celis 11-10-2023

Super service, mooi vergelijk tussen de producten, absoluut niet opdringerig naar verkoop kortom TOP

Frans 11-10-2023

Vandaag uit Alkmaar weer een bezoek gebracht naar mijn favoriete Fotozaak. Wederom als van ouds weer prettig geholpen door de verkoper Jelle, om een Sony lens te kopen. En na een kopje koffie met een goed gevoel de winkel te Capelle verlaten. Ik kan deze zaak aan een ieder aanbevelen.

Harry 11-10-2023

De ontvangst is vriendelijk en de medewerkers zijn deskundig. Goede uitleg. Je krijgt ook de gelegenheid om vragen te stellen. Samenvattend: prima.

Michael 10-10-2023

Good service and advice that allowed me to buy exactly what I wanted in a minimum of time. As a new photographer I got just the right advice to make sure I could start with my new hobby as soon as possible

EW 10-10-2023

vanmorgen met onze dochter in Rotterdam geweest, ontzettend fijn geholpen, ze heeft de lens gekocht die ze heel graag wilde. Goede uitleg en tips gekregen. De verkoper nam echt netjes de tijd voor ons.

Bob 10-10-2023

Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor de service die ik heb ontvangen bij Kamera Express. Het personeel in de winkel is ontzettend deskundig en behulpzaam. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaven me uitstekend advies bij het kiezen van de juiste gear. De klantenservice was top-notch, zelfs na mijn aankoop stonden ze klaar om mijn vragen te beantwoorden. Kamera Express heeft er een tevreden klant bij!

Kees Wassenaar 10-10-2023

Vriendelijk en kundig personeel in de winkels.
Kom graag langs om iets op te halen of opties te bespreken.

Nicky R. 10-10-2023

Mijn keuze om de Fujifilm X-T5 + 18-55mm lens te kopen bij Kamera Express was snel gemaakt !
Met goede en snelle service en een snelle reactie op enkele vragen, ben ik prima geholpen.
De in mijn geval webwinkel is zeer betrouwbaar en een vestiging bezoeken is ook mogelijk.
Ik heb gebruik gemaakt door het door Kamera Express opgerichte Careplan, 5 jaar garantie tegen alles,
Dat geeft mij een fijn gevoel bij deze aankoop en over 5 jaar uitgerekend kost het je € 57,40 per jaar,
Dat is natuurlijk een goede investering.

Ik ben een tevreden klant :)

Eke 09-10-2023

Telefonisch een reservering geplaatst van een lens. Toen ik de lens op kwam halen, lag hij netjes klaar. Ik moest even wachten, maar er zijn genoeg medewerkers en de verkoop ging snel en verliep prima!

HdG 09-10-2023

De winkel in Almelo is een echte fotozaak waar alles overzichtelijk en ruim is opgesteld. Je voelt je hier als fotograaf dan ook direct als een kind in een snoepwinkel. Ja, en dat het personeel, echt geweldig, vriendelijk, correct en deskundig. Alle tijd voor een klant met adies en raad. En niet gericht om een bepaald merk aan te smeren. Voor inruil kun je hier ook goed terrecht, want er wordt een eerlijke en goede prijs voor geboden. Kortom, ik ben erg tevreden en beveel deze winkel ten zeerste aan. PS, ik word hier niet voor betaald hoor!!!

Timo 09-10-2023

Ik heb bij Camera Express een Canon Lens ter reparatie aangeboden. Keurig geholpen en de lens werd opgestuurd naar Canon. Tussendoor mail gehad met de offerte die je moet goedkeuren of afkeuren. Na een paar weken een bericht dat deze klaar was. Bij ingebruikname bleek de lens niet goed in elkaar gezet te zijn bij het reparatie centrum van Canon. Balen natuurlijk. Weer terug naar Camera Express waar de fout ook duidelijk herkend werd. Nu de lens weer teug naar Canon. Prima geholpen en ik ga er van uit dat dit goed komt.
facebook-8 09-10-2023

Wat jammer dat dit langer duurt omdat het niet correct in elkaar is gezet. Bedankt voor het begrip Timo!

Leontien 08-10-2023

Het was een eindje rijden naar Capelle ad IJssel maar het was de moeite waard. Vriendelijk en deskundig te woord gestaan en ze namen er ruim de tijd voor. Heel tevreden. Ook op een vraag achteraf, via mail, werd vandaag al kundig gereageerd. Super!!

Hans 08-10-2023

Bij aanschaf van een objectief bij Kamera express in Zwolle prima geholpen. Vriendelijk personeel, goede uitleg en advies gekregen.