Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 808 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Sara 16-08-2023

Super service en superbehulpzaam. Ze nemen de tijd om alles uit te zoekene en alles uit te leggen. Daar ga ik zeker nog eens terug.

Edwin 16-08-2023

vriendelijk terzakekundig personeel.(haast)voor iedere portemonnee een oplossing...

Eddie Pas 15-08-2023

Vriendelijk en deskundig personeel. Werd uijtstekend geholpen en op alle vragen werd een duidelijk antwoord gegeven. Enig minpuntje het omzetten naar de 5 jaar garantie optie. Dit is via de site zeer onduidelijk en werpt een hoge drempel op,
Kamera Express 16-08-2023

Bedankt voor het compliment!

Wat jammer dat het aanvragen van de 5 jaar garantie onduidelijkheden schept.

Dit gaat inderdaad via onze website:

Je koopt, schrijft review en kan het bewijs claimen via het formulier met alle gegevens van het item en de factuur. Dit certificaat komt direct op het scherm te staan, maar wordt ook naar je gemaild.
let op: bewaar dit goed, dit wordt niet bewaard bij Kamera Express.

Is het wel verder gelukt?

Jurre 15-08-2023

Ik kan goed parkeren en de verkoopsters luisterde goed en hielp heel goed! Echt super winkel telefonisch ook erg vriendelijk!

Annette van Ingen 15-08-2023

De meneer die mij hielp had goed door wat ik precies wilde hebben, ik kreeg goede uitleg over wat wel of niet goed zou kunnen werken.
Uiteindelijk toch een goed toestel gevonden die bij mij past, goede uitleg gehad.
Ik heb een canon EOS R100 gekocht, dit is een prachtig toestel om met mee te starten.

Pim van den Heuvel 14-08-2023

Ik ben ontzettend goed geholpen in het filiaal in Utrecht. De medewerkers daar hebben me goed advies gegeven waardoor ik een goede keus heb gemaakt in de aanschaf van een camera.

Estelle 14-08-2023

Kamera-express is erg behulpzaam en goed in de communicatie. Ze denken met je mee en reageren snel.

Andres 14-08-2023

The best shop for camera gear in NL. Fast and reliable shipping. Trustworthy staff. Professional advice and tips. Lots and lots of gears in stock, and delivered super quick. Good quality as well.

Miranda 14-08-2023

Kwam enkel voor advies en een cadeaubon en ben gelijk bij binnenkomst begroet en waarmee kunnen we u helpen. Eerlijk en duidelijk advies gehad over een action camera en deze schaf ik binnenkort aan.

Sjake 14-08-2023

Keurig nette zaak, ik ben prima geholpen en ben blij met mijn nieuwe Sigma 16-28 lens. Mooie resultaten!
Kamera Express 14-08-2023

Bedankt! Fijn dat je goed geholpen bent! Ontzettend veel plezier met de nieuwe sigma!

Can 14-08-2023

2de R6 aangeschaft, net als altijd kloppende online winkelvoorraad en vriendelijk personeel.

Th Dokman 13-08-2023

Het is een klant vriendelijk bedrijf en deskundig. Ook na dat ik mijn kamera ter reparatie heb afgegeven ,omdat hij gevallen was, was het prettig om naar de winkel in Eindhoven terug te gaan . Een eventuele nieuwe kamera, wordt weer bij Kamera Express gekocht.

Triesendree 13-08-2023

Mooie ruime winkel, deskundig personeel goed advies, veel op voorraad.
Opgeruimd netjes overzichtelijk

Helga 12-08-2023

In de winkel in Almelo een camera gekocht. De service was boven verwachting. Zeer tevreden met de juiste koop naar huis gegaan dankzij zeer goede voorlichting.

H. Ram 12-08-2023

Prima winkel waar ik al jaren diverse camera's en lenzen heb gekocht en ingeruild. Prima medewerkers en altijd duidelijkheid over de inruilprijs. Ruime keuze in het assortiment. Ik ben en. blijf klant.

H. Ram 12-08-2023

Ben al jaren klant bij kamera Express en heb diverse apparatuur aangekocht maar ook ingeruild. Altijd duidelijkheid over de inruilprijs en altijd prima geholpen. kamera Express heeft voor mij een lage drempel om binnen te lopen en de kennis van zaken van de medewerkers is goed. Groot assortiment waardoor het prettig kiezen is. Kortom, ik ben en blijf klant van Kamera Express

Bern 12-08-2023

Een jaar geleden ook al een fullframe fotocamera aangeschaft, nu uitgebreid met een wide angle lens. Kamera Express komt betrouwbaar over en heeft goede service. Ik ben blij met de aankoop en verwacht dat ik de volgende keer opnieuw bij Kamera Express zal bestellen. Het assortiment is groot en ze hebben vaak interessante acties.

Bryan 12-08-2023

Ben in de winkel geweest in Arnhem en vakkundig geadviseerd over de mogelijkheden van onze wensen. Daarna besteld in de webshop en daarna snel thuis ontvangen. Top service kan het iedereen adviseren.

Manuela 11-08-2023

De winkel heeft een mooi assortiment. De medewerkers zijn kundig , behulpzaam en erg vriendelijk.
Kamera Express 12-08-2023

Bedankt voor je mooie review!

Dorus 10-08-2023

Perfect geholpen van bestellen tot en met de levering van mijn Tv. Bestelling via de webshop gedaan.

Hennie Beersen 09-08-2023

Prettig geholpen bij de winkel in Utrecht, veel kennis. Zal jullie zeker aanbevelen.
Groet,

Roos 09-08-2023

We worden altijd prima geholpen, goede service en prima producten en garantie.

A. v. Iersel 09-08-2023

Ik heb mijn oude SonyA7II vandaag ingeruild voor een Sony A7IV bij Kamera Express in Arnhem. De service en het advies waren heel goed. Ze dachten echt mee in wat een goede opvolger zou kunnen zijn.
Het resultaat is dat ik superblij ben met de Sony A7IV, echt een waardige opvolger met mooie nieuwe functies. Het menu is veel beter en de camera ligt veel beter in de hand. Hier kan ik weer even mee vooruit!

Kitty 08-08-2023

We zijn heel prettig geholpen door een vakkundige medewerkster van kamera expres in Breda.
Kamera Express 09-08-2023

Bedankt Kitty. Fijn dat je het al prettig hebt ervaren!

Frans 08-08-2023

Bij Camera Express filiaal in Maastricht een Nikon Z6ii met 2 lenzen en diverse accessoires gekocht bij medewerker Dennis.
Ik ben door hem op een klantvriendelijke en professionele manier geadviseerd en geholpen, ook bij op- en afhelen werd er tijd genomen om een eerste instructie te geven.
Ben dan ook zeer tevreden en zal indien ik iets nodig heb hier zeker terugkomen.
Kamera Express 09-08-2023

Blij dat we je hebben kunnen helpen. Je bent altijd welkom!