Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Chan 06-08-2023

Wederom super geholpen bij kamera express Den Haag. Aardig personeel met verstand van zaken!

Peter 05-08-2023

Vandaag een printer gekocht bij Kamera express in Arnhem. En werd zoals altijd weer vriendelijk en behulpzaam geholpen.
Een korting code die ik had ontvangen bij aanmelden nieuwsbrief van kamera Express werkte niet maar werd zonder problemen toch toegepast.

Philip 05-08-2023

Altijd vriendelijk, behulpzaam, prijzen zijn helemaal goed, elders goedkoper? wordt de prijs aangepast...

Walther 05-08-2023

Vandaag in de vestiging Arnhem (Kronenburg) geweest.
Ik had me vooraf ingelezen op de site over spiegelreflex camera's. Ik ben beginner met spiegelreflexcamera's en wilde starten met de EOS 2000D. In de winkel werd ik door de medewerker zeer vakkundig verder geholpen en ben ik met deze mooie camera + lens en accessoires richting huis gereden.

Astrid Van Yperen 05-08-2023

Vriendelijke en deskundige verkopers, ze nemen ondanks de drukte de tijd voor je.

Peter 05-08-2023

Ik werd wederom op vakkundige wijze geholpen, ik had nog wat twijfels over welke camera te kiezen maar in gesprek met de verkoper werd dit heel gemakkelijk. Ik vind het een geweldige winkel en kom er al veel jaren. Proficiat. Ik kom zeker weer!

Janine 04-08-2023

Goed geadviseerd en geholpen door XXX in Superstore Rotterdam Centrum bij aanschaf van camera.
Plussen en Minnen tussen systeemcamera en spiegelreflexcamera doorgenomen.
Onder het genot van een kopje koffie, ons de gelegenheid gegeven wat te doen, kopen of .....
Uiteindelijk de Canon EOS 2000D + 18-55mm IS II + 50mm F/1.8 STM aangeschaft, echter de 50mm was in voorradig in de winkel, is na gezonden, binnen 24uur in huis.
DIKKE PLUIM.
Paar dagen in gebruik, tot dus ver te vrede met camera en resultaten.
Kamera Express 05-08-2023

We zijn blij te lezen dat we je zo goed konden helpen, zo te lezen heb je een top camera uitgezocht, ik wens je er heel veel plezier mee!

Martine 04-08-2023

Zeer efficiënt, behulpzaam en vriendelijk personeel. Bekwame professionals. Ook dienst na verkoop is prima!

Trudy 03-08-2023

Ben in de winkel geweest in Rotterdam en vakkundig geadviseerd over de mogelijkheden van onze wensen. Daarna besteld in de webshop en daarna snel thuis ontvangen.
Kamera Express 04-08-2023

Fijn dat het allemaal zo soepel is verlopen Trudy!

Nel 03-08-2023

Al jaren kom ik bij KE in Capelle. Nu voor inruil en koop. Ook vandaag weer prima geholpen. En ook nu liep ik blij naar buiten met een mooie camera en een mooie lens.

Chico 03-08-2023

Vandaag werd ik opnieuw goed geholpen door het team van Kamera express. Dankzij het diverse team is er een zeer brede expertise aanwezig in de winkel. Dat maakt dat ik mezelf welkom voel met elke vraag gerelateerd aan fotografie. Het is vooral de no-nonsense mentaliteit die mij bevalt. Er worden telkens meerdere opties besproken om dan samen te bekijken wat de beste piste is. Het zijn deze ervaringen die mij overtuigen om bij de volgende aankoop terug aan Kamera express te denken.

Ankie 03-08-2023

Fijne winkel met kundig en vriendelijk personeel. Nemen alle tijd om uitleg te geven.

Kamera Express Utrecht 03-08-2023

Een Panasonic Lumix DC-FZ1000 II gekocht in winkel Utrecht. Superblij met toestel: ligt goed in de handen, gemakkelijk hanteerbaar en bediening snel onder de knie gekregen. In de winkel in Utrecht prima geholpen: goed luisteren naar wensen, rustige en heldere uitleg en daarna paar opties neerleggen. Zo zijn we tot een weloverwogen, goeie keuze kunnen komen.

Ruud Versfeld 03-08-2023

Zoekende naar een teleobjectief uitgekomen bij KameraExpress.
Was aan twijfelen tussen 2 merken en uiteindelijk met hulp van personeel de keuze gemaakt
Hier enorm vakkundig en netjes geholpen.
Helaas was net een actie met korting op fotoboek voorbij maar kreeg toch een tegoedbon voor reiniging van de sensor.

Jean 03-08-2023

Ben een zeer goede klant in de Kamera Express te Wilrijk (Antwerpen). Echt een topwinkel met een topteam !!
Kom hiervoor speciaal vanaf de kust (op zo'n 260 km afstand h/t). Ook grote stock aan zeer scherpe prijzen. TOP !!!
Kamera Express 03-08-2023

Wat een mooie review, bedankt hiervoor! We waarderen het echt dat u zo'n afstand wilt rijden voor onze winkel!

Yvonne 03-08-2023

Prima geholpen door een aardige verkoper. Fijn dat alles wat ik wilde kopen op voorraad was.
De nieuwe lens gelijk getest en de eerste resultaten zijn veelbelovend.

Cock Michels 02-08-2023

Groot assortiment en zeer behulpzame, ervaren, en vriendelijke medewerkers die mij heel goed geholpen en geadviseerd hebben.

Z001 02-08-2023

Zowel een occasion camera als een nieuwe lens aangeschaft. Website is duidelijk. De occasion was eigenlijk nog beter dan in de beschrijving stond en kwam exact overeen met de gemaakte foto's op de website. Levering was conform informatie op de website: een paar dagen voor de occasion en de volgende dag voor de nieuwe lens. Komt over als een betrouwbaar bedrijf.

anando 02-08-2023

Hele goede service en goedkoop. Ik ben zelfs helemaal naar Den haag gegaan om de tv te kopen.

Luc 02-08-2023

Supervriendelijk geholpen, alles heel duidelijk uitgelegd en overlopen. Mopjes kunnen maken met de zeer aangename verkopen (****). Ze hebben ook aangeboden om gewoon eens lenzen te komen testen om te zien wat het zou geven, niets van pusherig verkoopspraatje. Gewoon gezellig en leutig!
Had ik eerder gezien dat er een koffiemachine stond had ik er een gezellig bakje bij genomen! :-)
Kamera Express 02-08-2023

Bedankt Luc. Dat koffietje houd je dan nog van ons tegoed! ;)

C-ROM 01-08-2023

Hele makkelijke website waar je veel informatie vindt om de juiste camera aan te passen. De review video's zijn ook erg waardevol.

Jejaca 01-08-2023

Altijd vlotte en vriendelijke bediening. De medewerkers maken tijd voor je en geven je eerlijke informatie.
Ook emails worden correct opgevolgd

E. Smeets 01-08-2023

Maandag 31 juli spontaan binnengelopen in het filiaal in Eindhoven en perfect geholpen door een medewerkster. Deskundig advies gekregen van een enthousiaste medewerker. Helemaal tevreden ben ik naar buiten gelopen met een hele mooie camera voor mijn aanstaande vakantie in Nepal!
's Avond alles uitgepakt en de hele avond thuis de vrouw lastig gevallen met vloggen :-)

Harry_H 31-07-2023

Nadat ik via internet een afspraak had gemaakt, kreeg ik uitvoerig de gelegenheid om met een deskundige verkoper te praten over mijn voorgenomen aankoop van een Sony A7IV en welke lens ik daarbij zou nemen. De verkoper gaf mij de gelegenheid om de camera ook buiten de winkel uit te proberen. Na een week bedenktijd heb ik opnieuw een afspraak gemaakt en enkele gereserveerde lenzen uitgeprobeerd in combinatie met de camera. Na uitvoerig wikken en wegen, zonder dat er druk door de verkoper werd uitgeoefend heb ik camera met lens gekocht en oude SLR met lenzen tegen een schappelijke prijs ingeruild.

Anton 31-07-2023

Nadat ik via de duidelijke site van Kamera Express een prachtige aanbieding van lenzen zag, reserveerde ik telefonisch de Canon RF 100-400mm lens. Ik wilde de lens zelf in Utrecht ophalen.
Toen ik zaterdag 29 juli bij de balie kwam, werd de gereserveerde lens door een jonge medewerker opgehaald. Ondertussen kreeg mijn vrouw iets te drinken aangeboden.
De medewerker haalde de lens uit de doos en hij gaf een korte en duidelijke uitleg en wees mij op de verzekering. Na deze nuttige informatie ging ik als tevreden klant naar huis.
Kortom: deze winkel kan ik van harte aanbevelen!