Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 720 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Marc 24-07-2023

Degelijke productkennis en vakbekwaamheid bij de medewerkers in Mechelen. Zeker aan te bevelen.

Richard 24-07-2023

Goed geholpen door xxx bij Kamera-Express Breda.
Nieuwe Sony A6400 plus 7-350 lens gekocht.
Zeer goed geadviseerd. Ook over het onderhoud van de camera.
Kundig, duidelijk en niet opdringerig.
Eerlijke inruilwaarde gekregen.
Prettige ervaring
Kamera Express 24-07-2023

Ik wens je veel plezier met deze mooie camera! Kom je een keer wat foto's laten zien ?

Henk Siemons 23-07-2023

Ben weer uitstekend geholpen bij kamera expres in Breda. Mocht op mijn gemak een paar zoomlenzen uitproberen. Kreeg daarbij een goede uitleg en mijn vragen werden met vakkenis beantwoord. Ben eerlijk gezegd niet ander gewend :-)

Alex Maas 23-07-2023

Afgelopen vrijdag een Sony a7 III gekocht bij Kamera express in Eindhoven. Zeer tevreden over en ben ook goed geholpen door de medewerker!
Kamera Express 24-07-2023

Mooie keuze! Veel plezier ermee.

Rob 22-07-2023

Bij Camera Express hebben we een fotocamera en een Gopro gekocht. Onze ervaring is dat Kamera Express de laagste prijs heeft en ook 5 jaar garantie geeft (onder enkele voorwaarden). Bedrijf is betrouwbaar, doet wat het zegt. Vlotte levering; in ons geval werd er na bestellen binnen 20 uur bezorgd. Tenslotte is de website overzichtelijk en er zijn goede mogelijkheden m.b.t. klantenservice.
Kortom; wij zijn erg tevreden over Kamera Express

Berty 22-07-2023

Prima shop! Vriendelijk en deskundig personeel. Goed advies over welk produkt het beste past bij de wensen van de klant. Duidelijke uitleg over de verschillende camera's zodat je in de gelegenheid wordt gesteld om een goede keuze te maken! Soortering in de winkel meer dan voldoende. Leuk is de tafel met allerlei atributen (zoals gekleurde knopen, een strandje met miniatuurauto en een hoopje denneappels..) om de verschillende funkties van de camera uit te proberen. Kortom prima winkel!

Pieter 22-07-2023

Mijn review gaat vooral over de web-ervaring en de afhandeling van de "reservering" die ik plaatste via de website.

Ik ben erg te spreken over de website. Heb het gebruikt naast de Coolblue en Mediamarkt website en vond de bundel die ik zocht bij Kamera Express. Ik heb de "reserveer" optie gekozen toen ik vond wat ik zocht, zodat ik deze kon ophalen in de winkel. Op zondagavond -laat- gereserveerd, maandagochtend - toen de winkel net 15 minuten open was- lag het allemaal netjes klaar.

Dick 22-07-2023

Na langdurig vooronderzoek op het internet naar Canon systeemcamera’s toch even bij Kamera Express in Groningen langs gegaan om wat extra informatie in te winnen. Prima geholpen door X en collega’s over de mogelijke, voor mij passende, body en lens combinaties. Op basis van alle informatie een set gekocht, inclusief wat aanvullende materialen. Zeer tevreden met de aankoop

Ria Mol 21-07-2023

Ik heb al mijn camera's en lenzen bij Kamera-express in Breda gekocht. Ik heb niets tegen online shoppen, maar vind de persoonlijke benadering van het vakkundig personeel heel erg fijn. Je krijgt goede uitleg en een eerlijk advies en ben heel erg tevreden over mijn aankopen. Hoop dat ik deze keer erg veel plezier van mijn nieuwe lens ga beleven.
Kamera Express 21-07-2023

Bedankt! Je bent uiteraard altijd van harte welkom. Mocht je een vraag hebben en geen tijd hebben om even langs te gaan, kan je ons ook online benaderen om je verder te helpen.

Albert 20-07-2023

Deskundig personeel; nemen de tijd voor je; goede acties; prijs/kwaliteit verhouding goed; goede service; geduldig en vriendelijk.
Bij inruil van oude apparatuur goede prijs.
Ook de webwinkel is uitstekend.
Kamera Express 20-07-2023

Bedankt voor je mooie review Albert!

Jurgen 20-07-2023

Mooie camera van Fuji (X-S20) gekocht met set kwaliteitslenzen. De winkel van Kamera Express is tegenwoordig meer een afhaal loket, zonder veel modellen op zicht. Wel behulpzaam personeel.

Gino 20-07-2023

Prima service en snelle levering door de winkel in Breda. Prima inruilprijzen!

Bas 20-07-2023

Het is een overzichtelijke winkel met veel keus. De advisering was professioneel en adequaat.

Arno 20-07-2023

Tevreden over de gegeven informatie. Bestelling ging snel. Afgehaald in de winkel kreeg hierdoor extra advies. , Prijs is normaal

Joost 20-07-2023

Kamera Express Utrecht is een superfijne winkel. Veel producten staan uitgestald en je kunt alles "voelen en testen". Gisteren ons nieuwe Sony systeem aangeschaft. We waren als bevooroordeeld met Sony omdat we al een Sony systeem hadden. Sem (van Kamera Express) wist ons goed te helpen en kon onze vragen goed beantwoorden.

Enige tip, ondanks dat we voor een Sony Systeem wilde gaan, had het misschien leuk geweest om ook andere systemen te verkennen in de winkel.

Raymond 20-07-2023

Op de website van Kamera-Express geeft men met trots aan een grote onderneming te zijn met winkels in Nederland, België en Duitsland. Daarnaast geeft men aan altijd te matchen naar de beste prijs. Ik wilde een Canon EOS-R50 kit met 2 lenzen aanschaffen en zag dat er meerdere webwinkels deze combi voor een lagere prijs aanboden. Tevens bleek dat op de Duitse website van Kamera-Express deze combi zelfs €140 goedkoper werd aangeboden. Hierop een mail gestuurd naar Kamera-Express en hen op de verschillen gewezen. Men wenste echter nog geen enkele euro te matchen ondanks de belofte op de website. Dat dezelfde onderneming in Duitsland dezelfde combi €140 goedkoper zou liggen aan de BTW en invoerrechten. Hen gewezen op slechts een BTW verschil van 2% en het feit dat je binnen de EU voor deze goederen geen invoerrechten betaalt mocht ook niet baten. Camera combi en diverse accessoires gekocht bij de concurrent. Enige pluspunt is dat men snel reageert op e-mails. Daarom toch nog een score van 3.

Firmin De Maître 19-07-2023

Ik ga normaal niet over nacht ijs ! voor de aanschaf van een Nikon Z6II en een flits Godox ging ik te rade bij verschillende zaken.
Ik koop nooit one-line en wil in contact komen met de bediende in de de winkel voor de nodige persoonlijke uitleg. Zowel de snelheid van levering als de uitleg in winkel was prima.
Er zijn natuurlijke nog zaken met goede medewerkers maar de prijs speelt ook een rol ! Bij jullie was dit een bijkomend
voordeel. Ik hoop natuurlijk om in de toekomst, bij problemen, op de zelfde service te kunnen rekenen.

Anoniem 19-07-2023

Prima geholpen in de winkel. Camera is compact en heeft mooie zoom-functie.

SabineK 19-07-2023

Goed geholpen in de winkel. Mijn wens voor een nieuwe camera was duidelijk en daar paste een mooie nieuwe camera bij. Ik ben goed en netjes geholpen.

Ton Koperberg 18-07-2023

Prima winkel , word altijd goed geholpen. Alleen maar goede ervaringen tot nu toe.
Kamera Express 19-07-2023

Bedankt voor het compliment! Fijn te lezen dat je tevreden bent. Hopelijk tot snel weer.

Thessa 18-07-2023

Kamera Express heeft een fantastische inruilservice - ook op afstand. Zeer prettig en correct mailcontact en een heel goede inruilprijs gekregen.

BT 18-07-2023

Heel prettig geholpen in Arnhem. Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Was de lange autorit meer dan waard.

Carmen 18-07-2023

We hebben al verschillende producten bij Kamera Express aangeschaft. En elke keer was ik verbaasd dat de werknemers goed de tijd voor je nemen om je het juiste advies te geven. Ze zijn enthousiast en weten waar ze over spreken en als ze het niet weten , zijn ze niet te beroerd om aan een college te vragen zodat je alsnog met de juiste informatie en/of product naar buiten gaat.

Marianne 18-07-2023

Bij Kamera express Breda om cameraspullen geweest. Ik had online al het een en ander opgezocht maar had nog een paar onduidelijkheden. Op alle vragen die ik had kreeg ik een duidelijk antwoord, er werd goed gekeken wat bij mij (en mijn fotografie) past en het personeel was hartelijk, aardig en behulpzaam. Ik raad Kamera Express zeker aan, want ben heel blij met deze super goede service, het was een geweldig uitje voor deze fotografie liefhebber!

Dylan Korenhof 16-07-2023

Het is altijd een prettige winkel met goede informatie en advies van het personeel. Ook is de koffie goed hier en word je altijd vriendelijk geholpen of te woord gestaan.
Kamera Express 17-07-2023

Bedankt voor het compliment Dylan!