Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 723 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Koen Dejonghe 06-07-2023

Zeer deskundige uitleg ontvangen bij de aankoop van een Sony A6100 camera. Ons oud toestel werd ook overgenomen.

Gras 06-07-2023

Ik vond dat ik toe was aan een nieuw stukje fotografie apparatuur. Alleen: in de kast stonden nog twee DLSR's met lenzen te verstoffen die ik in het huidige tijdperk van spiegelloze camera's waarschijnlijk nooit meer zou gaan gebruiken. Het spul oogde als nieuw (want weinig gebruikt) en dan is het toch lastig afscheid nemen. Na wat dubben toch maar bij een aantal bedrijven per mail een waardebepaling opgevraagd en Kamera Express kwam er als hoogste uit. Maar zouden ze dat in de praktijk ook waar maken? Om dat te onderzoeken toog ik naar de KE winkel in Utrecht. Daar trof ik een medewerker (Kees) met duidelijk kennis van zaken, hij wist de apparatuur op waarde te schatten. Zonder dat we verzeild raakte in een soort koehandel werden we het snel eens over de geboden prijs. Ik blij, KE blij want mijn oude apparatuur gaat op deze manier een mooie nieuw leven tegemoet. En o ja, ik ging de winkel uit met mijn nieuwe speeltje dat, volgens een onderzoekje op internet, nergens anders in Nederland goedkoper werd aangeboden.
Kamera Express 07-07-2023

Dat noem ik een goede deal!
Slim om je oude gear in te leveren, ondanks dat het afscheid moeilijk was. Hierdoor kan je een nieuw speeltje kopen voor minder!

Bas 06-07-2023

Ik had een camera gezien bij Mediamarkt, een toestel wat mij wel oké leek. Op facebook gaf een neef van mij advies om naar toestellen te kijken die een beter waren om bewegende (dieren) objecten beter vast te leggen. De verkoper heeft mij daarin bijgestaan, veel tijd in gestoken waardoor ik een toestel heb gekocht die bij mij past. Mijn neef heeft mij inmiddels bevestigd dat wat ik uiteindelijk gekocht heb top is.
Kamera Express 07-07-2023

Bedankt voor de review!

Goed dat je even de tijd om informatie in te winnen voor je ging kopen. We willen uiteraard altijd een toestel voor je vinden die bij je past, dan kan je echt de beste foto's maken!

Jaco 05-07-2023

Nikon Z6II met 24-120 mm objectief besteld en lag binnen 2 dagen gereed om op te halen.
besteltraject netjes verlopen.

Paul 05-07-2023

Correcte en professionele adviezen bij Nelissen Mechelen. Zeer klantvriendelijk!

Vincent 05-07-2023

Vendeurs très sympa et professionnels. Livraison rapide, je recommande sans soucis !

Jeroen Kramer 05-07-2023

Ik koop al mijn foto camera's bij Kamera Express omdat het een zeer betrouwbare winkel is en omdat de service uitstekend is! Gisteren kocht ik een systeem camera, een Nikon Z6 ii, die ik gelijk uitgeprobeerd heb! Het overtrof al mijn verwachtingen!!! Wat een mooie foto's en ook een super lichte camera! Ik vind het ook fijn dat er fysieke winkels zijn, voor mij in Zwolle en Groningen, waar je zomaar binnen kunt lopen en vragen kunt stellen. Kortom, koop bij Kamera Express, een top winkel!!!

A. H. Smit 05-07-2023

Gisteren een prachtige camera gekocht en we werden heel goed geholpen. We kregen prima uitleg, ook over administratieve zaken.
We zijn erg tevreden.

Laurens 05-07-2023

Mooie winkel met vriendelijk en vakkundig personeel.
Zelf een DJI 3 action cam gekocht met vooraf goed gesprek met verkoper. Duidelijke uitleg en nam ruim de tijd voor mij.
Ik kan deze winkel voor iedereen aanraden, top.

christophe 05-07-2023

super service je vous et acheter un Nikon z5 plus un adaptateur ftz j'utilise avec mes objectif monture f
Kamera Express 05-07-2023

Merci pour l'article !

Miquel 04-07-2023

Afgelopen twee weken ben ik meerdere keren in de winkel in Capelle aan den IJssel geweest.
Ik heb meerdere meerdere producten gekocht
(camera, lenzen, monopod, tas etc). Ik ben door verschillende medewerkers heel vakkundig en vriendelijk geholpen, ze nemen echt de tijd voor je en denken met je mee. Ik kom zeker terug voor als ik weer wat nodig heb. Dank jullie wel voor de goede zorgen!

M. Kuijpers 04-07-2023

Voorraad informatie van de site klopte en kreeg in winkel prima uitleg bij camera die ik op het oog had.

Paul 04-07-2023

Goede service

Ik ben al langere tijd klant bij Kamera Express. Heb nu de Tamron 150-600 Di VC USD G2 aangeschaft. Kreeg een goede toelichting over het gebruik van dit objectief. Kortom: de service en aandacht was weer als vanouds.

Linda 04-07-2023

Ik koos voor de aanschaf van een nieuwe camera en objectieven voor Kamera Express, omdat dit een landelijke keten is met fysieke winkels. Ik wilde graag de camera zelf op kunnen halen ipv met de pakketpost laten verzenden. Hiervoor vanuit Friesland speciaal naar het filiaal in Groningen gereden. De winkel zelf was niet heel uitnodigend en inspirerend, maar het winkelpersoneel was vriendelijk. Dat wat ik wilde hebben was op voorraad. Ik werd gefeliciteerd met mijn aankoop. Dat vond ik attent. Het computersysteem waarin de aankoop geregistreerd moest worden, was ergerlijk traag. Verder over de gehele linie tevreden.

Sam De Ranter 04-07-2023

Vrijdag en zaterdag ging ik naar Kamera-Express en ik was naar een paar dingen op zoek voor ik op reis vertrok ik was onder andere op zoek naar een lens en een extra batterij ik had wat hulp en info nodig bij de lens omdat ik daar niet zo veel van ken ze hebben op mijn vragen kunnen antwoorden en dat is voor mij heel belangrijk als ik iets wil aankopen en ik ben heel tevreden over mijn aankoop ik raad deze winkel zeker aan voor mensen die graag met camera’s werken.

Peter 03-07-2023

Kamera Express heeft vriendelijk personeel met veel kennis en kunde over het vak foto/videografie, hierdoor staan ze perfect te hulp en verlaat ik de winkel met een goed gevoel.

Bart 02-07-2023

Snelle levering en alles keurig in orde! Slim ook dat het in een neutrale doos verzonden wordt.
Kamera Express 03-07-2023

Bedankt voor het compliment!

Walter 02-07-2023

R6 +50 mm gekocht bij kamera express. Dag ervoor gereserveerd na wat vragen te hebben gesteld via whatsapp, snel antwoord en vriendelijk geholpen. Dag later lag de bestelling netjes klaar in Kapelle ad IJssel. Ook snel geholpen in de shop. Nog wat advies gehad mbt geheugenkaarten.
R6 is een hele fijne camera. Snel gemakkelijk naar je hand te zetten. Scherpe foto's met een bizar fijn dynamisch bereik tov spiegel apc. Met de adapterring werken je ef-s lenzen prima en snel en ook gebruik van een teleconverter werkt goed met voldoende focuspunten en snelheid. super tevreden en blij met de aankoop.

Erna 01-07-2023

Zeer goed geholpen, profesioneel en deskundig advies en ondanks de drukte werd er tijd genomen om alles goed uit te leggen!

Victor 01-07-2023

Bought a Sony GM 35mm and absolutely love it so far! A beautiful lens, great specs and can't wait to put it to the test in the coming weeks. Great service from Kamera express (as always).

Rianne 01-07-2023

Ik heb mijn oude camera's ingeruild en er een mooie prijs voor gekregen. Nu bezit ik een mooie nieuwe camera die aan mijn wensen gaat voldoen. Ik ben goed geadviseerd en gewezen op de mogelijkheden betreft de Academy waar je veel weetje vindt. Vakkundig personeel die de tijd neemt voor al je vragen. Fijne winkel.

Toon 30-06-2023

Ik heb mijn oude camera's ingeruild en er een goede prijs voor gekregen. Het personeel is vakkundig en geeft antwoord op alle vragen. Wie een nieuwe, tweedehands of andere camera zoekt is hier op de juiste plaats. Topwinkel!!!

Lisa 30-06-2023

De hulp bij het kiezen en bestellen van een Kamera ging top, fijn geholpen in de winkel! Ik heb zelf de Sony RX100 MIII gekocht en daar ben ik heel blij mee. De klantenservice is niet top, er werd vaak opgehangen voordat ik iemand had gesproken en er werd soms bij een terugbelverzoek helemaal niet teruggebeld.

Danny Reynaerts 30-06-2023

Prachtige winkel, je vindt er alles en top bediening door vaklui, mensen die hun job voor 100% kennen.

Peter 29-06-2023

Ik heb m’n oude hobby weer opgepakt en hoewel de doka nu wel echt verleden tijd is, wisten de mensen bij Kamera Express precies hoe ik het best mijn “upgrade” kon doen. Ik kwam voorbereid vanuit de webwinkel en ben vervolgens professioneel geholpen. De combinatie van online en winkel is goud waard, vooral omdat je online een camera bijvoorbeeld niet even vast kunt houden. Ik kreeg zelf een aanbeveling en die is erg waardevol gebleken. Dank.
Kamera Express 30-06-2023

Bedankt voor je review.

Fijn te lezen dat je goed geholpen bent. Uiteraard kan je altijd bij ons terecht, ook voor de vragen.