Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 744 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Reina 28-06-2023

De Sigma 24-70mm 2.8 voor Sony gekocht en de Canon 24-70 2.8 ingeruild bij Kamera Express in Groningen. . Vriendelijk en goed geholpen.
Verhaal er naast... Op weg naar de winkel, gevallen, handen bebloed en open. Gevraagd in de winkel of ik de handen even mocht afspoelen, natuurlijk was het antwoord en de medewerker bood gelijk aan of ik ook ontsmettingsmiddel er op wou. Graag zelfs. Keurig en attent door de medewerker verzorgd en een flinke pleister er op. Ik was letterlijk in goede handen. Dankbaar!

Jan Frerichs 27-06-2023

Zeer klantvriendelijke winkel waarbij de tijd wordt genomen en er duidelijk uitleg wordt gegeven.
Kamera Express 28-06-2023

Bedankt voor het mooie compliment Jan!

Fijn dat je tevreden bent.

Cora 27-06-2023

Fijne winkel. Ik kan er altijd terecht voor deskundig advies. Ik heb in de loop van de jaren meerdere fotografie spullen bij hen aangeschaft, waaronder objectieven, spiegelreflexcamera's en nu een systeemcamera. Ook onderdelen voor mijn lampen en accessoires als doeken en ophangsystemen heb ik hier gekocht. Er is veel op voorraad en als ik iets online bestel wordt het ook snel geleverd.

G.ter.Harmsel 26-06-2023

Bezochte winkel: Kamera express Almelo. Wederom prima geholpen bij inruil van een statief, en aankoop van een nieuw Carbonstatief. Een faire inruilprijs, en een erg prettig en vakkundige uitleg en verkoop van medewerkster Yoanique.
Ik raad deze winkel ten zeerste aan voor aankopen op fotografie-film gebied.
Erg prettige ervaring vandaag 26-6-2023.
Kamera Express 27-06-2023

Wat leuk om te lezen, bedankt voor je mooie review en ik wens je veel plezier met het statief.

Kelly 25-06-2023

Vandaag zijn wij bij Kamera Express geweest voor het maken van pasfoto’s en het aanschaffen van een systeem camera. Hier zijn we in beide gevallen super positief over. We hebben goed advies gekregen door een van de medewerkers & hebben met een mooie korting een leuke systeem camera kunnen aanschaffen. Professionele zaak, goede service en leuke prijzen.
Kamera Express 26-06-2023

Fijn te lezen dat alles goed verlopen is en dat je hebt kunnen slagen!

Paul1964 25-06-2023

Super goed advies. Hebben verstand van zaken. Snel geholpen met de juiste lens.

Mark 24-06-2023

Prettige winkel en personeel en goed geholpen met de aanschaf van mijn camera en Accessoires. Kom er zeker weer terug.

Rob Willemsen 24-06-2023

Goede winkel met kundig personeel, als iets niet duidelijk is leggen ze alles goed uit

edwin0402 24-06-2023

Goed geholpen nemen de tijd, ruime keuze , ruime voorraad. Ruim opgezette winkel.

J.B. 22-06-2023

Bestelling in de winkel opgehaald, alles verliep vlot en heb een prima uitleg gekregen en enkele goede tips.
Kamera Express 23-06-2023

Fijn te lezen dat alles soepel verliep!

JD 22-06-2023

Erg overzichtelijke shop en top dat de garantie eenvoudig verlengd kan worden.

John 22-06-2023

Bestelling in de winkel opgehaald, alles verliep vlot . Ik kon mijn aankoop direct uitproberen en heb een prima uitleg gekregen en enkele goede tips .

Martin 22-06-2023

Na de website bekeken te hebben naar de winkel in Maastricht gegaan. Medewerker Luuk neemt de tijd om te adviseren. Dit leidt tot aanschaf van Peak Disign Caputure Clip want het is vanzelfsprekend dat de Clip eerst gepast wordt op de meegenomen rugzak. De Clip kan ook op broekriem gedragen worden. Een bijpassende Leash van de juiste lengte wordt eerlijk geadviseerd, niet de duurste maar het bestpassend. Ja daar kan Google moeilijk tegen op. Soms is een bezoek aan een 'stenen'-winkel meer waard!

Jet 22-06-2023

Ondanks dat er mensen staan te wachten in de Winkel nemen ze echt de tijd voor jou als klant. Ze weten ook meteen wat jij wil. Super.
Kamera Express 23-06-2023

Bedankt!
Fijn dat je op een fijne manier geholpen wordt, ookal is het druk. Dat is uiteraard wat we graag zien.

Hugo Verheyden 22-06-2023

Vriendelijk en vakkundig personeel, eerlijke prijzen, heel groot gamma aan producten, voor elk wat wils, en een goede bereikbaarheid en parking voor de deur

Jan-Willem 21-06-2023

Vandaag super en professioneel geholpen bij KE Breda door **** . Mijn Nikon Spiegelreflex DX set met lenzen enz. soepel ingeruild voor een nieuwe Sony fullframe systeemcamera met lens. Blij mee!

Ingrid Vaane 21-06-2023

Goed geholpen, en goede uitleg gekregen voor de aanschaf van de Nikon Coolpix P950. Klein minpuntje was dat ik bij de aankoop van de Nikon Coolpix 950 een zonnekap wilde aanschaffen. Deze was niet op voorraad, dus wilde ik thuis bestellen. Maar dat bleek achteraf niet nodig, want deze zit er standaard bij in de doos. Het was jammer dat de verkoper dit niet wist. Maar verder prima geholpen, men nam ruim de tijd om uitleg te geven.

Wissink 20-06-2023

Een artikel dat verder nergens in Nederland (nog) te koop was vond bik bij Kamera Express. Ik heb het artikel naar hun winkel in Utrecht laten komen en heb het uitgebreid kunnen bekijken en testen. En uiteindelijk op basis daarvan het artikel gekocht. Prima service!
Kamera Express 21-06-2023

Fijn dat wij het voor je konden leveren! Slim om het even te reserveren, zodat je het op jouw gemak kan bekijken.

Heel veel plezier ermee.

SeppeLier 20-06-2023

Vandaag voor het eerst de Kamera Express store in Antwerpen i.p.v. de Superstore in Turnhout bezocht. Ik werd daar goed ontvangen door vriendelijk, behulpzaam en bekwaam personeel. Ik kan Kamera Express dus van harte aan iedereen aanbevelen. Zowel online als door het personeel in Turnhout en Antwerpen wordt je prima verder geholpen. Zit je met een vraag stap dan zeker eens in een winkel binnen.

Ana 19-06-2023

Ik vond alles wat ik nodig had. Met goede suggesties en producten van hoge kwaliteit.

Annelies 19-06-2023

In deze shop heb ik alle tijd en uitleg gekregen die ik nodig had voor de aanschaf van een nieuwe camera en een lens. Er wordt geluisterd naar wat voor fotograaf je bent en wat je verwachtingen zijn betreffende de aankoop. Bovendien kreeg ik voor de camera die ik inleverde meer dan wat ik had kunnen denken! Top!

Karin Hartgers 19-06-2023

Nu bijna 3 jaar geleden kocht ik een Canon 90D bij Kamera Express. Een fijne spiegelreflexcamera waar ik al heel wat plezier aan heb beleefd.
Helaas ging mijn camera 2 maanden geleden kapot, defecte sluiter. En dat terwijl hij nog geen 3 jaar oud was.

Toen ik de camera mocht, kon je verlengde garantie krijgen (5 jaar) als je een review schreef over je aankoop en de service van Kamera Express.
Dat heb ik toen gedaan.
Een mooie actie van Kamera Express. Want mijn camera is onder garantie gemaakt en heeft nu een nieuwe sluiter!
Bedankt Kamera Express voor deze goede service!
Ik hoop nog lang net mijn camera te kunnen doen.

Linda 19-06-2023

Kamera Express is echt een top zaak. Ik wilde mijn oude camera inruilen voor een nieuwe, hij is netjes naar waarde ingeschat, deskundig advies gehad, en een mooie camera er voor terug gekregen, ik ben heel vriendelijk geholpen en ze namen ook de tijd voor je. Zeker een goede winkel om daar al je camera spullen te kopen, ik zeg gewoon doen!!!

Georges V 18-06-2023

Fotomateriaal enz. Nelissen Mechelen Top winkel en Top toestellen.
Ga langs bij Nelissen en je gaat nooit teleurgesteld buiten, al koop je niet.
Kamera Express 19-06-2023

Bedankt voor het mooie compliment!

Daar word ik blij van zo op de vroege maandag ochtend!

Koos de Boer 17-06-2023

Gratis parkeren goede bereikbaarheid.
Advies en tips waardoor ik geld bespaard heb en een teleurstelling is voorkomen. Tevreden met mijn nieuwe Nikon Z camera weer naar huis gegaan.
Prima, goed bezig.