Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 720 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Yo 27-08-2023

Vriendelijke medewerker, verstand van zaken,goed advies/duidelijk uitleg en opties zonder aandringen tot aanschaf

Leon Bongers 27-08-2023

Gisteren in Utrecht een Canon EOS RP gekocht. De keus was niet makkelijk omdat dit mijn prime camera voor de komende jaren moet worden. Gelukkig werd ik geholpen door een heel prettige medewerker die alle tijd voor mij nam. Hij dacht ook mee wat ik met mijn oude lenzen kon doen. Overigens ook nog in overweging gekregen om over te stappen naar Sony. Vanwege groter gewicht en minder prettige handling van afgezien. En ik kreeg nog een mooi inruilbedrag voor mijn vorige camera, een Canon EOS 800D.

Henk Merkenhof 27-08-2023

ik heb voor kamera express gekozen ivm kennissen ook bij kamera express hun fotocamera en lenzen hadden gekocht.
ik zelf heb de Nikon Z2 en een lens Nikon Z 24-70 gekocht wat een fijne camera en lens met heel veel mogelijk heden ik gebruik de camera nu voor alle foto's moet de tijd nemen om de mogelijk heden van de camera onder de knie te krijgen.
ben heel blij met deze camera en lens.

Goutswilders Lydia 27-08-2023

De verkoper heeft zeker een goede kennis van de producten. Hij gaf goede info en bood bijkomende mogelijkheden aan. Voor wie problemen heeft met fototoestel of overweegt een nieuw toestel aan te kopen, is Kamera Express zeker aan te bevelen!
Ik kocht een occasie lens voor mijn Nikon fototoestel. Mijn lens was stuk omdat ze per ongeluk gevallen was. Hopelijk kan ik mijn fototoestel nog meerdere jaren gebruiken met deze lens.

Jolanda 27-08-2023

Fijne winkel waar je vlak voor de deur kunt parkeren. Heb goed advies gekregen

Hennie Oosterman 26-08-2023

Hele fijne winkel
Goed geholpen
Medewerker deed echt zijn best en nam goed de tijd om er samen uit te komen welke lens voor mij geschikt zou kunnen zijn
Blij met het advies

Jan 26-08-2023

In mijn regio is Kamera Express Dilbeek de enige die professioneel advies en raad geeft. Het personeel is vriendelijk en helpt bij elke vraag. Bij een bestelling heeft men de keuze op een grote site met alle mogelijke producten. Nadien heeft een fysieke winkel het voordeel dat bijkomende info een nog betere keuze mogelijk maakt. Tevens is dit een afhaalpunt van Kamera Express wat een aanrader is bij een fragile levering. Internet en winkel is een goede oplossing. Zeker een aanrader.

Nieuwe foto camera 26-08-2023

We hebben een goede en duidelijke uitleg gekregen bij het kopen van een foto camera. De vragen die we hadden zijn uitgebreid uitgelegd. Top service

Piet 26-08-2023

Hele goeie service en uitleg betreft aanschaf televisie . Voorheen ook altijd apparatuur gekocht. Top.

Stefan Lambrechts 26-08-2023

Ik heb gekozen voor camera express omdat het een speciaalzaak is voor camera's, telefonisch contact is goed en medewerkers aan de telefoon hebben verstand van zaken. Levering was niet in orde; ik kreeg een mail dal alles klaar lag om af te halen en dat was niet zo, dit is een verbeter punt.

Curly's Clicks Fotografie 25-08-2023

Al jaren ben ik een vaste klant. Vriendelijk en vakkundig personeel, lekkere koffie en zelfs een toilet. Ook vandaag ben ik wederom fantastisch geholpen door medewerker Jelle in Capelle. Tot snel weer!

Michel 25-08-2023

Ik was een paar weken op zoek naar een nieuwe monitor en kwam op de website Kamera-express.nl, overzichtelijk en goede prijs.
Besteld en de monitor werd snel geleverd. De optie om extra garantie aan te vragen vind ook belangrijk.
Kamera Express 25-08-2023

Fijn dat je bij ons kon slagen!!

Hopelijk zien we je snel weer.

Yvette 25-08-2023

Fijne ruime winkel, vriendelijke personeel met vakkennis. Alles is uit te proberen en als het niet op voorraad is bestellen ze het voor je zonder koopverplichting.

Mat 24-08-2023

Ik ben zeer goed geadviseerd en ondersteund bij mijn aankoop. Ik werd zelfs in staat gesteeld een gedane bestelling om te zetten naar een andere aankoop....na een goed advies. Echt een prima service!

Rezy 24-08-2023

Ik koop al jaren mijn fotospullen bij de Foka, later Kamera Express. Ik had een nieuwe reflexcamera gekocht en ben vandaag een tasje wezen kopen. Ik vertelde dat de bijbehorende beschrijving wat summier was. Gelijk is de verkoper gaan kijken op youtube.com wat voor mij een makkelijke uitleg zou kunnen geven over het gebruik van de camera. Zeer attent en buitengewoon vriendelijk geholpen.

Chantal 24-08-2023

1 van de goedkoopste en makkelijk bestellen en snelle verzending. De aanbieding van 5 jaar garantie word ook enorm gewaardeerd.

MS 24-08-2023

Prima en vakkundig geholpen door een heel aardige medewerker in het filiaal in Arnhem.

Heinrich 23-08-2023

Geduldig uitleg gehad.
Ze hebben zelfs internet geraadpleegd om te kijken of het product deed wat ik wilde.
Top geregeld om het artikel op te sturen na me huis.
Dit omdat het niet op voorraad was in de winkel.
Top service in goed geholpen.

Mario 23-08-2023

Professioneel personeel met zeer goede kennis van hun producten. Zeer vriendelijk en met luisterend oor naar de wensen van de klant. En geduldig, want doordat er een limiet staat om met de kaart te betalen, iets wat ik helemaal vergeten was, toch vlot en vlug opgelost door de verkoper.

chantal 22-08-2023

1 van de goedkoopste. en wat voor mij ook meetelt is de naam die kemera express al jaren heeft. dat is met wat grotere aankopen toch wel een prettige gedachte. de levering was ook lekker snel en de 3 jaar bovenop de standaart 2 jaar garantie gratis is ook zeker heel prettig/
Kamera Express 23-08-2023

Bedankt voor de review! Fijn te lezen dat je al jaren bij ons komt!

WQ 22-08-2023

Al jaren klant bij Kamera Express. Je word er altijd goed geholpen, mensen weten waar ze het over hebben. Inruil ook mogelijk. Heb nu de Sony DSC-RX10 MIV gekocht. Omdat mijn man die ook heeft en het voordeel is dat je geen lenzen meer hoeft te verwisselen en toch een groot bereik hebt. Fijn dat de winkel in de buurt is en je er langs kunt gaan en toch hebben ze strakke prijzen.

Hans van der Maten 21-08-2023

Het oude Foto Konijnenberg!
Dat merk je gelijk als je over de drempel stapt.
De vriendelijkheid, de manier van benaderen, het gesprek, alles maximaal klantgericht.
Ik haal mijn fotospullen bij Kamera Express Almelo, al is het een dik uur rijden!
Kamera Express 21-08-2023

Bedankt voor deze mooie review!

Fijn te lezen dat je bereid bent zo ver te rijden om vaste klant te kunnen blijven!

Marijke 20-08-2023

Fijne winkel met vlotte verkopers. Eerlijk antwoord over probleem met mijn camera. Alternatief was snel gevonden tussen de occassions met goede duidelijke uitleg.
Deze dan ook aangekocht.
Voorheen ook al lenzen en een goede camera tas aangekocht bij deze winkel.

Verboon 20-08-2023

Ik ben voor informatie naar de winkel gegaan omdat ik aan een nieuwe hobby toewas, de medewerker van kamera express wist heel veel te vertellen over de diverse fotocamera's dat de man mij over de streep heeft getrokken om vervolgens 2 dagen later naar de winkel toe te gaan om daar een complete systeemcamera met alle toebehoren aan te schaffen

Frank.C 19-08-2023

Ik blijf positief over deze zaak al heeft mijn aankopen twee keer een rit gekost naar Kamera express .
Maar uiteindelijk goed gekomen.
Dus ja ik zou hun nog steeds aanraden omdat er sommige mensen werken met veel verstand .
Dag 1 iemand die niet echt veel zin had en liet me zo lopen .
Dag twee een jongen die er nog maar 3 dagen werkte maar die was zo vriendelijk en gaf div keren aan sorry dat het zolang duurt haha.
Dat heb ik liever als die dag ervoor die nieuwe jongen nam de rijd en is allemaal goed gekomen met hulp van wat ervaren collega's 👍
Uiteindelijk toch een mooie Sony rx10M4 gekocht en tot nu heel erg tevreden.