Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Max Gerards 15-08-2021

De camerabody was tijdelijk niet voorradig maar na een mail gestuurd te hebben naar het filiaal in Maastricht was de Nikon D3500 weer snel leverbaar. De aangeboden kit bestond uit de D3500 body, opbergtas en een SD kaart. Verder hebben we deze nog aangevuld met een 18-300 mm lens zodat er niet verwisseld hoeft te worden voor hetgeen wij de camera willen gaan gebruiken.
Zeer prettige uitleg en hulp van verkoper Luuk in filiaal Maastricht!
Kamera Express 08-09-2021

Gelukkig was hij snel weer leverbaar en kon je een mooie kit samenstellen. We zullen onze gangmaker Luuk jouw complimenten doorgeven!

Frans 15-08-2021

Ik heb deze shop uitgekozen omdat deze de dichtstbijzijnde was waar ik enkele producten kon gaan bekijken en vergelijken en daar een keuze uit te maken
Één en ander verliep niet gladjes. De verkoper wilde weten waar ik naar op zoek waren hij zei dat de drie producten die ik kwam bekijken ( twee Canon is verrekijkers én de LN-G3-B50 nachtkijker) gingen volgens hem alle kanten op. (???)
Ik wist vooraf niet Dat ik tekst en uitleg moest geven bij waarom ik deze drie producten wilde bekijken)
Vervolgens bleek de LN-G3-B50 nachtkijker niet klaar te staan, maar een oudere versie daarvan.
Om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk heb ik toch de LN-G3-B50 nachtkijker aangeschaft omdat kamera Express daar 5 jaar garantie opzei te geven.
Na een deze kijker 10 dagen in gebruik te hebben, bevalt deze mij vooralsnog goed.
De ervaring met de medewerker van Kamera Express Vonden mijn vrouw en ik, een stuk minder
Kamera Express 17-08-2021

Beste Frans, bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je een onprettig gevoel hebt overgehouden aan je bezoek in de winkel. Zou je willen aangeven in welke winkel je bent geweest?

yailan Tran 15-08-2021

Ben heel blij met hoe ik geholpen ben en ook heel erg blij met mijn lens! Zeker een aanrader om bij KE te shoppen

Eddy Van Dessel 15-08-2021

Mooie winkel en de hulp die we kregen van de medewerker was top, heel professioneel. Spijtig dat niet alles wat we wilden in de winkel aanwezig was ondanks dat we vooraf op de site hadden gecheckt.
Kamera Express 08-09-2021

Balen dat niet alles op voorraad bleek te zijn, Eddy. Gelukkig konden we je verder wel op weg helpen.

Claire 15-08-2021

Ik ben heel fijn geholpen in de winkel. Ik had de mogelijkheid om veel vragen te stellen en deze werden ook allemaal beantwoord. Daarnaast ben ik ook zeer tevreden met mijn aankoop!

Veerle 15-08-2021

De verkoper in de winkel(Antwerpen) gaf ons een heel heldere, volledige uitleg over de camera die ik wilde kopen. Hij was bijzonder vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Voor een volgende aankoop kom ik zeker terug naar deze winkel. Het aanbod is groot, maar wat bij mij de doorslag geeft is de kundigheid van de verkoper en de informatie die mij hielp om de juiste camera te kopen.
Kamera Express 08-09-2021

We zijn blij dat we je konden helpen bij de juiste keuze Veerle! Veel fotoplezier.

Henk S 14-08-2021

Altijd perfect geholpen bij Kamera Express in Breda. Goede adviezen, reële prijzen. Vandaag een nieuwe zoom-telelens aangeschaft voor mijn M43 camera: Panasonic 100-300 mm. Meteen uitgebreid uitgetest, prachtige lens.
Kamera Express 08-09-2021

Dat is een flinke zoomlens die je hebt aangeschaft. Fijn dat hij bevalt en heel veel fotoplezier!

Cor Verschuren 14-08-2021

Bij deze winkel ben ik klantvriendelijk ontvangen. Vakkundig personeel die de tijd voor je nemen om mijn vragen over het product wat ik heb gekocht goed en duidelijk te beantwoorden.

Ben Klnjn 14-08-2021

Ik kom al langer bij Kamera-Express filiaal Capelle ad IJssel. Eerst voor een Nikon D3200, deze ingeruild voor de Canon EOS 2000D en sinds een week nu een Canon EOS 90D. Natuurlijk koop ik alle accessoires bij Kamera-Express want je hebt een ruime keuze. Medewerkers zijn zeer vriendelijk, goed op de hoogte en hebben verstand van zaken.
Kamera Express 08-09-2021

Zo te zien bevalt Canon uiteindelijk beter. Een mooie upgrade naar de 90D, waar je ook meer mogelijkheden hebt voor flitsers van andere merken door het X-contact. We zien je graag terug als je hulp nodig hebt voor accessoires.

B. 14-08-2021

Bij Kamera-express in Arnhem geweest, fijne winkel met ruim assortiment en kundig personeel. Op het moment dat ik de winkel bezocht (doordeweeks) was het redelijk druk en daardoor moest ik vrij lang wachten tot ik aan de beurt was. Aan de andere kant is het wel fijn dat er de tijd genomen wordt om je goed te helpen. Ik heb mijn Sony A7III + Sony Zeiss 16-35mm geüpgraded naar een Sony A7RIII a + Sony 16-35mm GM. Ontzettend tevreden met mijn nieuwe set! De inruilwaarde die Kamera-express mij aanbood voor mijn vorige set was wel erg laag. Ik kan de winkel zeker aanbevelen, maar volgende keer verkoop ik mijn oude camera toch liever particulier.
Kamera Express 08-09-2021

Jammer dat je iets langer moest wachten, maar we nemen inderdaad graag de tijd om onze klanten zo uitgebreid mogelijk te informeren. Een hele mooie combinatie heb je nu in je bezit. Soms loont het inderdaad om je oude apparatuur zelf te verkopen, gezien wij altijd werken met een inruilwaarde. Hierna moeten er nog kosten gemaakt worden om deze weer aan te bieden als occasion. Daardoor zal de inruilprijs meestal lager zijn dan wanneer je het zelf te koop zet.

Jan 13-08-2021

Ik was voor het eerst in de winkel in Arnhem.
Ben er uitermate goed geholpen en het zijn deskundige mensen.
Kan een ieder aanraden om hier naar toe te gaan.

Ronald Decelle 13-08-2021

Ik werd in het Wilrijkse filiaal van KameraExpress prima geholpen door een joviaal jong heerschap. Op alle vragen die ik op hem afvuurde, kwam meteen een kundig antwoord. Hij vertelde me ook over de mogelijkheid tot verlengde garantie als ik een beoordeling schrijf over de aangekochte camera. Van die mogelijkheid zal ik zeker gebruik maken.
Kamera Express 08-09-2021

Fijn dat je naar tevredenheid bent geholpen in Wilrijk! Vergeet de garantie niet aan te vragen via het formulier. Je zult dan een certificaat ontvangen.

Vos 13-08-2021

Gisteren gereserveerd, vandaag opgehaald en keurig netjes geholpen.
Ook met het naar de auto brengen van de grote spullen.
Spullen vandaag aangesloten en alles werkt perfect.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel, wat ik eerder in het verleden ook al heb ervaren.
Kamera Express 08-09-2021

Veel plezier met jouw bestelling!

M 13-08-2021

Ik heb mijn camera Fujifilm X-T4 in de Amsterdam superstore gekocht, na inruiling van mijn oude Fujifilm. Ik had zelf 2 opties in gedachten voor de aankoop van mijn camera, en heb heel goed advies gekregen over de vergelijking van deze 2 cameras. De medewerker van KameraExpress was erg vriendelijk en heeft hier echt zijn tijd voor genomen, waarvoor dank.

Ik geef geen 10/10 want ik had ook graag nog wat andere opties van KameraExpress gekregen op basis van mijn zoek criteria. Ik kom er nu na meer online zoeken dat ik ook prima met een 500euro goedkoper Fujifilm model (X-S10) tevreden zou zijn geweest!
Kamera Express 08-09-2021

Bedankt voor jouw feedback. We zullen deze doorspelen naar de vestiging. Soms is het lastig om precies aan te voelen wat de behoefte van een klant is, waardoor waarschijnlijk alleen de vergelijking is gedaan tussen de twee camera's. Fijn dat je over het ontvangen advies wel tevreden bent.

EVR 13-08-2021

De winkel had een goeie klanten service en had mij geholpen om mijn eerste camera aan te schaffen. De camera die ze mij hadden aanbevolen was precies waarvoor ik aan het zoeken was en ook van top kwaliteit.

els 13-08-2021

Op mijn computer reageerde de site traag en viel hij ook nog al eens 'op slot'. Daarom lukte het niet de eerste keer de betaling te regelen. Maar na telefonisch contact ging dat prima. Toen deed ik zelf iets fout en weer werd ik via de telefoon zeer hulpvaardig en kundig geholpen! Ik ben ook blij met de extra garantie.
Kamera Express 08-09-2021

Vervelend dat het niet lukte met de site de eerste keer, maar ik ben blij dat het allemaal is goed gekomen.

john 12-08-2021

Zeer prettig geholpen in Rotterdam , was even wat misgegaan voor het thuisbezorgen maar ook dat was snel opgelosd.

Piet 12-08-2021

Hele mooie ruime winkel en hele vriendelijke medewerkers goed geprijsd volgende keer zou ik weer naar deze winkel gaan vol lof

Jorgen 12-08-2021

Prima service, deskundigheid, vriendelijk en klantgericht, plus scherpe prijzen!

Ton van Dongen 12-08-2021

Vandaag in Breda Bij Camera Express een Sony A7 mark11 met Sel 28-70 mm OSS lens
Enorm goed geholpen door de medewerker die voldoende tijd en goede uitleg aan ons gaf.
Camera Express is voor iedereen aan te bevelen!!!

Groet, Ton

Bart 11-08-2021

Vandaag perfect geholpen aan nieuwe camera alle tijd alle geduld om uit te leggen bedankt

Arjan 11-08-2021

Goed en duidelijk advies gekregen over de aanschaf van een compactcamera. Vriendelijk en ter zake kundig.

H. Albers 11-08-2021

De keuze voor deze shop was al snel gemaakt doordat een vriendin al bij jullie was geweest en zeer tevreden was over jullie, ik ben dan ook blij dat ik bij jullie terecht ben gekomen. Heb het als zeer prettig ervaren een goede uitleg gehad over de camera die we aan hebben geschaft en de medewerker had alle tijd voor ons.

Peter 11-08-2021

Goede service en verkoper weet waar hij het over heeft. Neemt nog ouderwets de tijd voor je.

Jacobse 11-08-2021

Op de website stond een Nikon 70-200 VR voor € 399 (best goedkoop).
Ik deze gelijk besteld en kreeg een mail dat de bestelling in goede orde was ontvangen.
Nadat ik na een week nog niets had ontvangen heb ik maar eens gebeld. (wachttijd 11.28 min).
Door de meneer van KE werd me verteld dat de lens defect is en dat deze niet gerepareerd kan worden. (heel vreemd verhaal waar ik grote twijfels bij heb).
Vervolgens werd me verteld dat ik 10 tot 14 dagen moet wachten voor ik mijn geld terug krijg.
Zeer teleurstellend.
Kamera Express 17-08-2021

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij kijken dan ook graag met je mee wat hier precies is gebeurd en of wij je als compensatie een soortgelijke lens kunnen aanbieden. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het graag van je via reviews@kamera-express.nl