Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Annelies Stokkel 11-08-2021

Omdat ik nog een beginner ben had ik vooraf bij een paar fanatieke fotografen geïnformeerd met welk soort toestel ik het best zou kunnen beginnen en waar ik dan naar toe zou kunnen gaan. Beiden kwamen uit op Kamera Express. En ik moet zeggen het klopt helemaal. Ben er een paar keer geweest, omdat ik twijfelde wat de beste optie zou zijn. Steeds vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan. Uiteindelijk de camera gekocht die Kamera Express adviseerde, en die ook mijn kennissen als beste keus voor mij aangaven. Kortom prettige winkel en deskundig advies, ook voor de beginnende fotograaf.
Kamera Express 08-09-2021

Superleuk dat je bent begonnen met fotograferen Annelies! Goed dat je eerst uitgebreid research hebt gedaan en een aantal keren bent langsgekomen. We zijn blij dat je nu een camera naar wens hebt. We zien de foto's misschien nog wel eens voorbij komen bij één van onze fotowedstrijden.

Joost 11-08-2021

een externe harde schijf besteld waarvan op de website geen levertijd stond aangegeven. Inmiddels ben ik een maand verder en nog geen harde schijf een aantal keer contact gezocht met de klantenservice. Eenmaal is hier een levertijd afgegeven die inmiddels ook is verstreken. na het verstrijken van deze lever tijd ook weer geen mailtje of status update of wat dan ook. Klantenservice hierover gemaild maar geen reactie op ontvangen.

kortom: Extreem lange levertijden die niet gecommuniceerd worden.
verwachte levertijd moet zelf via een support ticket opgevraagd worden. maar ook deze wordt niet nagekomen.
je moet overal zelf achteraan er komt niks vanuit kamera-express zelf en de klanten service is erg traag.

***EDIT***

Inmiddels zijn we 4 maanden verder en ik heb nog steeds niks ontvangen. de klantenservice geeft steeds aan de eerste week van de aankomende maand. iedere keer als deze termijn verstreken is moet ik er zelf achter aan en komt Kamera Express met het zelfde antwoord namelijk: Sorry wat vervelend het ligt aan de leverancier, de leverancier geeft aan de eerste week van aankomende maand.

Uiteindelijk was ik er zo klaar mee dat ik heb aangegeven dat ik iedere andere harde schijf van 10tb ook goed vindt. de reactie van Kamera Express was hierop: Sorry deze is duurder dan die jij hebt besteld gaan we niet doen.

Na dus het niet leveren en niet op de hoogte houden denk je dat ze er iets van hebben geleerd en dit betreffende artikel van de website halen, maar nee deze harde schijf van 280 euro staat nog steeds te bestellen op de website.

Kortom nooit wat bestellen want de levertijd is met gemak een half jaar en zelfs dan leveren ze niet.
Kamera Express 17-08-2021

Beste Joost, bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je nog steeds niets hebt mogen ontvangen en dat er geen oplossing geboden wordt. Wij ontvangen graag een mailtje via reviews@kamera-express.nl met jouw ordergegevens, zodat we op zoek kunnen gaan naar een passende oplossing.

Peter 10-08-2021

Koop al enkele jaren mijn foto apparatuur bij Kamera Express. Eerst online, maar na komst van de winkel aan de Stratumsedijk in Eindhoven is het prettig om daar te gaan kijken en de verschillende camera's, lenzen etc. zelf in handen te houden en te bedienen. Ruim opgezette zaak en vriendelijk, relaxed personeel. Ik heb de service en de omgang met mij als klant als prettig ervaren. De eerste indrukken van mijn Fujifilm X-S10 met zoomlens 16-80mm zijn positief. Wel nog wat wennen als splinternieuwe Fujifilm gebruiker. Ben benieuwd naar de mogelijkheden van de verschillende filmstijlen. Heb daarvan mooie toepassingen gezien op sites. Ben teleurgesteld in Sony wat bertreft de ontwikkelingen bij de APC-camera's. Had een Nex 7; nu een A6500. Al jaren geen sprake van echte vernieuwing. Alle inspanningen gaan naar fullframe.
De eerste foto's met de Fujifilm X-S10 zien er al goed uit. Camera is lekker handzaam, met een goede grip. De XF 16-80mm is licht en compact. Hij heeft zeer goede specificaties: interne beeldstabilisatie, F4 als vaste lensopening, weather resistant, en heel belangrijk een dichtste instelafstand van 35 cm én 9 diafragma bladen. Dat levert zeer mooie dichtbij opnames op. Een allround lens voor op vakantie en voor dagtrips, maar ook voor het meer serieuze werk.
Kamera Express 08-09-2021

Leuk dat we je al enkele jaren mogen verwelkomen bij Kamera Express, zowel online als in de winkel. Voor aankoop is het inderdaad fijn om de apparatuur eens in de hand te houden. Goed om te lezen dat je tevreden bent met je nieuwe Fuji!

Henk 10-08-2021

De medewerkers van Camera Express geven de juiste adviezen, waar je als consument echt iets aan hebt. Ze leggen je verschillende artikelen voor en uiteindelijk ga je dankzij hun advies naar huis met spullen die minder kosten dan je zelf in gedachten had. Kortom: kwaliteit staat boven "verkooppraatjes" .

Patrick 10-08-2021

In de winkel in Capelle a/d IJssel goed geholpen met deskundig advies over een camera-keuze. Wij twijfelden over het type camera en er werd goed meegedacht over de meest geschikte camera, passend bij ons gebruik.

Richmore 10-08-2021

Zeer goed geholpen door vakkundig personeel echt een aanrader als je een camera wilt gaan aanschaffen

MichielR 10-08-2021

Heldere site. Heb een Canon R6 camera, kitlens en mount adapter gekocht. De kitlens was niet op voorraad, maar heb wel de camera meegekregen en de lens wordt nageleverd (zodat ik toch het prijsvoordeel heb van de combinatie in plaats van camera en lens apart).
Kamera Express 08-09-2021

Heel slim Michiel, zo heb je een leuke bundelprijs te pakken. Als je nog Canon lenzen hebt met Canon EF mount, kun je die met de adapter mooi alvast gebruiken op je nieuwe camera. Veel plezier met je nieuwe topper!

Joost 10-08-2021

RX 100 VA gekocht na het overlijden van mn eerste RX 100 een paar jaar geleden. Dat gebeurde net na de toen geldenden garantie van 2 jaar. Snelle levering en fijn dat er nu 5 jaar garantie op zit. Ik vind de kleuren van Sony het mooist.
Kamera Express 08-09-2021

Balen dat je eerste RX 100 de pijp uit is gegaan. Vergeet je de garantie van de nieuwe camera niet nog even aan te vragen?

B. Meeuwsen 10-08-2021

Goede service en deskundig personeel. De Aankoop van de Sony A7 r iv is heel bewust gemaakt na jaren met de A7 r iv te hebben gewerkt. Geweldige toestellen.

Jesse 10-08-2021

Een occasion camera aanbieden dat vervolgens defect blijkt de zijn.

Koop geen occasions bij dit bedrijf!!!

Pas na de aankoop worden schijnbaar de occasions gecontroleerd, op werkzaamheid.
Hierdoor ontstaat de volgende situatie ontstaan: gedoe met de klantenservice die vervolgens géén alternatief of korting kan aanbieden op een alternatieve camera.

Absurd, Het is immers de fout van dit bedrijf.
Die kan zijn beloftes niet waarmaken en de klant wordt hiermee belast.

Gelukkig kan ik wel mijn geld crediteren.
Koop voortaan wel occasions bij een ander bedrijf met betere serviceverlening.
Kamera Express 17-08-2021

Beste Jesse, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om dit te lezen. De occasions worden gecontroleerd voor aankoop, maar het kan altijd zijn dat er iets over het hoofd gezien is. Echter is het dan inderdaad aan ons een passende oplossing voor je te vinden. Onze excuses dat dit niet gebeurd is! Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan ontvangen wij graag een mailtje van je via reviews@kamera-express.nl.

Huub Liebrand. 10-08-2021

Ik ben echt door een fantastische verkoper geholpen!!!! Heeft een probleem voor mij opgelost van mijn Canon 760D die ik niet bij mij had!!! Daar moest hij div. camera's, batterijen enz. combineren, om mij te laten zien, dat het heel eenvoudig was om het thuis op te lossen. Huub liebrand. Amsterdam
Kamera Express 08-09-2021

Top dat we je hebben kunnen helpen met jouw probleem Huub. Je bent altijd welkom in de winkel of via onze klantenservice.

Ajs 09-08-2021

Wij raden Kamera Express aan. Door de goede voorlichting en uitleg in de winkel hebben wij een systeemcamera gekocht i.p.v. van een spiegelreflex. Doordat je in de winkel de diverse modellen kunt vergelijken en goed wordt geholpen, kun je een goede keuze maken. Prima Service!

CdK 09-08-2021

Service bij Kamera Express is goed. Personeel is deskundig. Lag voor de hand om daar naar een digitale fotolijst te gaan kijken. Helaas was artikel net verkocht maar wij werden binnen twee dagen gebeld dat het artikel weer voorradig was. Goed voorgelicht in de winkel en nu een mooie fotolijst in huis met vele bruikbare opties.
Kamera Express 08-09-2021

We hopen dat hij een mooi plekje in huis heeft gekregen!

J.de Waard 09-08-2021

In de winkel hebben ze me goed geadviseerd, geluisterd naar mijn wensen, goed geholpen, de tijd genomen en heb ik nu een Canon EOS M50 met 18-150 mm lens.
En mijn ervaring is, heel goede service!!
Nog volop aan t uitproberen , maar tot nu toe bevalt hij heel goed!

Egil 09-08-2021

Ik heb een systeemcamera gekocht. De medewerkers konden mij goed adviseren en ik had rustig de tijd om over de aankoop na te denken

Claudia 08-08-2021

Mijn oude camera was aan vervanging toe. Prima, vakkundig geholpen bij het maken van de juiste keuze. Alle tijd voor de klant. Ben zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop.

Edu 08-08-2021

Super geholpen door medewerker en alle tijd genomen om alles door te nemen.
Daardoor met een goed gevoel overgegaan tot de aanschaf.

Nelly 08-08-2021

Wij troffen een deskundige medewerker die ons goed over onze camera heeft kunnen adviseren.

TonDon 08-08-2021

Ik ben al heel veel jaren trouwe klant bij Kamera-Express.nl. Ook in de winkel word ik altijd prima geholpen met mensen die over vakkennis beschikken.

Annelies Wijts-Verbocht 08-08-2021

Na meer dan 12 jaar gebruik gemaakt te hebben van een Canon spiegelreflex camera was ik toe aan een nieuwe camera. Mijn keuze viel opnieuw op een Canon. Deze keer op een Canon EOS RP + RF 24-105 mm F/4.0-7.1 IS STM. Deze keuze heb ik gemaakt met behulp van een vriend en het zeer vriendelijk, deskundig en geduldig personeel bij Kamera Express in Eindhoven. Er is veel keus en een duidelijke uitleg. Mijn Canon RF 35mm F/1.8 IS Macro STM en Canon zonnekap waren niet op voorraad. Dag later werd de bestelling al thuis geleverd. Goed en veilig ingepakt. Ik kan iedereen Kamera Express aanbevelen. Zowel de winkel in Eindhoven als in Maastricht waar ik vrijdag (06-08-2021) was.
Kamera Express 08-09-2021

We snappen wel dat je bij Canon bent gebleven. Wel een overstap van spiegelreflex naar systeem. Blij dat alles verder snel in huis was. Veel plezier met je nieuwe gear!

Lian Mulder 08-08-2021

Erg tevreden met de informatievoorziening en klantvriendelijkheid van de shop!

Ferry ter Velde 07-08-2021

prima shop zeer leuke en goede verkoper deze heeft alle tijd en rust om het artikel uit te leggen wij komen hier vaker en altijd een goede ervaring .
dus een aanrader om hier naar toe te gaan

Walter 07-08-2021

Ik werd heel snel geholpen, dat was fijn.
Ik vond alleen dat de verkoper niet goed het verschil tussen verschillende camera's kon uitleggen. Een camera die meer dan twee keer zo duur was, was 'sneller, gewoon beter'. Dat bleef vaag.
En een ander puntje: de verkoper articuleerde zo slecht en praatte zo snel, dat ik hem regelmatig echt niet verstond.
Maar uiteindelijk wel een goede aankoop kunnen doen.
Kamera Express 15-08-2021

Hi Walter, bedankt voor je review. Wat fijn dat je eerlijke feedback geeft. Deze collega is wellicht nieuw en zal nog wat extra training nodig hebben. Gelukkig bieden wij onze collega's dit intern aan, zodat iedereen up to date blijft binnen de camerawereld. Mocht je nog vragen hebben over het gebruik van je camera, dan staan wij zowel in de winkel als op onze klantenservice klaar voor al je vragen!

Leonie 06-08-2021

De medewerker gaf goed advies, dacht mee en was zeer behulpzaam. De bestelde camera was er al de volgende dag. Bij vragen achteraf waren we van harte welkom om deze te komen stellen. Ook toen er bij thuiskomst nog een vraag was over het openen van de camera en we teruggingen, werden we meteen goed geholpen.
Ook bij eerdere bezoeken zijn we altijd goed geholpen.
Kamera Express 15-08-2021

Fijn om te lezen dat je zo tevreden met ons bent Leonie. Zo hoort het ;)

Henk 06-08-2021

Groot assortiment en vaak gunstige prijzen. Zowel webshop als "stenen winkel "