Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

U Gerhards 01-08-2021

bij de aanschaf van onse fotocamera zijn we goed geholpen door het personeel om een goed keuzen te maken voor onze stiuatie, in het grotte assortiment van de winkel. we zijn zeer te vreden met de aankoop

JanN 01-08-2021

Voorheen was dit een vestiging van Foka, waar je met regelmaat nog een ervaren verkoper met kennis kon treffen. Het kopen van een TV was nu een minder goede ervaring. De verkoper wist niet veel, en poogde elke vraag via Google te beantwoorden. Dat had ik zelf al uitgezocht. Dat maakt het leven van een verkoper niet makkelijker, maar dit was toch echt onder de maat.
Kamera Express 04-08-2021

Beste Jan, wat jammer dat we je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen in onze winkel te Rotterdam. Mocht je nog vragen hebben, dan ontvangen wij graag een mailtje via reviews@kamera-express.nl

Gerrit Tijsma 01-08-2021

Woensdag 28 augustus heb ik na een uitgebreide uitleg van de verkoper van uw filiaal in Groningen, de heer Honderd, mij een Canon EOS 90D spiegelreflexcamera aangeschaft. Ik ben zeer tevreden op de manier waarop ik ben geholpen. Geduldig en rustig is mij alles uitgelegd en hebben we verschillende opties doorgenomen, rekening houdend met mijn wensen en budget. Ik heb dat als zeer plezierig ervaren in deze vaak jachtige tijd, Ik ben nu de trotse bezitter van een digitale spiegelreflexcamera. Wellicht een wat late overstap van analoog naar digitaal, maar met een goed gevoel en een prima begeleiding door de deskundige medewerker van Kamera-express.
Kamera Express 04-08-2021

Beste Gerrit, jouw review doet ons goed! Ontzettend fijn om te lezen dat je een welkom gevoel hebt in onze winkel en wij samen met jou een passende camera voor je hebben gevonden. Het is zeker een topper! Heel veel plezier met het ontdekken van je nieuwe camera.

Michèle Van Damme 01-08-2021

Via Google zijn wij gisteren in de winkel beland (wij kenden enkel het uithangbord langs de Boomsesteenweg)... Meteen werden wij zeer vriendelijk benaderd door een Nederlandse winkelbediende. Hij gaf ons een professionele uitleg en door zijn enthousiasme voor een bepaald type camera gingen wij over tot de aankoop ervan.
Kamera Express 04-08-2021

Bedankt voor je review Michèle! Fijn te lezen dat onze collega's je konden helpen bij het vinden van de juiste camera voor jou.

Marijke 01-08-2021

In de winkel goed geholpen en geadviseerd over nieuwe camera en tas. De tas bleek desondanks later toch te klein voor wat er in moest, dit is netjes door Kamera-express opgelost.

Wendy 01-08-2021

Fijne winkel met goede service.
Oude apparatuur ingeleverd en een nieuwe camera gekocht.
Alles ging netjes en eerlijk.

John 01-08-2021

Uitstekende uitleg van de medewerker. Mooie camera gekocht en uitgebreide keus in de winkel met veel voorraad.

Fotowuppie 01-08-2021

Op de website stond dat het product voorradig was. Eenmaal in de winkel bleek het product niet aanwezig. Daar sta je dan. Er was net een nieuwe levering aangekomen, misschien zou ie daar net tussen zitten. Helaas. Het bleek een fout in het systeem. Gewoon domme pech voor mij. Door de winkel netjes, vriendelijk en behulpzaam opgelost en uiteindelijk een dag later de lens alsnog ontvangen.
Kamera Express 04-08-2021

Wat jammer dat het product niet direct aanwezig was in de winkel. Het kan zijn dat iemand je net voor was. Wist je dat je via de website artikelen kunt reserveren en daarna (binnen 24 uur) kunt afhalen in de winkel waar deze op voorraad is? Zo voorkom je dat het artikel verkocht wordt voordat je langskomt in de winkel.

Jord 31-07-2021

Geweldige service bij Kamera Express Zwolle. Het was druk in de winkel, maar Michel nam de tijd om ons goed te adviseren, na eerst goed door te vragen wat we nodig hadden. Eerste keer in de winkel al een orienterend gesprek gehad. Verschillende opties doorgenomen, waarna ik de opties op de mail kreeg om thuis nog even door te nemen. Tussentijds mailcontact gehad. Twee dagen later na aanvullende uitleg en advies de keuze gemaakt.
Kamera Express 04-08-2021

Heel veel plezier met je nieuwe aankoop Jord!

Pietjebel 31-07-2021

Enigszins vriendelijk personeel. Ruimte voor verbetering. Prachtige camera daarentegen! Erg blij met mijn aankoop. Thanks Erwin!
Kamera Express 04-08-2021

Beste Pietjebel, bedankt voor je review. Wij nemen de feedback van onze klanten erg serieus en willen je daarom vragen ons te vertellen waar jij denkt dat wij nog in kunnen verbeteren.

Ingeborg 31-07-2021

Nieuwe collega netjes en enthousiast! Zij moest nog wel regelmatig dingen vragen maar dat was prima! Mede collega's , die haar hielpen waren ook netjes en klantgericht! Zij beschikten over voldoende informatie. Ik ga genieten zodra mijn camera binnen is! Super bedankt!

Siri 31-07-2021

Na eerst bij Budgetcam (in het pand van Kamera Express) de camera op proef te hebben genomen zodat ik hem een dag lang goed kon vergelijken met een andere camera, tot koop over gegaan. De daghuur wordt dan van de aankoopprijs afgetrokken. Dat is heel fijn. Goed advies gekregen van een meneer met een mooi montuur ;)! en erg blij met mijn aankoop.
Kamera Express 04-08-2021

Super om te lezen dat je gebruik hebt gemaakt van onze try-before-you-buy service. Deze is precies hiervoor bedoelt! Heel veel plezier met je nieuwe aankoop.

Jorge 31-07-2021

Altijd een fijne ervaring bij Kamera Express Capelle a/d IJssel, enorm veel kennis bij het personeel. Daarnaast nemen ze alle tijd dat je nodig hebt om tot de juiste beslissing te komen.

YdL 31-07-2021

Prima geholpen en een nette inruil gekregen. Ook goed advies ontvangen. Ook nog even een reiniging erbij van onze eigen lens.

Jeanine de Voogd 31-07-2021

Hele goede adviezen, uitleg en service. Er werd echt de tijd voor genomen met een lekker bakje koffie erbij. De verkoper had verstand van zaken en luisterde goed naar mijn wensen en hielp daardoor met het kiezen van een voor mij en mijn budget meest geschikte camera.

Rianne 30-07-2021

Prettige sfeer en overzichtelijk ingedeelde winkel. Geholpen door zeer vriendelijke mevrouw die ruim de tijd nam om alle mogelijkheden te bespreken en te laten zien en te laten ervaren. Hierdoor een verantwoorde keuze kunnen maken en erg blij met mijn nieuwe aanschaf

Richelle 30-07-2021

De webshop is overzichtelijk, in de winkel zelf (Almelo) nemen ze altijd alle tijd. Dus zeer behulpzaam en je krijgt goede uitleg.

M. Karel 30-07-2021

Ik ben in Zwolle heel prettig geholpen. Goed meedenken, eerlijk advies en niet opdringerig. Zoals het hoort :)

Frank 30-07-2021

Professioneel en sociaal, een prima ervaring.
Ongedwongen afstemmen en de mogelijkheden doornemen is hier de normale gang van zaken. Geen overbodige balast, maar to the point! Zeker aan te bevelen

Wim 30-07-2021

Kamera-Express geeft bij vragen vlot antwoord en helpt je snel verder toen wij reparatieservice nodig hadden bij onze tv.
Verder geven ze goed advies bij aanschaf van een vervangend toestel.

Clif 30-07-2021

Inruiltaxatie van mijn occasion opgevraagd bij Kamera-express en had reeds de volgende dag een heel mooi bod van hun gekregen. Dus meteen naar de winkel gestapt en erg prettig geholpen. Op alle vragen kreeg ik duidelijk antwoord en deskundig advies bij de keuze van mijn nieuwe camera. Dat je de camera ook fysiek kunt vasthouden en testen heeft zeker bijgedragen. Ook hier worden de plus- en de min punten door het personeel uitgelicht. En zeker niet minder belangrijk, waar wil je de camera voor gebruiken.

EP 29-07-2021

Ik werd snel geholpen, er werd goed geluisterd naar mijn wensen en de camera werd duidelijk uitgelegd.

De juiste vakkennis met een goeie service 29-07-2021

Zelf ben ik een beginnende fotograaf en was ik op zoek naar een 'starterscamera'. Ik heb het internet afgestruind, zoals gebruikelijk, naar verschillende aanbieders. Uiteindelijk ben ik bij Kamera Express aanbeland. De service was erg kundig en je kon merken dat men verstand heeft van de producten die zij verkopen. Dit is me erg prettig bevallen en heeft mij geholpen in het maken van een keuze.

De camera die ik heb gekozen is qua prijs, kwaliteit en functionaliteiten in mijn optiek een prima starterscamera. Na enige dagen uitgeprobeerd te hebben ben ik erg tevreden. Mijns inziens heeft het meedenken van de medewerker in het filiaal van Kamera Express hier een juiste bijdrage aan geleverd.
Kamera Express 30-07-2021

Wij helpen onze klant graag bij het vinden van het product dat aan hun eisen voldoet. Top om te lezen dat het wederom gelukt is. Heel veel plezier met het ontdekken van je camera. Mocht je wat extra informatie nodig hebben, dan staan wij natuurlijk voor je klaar!

Adrie Bisschop 29-07-2021

Bij aankoop van een nieuwe fotocamera bij Kamera Express Maastricht heb ik een fantastische service ervaren. lk was al een aantal keren eerder in deze winkel geweest en ondervond toen ook hetzelfde gevoel, deskundig advies en zeer goede uitleg over de producten. Ik kan deze winkel in Maastricht van harte aanbevelen aan nieuwe klanten.

Adrie Bisschop 29-07-2021

Bij aankoop van een nieuwe fotocamera heb ik een fantastische service ervaren. lk was al een aantal keren eerder in deze winkel geweest en ondervond toen ook hetzelfde gevoel, deskundig advies en zeer goede uitleg over de producten. Ik kan deze winkel in Maastricht van harte aanbevelen aan nieuwe klanten.
Kamera Express 30-07-2021

Blij te lezen dat je ervaring met ons zo positief is Adrie! Zo hoort het!