Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Henri 29-07-2021

Overzichtelijke website en prachtige winkel in Capelle. No nonsense behandeling door medewerker, duidelijk en meedenkend. Gunstige prijzen.

B 28-07-2021

Goed geholpen in de winkel. De verkoper was heel behulpzaam en gaf duidelijke uitleg.

Jan 28-07-2021

Verkoper van Kameraexpress De Bosch gaf zeer duidelijke uitleg en nam de tijd. Luisterde ook goed naar het besteedbare budget
Canon Rp inclusief objectief gekocht. Zeer goed geholpen

Rinus53 28-07-2021

Vlotte levering en vijf jaar garantie hebben mij doen kiezen voor deze webshop.

Fendo 28-07-2021

Goede en fijne winkel. De verkoper van mijn 2e hands Nikon was heel behulpzaam en gaf duidelijke uitleg.
Jammer dat de batterij van de camera ipv 700 foto´s maar net geen 150 foto´s maakt voordat hij leeg is. Hierdoor moet ik ook nog een extra accu aanschaffen. Maar dat is het risico van occassions.

Maria 28-07-2021

Zeer snelle levering naar een vestiging. Ik werd zeer competent, respectvol en ontzettend aardig geholpen.

Sandra 28-07-2021

Bij kamera express in Rotterdam een objectief (18-400) voor mijn Canon camera gekocht en een nieuwe tas. De verkoper nam alle tijd voor ons en heeft goed geholpen en goede adviezen gegeven. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een winkel waar een goed advies net zo belangrijk is voor de medewerkers als het verkopen op zich.

Ruud Hofland 28-07-2021

Bij Kamera Express Eindhoven, gebruik gemaakt van de inruilweken met aanvullend nog een cashback van Sony. Erg tevreden over de inruilwaarde van mijn oude Canon apparatuur en lenzen. Een eerlijke inruilprijs.
Daarnaast nam de verkoopmedewerker de tijd alles goed te beoordelen en de nodige adviezen te geven voor mijn nieuwe camera.
Ben er erg blij mee!

Ruud Hofland 27-07-2021

Bij Kamera Express Eindhoven, gebruik gemaakt Vance inruilweken met aanvullend nog een cashback van Sony. Erg tevreden over de inruilwaarde van mijn oude Canon apparatuur en lenzen. Een eerlijke inruilprijs.
Ben er erg blij mee!

Luc 27-07-2021

Bij Kamera Express in Amsterdam een nieuwe spiegelreflexcamera met objectief aangeschaft. De verkoper nam uitgebreid de tijd om de camera te demonstreren en gaf prima adviezen. Zeer tevreden over de service, en blij met de aankoop.

ronald 27-07-2021

Vriendelijke medewerkers met ervaring. Verkopen niet om te moeten verkopen maar voorzien van goed advies om jou te helpen met wat je wilt. Winkel zonder schreeuwende vitrines maar persoonlijk advies. En koffie is héél goed.
Kamera Express 29-07-2021

Hi Ronald. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en de koffie ;) Deze zal zeker de volgende keer weer voor je klaarstaan.

Hanne 27-07-2021

Erg goede service in de winkel. Ik heb mijn eerste camera gekocht en ben hierover goed geadviseerd. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen.

a.lowenthal 27-07-2021

Fijne winkel/personeel. Goede kennis van zaken.
Prima advies.
Camera (body) was niet op voorraad, maar na 2 dagen thuisbezorgd.
Er was enige onduidelijkheid over een extra accu.
Dit is op een zeer vriendelijke manier opgelost.

A Wind. 27-07-2021

Ik ben 20-07 in Eindhoven in de winkel geweest met vragen over filters en een nieuwe lens. ik ben zeer goed geholpen. Er werden goede tips gegeven en meegedacht wat voor mij het meest praktisch was. Geen verkooppraatje maar waar je goed mee verder kunt. Ben ook erg tevreden met de aanschaf van filters enn de nieuwe lens. Ook de nabestelling was goed verzorgd.

Brigitte 27-07-2021

Vandaag uiterst vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel in Eindhoven door Norbert. Hij nam de tijd en ik heb een goede deal gekregen met inruil van oude apparatuur. Ben dus zeer tevreden en hoop nog heel lang van de nieuwe D850 te kunnen genieten!
Kamera Express 29-07-2021

Veel plezier met je nieuwe Nikon Camera Brigitte! We weten zeker dat je hier hele mooie foto's mee gaat maken!

Boxum H 27-07-2021

Goede adviezen, kennis van zaken. Beginnen bij de basis in relatie tot de huidige ervaringen toekomstige gebruiker en doel van gebruiker.

Nicole 26-07-2021

Al vele jaren kom ik bij Kamera Express. Bijzonder goede ervaringen, deskundige verkopers, nemen alle tijd voor de klant. Mogelijkheden genoeg om eerst je aan te kopen product te bekijken en testen. Inruilen van fotoapparatuur wordt eerlijk getaxeerd. Producten die niet voorradig zijn worden pijlsnel achteraf toegezonden.

Jozef 26-07-2021

Personeel erg vriendelijk . Ze waren erg behulpzaam, geen vraag bleef onbeantwoord en niks was teveel. Ze namen alle tijd om me te helpen. Inruilen oude apparatuur ging zeer vlot en tegen een eerlijke prijs.

Gerrie 26-07-2021

Klantvriendelijk, en kundig personeel. Goede uitleg over de camera. Winkel fijn in de buurt.

Di-Paolo Bjorn 26-07-2021

Het team heeft mij goed te woord gestaan en heeft mij zeer vriendelijk en professioneel alle uitleg gegeven die ik nodig had. Ze waren zeer behulpzaam en ze zijn niet bang om accessoires uit te halen en samen uit te proberen met de nieuwe camera of alles wel past. Nee hoor, alle geduld en ze blijven je goed helpen.

Top en een echte aanrader om bij kamera express te kopen. Tip: ga zeker langs in een winkel.
Kamera Express 29-07-2021

Wat een mooie review Di-Paolo. Bedankt daarvoor!

Max 26-07-2021

Snel en juist geholpen, showroom ook erg netjes. Ben zeker blij met het product aan raad deze winkelketen op zeker aan !

Guido 25-07-2021

Mijn nieuwe Canon R6 om 22 uur besteld en de volgende dag rond de middag geleverd! Overzichtelijke webstek met alle informatie, vlotte bestel- en betaalprocedure en onmiddellijke feedback over bestelling en levering! Kortom TOP!
Kamera Express 29-07-2021

Bedankt Guido! Veel plezier met de topcamera!

Goed advies en groot assortiment 25-07-2021

Heb onlangs een camera met objectief gehuurd en vervolgens gekocht bij Kamera Express. Mijn ervaring met deze winkel is zeer positief. Het objectief was helaas niet op voorraad door wereldwijde leveringsproblemen maar zou nagezonden worden. Eerder dan verwacht kreeg ik de melding dat het objectief onderweg was. Kamera Express is perfect zijn afspraken nagekomen. Ook denken ze goed mee in wat je precies wilt hebben en is het assortiment enorm groot. Conclusie is dat ik hier graag kom voor al mijn fotografie vragen en aankopen.
Kamera Express 29-07-2021

Bedankt voor je mooie review. Wij wensen je veel fotoplezier!

Lisanne 25-07-2021

Het was mijn eerste keer in de winkel en ik werd geholpen door eeg vriendelijk en kundig personeel. Bedankt!
Kamera Express 29-07-2021

Graag gedaan Lisanne en graag tot een volgende keer!

Piet 25-07-2021

het was de eerste keer dat ik in de winkel kwam nadat hij verbouwd was wat een verbetering, ben heel netjes te woord gestaan en geholpen