Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Judith 20-07-2021

Prettige geduldige uitleg, vlot geholpen, aandacht voor de klant.
Rustige sfeer op alle vragen een duidelijk antwoord.
Leuke extraatjes aan cadeau bonnen! Kamera-express is echt een aanrader!

Super geholpen 20-07-2021

Na een poosje thuis nagedacht te hebben over welke camera mij de beste upgrade gaat geven, toch even naar kamera express in Eindhoven geweest voor advies. Prettig geholpen en ik kreeg alles rustig uitgelegd waar ik op moest letten. Na wat voorbeelden gegeven te hebben kwam daar een advies. En wat ben ik er blij mee! Ik zat zelf ook in de hoek te denken waar de verkoper mee kwam, maar hij heeft me het juiste advies gegeven om toch naar een iets andere versie te kijken, omdat dit het best passend is bij wat ik graag heb in een camera. Ik ben erg blij met mijn aanschaf en daardoor dus ook met het advies wat ik gekregen heb. Bedankt!
Kamera Express 22-07-2021

Heel graag gedaan namens mijn topcollega's uit Eindhoven en veel plezier met je nieuwe aankoop.

Sara Stijn 19-07-2021

Kameraexpress is een aangename winkel met vriendelijke en professionele bediening

Hannah van Viegen 19-07-2021

Het cijfer 10 zeker waard. De verkoopmedewerker had kennis van zaken, dacht met ons mee en heeft ons goed geholpen.
Fijne winkelervaring en met een fototoestel naar wens naar huis gegaan.

Berry Grit 19-07-2021

Vandaag telefonisch een drone gereserveerd voor vestiging in Zwolle. Binnen 5 minuten kreeg ik de telefonische bevestiging vanuit de vestiging dat hij klaar stond. Bij het afhalen werd de tijd genomen en ben ik goed geïnformeerd. Zeer tevreden over de service.

Bert0180 19-07-2021

Prima!
Hier een Sony A6400 gekocht.
Verkoper was vriendelijk en deskundig, dus prima geholpen!
Mooie winkel met lekkere kop koffie (capelle aan den ijssel)
Ik ben tevreden!
Kamera Express 22-07-2021

Goed te lezen dat je zo tevreden bent Bert. We zien je graag nog eens terug. De koffie zal voor je klaarstaan!

Lizette 19-07-2021

Super goed geholpen in de winkel. De camera werd uitgelegd en de instellingen al op de nederlandse taal gezet. Deskundig , en klantvriendelijk personeel!

Mark 19-07-2021

Zeer te vrede over Kamera Express Eindhoven; zeer kundige en vriendelijke medewerkers die alle tijd hebben om alles uit te leggen en te laten zien. Na goede uitleg van alle opties tevreden de winkel uit met een nieuwe Canon EOS M50 systeemcamera.

Lineke Blom 19-07-2021

Na een oriënterend gesprek met duidelijke uitleg en alle tijd is mijn twijfel weggehaald of ik voor de camera van Nikon Z of D7500 zou gaan. Heb gekozen voor de Nikon Z geweldige camera wat een verschil met mijn vorige Nikon en met de adapter de huidige lenzen te gebruiken wat een verbetering !!! , afgelopen week ook de webinair gevolgd van Nikon over de Z serie geweldig.
Kameraexpress Den Bosch verdient alle lof voor de service en uitleg TOP.
Kamera Express 22-07-2021

Wauw Lineke, je hebt zeker weten een prachtige camera gekocht! En wat leuk om te lezen dat je onze webinar hebt gevolgd! Bedankt voor je mooie review en graag tot ziens in onze winkel in Den Bosch!

Fotograaf 18-07-2021

Erg snelle service en tot nu toe de goedkoopste webshop. Daarnaast is het gemakkelijk om de juiste camera op smaak op te zoeken. Ik ben erg tevreden over mijn Sony A7C.

Lisanne 18-07-2021

Voor mijn polaroid camera had ik nieuwe foto’s nodig. Een setje was slecht en daardoor zijn alle foto’s mislukt. Super goede service toen ik daarvoor contact opnam. Ze hebben me geholpen en hebben me een nieuw setje toegestuurd. Erg fijn dat ze zo meedenken.
Kamera Express 22-07-2021

Hi Lisanne, wat zonde! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de geboden oplossing.

anoniem 18-07-2021

Ik had goede ervaringen met deze winkel en kocht er daarom in september 2018 een Espon ET-7700 printer t.w.v. €549.
Deze printer had goede reviews op de website van Kamera Express: goede fotoprints en grote inktcapaciteit.
De printresultaten bleken inderdaad goed en het was prettig om niet zo vaak inkt te hoeven bijvullen.
Helaas begonnen in maart 2020 de problemen: vlekken, strepen, kleuren minder helder en papier dat vastliep.
In 2020 is hij hiervoor twee keer opgestuurd voor reparatie. Begin dit jaar begon de printer na 1 vel printen telkens aan te geven dat het papier op is, terwijl dat niet het geval is. In maart 2021 is hij daarom nogmaals ter reparatie aangeboden. Sinds een paar weken kampt hij helaas wederom met hetzelfde defect. Hoewel mij de vorige keer is verteld dat ik gebruik kon maken van de
'5 jaar garantie' regeling, blijkt dat nu ineens niet meer te kunnen en zal ik reparatie zelf moeten betalen.
De kwaliteit van de printer van €549 stelt mij enorm teleur, alsmede de service van Kamera-Express.
De reparaties duren ook steeds lang, waardoor je wekenlang niet kunt printen.
Een aantal jaar geleden kreeg ik bij een concurrent een nieuwe printer toen de aangeschafte defecten had.
Mijn verzoek tot vervanging is hier afgewezen, omdat reparatie afdoende zou zijn. Dat blijkt dus helaas niet het geval.
Ik was een goede klant bij Kamera Express, ik heb er veel apparatuur gekocht.
Deze ervaring maakt echter, dat ik mijn aankopen voortaan elders ga doen.
Kamera Express 22-07-2021

Zoals we aangegeven hebben via een ander platform hebben we contact met je opgenomen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Erik 18-07-2021

Heb een kleine tv voor op de camping gekocht. Ik ben snel en vakkundig geholpen.

M. Van Veggel 18-07-2021

Fijne winkel met een goede service en uitleg tav de mogelijkheden bij de aanschaf van onze nieuwe camera, super blij mee!

Marsha 17-07-2021

Heel fijn geholpen in de winkel. Uiteindelijk online nog even alles nagelezen maar dit was eigenlijk niet meer nodig omdat we in de auto terug al wisten dat we het advies zouden opvolgen! Zelfde dag de camera nog aangeschaft en heel blij mee!

martin 17-07-2021

Ik wilde gisteravond mijn artikel reserveren via de site. Ik liep tegen een probleempje aan. Even met de klantenservice gebeld en deze hebben het direct voor mij opgepakt. Kon het vanmiddag ophalen (was ook de bedoeling) en gelijk gebruiken. Goede service van Peter van de klantenservice. Overigens heb ik al vaker goede service gekregen vanuit de klantenservice.

Ik ben een tevreden klant.
Kamera Express 22-07-2021

Bedankt voor je review Martin. Peter is absoluut een topper! Fijn te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Zo hoort het ;).

Jack 17-07-2021

Ik was op zoek naar en goede macro lens en wilde meteen een goede, weinig gebruikte lens inruilen. Eerst via email een offerte aangevraagd. Vrij snel kreeg ik antwoord en een goede prijs voor mijn lens.
De dag erop meteen naar de winkel in Utrecht gegaan om de macrolens op te halen en mijn lens in te ruilen.

Ben zeer tevreden over de snelheid waarmee ze mijn email hebben beantwoord en de service in de winkel is ook prima.
De 100mm f/2.8 macro lens van 'Laowa' voor Canon EF lenzen, die ik meteen heb meegenomen, is een super lens die 2 keer vergroot en een super scherp beeld geeft. Daarnaast wordt het diafragma automatisch aangestuurd waardoor scherpstellen een stuk eenvoudiger wordt dan bij andere 'volledig handmatige' lenzen. Ik heb er zelfs nog wat tussenringen tussen gezet waardoor de vergroting nóg groter wordt.

Blij dat ik dit gedaan heb! Goede ervaring met het product en de winkel!

JM 17-07-2021

Na uitvoerig allerlei smart tv's te hebben bekeken op diverse platforms, kwam ik uit bij de LG50Nano886BP. Na mijn oude niet smart tv van Philips is dit een hele verbetering. Wat ik jammer vind is dat LG geen handleiding op papier bij levert. Ook geen quick start guide. TV is plug and play, maar toch door de geavanceerde instellingen is het handig om dit op papier te kunnen nalezen. De handleiding is wel via het tv menu te raadplegen, maar dat werkt omslachtiger. Het beeld is vooral in de avond erg fel verlicht. Wellicht kan dit via een instelling automatisch worden aangepast, alleen ik heb dat nog niet kunnen vinden.

Beeldkwaliteit is goed, maar de standaard afstelling vind ik geen prettige kleuren geven. De Webos van LG voldoet voor de meeste zaken. Ik kan alleen niet de Videoland app downloaden omdat er een LG-account moet worden aangemaakt. Het aangemaakte account geeft bij mij geen toegang tot het downloaden van de Videoland app. Gelukkig heb ik google chromecast en omzeil zo het probleem.
Op de afstandsbediening zitten vier knoppen rechtstreekse toegang tot voor Netflix, Primevideo, Disney+ en Rakuten Tv. Wat mij betreft hadden deze knoppen herprogrammeerbaar mogen zijn. Niet iedereen heeft al deze vier streammingsdiensten als abonnement.

Het geluid is wat je van een platte tv mag verwachten, schel en weinig bas. Ik heb de tv via home cinema set aangesloten klinkt een stuk aangenamer.

Ik heb deze tv bij bij Kameraexpress gekocht omdat:
1. de goedkoopste prijs op dat moment was;
2. je krijgt er vijf jaar garantie i.p.v. twee bij andere webshops.

Vervelend dat betaling met creditcard, waar voldoende saldo opstaat, werd geweigerd. Tot drie keer een bestelling probeerde te plaatsen uiteindelijk maar via Ideal betaald. Nu staan er nog drie niet uitgevoerde orders open. Geen idee hoe ik deze kan verwijderen.
Kamera Express 22-07-2021

Beste JM, dank voor je review. De quickstart guide en de handleiding van de tv kun je deze downloaden via deze link: https://www.lg.com/nl/ondersteuning/gebruikershandleidingen?csSalesCode=50NANO886PB.AEU. De online gebruikershandleiding werkt naar onze mening erg fijn! Met een aantal klikken kom je bij de juiste informatie terecht.

Als je een mailtje stuurt naar reviews@kamera-express.nl, kunnen wij de niet betaalde order voor je uit het systeem verwijderen.

Emile 17-07-2021

Een avond van te voren de camera gereserveerd. Lag keurig de volgende dag klaar.
Goede uitleg gekregen en mogelijkheden besproken.

Jill Bauman 17-07-2021

Aanrader, klantenservice vriendelijk en zeer behulpzaam. 4k blu Ray speler besteld en van magazijn binnen 2 uur in winkel opgehaald. In winkel heel goeden leuk geholpen door medewerker. Ruim assortiment en scherpe prijzen. Dank Kamera Express
Kamera Express 22-07-2021

Graag gedaan Jill, jij bedankt voor de mooie review!

Roger Gulpers 17-07-2021

Via mail gevraagd of ik mijn Tamron 90 macro lens kon inruilen tegen de Sigma 105. Binnen een dag reactie met mee prijsindicatie. In de winkel zelf controleert de verkoper de lens en maakt waar wat in de mail afgesproken was. Op de vraag of in de lens gereserveerd had moest ik helaas nee verkopen, geen probleem, gelukkig is het assortiment groot genoeg en kon ik tevreden de winkel verlaten.. vriendelijk en vakkundig personeel. Weten waar ze over praten en maken het niet mooier dan dat het is. kamera expres Maastricht is zeker een aanrader!
Kamera Express 22-07-2021

Wat een mooie complimenten Roger bedankt. Top dat je gebruikt hebt gemaakt van onze inruilservice!

Eric 17-07-2021

Nette winkel welke overzichtelijk is ingedeeld. Wat een ruim assortiment met niet alleen maar goedkope modellen, werkelijk alles is in voorraad ! Er was geen demomodel van de camera waar ik voor kwam aanwezig. In eerste instantie kon de kamera mij dus niet werkend getoond worden, ik moest daar nadrukkelijk om vragen. Een gemiste kans is dat na mijn uitgave van 1.500,= niet gevraagd werd of ik nog iets nodig had. Een onderdeel wat niet in voorraad was werd direct voor mij besteld en komt morgen al met een track & trace naar mij toe. Keurig !!
Kamera Express 22-07-2021

Beste Eric, wij hebben inderdaad niet van alles een demo-model beschikbaar in onze winkels. Wist je dat een aantal van onze producten te huur is via budgetcam.nl? Als je een product hebt gehuurd bij Budgetcam en je wilt dit product vervolgens kopen, dan krijg je bij Kamera-Express de eerste huurdag als korting op de aankoop!

Leontien 17-07-2021

Helaas is mijn ervaring na een paar keer bestellen niet zo positief. Communicatie is uitermate slecht, je moet continu achter hun kont aanzitten. Had een second hand gereserveerd en ik zou bericht krijgen als het in de winkel was. Aangezien toen ik bij een eerdere bestelling na een paar dagen niets had gehoord en bij de winkel was langs gegaan de mededeling kreeg dat ik echt moest wachten op het bericht (blijkbaar volgende dag in huis is niet na 2 dagen op te halen maar pas een week later) dacht ik nu geduldig af te wachten. Na 2 weken toch weer contact opgenomen, is het product gewoon verkocht zonder enig bericht naar de klant toe. Helaas, ik had in de tussentijd ergens anders een camera aan kunnen schaffen of rond kunnen kijken.
Ben erg teleurgesteld in de service en communicatie van deze winkel, en dit over meerdere bestellingen. Bij bestellen moet je echt hun continu checken en controleren… jammer, zou niet zo moeten zijn!

Remon 16-07-2021

Afgelopen week voor de tweede keer in deze zaak geweest. Na mijn camera hier aangeschaft te hebben, nu ook extra lenzen. De service is buiten gewoon goed. Het personeel denkt met je mee, maar dringt je niks op. Ze nemen ook de tijd voor je en weten ze iets niet, dan zoeken ze het direct voor je op. Daarnaast hebben ze een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik kom hier zeker terug.
Kamera Express 22-07-2021

Bedankt voor de complimenten Remon! Tot snel weer ;)

Mel van Schayk 16-07-2021

Je wordt altijd vriendelijk geholpen in de winkel. Medewerkers kennen de producten goed en adviseren ook prima!
Ik heb meerdere producten aangeschaft, altijd super tevreden!