Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

JanC 16-07-2021

ik ben in de winkel goed geholpen en een goede uitleg door xxxx en een goede uitleg

RuudReview 16-07-2021

Goed advies en goed assortiment. Fysieke winkels met behulpzaam personeel. Ik heb via de winkel in den Haag een Celestron spotting scope, een groot carbon statief, een internet radio, een xRite beeldscherm kalibrator en bridge camera gekocht.
Het assortiment overstijgt wat je van een fotowinkel zou verwachten. Uitzoeken op de website aangevuld met persoonlijk advies in de winkel helpt bij het maken van een goede keuze.
Kamera Express 22-07-2021

Hi Ruud, erg leuk om te lezen dat je blij bent met ons uitgebreide assortiment. Graag tot een volgende keer ;).

Freddy Schellinck 16-07-2021

Kamera Express Turnhout: verkopen zeer goede betrouwbare producten, geven zeer goede uitleg over het product dat je hebt aangekocht en zijn vakbekwaam en vriendelijk

Marcel 16-07-2021

Fijne winkel met goed advies! Uitgebreid advies over welk objectief ik het beste onder welke omstandigheid kon nemen.

Marco Voorwinden 16-07-2021

Lang lopen twijfelen over de aanschaf van een nieuw compacte camera. De huidige camera was al best wat jaartjes oud en eigenlijk zocht ik iets met een groter zoom bereik. Online allerlei vergelijkingen gedaan, maar uiteindelijk toch gewoon naar de winkel gestapt. Daar werd ik naar grote tevredenheid geholpen door een van de medewerkers. Hij had zeker verstand van zaken en gaf eerlijk aan wat de verschillen waren tussen diverse modellen.

Vlad 15-07-2021

Very good and nice shop, very friendly and polite personnel, fair prices and high-quality service.

Piet 15-07-2021

Oude tv was kapot gegaan net buiten de garantie uit coulance korting gekregen op een nieuw model

Theo Verhoeff 15-07-2021

Een winkel met een ruim assortiment medewerkers met veel kennis die ruim de tijd nemen om te adviseren

Thom Ruizendaal 15-07-2021

Klantvriendelijk en erg meedenkend in mogelijkheden en wensen die je hebt. Een fijne uitleg gehad over verschillende camera's en ook voor het gebruik vast wat uitleg meegekregen wat betreft verschillende instellingen. Fijn geholpen en zeer tevreden!

Mayke 15-07-2021

Was opzoek naar een nieuwe camera. Heb hierbij hele goede uitleg en service gekregen!

Jenneke Lok 15-07-2021

Bij het filiaal in Zwolle word je heel goed geholpen door vriendelijk en vakbekwaam personeel. Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe camera.

HP 15-07-2021

Overzichtelijke webshop. Specificaties worden duidelijk vermeld. Groot aanbod!

monique 14-07-2021

Wederom nieuwe camera en lenzen gekocht in Zwolle een super service waar ze je echt helpen en de tijd voor je nemen

Paul 13-07-2021

Ik kocht afgelopen zondag een compact camera in het filiaal Amsterdam.
Werd geholpen door ****
****** heeft mij uitstekend geholpen bij het maken van de keuze en de uitleg van het toestel.
****** heeft de ervaring en de kunde die nodig is voor een goede beslissing.
Ik heb een uitstekende indruk van dit filiaal en van deze adviseur.
Ik kan Kamera-express Amsterdam van harte aanbevelen !
Kamera Express 14-07-2021

Wat een mooie complimenten Paul! Hartelijk dank daarvoor. Wij zullen de winkel in Amsterdam laten weten hoe tevreden je met hen bent.

Annie 13-07-2021

Erg goed en enthousiast geholpen. Ze namen alle tijd bij de keuze van een systeemcamera. Er waren verschillende opties van goedkoop tot duurder maar de keuze lag uiteindelijk echt bij onszelf.

Noor 13-07-2021

Kamera Express heeft mij enorm geholpen met het maken van een keuze voor de perfecte camera. Ze luisterden naar wat ik belangrijk vond aan een camera, en zo vonden we samen de perfecte camera. Ik heb nu een tweedehands camera body en een nieuwe lens, waardoor we binnen mijn budget konden blijven. Ik ben heel blij met mijn aankoop en heb al prachtige beelden gemaakt met mijn fujifilm! Ik kon alles vragen en kreeg goede tips.
Kamera Express 14-07-2021

Hi Noor, wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe aankoop. Wij hebben voor ieder wat wils en doen ons uiterste best de perfecte camera te vinden welke aan jouw eisen als klant voldoet. Veel fotoplezier!

Hans 13-07-2021

Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen bij de aankoop van een camera. Ook verschillende eigen lenzen kon ik even checken. Een kop thee was heel plezierig. Daarnaast kon ik de bestelling weg laten zetten en later ophalen (ivm met een mislukken van de betaling). Bij het afrekenen werd duidelijke informatie gegeven over de nota en de garantie

Joost 13-07-2021

een externe harde schijf besteld waarvan op de website geen levertijd stond aangegeven. Inmiddels ben ik een maand verder en nog geen harde schijf een aantal keer contact gezocht met de klantenservice. Eenmaal is hier een levertijd afgegeven die inmiddels ook is verstreken. na het verstrijken van deze lever tijd ook weer geen mailtje of status update of wat dan ook. Klantenservice hierover gemaild maar geen reactie op ontvangen.

kortom: Extreem lange levertijden die niet gecommuniceerd worden.
verwachte levertijd moet zelf via een support ticket opgevraagd worden. maar ook deze wordt niet nagekomen.
je moet overal zelf achteraan er komt niks vanuit kamera-express zelf en de klanten service is erg traag.
Kamera Express 14-07-2021

Beste Joost, vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Wij kijken graag voor je na wat de status hiervan is. Wij zullen je een mail sturen op het emailadres welke bij ons bekend is.

Arnold 12-07-2021

In maart 2021 nam ik een mooie gebruikte Fuji GFX 50S van iemand over, maar had hiervoor nog geen objectieven.
Mijn Pentax 645Z en K1 set heb ik voor een zeer schappelijke deal bij KE in kunnen ruilen, waardoor ik een paar mooie GF objectieven bij Kamera Express kon aanschaffen, de GF 45-100 en de 100-200. Echter de 45-100 was op dat moment niet op voorraad, door leveringsproblemen bij Fuji heb ik helaas 3 maanden op deze lens moeten wachten, maar daar kon Kamera Express uiteraard niets aan doen. Op 23 juni kwam de verlossende e-mail dat mijn lens in Arnhem was gearriveerd. Tussentijds ben ik ook netjes op de hoogte gehouden en ze hebben ook regelmatig bij Fuji geïnformeerd naar de status.

Mijn andere review over de inruil geldt ook hier weer, nette inruilprijs, precies zoals via de mail voorgesteld.
Uiteraard mits je de in te ruilen apparatuur zo correct mogelijk omschrijft en beoordeelt, dan krijg je exact het bedrag dat via de mail is besproken, dus geen verassingen of teleurstellingen achteraf.

Zoals ik eerder in een review schreef heb ik niet meer de behoefte om via Marktplaats kostbare apparatuur te verkopen, biedingen zijn vaak niet reëel, mensen komen niet opdagen, reageren niet meer op berichten en fraude is tegenwoordig ook niet meer uit te sluiten. Je krijgt via inruil misschien wat minder dan wanneer je het particulier verkoopt, maar je hebt ook minder sores en ook geen geleur aan de deur. Zeker wanneer je meerdere items ineens te verkopen hebt, heeft inruil voor mij veel voordelen, omdat je niet met losse items blijft zitten en je alles ineens bij Kamera Express in kunt ruilen tegen een nette prijs.

Ik heb mijn laatste in te ruilen apparatuur ook bij een andere bekende fotozaak aangeboden, daar kreeg ik voor dezelfde set maar liefst € 500,= minder terug (op een bedrag van € 2500,=), een verschil van 20% !!

Kortom, mijn volgende inruil zal weer via Kamera Express verlopen.
Kamera Express 23-07-2021

Bedankt voor je uitgebreide review Arnold. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze inruilservice!

Sylvia Lammertink 12-07-2021

Fijne duidelijke website. Goed geholpen in de winkel. Wel jammer dat er geen demo-modellen aanwezig waren, maar dat kan ook door Covid komen.
Kamera Express 14-07-2021

Bedankt voor je review Sylvia. Het klopt inderdaad dat er niet van alles in elke winkel een demo-model beschikbaar is. Wanneer deze mogelijkheid er is bieden wij deze graag aan. Mocht je na aankoop nog vragen hebben over de aangekochte artikelen dan horen we dit graag van je.

HP 12-07-2021

Zeer overzichtelijke webshop, duidelijke specificaties terug te vinden.
's Avonds om 23.50u besteld, 's anderendaags geleverd !!!

René 12-07-2021

Afgelopen donderdag de Sony cybershot hx400v gekocht bij kamera express in Utrecht. Na veel te hebben uitgezocht over deze camera en de vergelijkvare panasomic lumix fz82. Ze hadden beide cameras op voorraad en uitgelegd dat ik twijfelde tussen deze 2 modellen. Meteen geholpen door verkoper en hij was eerlijk, erg vergelijkbaar en beide goede en betaalbare cameras. Hij gaf wat voordelen van de Sony en toen was de keuze snel gemaakt. Daarna meteen ook een tas, geheugenkaart met pakkeykorting en het garantie verzekeringsplan erbij genomen, klein extra bedrag en veel is gedekt daardoor. Kortom erg tevreden over Kamera express
Kamera Express 14-07-2021

Beste René, hartelijk dank voor je review. Soms zie je inderdaad door de bomen het bos niet meer. Er zijn zoveel topcamera's in omloop tegenwoordig. Wij zoeken graag mee naar de camera die het best bij jou wensen past. Top dat dit wederom weer gelukt is. Heel veel plezier ermee!

Fujigo 12-07-2021

Fujifilm GF zoom lens gekocht bij Kamera Express! Moest even wachten omdat ie niet op voorraad was, maar kreeg prima service en info over de levering. Prima geholpen!

Karin klein Teeselink 12-07-2021

Ik ben in de Winkel van Kamera Expres in Almelo keurig netjes geholpen. Alle tijd en goede informatie ontvangen over de Panasonic G9 en voor ik keuze in de voor mij geschikte lens. Wat ik ook prettig vond is dat er werd aangeboden dat mocht ik problemen hebben bij het instellen van de kamera dat ik altijd nog even weer langs mag komen.

Corne M 11-07-2021

Vandaag mooie Canon EOS M50 gekocht bij kamera Express
Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door de medewerkers
En daarna deze fantastische camera gekocht.