Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

9,3

Bart Van Muilekom 05-07-2021

Echt ouderwetse service nemen echt de tijd om je te helpen.Het personeel is zeer kundig en denkt goed met je mee.Vorige camera ingeruild dat is ook weer goede service dan hoef je zelf niet te gaan lopen leuren met het ding.

Nadine 04-07-2021

Bij deze shop terechtgekomen omdat het ongeveer de enige plaats was waar ik het product dat ik wilde aankopen voorradig/bestelbaar was. Materiaal kan via de site gereserveerd worden en blijft 24u beschikbaar. Vriendelijke ontvangst in de winkel, hulpvaardig en geduldig personeel. Houdt zich aan afspraken.
Zeker een aanrader voor mensen die fotomateriaal willen aankopen; een redding in nood want winkels zuiver voor fotografie vind je steeds minder.

Robin 04-07-2021

Ik heb online de Canon EOS M50 Mark II besteld en deze werd netjes de volgende dag geleverd. Helaas leek er een vlekje in het LCD scherm te zitten maar dit werd snel en netjes opgelost door de winkel in Breda. Voor eventuele uitbreiding van de camera zal ik zeker weer naar kamera express gaan.

Peter 04-07-2021

Nu ik te maken heb met de aftersales van mijn Samsung televisie, moet ik helaas mijn eerder gegeven score naar beneden bijstellen.
Na 3 weken gebruik bleek dat de televisie bij lichte scenes last heeft van dirty screen effect en bij donkere scenes van backlightbleeding. Dit heb ik bij de winkel aangegeven en ik ben naar Samsung doorverwezen. Die willen een reparateur langs sturen. Maar, omdat de verschijnselen waarschijnlijk binnen de toleranties van het scherm vallen, moet ik voorrijkosten en arbeidsloon betalen. Ik wil echter behoorlijke service op een nieuwe tv!
Dat geld investeer ik liever in een nieuwe televisie. Op mijn voorstel om de televisie in te ruilen en met bijbetaling een nieuwe televisie die geen last heeft van genoemde verschijnselen wordt helaas niet ingegaan.
Als ik eerder op de hoogte was van deze nadelige eigenschappen van het toegepaste paneel, dan had ik de televisie sowieso nooit gekocht.
Nu overweeg ik de televisie maar te verkopen en online een nieuwe te bestellen. Onder de Wet Koop Op Afstand, ga ik de televisies dan net zolang terug sturen tot ik er eentje heb met wel een goed paneel.
Kamera Express 07-07-2021

Beste Peter, dank voor je review. Wat vervelend om dit te lezen. Wij willen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop. Gezien wij via dit platform geen inzicht hebben in jouw aankoop of NAW gegevens, wil ik je vragen een mailtje te sturen naar reviews@kamera-express.nl. Ik kijk dan graag met je mee wat ik in deze voor je kan betekenen.

WillM 04-07-2021

De winkel in s'Hertogenbosch was Coronaproof uitgevoerd waardoor ik weer lekker veilig kon shoppen en rustig en veilig uitleg heb gekregen en het produckt wat op mijn wens lijst stond eindelijk kon uitproberen in de winkel op mijn eigen camera met een veilig gevoel en een deskundige medewerker met passie voor zijn vak. Ik heb dan ook de winkel met een betrouwbaar gevoel verlaten en een bewuste aankoop.
Kamera Express 07-07-2021

Mooie complimenten Will. Bedankt daarvoor! De veiligheid van onze klanten staat natuurlijk altijd voorop en wij zijn blij jullie weer te mogen ontvangen in onze winkels.

Sharon 04-07-2021

Overzichtelijke website, producten eenvoudig te bestellen. Snelle levering waarbij een duidelijk tijdslot gecommuniceerd wordt.
Zeer blij met aankoop van deze televisie.

Andrew Fungaloi 04-07-2021

Ben echt uitmuntend geholpen door Kamara express. Ik had in eerste instantie een outlet Nikon B500 als mijn eerste camera gekocht echter zat er een kleine software foutje in waardoor de camera zijn software niet kon updaten. Nadat ik met de klantenservice had gebeld (waar ik uiterst vriendelijk te woord werd gestaan) werd mij gemeld dat de camera niet meer op voorraad was in de outlet optie en dat deze ook niet meer leverbaar was. Echter werd mij meteen verteld dat de fout bij Kamara express lag en dat ik maar snel naar de winkel moest komen om daar dan in plaats van een outlet exemplaar maar een piksplinter nieuwe Nikon op te komen halen. In de winkel aan gekomen werd ik als een echte klant ontvangen (wat vaak bij andere winkels ver te zoeken is) en werd mijn tweedehands camera om geruild voor eentje in nieuwstaat. De winkelbediende nodigde mij nog uit om na mijn vakantie waar ik de camera voor gekocht, weer even terug te komen zodat hij mij piekfijn kan uitleggen hoe de camera precies werkt en hoe je de mooiste foto's kan maken. Dat noem ik nauw nog eens service en ben dus zeer tevreden met mijn aankoop bij Kamara express, wat een top zaak!
Vriendelijke groet .....
Kamera Express 07-07-2021

Wat een mooie review Andrew! Bedankt daarvoor. Wij denken graag in oplossing en zijn blij dat we ook jou een passende oplossing hebben kunnen bieden. Veel plezier met het ontdekken van je nieuwe camera!

Peter 04-07-2021

Prima geholpen in de Superstore in Den Bosch. Lekker ruim opgezet, veel keuze en vakkundig advies. Blij met mijn nieuwe compact camera die ik naast mijn DSR wil gaan gebruiken.

Theo G. 04-07-2021

Snelle correcte bediening , behandeling goed georganiseerd ,vakkundig , niet teveel.

Nico 03-07-2021

Snelle levering van bestelling, vandaag besteld is inderdaad morgen in huis. De service is uitstekend. Ik was iets teleurgesteld in de geleverde monitor Benq 270c qua uniformiteit en ips-gloss, maar Kamera-express bood meteen een omruil aan. Vakkundig personeel dat goed adviseert en actief meedenkt. De 5 jaar garantie is de kers op de taart.
Kamera Express 07-07-2021

Beste Nico, bedankt voor je review. Het kan altijd voorkomen dat hetgeen je online besteld in werkelijkheid toch niet helemaal is wat je zoekt. Bij ons mag je binnen de retoursperiode je producten, mits deze in nieuwstaat verkeren, gewoon omruilen voor een ander model. Mocht je niet helemaal weten wat het beste aansluit op jouw wensen, dan staat we altijd voor je klaar om je hierin te adviseren.

rudy 03-07-2021

Ik heb m'n huidige camera en een paar lenzen ingeruild voor een nieuwe lens. Eerst per email een indicatie prijs, daarna gedegen evaluatie in de winkel. Gedegen evaluatie en goede uitleg , met uiteindelijk een redelijke prijs.
Duidelijke vergelijking tussen de lenzen waaruit ik wilde kiezen

Paul 03-07-2021

Ik koop al jaren mijn fotografiespullen bij Kamera Express. Uitleg over de producten en kwaliteit van de geleverde producten is zeer goed. Nu een televisie gekocht via de webwinkel en afhandeling van het bestelproces verliep prima. Op zondag besteld en de volgende dag werd ik al gebeld door de bode voor het maken van een afspraak en de dag erna is de televisie keurig op de afgesproken tijd geleverd. Ook was Kamera Express de goedkoopste met deze televisie.
Kamera Express 07-07-2021

Hi Paul, bedankt voor je lovende review. Blij te horen dat je als vaste klant wederom zo tevreden met ons bent.

Jansen 02-07-2021

Waarom heb ik voor deze shop gekozen, nou heel simpel. dat is dat ik graag de producten die ik koop eerst gezien wil hebben.
Kan ik er mee overweg of is het toch te zwaar of te licht. Doet het dat wat ik graag wil gaan doen met dit product?
We hadden online al even gekeken wat er allemaal is. Zo kom je in de shop een klein beetje voorbereid. We werden heel goed geholpen en kregen goed uitleg van hoe het product werkt, wat de resultaten kunnen zijn. Welke keuze je kunt maken. enz. enz.

Mark 02-07-2021

super hulp en uitleg gehad bij het uitzoeken van mijn nieuwe camera en lens.

Muurman 02-07-2021

Ik heb nu meerdere keren bij kamera express gekocht. soms online soms in de winkel in groningen.
Ook regelmatig vragen gesteld via email. Deze worden altijd vlot ( binnen 24uur, meestal sneller ) beantwoord.
Vragen worden goed beantwoord en service is erg goed.
enigste minpuntje: koop ik in de winkel krijg ik wel een factuur in de email maar factuur is niet gekoppeld aan mijn online account. Dit is ook niet het geval als je eerst een product reserveert online !
erik muurman 07-07-2021

Ik reserveer vooraf met online account. In de winkel vraag ik het te koppelen. Dit gebeurd dus niet. Wat trouwens nu nog steeds niet is gebeurd: is bevestiging van 5 jaar garantie.

Kamera Express 08-07-2021

Beste Eric, ik zal de winkel vragen hoe wij hierin een oplossing kunnen bieden en dit aan je terugkoppelen via het mailadres dat bij ons bekend is. Het 5 jaar garantie certificaat komt wel eens in de spambox terecht. Mocht dit niet het geval zijn, dan zullen we je helpen deze vooralsnog te ontvangen.

Kamera Express 07-07-2021

Bedankt voor deze feedback. Je kunt in de winkel op voorhand aangeven dat je wenst dat de order in jouw account geplaatst wordt. Wij zijn er echter hard mee bezig hier een betere oplossing voor te vinden.

Wim van der Velde 01-07-2021

Ik had mij al aardig ingelezen, en kwam op kamera express Almelo via de website. gelijk bij binnenkomst een vriendelijke ontvangst, en de juiste argumenten waarom te kiezen voor mijn aankoop van een bridge camera sony HX400V.
Mocht het langdurig in en buiten de winkel uitproberen, wat bij de conculega's niet aan de orde was, zelfs totaal niet mogelijk.
Gezien de uitleg, en technische informatie was ik volledig op mijn gemak, en kon zonder enige druk mijn aankoop beslissing maken.
Ik ben hierover zeer te spreken.
Ook het advies om de standaard garantie termijn van 2 jaar te verlengen naar 5 jaar, zonder bijkomende kosten mag als zeer attent genoemd worden.
Ik moet nog aan de slag met de aankoop, maar de paar foto's die ik even snel gemaakt heb, stemmen mij al gerust.
Ik vertrouw er op dat ik een gelukkige klant wordt.
Kamera Express 07-07-2021

Beste Wim, bedankt voor deze mooie review! Wat geweldig om te lezen dat je zo tevreden met ons bent. We zien je graag weer eens terug in onze winkel in Almelo.

Johan 01-07-2021

Heb een canon 90 D gekocht, ben er pas een week mee bezig , de eerste indruk
Lijk me een fascinerend toestel, goede verstaanbare menu’s, al goede foto’s gemaakt
Ook bij de aankoop goede uitleg gekregen, top , bedankt
Kamera Express 07-07-2021

Graag gedaan Johan! Hopelijk tot ziens.

Jeroen 01-07-2021

Naar binnen gelopen voor advies, en kreeg eerlijk en goed advies van een medewerker die er ook verstand van had en mijn vragen kon beantwoorden.
Terug gegaan om mijn nieuwe camera aan te schaffen, de Canon eos M50 Mark II

Wim 01-07-2021

Tamron SP 70-200 F/2,8 DI VC USD G2 canon uitvoering gekocht, testen van het objectief was geen probleem. De vragen die ik had werden met volle aandacht beantwoord, fijn geholpen door de verkopers.
De eerste foto's geven een zeer goede indruk.

Pat 01-07-2021

Keurige overzichtelijke winkel, superstore Capelle aan den IJssel. Vriendelijke medewerker die goede deskundige uitleg gaaf. Ze nemen alle tijd voor je en helpen je de juiste keuze maken.
Ook de prijzen zijn dik in orde!

Anita Cats 01-07-2021

Een winkel waar eerst geluisterd wordt naar je wensen en daarna een passend voorstel wordt gedaan. Veel uitleg bij de verschillende camera's die worden aangeboden. Er wordt ruim de tijd genomen, zodat ik als leek nu begrijp dat ik de juiste keuze heb gemaakt qua camera.

Quiva 30-06-2021

Sigma 18-300mm gekocht. Prima geholpen door de medewerker in Capelle aan de Ijssel.

Roland 30-06-2021

Zeer prettig geholpen door Khio. Hopelijk hebben we veel plezier met de aanschaf. :-)

Adriaan 30-06-2021

Vandaag bij Kamera-express Maastricht een Canon systeemcamera gekocht nadat ik gisteren duidelijke uitleg en informatie kreeg over de verschillende typen die het beste aansluiten op mijn fotografie. Ik heb een CANON EOS RP + RF 24-105MM F/4.0-7.1 IS STM gekocht. Ben enorm goed geholpen door Ivo en z’n collega. Tevens heb ik alle bijbehorende accessoires bij hun gekocht. Goed en eerlijk advies! Ze nemen de tijd voor je en je voelt je echt koning klant. Zojuist al enkele foto’s tot alle tevredenheid gemaakt. Heb nog veel te leren over de uiteenlopende mogelijkheden van deze systeemcamera. Chapeau heren! En nogmaals bedankt voor het goede advies. Tot gauw
Kamera Express 01-07-2021

Hi Adriaan! Hartelijk dank voor je review. Ik zal het zeker doorgeven aan onze toppers uit Maastricht. Tot snel!

M. Vonk 29-06-2021

In de Kamera Express Zwolle heel geduldig en vriendelijk geholpen door verkoper xxxx. Ik had veel vragen en was nog niet helemaal zeker over welk objectief en welke camera ik wilde aanschaffen. Hij nam uitgebreid de tijd, gaf veel tips en uitleg. Ik mocht de camera en objectieven uitproberen in de winkel voor ik de keuze maakte. Voor mijn fotografie wensen (natuur, personen met onscherpe achtergrond en macro) hebben we samen een mooie set van body, 2 objectieven, 2 tussenringen en nog andere accessoires samengesteld. Ik ben ontzettend blij met de kwaliteit en mogelijkheden die ik heb voor een mooie prijs! vandaag nog even terug geweest omdat de screenprotector mij niet beviel, zonder problemen kon ik deze omruilen voor een ander merk. Met zorg nog even voor mij bevestigd zelfs ;) Echt een aanrader deze zaak! Bedankt! Ik kom zeker nog eens terug hier voor aanschaf en advies!
Kamera Express 01-07-2021

Beste M. Vonk, wat een lovende review over onze winkel in Zwolle. Zo lezen we het graag! Tot een volgende keer.