Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 809 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bert 20-06-2021

Ik koop al jaren mijn fotoapparatuur bij Kamera-express. Ook nu bij de aanschaf van mijn Tamron telelens. Alle informatie over de lens staat duidelijk omschreven op de site. Ze hebben bijna alles op voorraad en het wordt super snel geleverd. En 5 jaar garantie is natuurlijk ook fijn.

Manon DH 19-06-2021

Wat een mooie tv en super snelle levering. Ik ben er zeer blij mee. goede service en 5 jaar garantie. Ga zo door.

Josée Schmitz 19-06-2021

Ik ben blij met camera Express Maastricht. Het personeel is erg klantvriendelijk en verleent een goede service.
Bij de vraag naar de compact camera van Canon kreeg ik een deskundige, duidelijke en kernachtige uitleg. Door de Canon EOS RP te vergelijken met de duurdere R+ Rf 24-105 F4-7.1 camera zag ik toch het grote verschil. Vooral het lichtsterke diafragma was heel verrassend. Thuis ben ik nog eens met de gegeven informatie aan de slag gegaan.
Uit ervaring weet ik dat de service goed is. Deze service , de deskundige en de sympathieke benadering hebben mij doen besluiten om terug te gaan bij Camera Express en de R+ Rf 24-105 F4-7. camera te kopen.
Kortom: een weloverwogen besluit en achteraf heb alleen maar goede ervaringen met deze camera. De camera heeft een groot dynamisch bereik, een snelle autofocus en heel scherpe beelden. Ik ben het meest blij met het allround zoombereik en het lichtsterke diafragma!
Kamera Express 21-06-2021

Hi Josée, bedankt voor je review. Goed om te horen dat onze toppers uit de winkel in Maastricht je zo goed van dienst zijn geweest. Bijna al onze medewerkers fotograferen of filmen zelf ook. Dit helpt vaak bij het vinden van de beste keuze voor jullie als beeldmaker. Goed om te lezen dat we wederom iemand hebben kunnen voorzien van een prachtige camera. Heel veel fotoplezier gewenst!

Jan Damen 19-06-2021

Vandaag een nieuwe camera gekocht. Na prima uitleg en advies door deskundige medewerker gekozen voor een Olympus OM-D E Mark IV systeemcamera.

Anand 19-06-2021

Ik heb een tweede TV aangeschaft bij Kamera Express. Wederom een Philips een kleinere voor in de slaapkamer. De service en advies omtrent type en merk in combinatie met thuis provider. Hoe je de tv gaat gebruiken met internet of ziggo kastje. Op alles een goed onderbouwd antwoord waardoor de keuze mogelijkheden voor je worden getrechterd tot een finale. Blij mee...keep up 👍
Kamera Express 21-06-2021

Wat een mooie complimenten! Bedankt daarvoor. We wensen je veel kijkplezier met je nieuwe TV.

ADH 09-07-2021

21-6 2021 heb ik een melding gedaan dat mijn 55" Philips zwart beeld toonde en vermoedelijk defect was. Ik heb een 5 jr garantie termijn welke aangeboden wordt door kamera express. Via de mail met certificaat en aankoopbon de klacht gemeld. Vervolgens moest ik wat foto's aanleveren van het scherm en type plaat van het scherm. Nadat ik dat gedaan had, was het even radio stilte en moest ik er zelf achterheen bellen....en werd ik dooverwezen naar Philips zelf. Philips gesproken en die zeiden ja sorry, buiten 2 jr dan is bij ons de garantie verlopen. Ik weer terug bij Kam Exp.....verhaal weer uitgelegd, en verteld dat ik met hen 5 jr verlengde garantie heb. Toen zou mijn klacht doorgezet worden naar CE repair. Wederom radio stilte....weer zelf gebeld, en verzocht of ik zelf met CE repair kan bellen. Vervolgens CE repair gebeld...krijg ik van hen te horen, uw 55" kan niet gerepareerd worden, en wordt omgeruild voor een nieuwe 58"......terwijl mijn verkoper KAM EXP mij niet heeft geinformeerd. Ik alles op de mail naar KAM EXP, gezet met mijn vragen,....klopt het dat, en wat voor scherm etc etc.
Geen terugkoppeling, en ik weer gebeld met KAM EXP, zou uitgezocht worden en zou ik teruggebeld worden. ....wat niet gebeurt en ik de volgende dag wederom gebeld en mijn ongenoegen uitgesproken. Vervolgens kreeg ik dan antwoorden telefonisch door:
1) 55" kan niet gemaakt worden dus ja een 58" wordt ervoor in de plaats geleverd.
2) 58" scherm is E150 goedkoper dan mijn initiele aankoop bedrag. dus ik vraag wat er met dat verschil gebeurt....antwoord NIKS.
KAM EXP verleent 5 jr verlengde garantie, waarbij zij zelf de 1e en 2e jaar in staan voor de garantie op het product, NA die 2 jr, verleggen zij het bij de fabrikant en sta je dus eigenlijk 1 op 1 met de fabrikant. Je krijgt dan een aanbod, en dat is dan TAKE it or LEAVE it. Geld terug kan niet en geen verdere afstemming mogelijk.
3) Gisteren 8-7 is uiteindelijk het scherm omgeruild, heb geen BON ontvangen niets, wanneer gaat mijn garantie nu in , ....wat is mijn bewijs ?

Kortom allemaal mooi praat, goede marketing bij de verkoop, maar aftersales en storingen is mijn ervaring dat deze BEROERD IS.
En uiteindelijk ben je als consument de gebeten hond en heb je het er maar mee te doen.

Maar graag welkom om weer een nieuwe aankoop te doen.

Peter Tangelder 18-06-2021

Zeer plezierig en professioneel geholpen. Er is écht veel moeite gedaan om mij te helpen de beste keuze te maken. Zeer tevreden. Goed gedaan Kamera Express Arnhem!

Hans G 18-06-2021

Deskundige en vriendelijke medewerkers en groot assortiment. Door de vele winkels over het land verspreid, kun je je aankoop ook zien en voelen. Koopbeleving is ook een ding zeker als je een dure camera koopt. Die beleving mist de webshop en de prijs is hetzelfde. Ik had vooraf een inruilaanbod opgevraagd voor mijn oude camera en kreeg een reëel bod.
Kamera Express 21-06-2021

Beste Hans, hartelijk dank voor je review. Wij bieden onze klanten graag de mogelijkheid de producten in het echt te bekijken en waar mogelijk uit te proberen.

Karel 18-06-2021

Ik kan Kamera Express enkel aanbevelen, goede en correcte service samen met een groot aanbod en laagsteprijsgarantie (die ze ook werkelijk nakomen) spreken dan ook in hun voordeel.
Bij vragen stuur je hun gerust een email en krijg je tijdig een antwoord, indien dit vertraging oploopt (net zoals bij een bestelling) krijg je op tijd een email om te laten zien dat ze u niet vergeten zijn, top!
Ook in de winkels is het personeel ook zeer aanspreekbaar en maken ze geen loze beloftes.
Ik ben zelf sinds een half jaar klant en kijk hier enkel positief op terug.
Kamera Express 18-06-2021

Beste Karel, hartelijk dank voor deze lovende review. Blij te lezen dat je zo tevreden met ons bent. We houden je graag nog heel veel langer als klant!

Irma 17-06-2021

Ik ben wederom erg goed geholpen bij Kamera Express in Capelle aan den IJssel. Ik wilde graag een macrolens voor op mijn systeemcamera Sony A6000. De verkoper heeft mij een goede uitleg gegeven waardoor ik een wel overwoge keuze heb kunnen maken voor mijn Sigma 70 mm F 2.8

JohanJS 17-06-2021

Aangezien we op zoek waren naar een nieuwe camera kwamen we bij Kamera express terecht. We hadden gebeld en de camera die nergens anders te koop was hadden ze in voorraad. Ze hebben die voor ons gereserveerd. Vandaag hebben we de camera met toebehoren opgehaald. We werden allervriendelijkst en heel professioneel geholpen. We zijn met camera huiswaarts gekeerd. Helemaal blij! We zullen zeker deze winkel bij anderen aanbevelen.

JohanJS 17-06-2021

Kamera Express 18-06-2021

Hi Johan, wat een mooie review. Bedankt daarvoor! We hopen jullie gauw nog eens terug te zien. Voor nu wensen we jullie heel veel plezier met de nieuwe camera.

Z 17-06-2021

Ik heb een paar oudere kameras (Canon 7d en BMPCC) ingeruild en een nieuwe (Panasonic S5 kit) gekocht. De inruilwaarde was eerlijk en het personeel op de superstore in Amsterdam was behulpzaam.

Nikon 750 17-06-2021

Onlangs de Nikon 750 gekocht. Het was het laatste exemplaar dat beschikbaar was. Ik kreeg goede uitleg over de camera en werd goed geïnformeerd over een bijpassend objectief (een 50 mm 1.8 Nikkor lens).

Henderika 17-06-2021

Ik zat al lang te kijken naar een Canon 6D mark ii en had één gevonden in Zwolle, ik kom zelf uit Friesland. Maar ik had het ritje er graag voor over. En gelukkig maar, want ik ben hartstikke blij met mijn nieuwe Canon 6D mark ii! Goede service in de winkel gekregen. De lens die ik er bij had gekocht was helaas niet goed, weer terug naar Zwolle gegaan en daar hebben ze het voor mij super opgelost!

Peter 16-06-2021

Hier een Canon EOS 90D gekocht met card en extra accu. Camera gereserveerd en deze lag mooi klaar ondanks het feit dat ik om 10 minuten voor sluitingstijd binnen kwam. Helaas was de door mij gewenste extra accu niet meer aanwezig maar deze wordt kosteloos na gezonden wanneer deze er weer is. Uitstekende service!

Frans 16-06-2021

Deze week een Canon Legria HF G50 videocamera gekocht. Deze gereserveerd in de winkel in Capelle a.d. Ijssel. Heel fijn geholpen en voorgelicht. Super tevreden met aankoop en Kamera Expres.

Janny 16-06-2021

Ik heb een nieuwe camera gekocht en ben bijzonder tevreden over de wijze waarop ik ben geholpen. De verkoopster nam alle tijd om twee camera's samen met mij te vergelijken. Ze luisterde goed naar mijn persoonlijke wensen en gaf mij op geen enkel moment het gevoel dat ik gepusht werd om een keuze te maken. De winkel in Den Bosch is ruim van opzet is goed bereikbaar (dicht bij de snelweg) en er is voldoende parkeergelegenheid.
Kamera Express 17-06-2021

Beste Janny, wij nemen graag de tijd voor onze klanten om de juiste camera voor hen te vinden. Dit verschilt natuurlijk enorm per persoon. Fijn te horen dat we ook jou hierin hebben kunnen helpen. Graag tot een volgende keer!

CvS 16-06-2021

Super geholpen. Mensen hebben kennis van zaken en nemen alle tijd om je te helpen.

Diana 16-06-2021

Ik ben zeer tevreden over de behulpzaamheid en kennis van de verkoper. Hij heeft mij super goed geholpen door goed naar mijn verhaal te luisteren en zo de juiste camera aan mij te verkopen.

R.den Ouden 15-06-2021

Winkel met goede uitleg bij het product wat je koopt ,goed gesorteerd qua aanbod.

Aagje Admiraal 15-06-2021

Bij deze fotozaak heb ik eerder fotoapparatuur gekocht. De afhandeling is correct, dat is ook nu weer gebleken. Bijkomstig, op de website vind ik snel de voor mij relevante zaken.

Sjoukje 15-06-2021

Snelle service en goed te woord gestaan. Blij met mijn camera en toebehoren.

Tan1415 15-06-2021

Na bijna 10 jaar, eindelijk een Oled aangeschaft.
Keuze was voor een 77 inch van Sony.

Dankzij internet en online is het makkelijker dan ooit om een tv te kopen overal in NL. Ongeacht locatie.
Uiteindelijk kwam het neer op prijs, duidelijkheid en service.
Qua prijs was voor deze TV maar een paar winkels die mee kon gaan.5 winkels verspreidt over de 4 uithoeken van NL. Alleen 4 kon snel leveren of hadden het op voorraad.
Negatief bij KE, alleen standaard pixel garantie. Jammer. Want je moet de tv goed testen en als er iets mis is..,zsm terugsturen. Binnen 14dagen.
Daarnaast was bezorging iets minder. Ondanks een giga doos, was er maar 1 bezorger. Dus je moet helpen bij het dragen van de doos en als je alleen bent kan je de tv niet zelf uitpakken.
Eigenlijk is dit voor de meeste mensen een deal breker en iets wat KE beter had moeten informeren.
Sommige shops is dit inclusive, andere wordt een bijdrage gevraagd.

Maar uiteindelijk heb ik wel bij KE gekocht en zelf een 9 gegeven.
Communicatie online en telefoon was snel en kundig.
Belangrijk was de eerlijkheid en openheid. Over de prijs maar ook wat erbij zat. Alles was duidelijk en niet ingewikkeld. Bij andere zaken kwamen 8neens allerlei extra kosten bij.
Beschikbaarheid en snelle levering. Sommige hadden levering termijn van 14 tot 28 dagen.
5 jaar garantie bij het maken van een review. Anderen moet je hier extra betalen. Let wel deze garantie is niet gekoppeld aan de nieuw waarde zoals andere garanties/verzekeringen waar je wel voor moet betalen.

Tot zover dus een 9 vanwege prijs, garantie en snelle levering.
Kamera Express 17-06-2021

Hartelijk dank voor je review. Wat goed om te horen dat wij je beste keuze waren voor deze nieuwe aankoop. Naast de standaard pixelgarantie heb je natuurlijk ook de eerste 2 jaar fabrieksgarantie. Hierdoor kunnen we in vele gevallen problemen snel oplossen of reparaties uitvoeren aan huis.

Peter H 15-06-2021

Altijd prima ervaringen met KE Utrecht. Kreeg een redelijke prijs voor mijn inruil-objectief en heb daarvan (deels) een Sony 14mm GM lens gekocht. Lens was in eerste instantie nog niet leverbaar (helemaal nieuw) maar na een paar dagen kon ik 'm in de winkel ophalen. Ben super tevreden met deze lens. Zelden zo'n scherpe lens gezien en dan het formaat en het gewicht: zo compact! Echt het predicaat GM waardig.

Arno 15-06-2021

Uitstekende informatie gegeven door de verkoper bij aanschaf van onze Sony 65 inch Oled televisie.
De verkoper had zoals een goede verkoper hoort te weten de verschillen tussen de producten feilloos, en mijn keuze was uiteindelijk snel gemaakt.
Een 65 inch oled A8 met een bovenverwachting goede sound dankzij de speciale surface sound van Sony Bravia bij ons model.
De levering was na aankoop de volgende dag, op zaterdag.
De vervoerder is een contractvervoerder van kamers Express zodat de producten ook zodanig als apparatuur behandeld wordt.
Onze aankoop bevalt erg goed, een prachtig beeld dankzij Oled technologie. Wij hadden hiervoor een 50 inch Plasma, en wilden niet downgraden (naar onze mening) dus de keuze viel op Oled.
Kamera Express 17-06-2021

Wat een mooie aankoop en wat een leuke complimenten over mijn collega's. Veel plezier met deze topper van een TV.