Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 808 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Gerard 26-06-2021

Op internet de canon externer ef 2x III gekocht citaat website “ het verdubbelt de brandpuntsafstand van het telezoom objectief uit canon l serie met nauwkeurige AF en verbeterde communicatie tussen objectief en camera, de lens die mijn vrouw heeft is een 70-200mm usm 4.0L lens en het werkt niet, terug naar de winkel in Arnhem wordt mijn vrouw weggestuurd door een oude vrouw ja in de combinatie gaat dat nooit werken maar het staat wel op de website, lens net aangeschaft morgen nog een keer naar de winkel.
Kamera Express 01-07-2021

Beste Gerard, de Extender EF 2x III is compatibel met de meeste tele(zoom)lenzen uit de L-serie.

Dit objectief is compatibel met objectieven met een vaste brandpuntsafstand uit de L-serie van 135 mm en meer, en met de EF 70-200/2.8L, EF 70-200/2.8L IS, EF 70-200/4L en EF 100-400/4.5-5.6L.

Mocht je ooit twijfelen aan de compatibiliteit van een lens, dan kun je hier altijd navraag voor doen bij onze klantenservice.

peterbex 26-06-2021

De website is uiterst gebruikersvriendelijk en duidelijk. Contact gehad naar aanleiding van een bestelling en door een vriendelijke persoon uitstekend geholpen. Snelle levering, vrijdag besteld, zaterdag in huis. Goede prijs betaald voor een tv die ik besteld heb. Kortom, één en al lof voor Kamera Express. En niet te vergeten de 5 jaar garantie. Naast een perfect uitgevoerde bestelling ook niet onbelangrijk. Hoop het niet nodig te hebben, maar je weet het nooit.

Marcel Wolfs 25-06-2021

Deze winkel heeft alleen maar goede kwaliteitsproducten. Je wordt goed geholpen en met het advies dat ik kreeg heb ik uiteindelijk de CANON RP met 24-240 mm lens gekocht. Het was ietsje duurder dan ik in gedachte had maar de foto's die hiermee gemaakt worden zijn super! Absoluut geen spijt van / wat een mooie foto's maakt deze combi.
Kamera Express 01-07-2021

Hi Marcel, je hebt inderdaad een topper van een camera aangekocht! We wensen je heel veel fotoplezier!

Scholten 25-06-2021

Bij binnenkomst werden we snel aangesproken of ze ons konden helpen
Voor het product waar we voor kwamen een verrekijker in de prijsklasse van €200 tot €300
We gingen weg met pentax AD 8x36 WP hadden div kijkers bekeken in deze prijsklasse en de verkoper rade ons aan deze te kopen voor het doel waar we het zouden gebruiken en de prijs van €179 was wel de goed koopste en een prima kijker we werden niet gepoetst voor een duurdere al met al we zijn tevreden.

Maarten 25-06-2021

Overzichtelijke site met competitieve prijzen. Heb er al meerdere aankopen gedaan en telkens zeer tevreden van zowel het product als de prijs. Hun 5 jaar garantie beleid is uniek en biedt voor duurdere aankopen de nodige gemoedsrust.

Ik heb nog geen beroep moeten doen op hun dienst na verkoop voor garantie - en hoop dat dat zo blijft - maar heb wel kort contact gehad met de klantendienst. Deze was zeer behulpzaam, vriendelijk en reageren snel.

Met hun fysieke winkels hebben ze ook een goede vertegenwoordiging om indien gewenst toch persoonlijk contact te hebben met een medewerker.
Kamera Express 01-07-2021

Hi Maarten, wat een mooie complimenten. Bedankt daarvoor en graag tot snel weer!

georg1964 25-06-2021

Vorige week Canon eos r5 met lens gekocht bij Kamera Express in Maastricht, en zoals altijd weer heel goed geholpen en van advies voorzien. Vele malen beter als online kopen, TOP.

Joyce 25-06-2021

beste kamera,

We hebben goeie service in de winkel gehad en een goed advies gekregen, echter werd ons verteld savonds besteld is 2 dagen later netjes thuis bezorgd.

Wij zorgen dat we thuis zijn en meerdere telefoontjes verder met de belofte dat we terug gebeld worden liet op zich wachten klantenservice schuift het naar voren dat ze het niet op tijd kunnen leveren.

sorry maar volgens mij is een klantgerichte service op zijn plaats die er alles aan doet om de gemaakte afspraak het product bij de klant af te leveren. helaas word dit erg nalatig gedaan, en schuiven ze het op andere af.

helaas geen product nog binnen, en mocht dit volgende dag niet geleverd zijn zijn we helaas tot annulering over te gaan door de slechte hulp van de klantenservice
Kamera Express 01-07-2021

Beste Joyce, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er niet aan de verwachte levertijd is voldaan. Helaas kunnen wij zonder gegevens niet achterhalen waar het probleem door ontstaan is. Mocht je hier meer duidelijkheid over willen óf mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan ontvangen wij graag een mailtje via reviews@kamera-express.nl.

WilcoH. 24-06-2021

Ik twijfelde tussen 2 camera's na uitgebreid onderzoek online, dus besloot een bezoekje te brengen aan de superstore in Utrecht. Daar mijn twijfels voorgelegd en op kundige wijze advies gekregen. Helaas was een van de camera's niet meer aanwezig, maar deze zou de volgende dag binnenkomen. Deze zou voor mij worden achtergehouden zodat ik deze even in de hand kon houden en testen in de winkel. De keuze was toen snel gemaakt. Met dank aan het advies en de mogelijkheid van uitproberen.

Marijke 24-06-2021

Ik heb mijn nieuwe systeem camera gekocht bij de superstore in Zwolle.
Goede ervaring daar, je wordt vriendelijk geholpen, goede uitleg, ik kreeg een hele mooie inruil prijs voor mijn oude toestel.
Super tevreden

Assie 23-06-2021

Met mijn oude canon naar de winkel gegaan, in weinig woorden uit kunnen leggen wat ik zocht voor een nieuwe camera. Zeer snel had de verkoopster een aantal toestellen gepakt, uitgelegd en meegedacht wat het beste zou kunnen zijn voor mij.
Na kort gebruik inderdaad zeer tevreden
Kamera Express 24-06-2021

Goed om te horen dat we je hebben kunnen helpen bij het maken van deze keuze.

Arie 23-06-2021

TOPSHOP!! Goed en snel geholpen.
Genoeg keus, duidelijke uitleg, juiste accessoires verkrijgbaar

Jane 23-06-2021

Mijn keuze voor een videocamera van Kamera Express was de combinatie van goede prijs en beschikbaarheid. De overzichtelijke site leidde me soepel door het bestelproces maar helaas ging er iets mis bij het doorschakelen naar de betaalpagina. Een telefoontje met korte wachttijd met de klantenservice leverde een snelle oplossing. De volgende dag had ik mijn Canon binnen.
Kamera Express 24-06-2021

Bedankt voor je review Jane. Wat fijn dat het probleem zo snel verholpen kon worden. Daar is onze klantenservice onder anderen voor bedoelt.

marijke 22-06-2021

Prima televisie en ook makkelijk besteld. Helaas was de afgesproken aflevering een dag vertraagd. begin van de EK gemist.

hannie 22-06-2021

Prima geholpen, geduldige uitleg en vragen goed beantwoord. Ik ben blij dat er mensen zijn die tijd nemen voor hun klanten.

Jan Scherders 22-06-2021

Jaren geleden was Kamera Express nog een echt fotografie bedrijf. Als je belde kreeg je een goed advies en in de winkels wisten ze der echt wat van. Helaas heeft iemand besloten dat Kamera Express groot en geweldig moest worden nu weet niemand meer ergens van, de klantenservice is echt verschrikkelijk en in de winkels zit ook geen gekwalificeerd personeel. Ooit heb ik duizenden euros besteld bij deze zaak maar ik stop daarmee. Ik koop nooit meer wat bij deze dozenschuivers.
Kamera Express 24-06-2021

Beste Jan, dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de groei van Kamera-Express zo ervaart. Kamera-Express wilt graag blijven groeien en daar hoort ook bij dat we onze dienstverlening continu verbeteren en investeren in de medewerkers. Zo krijgen onze werknemers bijvoorbeeld trainingen om hun kennis up to date te houden.

Wij vinden het erg jammer te lezen dat je vooralsnog niet naar tevredenheid geholpen bent. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan ontvangen wij graag een berichtje op reviews@kamera-express.nl.

Claudia 21-06-2021

Na jaren met veel plezier met mijn Canon 6D gefotografeerd te hebben (ook bij Kamera express gekocht) nu overgestapt naar de R6 systeemkamers. Zoals altijd ook nu weer enorm goed geholpen door het Kameraexpress personeel. Hun kennis is enorm en wat ze niet meteen weten word voor je opgezocht. Ze nemen alle tijd voor je en helpen je de juiste keuze maken. Voor mij is en blijft Kamera express de winkel voor mijn foto apparatuur.
Kamera Express 24-06-2021

Wat een lovende review. Bedankt daarvoor! We wensen je heel veel plezier met je nieuwe Canon camera en we zien je graag snel weer terug!

Ruben Van Ruiten 21-06-2021

Hele goede service. Ik was op zoek naar een goede systeemcamera en met goed advies de deur uit gelopen met de Panasonic S5, 20-60mm kit lens en mooie tas. Ze namen echt de tijd om mij te adviseren en gaven mij de mogelijkheid om de Camera met lens uitgebreid te testen in de winkel. Ook nog extra advies over eventueel extra lenzen die ik in de toekomst zou kunnen aanschaffen. Top!
Kamera Express 24-06-2021

Bedankt voor je review Ruben. Blij te horen dat je zo tevreden met ons bent!

Malletfever 21-06-2021

Keurige overzichtelijke winkel, superstore Capelle aan den IJssel. Goede deskundige uitleg, alhoewel ik mijn keuze thuis al had gemaakt. Geeft vertrouwen.
Daarnaast….. prima prijzen.

J. Ketelaars 21-06-2021

Heb lang gezocht naar een mooie starters camera.
Ben uiteindelijk gegaan voor een Canon eos 250 D
Met een mooie lenzen set en rugtas om alles netjes in op te bergen.
De site van Kamera express vond ik erg overzochtelijk en de prijsen zijn ook echt aantrekkelijk.
Toch wilde ik eerst nog wat uitleg en advies van een expert en ben vriendelijk geholpen door een medewerker van Kamera Express Endhoven waarna we met een mooie complete camera set naar huis zijn vertrokken
Kamera Express 24-06-2021

Wat een mooie starterskit heb je aangekocht. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop en hopen je weer eens terug te zien in Eindhoven.

Jeroen Corduwener 21-06-2021

Snelle service, goede kwaliteit, goedkoopste zaak , veel dank hiervoor. Gaat om vestiging Maastricht

Sylvester86 21-06-2021

Al aantal jaar klant bij kamera express en vanaf begin super tevreden. Wordt altijd vakkundig geholpen, zoveel telefonisch als in de winkel. Nieuwe aankopen en garantie service altijd op top niveau.

Nico 21-06-2021

Ik heb bij kamera-express een full-frame digitale gekocht. Het is een occasion camera die qua prijs boven het gemiddelde van de tweedehandsmarkt ligt. De rede dat ik toch meer wil betalen is de volgende tekst die bij de foto van het product op de website staat.
De voordelen van Kamera Express:
42.000 producten op voorraad
Altijd de scherpste prijs
Advies van foto-professionals!
5 jaar garantie
Gratis verzending vanaf €50

Het product is snel en netjes geleverd maar bij de levering zit een factuur met de vermelding dat er 1 jaar garantie word gegeven. Als ik bij de klantenservice daarover beklaag geeft men aan dat bij de specificaties 1 jaar garantie wordt vermeld. Er staan dus tegenstijdigheden op de webshop. Ik bericht de verkoper per mail dat ik hen aan de 5 jaar garantie houd omdat het naast de camera op de website staat vermeld. het antwoord dat ik krijg is dat als ik het er niet mee eens ben de camera maar terug moet sturen. Ik stuur niets terug maar houd hen aan de publicatie die voor mij als consument belangrijk is.
Kamera Express 21-06-2021

Beste Nico, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat de voorwaarden van de 5 jaar garantie niet duidelijk voor je waren. De 5 jaar garantie is geldig op enorm veel producten in ons assortiment. Dit geldt echter niet voor alle artikelen die wij verkopen. Zo is de garantie alleen van toepassing op producten met een verkoopprijs vanaf €200,- en zijn occasions, demo, outlets en pre-orders uitgesloten. De volledige voorwaarden vind je via onderstaande link:

Vrijwel alle occasions hebben een garantieperiode van 12 maanden. Dit wordt per artikel aangegeven op de productpagina onder het kopje 'EIGENSCHAPPEN TWEEDEHANDS'.

Mike 20-06-2021

Goed advies in de winkel gekregen over verschillende 65 inch televisies. Uiteindelijk gekozen voor het 65GX model voor een mooie prijs!

Wahid 20-06-2021

The Shop staff was very knowledgeable and were able to help me with specific questions about the products I wanted to buy. They had a lot of technical knowledge about the products they were selling. They were able to advise me on some of the promotions available to me and how to make the most of these promotions, i.e. Cash back and extended warranty.

Iris 20-06-2021

Ik ben naar de Kamera Express in Groningen geweest en de service daar was echt top. Hij was erg enthousiast en wist waar hij over praatte. Ik ben dan ook erg blij met de camera keuze die ik heb gemaakt!