Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Rinus 11-07-2021

Wij hebben voor deze zaak gekozen ;
1e Voor de duidelijke en hele mooie zaak plus site.
2e Zeer vakkundig personeel.
3e Uitmuntende uitleg van de verkoper.

Bij deze nogmaals zeer nette en uitmuntende zaak.
Kamera Express 14-07-2021

Wat een mooie review Rinus! Heel erg bedankt daarvoor.

Marcel 10-07-2021

Lens nikon af-s 200-500 mm gereserveerd en afgehaald in arnhem goede uitleg VAKKUNDIG PERSONEEL twijfelde nog tussen tamron 150 600 en nikon 200-500 na diverse youtube filmpjes en uitleg camera express voor de nikon gegaan en wat maakt hij mooie en scherpe foto’s samen met mijn d500

Tanja 10-07-2021

Van tevoren gekeken wat wij wilden hebben en dit hebben we naar de winkel laten komen. In de winkel goed geholpen door het personeel. Zeer tevreden met onze aankopen.

Sylmar 10-07-2021

Kamera Express, Utrecht, Goede service, de verkoper denkt met de klant mee. Goede uitleg van de camera.

Ruben 10-07-2021

Sinds een half jaar ben ik mij gaan interesseren voor natuurfotografie. Hiervoor was ik opzoek naar een geschikte camera die past bij mijn budget. Ik ben goed geholpen in de winkel in het bepalen welke functies van de camera ik belangrijk vind en welke camera hierbij past. Uiteindelijk heb ik de Nikon Coolpix 950 in de winkel geprobeerd en dit is de camera geworden waarmee ik nogsteeds erg blij ben en mooie platen schiet! Kortom, ik ben een tevreden klant.
Kamera Express 14-07-2021

De Nikon Coolpix P950 is inderdaad een goede bridgecamera om natuurfotografie mee uit te oefenen. Wij weten zeker dat je hier topfoto's mee kunt maken! Wij wensen je veel plezier met het ontdekken van je nieuwe camera.

A.Vos 09-07-2021

Ben vakkundig geholpen door vriendelijke medewerker. Kreeg uitgebreid uitleg over het product, service en garantie. Kortom: zeer tevreden over de aankoop, de voorlichting en de afhandeling!

Carola 09-07-2021

Uit eerdere ervaringen wist ik dat Kamers Express een fijne en betrouwbare winkel / webshop is , vandaar dat ik, na het lezen van de uitgebreide en duidelijke uitleg op hun website, de actiecamera Vizu X8s bij Kamera Express heb aangeschaft.
Zelf had ik tot nu toe nog geen kennis met hun service hoeven te maken. Bij de Vizu X8s vond ik niet het juiste koppelstukje voor op het eveneens aangeschafte Vizu-statief.
4 dagen later zouden we op fietsvakantie gaan, dus heb Kamera Express gebeld. Een vriendelijke dame begreep mijn probleem correct en ging overleggen met haar collega.
Binnen het uur kreeg ik via de mail antwoord dat het koppelstukje 2-4 dagen toegestuurd zal worden.
Inderdaad 2 dagen later kreeg ik het koppelstuk van de pakketdienst overhandigd.
Met een complete uitrusting kan ik op vakantie. Mijn dank aan kamera Express voor deze snelle en goede service!!
Kamera Express 14-07-2021

Bedankt voor je review Carola. Wat fijn dat we je op tijd hebben kunnen voorzien van het juiste koppelstukje. We wensen je een hele fijne vakantie toe!

Maria 09-07-2021

Heb een sony cybershot mark 6 gekocht bij Kamera EXpress in Gent, heel content van,super mooie foto's.
We hebben veel advies gekregen in de winkel.
Kamera Express 14-07-2021

Veel plezier met je nieuwe camera!

Cris 09-07-2021

Een fijne winkel, ze nemen de tijd voor je. Beantwoorden al je vragen en helpen je op weg met je aankopen.

ANNETTE 08-07-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat Kamera Express een groot assortiment heeft en de camera's die mij interesseren. Ik heb het product makkelijk online kunnen reserveren. In de winkel ben ik kundig en met veel geduld geholpen. Alle mijn vragen werden goed beantwoord. Bedankt!

Jeroen Boogert 08-07-2021

Na goede ervaring van kennissen en mezelf wederom gekozen voor Kamera Express. Goede gebruiksvriendelijke website en zeer ruim assortiment.
Levering was zoals ik gewend ben van deze zaak. Snel en degelijk verpakt.

HB 08-07-2021

Goede ervaringen met de locatie in Utrecht. Prettige en kundige mensen die echt de tijd nemen om je te helpen en waar nodig dingen uit te leggen. Advies wordt niet opgedrongen, maar juist op verzoek goed gegeven. Zelfs als beginnende fotograaf voel je je serieus genomen.

René Kraaijenbrink 07-07-2021

Bij Kamera Express een Nikon P1000 camera gekocht. Snelle correcte, vakbekwame service en levering. Tot nu toe maar 1 nadeel aan de Nikon P1000 mogen ervaren, nl. dat de accu in de camera geladen moet worden. Op advies van Kamera Express een Jupio lader plus adapter voor de Nikon Accu bij besteld., zodat de extra accu's buiten de camera geladen kunnen worden. Ben een zeer tevreden klant.

Brigitte R 07-07-2021

Hele fijne winkel, zowel online als op de locaties. Wordt altijd goed geholpen. Medewerkers hebben veel verstand van apparatuur en denken goed mee. Bij mijn laatste aankoop werd echt alles geprobeerd om mij aan het gevraagde product te helpen. Daar wordt je blij van!
Kamera Express 08-07-2021

Bedankt voor de mooie complimenten Brigitte! We zien je graag weer terug.

Jean-Marie Van de Meulebroecke 07-07-2021

Na het mislopen van een actieprijs tot min 10 % en een negatieve review, na aankoop van een tweedehands telelens, heeft Kamera Express de scheve situatie rechtgetrokken en 10 % teruggestort. Na deze en eerdere positieve ervaringen blijft Kamera Express de favoriete winkel voor fotomateriaal.

Review 28-06
Heb gisteren een tweedehands telelens besteld onder voorwaarden van 10 % korting met grote letters. Echter, bij de kleinere lettertjes wordt, in een onopvallend kleurtje, gewag gemaakt van een in te geven kortingscode. Het was zo duidelijk dat ik er over gekeken heb. Dit zijn truken van de foor om de klant in de val te doen trappen, wat ik zeker niet apprecieer. Als je een prijskorting geeft van 10 %, reken ze dan ineens door op de prijs. Ik ben met deze gang van zaken echt niet gediend.

Anka 06-07-2021

Ik heb gekozen voor Kamera Express omdat het een begrip is in de fotografie wereld. Ik ben in de winkel vakkundig geholpen en er werd goed gesluierd naar mijn wensen. Ik ben blij met mijn aankoop!

Arjan 06-07-2021

Erg goed, snel en vakkundig geholpen. Mooi moment om mijn hobby weer eens op te pakken emdaar ben ik uitstekend bij geadviseerd.

Willem Betting 06-07-2021

Vakkundig en eerlijk advies!
Er wordt tijd voor je genomen om een goede keus te kunnen maken!
Beslist geen doorgeefluik adres!

Edwin 06-07-2021

Bij KE een Canon R5 met 24-105 RF lens besteld. Aangezien alleen de body op voorraad was en ik toch het voordeel van de kit niet zou mislopen heeft (*) van KE den Bosch hier een goede oplossing voor gevonden. Na 1 mailtje en mij netjes snel terug te bellen was het geregeld. Body zaterdags besteld en maandag al in huis. De lens wordt nu nageleverd.
Een dikke pluim voor KE den bosch
Kamera Express 08-07-2021

Beste Edwin, bedankt voor je review. Wat een mooie kit heb je aangekocht! Wij doen er alles aan deze zo snel mogelijk aan je na te leveren.

nina 05-07-2021

Duidelijke en vriendelijke uitleg gekregen bij Kamera Express in Breda. Medewerker dacht mee en nam de tijd. Ging er met een fijn gevoel weg, waardoor ik er de week erna weer ben teruggegaan.
Kamera Express 08-07-2021

Hi Nina, bedankt voor je review. Wat goed om te lezen dat je het bezoek aan onze winkel zo prettig hebt ervaren.

D. Schaafstra 05-07-2021

Betrouwbaar, uitstekende communicatie en geheel volgens afspraak geleverd voor concurrerende prijs. Volgende aankoop zeker weer Kamera Express.

Alieza 05-07-2021

Nikon Z5 gekocht.
Prettig geholpen door medewerker.
Kennis van zaken.
Scherpe prijs

George 05-07-2021

De winkels van kamera express zien er schitterend uit maar wanneer je een accessoire besteld hebt (Larmor NS-3243) dat niet voldoet/niet werkt, dan kan dat artikel n i e t kan worden geretourneerd. Met veel moeite wordt uiteindelijk ingestemd om een vervangend accessoire te sturen dat eveneens niet blijkt te werken. Wanneer je dan vervolgens keer op keer heel lang in de wachtrij gezet wordt om met iemand te spreken, dan is dit de reden dat ik niet meer van dit bedrijf gebruik zal maken.
Kamera Express 09-07-2021

Beste George, bedankt voor je review. Dat klinkt niet goed. Wij kijken dan ook graag met je mee naar een passende oplossing. We zullen contact met je opnemen via het emailadres dat bij ons bekend is. Spreken we je daar verder?

Geert 05-07-2021

Goede praktische- en vakkundige uitleg omtrent de aanschaf van een camera, lens en rugtas!
De verkoper was 'close to the customer'!

Bart Van Muilekom 05-07-2021

Echt ouderwetse service nemen echt de tijd om je te helpen.Het personeel is zeer kundig en denkt goed met je mee.Vorige camera ingeruild dat is ook weer goede service dan hoef je zelf niet te gaan lopen leuren met het ding.