Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 807 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Djamilla 21-08-2021

Werd vriendelijk geholpen bij het aanschaffen van een Tamron 18-400mm lens. We werden goed geadviseerd en werden goed op weg geholpen met kleine tips.

Frank 21-08-2021

We zijn bij de overstap naar fullframe erg goed geholpen bij de winkel in Eindhoven. We kregen de tijd om rustig rond te kijken en op het moment dat we vragen hadden, werden we goed geholpen. Mede door het advies van beide winkelmedewerkers die alle tijd namen voor onze vragen, gekozen voor een systeemcamera (Nikon Z6II) in plaats van een DSLR (Nikon D780). Na enkele dagen testen en spelen zijn we erg blij met deze keuze! Het pakket dat we op internet uitgezocht hadden was eigenlijk niet op voorraad in Eindhoven, maar werd voor ons gemaakt door alle losse onderdelen samen te voegen en op die manier hadden we toch snel de beschikking over de camera voor de beste prijs!
Kamera Express 08-09-2021

Oei, de keuze tussen een Z6II en een D780 lijkt ons een hele lastige. Gelukkig is het jou met hulp wel gelukt. Top dat we in Eindhoven een bundel voor je konden samen stellen. Veel fotoplezier!

Oky 20-08-2021

Very friendly and helpful! Amazing price offering and service! Communications were fast and clear, super helpful and in the end I got the best deal for my TV! Definitely will recommend this store!
Kamera Express 08-09-2021

Thank you for your appreciation! We're glad we could help you sufficiently.

Rien Bouw 20-08-2021

Deskundig en vertrouwd personeel. 70D met lenzen ingeruild voor een A7, dat ging op een prettige manier.

HK 20-08-2021

Prima geholpen door medewerker kamera-express Maastricht. Precies de camera die ik zocht gekocht.
Vakkunddig, vriendelijk en goede adviezen.

marc 19-08-2021

Naar goed advies in de winkel heb ik gekozen voor canon eos m50 mark ll. met een lens van 15 -45 mm.
Voor een beginner is het een fijne en lichte systeemcamera met veel mogelijkheden.
Kamera Express 08-09-2021

Een ontzettend veelzijdige instapcamera is de M50. Voor zowel fotografie als videografie te gebruiken. Veel plezier ermee en deel je de resultaten een keertje?

Bart 19-08-2021

Er werd alle tijd genomen voor mij goed en kundig te informeren over mijn nieuwe aankoop.
Uiteindelijk door een goed advies over de streep gehaald en een Fujifilm systeem camera gekocht met 2 lenzen.
Fijn geholpen en er werd ook goed geluisterd naar mijn wensen. (Uiteindelijk wel mijn budget moeten verdubbelen, maar daar krijg je dan ook mooi materiaal voor terug) Ga mooie foto's maken met mijn X-t30 met 1.4F Prime lens en een 18-135mm zoomlens
Kamera Express 08-09-2021

Een nieuwe camera koop je niet elke dag, daar nemen we inderdaad graag de tijd voor. Het heeft iets meer gekost, maar wat een prachtige set heb je aangeschaft. Vooral die 1,4F prime lens, daar kan je een hele mooie scherptediepte mee maken. Heel veel fotoplezier!

Mape70 19-08-2021

Mooie overzichtelijke winkel, vriendelijk personeel met verstand van zaken, bereidt om met klant mee te denken.
Duidelijke uitleg.

D Smulders 19-08-2021

Wat een vreselijk onbetrouwbare partij is dit toch. Dik een jaar geleden al een fiasco meegemaakt waarbij de pre-orders van de Canon R5 niet in volgorde werden uitgeleverd: de klantenservice gaf doodleuk aan dat de eerste pre-orders (je kon alleen €50 betalen omdat de prijs nog niet bekend was), als laatste werden uitgeleverd omdat er nu eenmaal mensen waren die een half jaar later het volledige bedrag al hadden betaald.

Nu een 100mm RF lens besteld. Volgens de site ruim op voorraad. Ik bestel, betaal, krijg zelfs de factuur opgestuurd (mag pas als producten zijn verzonden), maar géén verzending. Klantenservice: nee sorry, geen idee wat er gebeurd is. We hebben die lenzen aan andere mensen verkocht gisterenmiddag. Je order staat in backorder bij Canon, kan nog wel een paar maanden duren.

Moet je weten dat ik mijn pre-order bij een andere partij heb gecancelled omdat men bij Kamera Express aangaf 100% zeker te kunnen leveren. Zeg dan niet dat je kan leveren? Zo veroorzaak je alleen maar extra problemen. Lijkt mij duidelijk dat je beter geen zaken kan doen met kamera express. Wát een enorm slechte en onverschillige service zeg. Ongehoord.
Kamera Express 20-08-2021

Wat jammer te lezen dat je niet tevreden bent met onze service. Wij kijken graag nog eens met je mee hoe dit heeft kunnen gebeuren en welke oplossing te bieden is. Zou je ons een berichtje willen sturen via reviews@kamera-express.nl met daarin je ordergegevens? Dan nemen wij via daar contact met je op.

Wout 19-08-2021

2 maal bestelde ik een product welke op voorraad is. Volgens de info op de website (https://www.kamera-express.be/verzendopties-levertijden) worden producten welke op voorraad zijn en voor 23u59 besteld worden de volgende werkdag geleverd (behalve op zon- en feestdagen). Blijken loze beloftes te zijn (om zo meer orders binnen te halen die anders op andere webshops zouden worden geplaatst?). Ben nu dus voor de tweede keer reeds dagen aan het wachten op een bestelling die reeds geleverd had moeten zijn. Laatste keer dat ik bij Kamera Express bestel...
Kamera Express 20-08-2021

Wat ontzettend vervelend om dit te lezen Wout. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij kijken dan ook graag voor je na waarom dit is gebeurd. Zou je ons een mailtje willen sturen met je ordergegevens naar reviews@kamera-express.nl, zodat we een passende oplossing kunnen bieden?

Boef 19-08-2021

Kamera Express had niet de allergoedkoopste aanbieding, maar kon wel meteen de eerstvolgende dag leveren. Bovendien hebben zij de garantieperiode van 5 jaar op hun artikelen. De keuze was snel gemaakt, ik ben tevreden over de aankoop.
Kamera Express 08-09-2021

Mocht je een artikel ergens goedkoper zien, kan je altijd eerst contact opnemen. We kunnen namelijk altijd nagaan of we het product voor dezelfde prijs kunnen leveren of niet.

Vergeet je de garantie ook niet nog even aan te vragen?

Marco Derks 18-08-2021

Prima Service. De medewerker kon ook de wat lastigere vragen over de camera's goed beantwoorden.

Per 18-08-2021

Al diverse keren mijn foto apparatuur naar tevredenheid gekocht bij Kamera Express. Zeer tevreden over de site, de prima uitleg in de opnieuw ingerichte winkel in Capelle a/d IJssel.
Kamera Express 08-09-2021

Mooi hé is de winkel na de verbouwing? Wij zijn er ook superblij mee! Fijn dat je tevreden bent en hopelijk tot een volgende keer.

Ilse 18-08-2021

Vriendelijke en zeer behulpzame mensen. Duidelijk antwoord op mijn vragen. Goed advies over het verschil in camera's.

M.H.Lodji Roelofsen 18-08-2021

We hebben Capelle aan de IJssel gekozen omdat we daar altijd een camera of iets anders kopen. We doen dat omdat je daar zo goed en vriendelijk en vakkundig wordt geholpen. Ook vandaag 18.8.2021 toen we camera terug brachten en omruilden. Geen punt en goed uitleg. Daarom zeggen wij ook tegen iedereen: Camera - daar kopen.
Kamera Express 08-09-2021

Superleuk om te lezen dat je ons aanbeveelt bij anderen, dat waarderen we zeker! Heel veel plezier met de nieuwe camera.

Kurt De Roose 18-08-2021

We hebben bij Kamera Express in Turnout samen met en voor onze zoon een Nikon Z fc + DX 16-50 gekocht + een aantal accessoires. Eingelijk wist hij nog niet goed welke camera hij wou, enkel dat het er een moest zijn met een retro look en gemakkelijk in gebruik. De verkoper heeft ons een aantal camera's voorgesteld met telkens een heel degelijke uitleg op maat van onze kennis over fotografie. Hij stelde gerichte vragen om te weten te komen waarvoor de camera zou gebruikt worden. Dit alles met heel veel geduld en zonder iets op te dringen. Heel professioneel en je voelt onmiddelijk dat iedereen daar zeer onderlegd is en heel goed weet waar hij/zij het over heeft. Deze winkel is een absolute aanrader voor zowel professionele als amateur- en beginnende fotografen!
Kamera Express 08-09-2021

Dan zit je met het nieuwste model van Nikon, de Nikon Z FC inderdaad helemaal goed. We doen ons uiterste best om zoveel mogelijk kennis te verspreiden onder onze medewerkers. Leuk dat dit ook zo wordt ervaren!

Geert Vinke 17-08-2021

Vandaag was ik bij Kamera Express in Capelle voor een reservebatterij en werd ik geholpen door verkoopster xxxx. Een paar weken eerder kocht ik er een nieuwe camera, en werd ik geadviseerd door verkoper yyyy. En nog weer langer geleden haalde ik in dezelfde zaak een supertelelens waarbij ik werd geholpen door verkoper zzzz. Wat mij bevalt aan Kamera Express is, dat als je eenmaal aan de beurt bent, de medewerkers alle tijd voor je nemen: soms ben je in een paar minuten klaar, maar in andere gevallen neemt de aankoop geruime tijd in beslag, maar dat is nooit een probleem. En wat me iedere keer weer opvalt is de deskundigheid van de medewerkers en hun betrokkenheid. Hun adviezen snijden hout, ze weten allemaal waar ze het over hebben en je wordt nooit met een kluitje in het riet gestuurd. De interactie is vaak ook extra leuk omdat ze dikwijls eigen ervaringen met camera's of cameratypen kunnen uitwisselen met die van de klant.
Kamera Express 20-08-2021

Wat een lovende review Geert. Heel erg bedankt daarvoor! We zijn blij te zien dat je zo blij bent met onze service. Daar doen wij elke dag weer graag ons best voor.

Nina G 17-08-2021

Ik ben goed en professioneel geholpen door de medewerker in de winkel. Ook het telefonisch contact voorafgaand aan mijn bezoek was prettig. De website is erg overzichtelijk en de informatie over de producten volledig en uitgebreid.

Philippe 17-08-2021

Perfecte onthaal in de winkel van Dilbeek.
Goede raad voor mijn nieuw fototoestel, zeer vriendelijk, dank voor jullie service.

Nol Baarschers 17-08-2021

Koop al heel lang mijn Apparatuur bij Kamer Express, weliswaar met wisselend succes.
Kamera Express 20-08-2021

Bedankt voor je review Nol. Zou je willen toelichten waar het wisselend succes in zit? Wij ontvangen graag feedback van onze klanten om onze processen te kunnen verbeteren,

Maaike 16-08-2021

Ik heb 2 jaar geleden een Canon 750D camera gekocht bij Kamera Express vestiging Capelle aan den IJssel met een garantieperiode van 2 jaar.
In mijn vakantie in juni 2021 haalde ik mijn camera uit zijn tas en kwam ik tot mijn schrik tot de conclusie dat ik geen normale foto’s meer kon maken. Ik zag allemaal AF punten en wazige stukken (soort rasterpatroon). Een aantal dagen ervoor had ik nog gekeken of mijn camera het deed en was er nog niks mis mee. Mijn camera zat nog binnen de 2jaars garantie, omdat ik op vakantie was kon ik niet direct naar de winkel toe. Na mijn vakantie ben ik direct naar de winkel gegaan, het probleem uitgelegd en laten zien. Die medewerker gaf aan dat ik net 8 dagen over mijn garantieperiode heen zat. Ik heb uitgelegd dat ik op vakantie was en niet in staat was om naar de winkel te komen. Daarnaast had de medewerker het probleem nog niet eerder gezien. Hij gaf aan dat mijn camera opgestuurd zou worden en er extra coulant met het probleem omgegaan ging worden en de medewerker had dit ook vermeld op de bon.
4 weken later kreeg ik een mail met het factuur erop van 265 euro. Het probleem was een defect aan de zoeker. De zoeker moest vervangen worden. Ik was hier niet over te spreken en heb toen contact opgenomen met de winkel. De medewerker had overlegd met het reparatiebureau en gaf aan dat er al meer kosten gemaakt waren dan die 265 euro, dus dat er wel coulant mee omgegaan was. Mijn reactie hierop was dat ik dat nergens terug kan vinden, op het factuur staat alleen 265 euro. De medewerker gaf aan dat dit nooit op het factuur staat. Ik heb aangegeven dat ik dat wel vreemd vindt en niet netjes. Ik nu niet kan zien dat er coulance geleverd is en wat ze allemaal gedaan hebben en wat voor kosten er gemaakt zijn. Daarnaast heb ik nogmaals gezegd dat het probleem in de garantie periode is ontstaan. Hier kon zij mij niet bij helpen. Ik heb toen in overleg 30 euro korting gekregen. Ik was nog niet tevreden, maar de medewerker gaf aan dat ze echt niet meer voor mij konden betekenen. Ik kreeg een nieuw factuur met 235 euro.
2 weken later kreeg ik een mail met het oude factuur. Ik heb opnieuw gebeld voor duidelijkheid en dat ik juist een mail verwachtte dat ik mijn camera weer kon ophalen. De medewerker had weer gebeld met het reparatiebureau en gaf aan dat de mails langs elkaar heen waren gegaan en dat het nu goed zou gaan. Diezelfde dag kreeg ik weer een mail, dat ik mijn camera op kon halen.
In de winkel konden ze mij niet meer uitleg geven over de camera waarom ik niet de totaal gemaakt kosten kon krijgen of zien en waarom ik het niet vergoed krijg terwijl het probleem is ontstaan in de garantieperiode. Daarnaast had ik aangegeven dat ik de geordendheid en communicatieverkeer van mails niet netjes vond gaan, wat voor veel verwarring zorgde. Ik had als tip meegegeven dat ze voortaan de totaal gemaakte kosten beter kunnen noteren op het factuur en daarnaast het uiteindelijke bedrag wat betaald moet worden. De medewerker kon mij niet veel hierover te woord staan. Hij gaf naar mijn idee uit paniek een bon om mijn lens van de camera schoon te maken op hun kosten. Ik had de medewerker hiervoor bedankt.
Ik blijf het een bizar verhaal vinden en ben het nog steeds niet met de kosten eens die ik heb moeten betalen, omdat het binnen de garantieperiode viel en ik alleen een paar dagen later naar de winkel kon komen in verband met vakantie. Kortom ben ik niet tevreden met de service van deze zaak (en Canon)
Kamera Express 17-08-2021

Beste Maaike, bedankt voor je review. De bestelling van de Canon 750D is gedaan op 11-05-2019. De reparatie is volgens het systeem ingeleverd op 16-06-2021. Dit is ruim een maand buiten de fabrieksgarantie. Wij hebben helaas eerder ook geen melding van je mogen ontvangen dat er een defect was binnen de garantietermijn.

Wij begrijpen dat het heel vervelend is dat je reparatieverzoek net buiten de garantietermijn valt. Om die reden hebben we je ook coulance aangeboden door je € 30,- korting te bieden en een gratis lensreiniging.

MaaikeC 18-08-2021

Goedemiddag, dank voor de snelle reactie.
Het klopt inderdaad dat de camera op 11/5/2019 is gekocht. Hierbij krijg je 2 jaar garantie, wat wordt verlengd naar 5 jaar als je op een kleine link in je email drukt, wat zo schimmig is dat je net zo goed gelijk 5 jaar garantie kan krijgen, omdat ik zeker weet dat je er overheen leest.

Daarnaast heb ik aan de medewerker aangegeven dat ik op vakantie was in de periode dat het probleem naar boven kwam. Ik was een lange periode bij familie in Frankrijk, daardoor kon ik niet even snel langs om het probleem te melden.

Ook is de camera zeker sinds februari niet gebruikt. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat het probleem al veel langer aanwezig was.
In mijn eerdere bericht zei ik dat ik de camera getest had; hij ging aan en er leek niks mis mee, ik had alleen niet door de zoeker gekeken. het probleem zag je namelijk alleen als die aan stond en je 1x op de focus knop drukt.

Het laatste puntje is dat de medewerker aangaf dat de camera maar 8 dagen buiten de garantie viel. Hierbij kreeg ik het gevoel dat dit ook daadwerkelijk zo was.
Daarbij vertelde de medewerker dat de garantie eigenlijk niks zou dekken. En de kosten van de reparatie waarschijnlijk +- 100euro zou zijn.
En dan krijg je een rekening van bijna 300 voor een camera die maar 570 kost.

Het is gewoon erg onbeholpen dat een 2 jaar oude camera zomaar kapot gaat. en je geen of amper hulp krijgt van de winkel waar je hem koopt. De garantie stelt niks voor. En als er dan iets kapot gaat ben je weken bezig met mailen en bellen met wel 30 euro coulance als winst.

L 16-08-2021

Goed geholpen, uitgebreide uitleg. Medewerker was deskundig en vertelde geen onzin

wouter 16-08-2021

Werd in Almelo perfect geholpen. Geen populaire verkooppraat maar eerlijk advies, daarvoor ga je dan uiteindelijk toch naar een fysieke winkel. Uiteindelijk niet naar huis gegaan met de camera die ik op het oog had maar één die, duidelijk gemotiveerd door verkoper, beter bij m'n wensen past
Kamera Express 08-09-2021

Hi Wouter, top dat ze je in Almelo duidelijk advies hebben gegeven. Veel fotoplezier gewenst!

Maikel 16-08-2021

Recent een 65” oled gekocht bij deze winkel.
Na mail contact een mooie aanbieding gekregen.
De speciale aangeboden prijs was incl. Levering en 5 jaar garantie.
Na betaling werd ik vrij snel gebeld voor het maken van een levering afspraak. De levering vond netjes volgens afspraak plaats.

De tv bevalt super, een hele vooruit gang van een 4k 55” naar 65” oled.
Als je het geld er voor kunt missen zou ik het zeker overwegen.
Kamera Express 08-09-2021

Bedankt voor de tip! Top te lezen dat alles naar wens is geweest. Vergeet je niet nog even de vijf jaar garantie aan te vragen?

Donvix 16-08-2021

Ik ben al jaren klant. Nauwkeurig, vriendelijk en ik ben zo tevreden met hun service!