Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Fabrizio 27-08-2021

Always excellent support. I have been a customer for many years and will still be for more many more to come.
Kamera Express 08-09-2021

Great that we can welcome you as our customer for years. We're happy to welcome you for many more years!

Hans 27-08-2021

Topservice. Televisie ontvangen. Bleken 3 barsten in het scherm te zitten. Zonder discussie probleemloos omgeruild. Hulde en dank
Kamera Express 08-09-2021

Jeetje, dat is balen als je een nieuwe televisie ontvangt. Gelukkig hebben we hem snel voor je kunnen omruilen. Veel plezier van de televisie!

Nienke 27-08-2021

Prima winkel, deskundig advies en meedenken. Goed en vriendelijk geholpen! Nu aan de slag om te kijken hoe de camera bevalt...
Kamera Express 08-09-2021

Succes met het ontdekken van je nieuwe camera. Mocht iets niet lukken of je hebt nog vragen, kun je natuurlijk altijd even langskomen in de winkel of contact opnemen met onze klantenservice.

Nico 27-08-2021

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Persoonlijke aandacht en goede voorlichting over het product.

jaeben 27-08-2021

De koffie was top. Uw medewerker gaf geweldige informatie en advies. Mooi objectief gekocht.

Frank 27-08-2021

Vanwege aanbiedingen bij andere zaken ook een prijs voor een 65 inch LG OLED aangevraagd via e-mail bij K-E, zeer scherpe prijs gekregen. Betaald via betaallink, afspraak gemaakt met bezorgdienst die mij belde. TV is 2 dagen later netjes bezorgd. Van begin tot eind makkelijk, helder en vlot verlopen. Fijne ervaring.
Kamera Express 08-09-2021

Top dat je de televisie snel in huis had en alles vlotjes was geregeld. Van een 65 inch van LG ga je zeker veel plezier hebben! Niet teveel bingewatchen hoor ;)

Alain Geers 27-08-2021

Zeer gedienstig en professioneel personeel. Hulpzaam vij het zoeken naar het juiste product.

Robert 27-08-2021

EOS M50: Vergoeding en 5 jaar garantie: prima service, goed advies en mooi camera aangeschaft met lens en accessoires tegen een faire vergoeding.
Kamera Express 08-09-2021

En nog eens een mooie allround camera met veel mogelijkheden. Veel plezier er van, maar dat gaat vast goed komen!

theodoor boddeus 26-08-2021

goed en vriendelijk geholpen was makkelijk want kocht dezelfde camera die ik kwijt was geraakt bij val .
Geen 10 want dacht achteraf ik had toch een schriftelijke nota moeten hebben voor het geval mijn volgende pech wordt gedekt door mijn reisverzekering.Daar hadden ze me op kunnen wijzen of ongevraagd mee inpakken .
Kamera Express 08-09-2021

Dat is balen als je je camera kwijtraakt bij een val. Hopelijk gaat het met deze beter!

Mocht je de factuur nog niet hebben ontvangen, kun je ook even contact opnemen met onze klantenservice. Met jouw gegevens kunnen we deze vast terugvinden en even naar je toesturen.

Bert Kooiman 26-08-2021

Vandaag een Canon EOS 90D met Canon EF-S 17-55mm F/2.8 iS USM aangeschaft. In de superstore Breda. Daar geholpen door een klantvriendelijke, deskundige en zeker niet opdringerige verkoopmedewerkster Simone. Wat is zij een aanwinst voor jullie bedrijf.
Kamera Express 08-09-2021

Wist je dat we een filmpje hebben gemaakt over de 90D?

Misschien vind je het leuk om deze eens te bekijken. We zullen je complimenten verder doorgeven aan Simone!

Maarten van der Velden 26-08-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen op grond van goede reviews en de goede prijs van de producten.
Ik heb een Fujifilm XT-4 aangeschaft met een Fujinon 16-55 mm F2.8 , een Fujinon 55-200 F 3.5-4.8 en een Viltrox 33 mm 1.4 objectief. Ik ben in de winkel in Eindhoven uitstekend geholpen en ook bijzonder goed geadviseerd. Helaas was niet alles meteen leverbaar, maar ik heb er ook niet al te lang op hoeven te wachten. De nieuwe apparatuur werkt naar behoren en ik denk er nog veel plezier van te zullen hebben.
Kamera Express 08-09-2021

Veel fotoplezier met je nieuwe XT-4 Maarten. Wij denken ook dat je er veel plezier van zult hebben! Stuur je de resultaten een keer in voor één van onze wedstrijden?

Alain Geers 26-08-2021

ZEER GEDIENSTIG EN PROFECIONEEL PERSONEEL. EN HULPZAAM BIJ HET ZOEKEN NAAR HET JUISTE PRODUKT

Eddy van Essen 26-08-2021

Mooie ruim opgezette winkel en volop keus. Sowieso heel prettig dat je een winkel kunt bezoeken. In ons geval ging het om garantie op een camera. Teven hebben we een mooie cameratas gekocht. We zijn uitstekend geholpen. Vriendelijk personeel en deskundige voorlichting!
Kamera Express 08-09-2021

Bedankt Eddy, altijd fijn om te lezen. Dat is inderdaad het voordeel, we zijn zowel online als fysiek in de winkels aanwezig. Niets belangrijker dan een goede cameratas om je gear te beschermen.

Karin 26-08-2021

Veel op voorraad. Ik als foto camera leek ben deskundig en vriendelijk geholpen. Goede uitleg over de camera. Ik wist eigenlijk niet eens dat ze in Zwolle zaten, kwam er toevallig langs toen ik in de buurt moest zijn.
Kamera Express 08-09-2021

Leuk dat je ons per toeval hebt ontdekt Karin en je gelijk een mooie camera hebt bekeken. Je bent altijd welkom in de winkel of via onze klantenservice.

M. 26-08-2021

Twijfelde tussen twee types camera's. We werden vriendelijk te woord gestaan. En kregen goede uitleg over de camera. En tips wat camera wat wel en niet kan. Prima service.

Jo 26-08-2021

Ik ben in de winkel in Eindhoven geweest, werd super vriendelijk geholpen. Degene die mij hielp wist niet helemaal zeker of hij het juiste advies gaf en ging het checken bij zijn collega, dat waardeer ik enorm, zo kwamen we met elkaar uit op een camera die perfect past bij mijn vraag. Wat mij betreft dus een top winkel en top advies, ze gaan niet voor de meeste winst maar luisteren naar wat de klant wil, dat is toch wat je wil!
Kamera Express 08-09-2021

Top om te lezen dat je het waardeert dat iemand er voor uit komt niet alles te weten. Zo komen we met zijn allen toch een heel eind, zeker in de keuze voor een nieuwe camera!

Samsung 43q67a 26-08-2021

op zaterdagavond een Samsung Qtv besteld en op maandagmorgen werd hij reeds afgeleverd. uiteraard goed en degelijk verpakt.
Zonder problemen werd hij naar 3 hoog gebracht.
Door onze kleinzoon is hij geplaatst en ingesteld. Prima. Wij bevelen Kamera express bij onze vrienden aan.
Kamera Express 08-09-2021

Heel veel plezier met de nieuwe televisie en heel fijn te lezen dat jullie ons aanraden!

Roy 25-08-2021

Een klantvriendelijk en onafhankelijk advies over de aanschaf van een compactcamera

D. van der Linde 25-08-2021

Ik ben geholpen door een nieuwe medewerker met erg veel kennis van de camera die ik op het oog had. Het gesprek was ter zake en ik werd niet opgezadeld met zaken die ik niet wilde kopen. Ik ben tevreden met mijn aankoop en de manier waarop ik behandeld ben.

Gijs 25-08-2021

Keurig geholpen met het uitzoeken van mijn eerste spiegel reflex camera, netjes uitleg gekregen hoe alles werkte
Kamera Express 08-09-2021

Leuk dat je gaat fotograferen Gijs, welkom bij de club!

Ruud Dieckmann 25-08-2021

LG televisie was na bijna 5 jaar kapot. Gelukkig had ik nog de factuur en het garantiecertificaat. Daardoor kreeg ik nog een goede prijs voor mijn oude tv. Met geringe bijbetaling heb ik nu weer een prachtige LG OLED tv in de huiskamer staan, mede dankzij de goede service van Kamera-Express.
Kamera Express 08-09-2021

Fijn te lezen dat we dit zo hebben op kunnen lossen. Goed ook dat je het certificaat bewaard hebt! Veel plezier met je nieuwe televisie.

Marcel Nieuwenhuis 24-08-2021

Bij Kamera-express een nieuwe camera Sony A7C met 28-60 mm kitlens gekocht. Lang gezocht naar een winkel met goede reviews omdat ik een winkel zocht met kennis van zaken dus meer dan alleen een webshop. Uiteindelijk bij Kamera-expres in Almelo terecht gekomen. Eerst op hun website gekeken wat mooie aanbiedingen waren, toen een inruilvoorstel voor mijn oude camera gevraagd. Prima geholpen door een medewerker met goede kennis van alle camera's en objectieven. Inruil was prima, daarna de camera daar besteld en de volgende dag opgehaald. Prima winkel die ik iedereen aan kan raden.
De camera bevalt uitstekend, kom hier zeker terug als ik extra objectieven bij wil kopen.
Kamera Express 08-09-2021

Wat leuk dat je bij ons terecht bent gekomen Marcel! Het heeft inderdaad een voordeel dat we een webshop hebben en fysieke winkels. Zo kun je kiezen wat jouw voorkeur heeft. We begrijpen wel dat die camera bevalt. We zien je wel weer verschijnen als je nog andere objectieven nodig hebt.

Jan van Dijk 24-08-2021

Zondag op de fijne site van kamera express uitgezocht wat ik wilde hebben en gereserveerd.
Maandag in de super store in Arnhem opgehaald.
In de winkel goed advies gekregen van vriendelijk personeel.
We komen zeker terug in deze winkel.
Kamera Express 08-09-2021

Slim om even te reserveren Jan. Zo ben je 24 uur verzekerd dat het product voor jou apart staat. We zien jullie graag weer terug!

anomiem 24-08-2021

deze winkel verkoopt defecte tv ik vind dat erg om prijs te betalen en dat de tv fabrieksfout heeft daarom voorstel de prijs te verlagen.
Kamera Express 24-08-2021

Goedemiddag, wat vervelend om dit te lezen. Wij kijken graag na hoe we dit voor je op kunnen lossen. Zou je ons jouw ordergegevens mailen via reviews@kamera-express.nl?

Joyce 24-08-2021

Na vooronderzoek op de website van Kamera Express zijn we naar de winkel in Den Bosch gegaan. Daar werden we ontzettend vriendelijk te woord gestaan en kregen helder advies over het product waar we naar op zoek waren (in ons geval een Canon EOS RP en bijbehorende lenzen).
De vragen die we nog hadden werden netjes beantwoord en het product werd kort uitgelegd. Tevreden en zeker een aanrader!
Kamera Express 08-09-2021

Hi Joyce, goed van je om even langs de winkel te gaan voor advies. Je mag natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Veel plezier met je Canon RP, maar dat gaat vast wel goed komen.