Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ruud 07-09-2021

Prima geholpen. Gezamenlijk tot de juiste keuze gekomen voor een zoom-objectief. Alternatieven doorgenomen en op basis van persoonlijke vookeur gekozen. Mogelijkheid tot even proberen. Goede begeleiding.

Piet 07-09-2021

Ik ben een tevreden klant. Winkel bezocht voor een tv en kreeg daar goede uitleg zonder sturing naar een bepaald merk of type. Vervolgens via de website een tv gekocht. Ook dat proces verliep prima.

Kees. 07-09-2021

Kamera Express Breda is mijn "huisleverancier" van fotospulletjes. Zeer uitgebreid assortiment, concurrerend op prijs en deskundig personeel. Men neemt rustig de tijd om dingen uit te leggen en te demonstreren. KE Breda is dicht bij mijn woonplaats, dus eventjes binnenwippen is geen probleem. Ook na jaren ervaring met KE een zeer tevreden klant!
Kamera Express 09-09-2021

We zijn graag je huisleverancier Kees ;) Je bent altijd van harte welkom even langs te komen in de winkel.

wiel 06-09-2021

5 jaar garantie heeft ervoor gezorgd dat ik de tv bij kamera-express gekocht heb,en de ervaring was uitstekend.De winkel was een beetje rommelig,er werd volop gewerkt hieraan.De volgende aankoop wordt hier weer gedaan.
Kamera Express 09-09-2021

Bedankt voor je aankoop! Vergeet je niet de vijf jaar garantie nog even aan te vragen?

John De Wit 06-09-2021

Goede Babbel gehad met xxx, goed geholpen. Correct verkoop afgehandeld. Snel en degelijk. Bedankt!
Mvg

Melanie 06-09-2021

Wij zijn er goed geholpen door verschillende medewerkers. Geen enkel probleem dat je als leek de winkel inkomt voor een eerst camera. Ze staan je netjes te woord, hebben de tijd voor je en zorgen voor passend advies.
Kamera Express 09-09-2021

Iedereen is welkom bij ons, van amateur tot professioneel. We helpen iedereen graag met het mooiste wat er is, fotograferen!

Tilasmi 06-09-2021

Camera-express is een goede winkel met professionele, vriendelijke en bevlogen mensen achter de balie.
Ik koop er al jaren al mijn spullen.

G. Eertink 06-09-2021

Duidelijke en goede website/-shop met prima service. Goed en spoedig met klantenservice over vragen. Duidelijke informatie over status en verzending van de bestelling

Jacob Duinkerke 06-09-2021

Na helaas pech met een tv van het merk Samsung nu bijna 4 jaar geleden aangeschaft (gelukkig mét bijgekochte 5 jaar garantie), hebben we nu in goed onderling overleg met Kamera Express onder garantie een vervangend toestel kunnen bestellen. Na de ervaring durfden we niet weer voor Samsung te gaan; dus hebben we nu voor een LG gekozen. Wij vertrouwen erop hier veel en jarenlang plezier van te hebben. Verkoper Kamera Express heeft dit serieus opgepakt, nadat Samsung zelf het (zeer teleurstellend) af liet weten.
Kamera Express 09-09-2021

Het is natuurlijk nooit leuk als je televisie stuk gaat, maar gelukkig dan nog wel in de garantie. Fijn dat we het snel en juist voor jullie hebben op kunnen lossen. Veel plezier met de nieuwe tv!

Mo 06-09-2021

ik ben heel goed geholpen. Ik was enorm aan het twijfelen over de juiste lens. De werknemers in Rotterdam wisten mij hier heel goed in te informeren.

Julien 06-09-2021

Kamera-express, erg fijne winkel. Voor het eerste keer zaken gedaan. Maar gaat zeker vaker gebeuren.
Erg snel contact en afwikkeling, tot op heden erg tevreden over mijn O-led LG.
Tot Snel!
Gr Julien
Kamera Express 09-09-2021

Leuk dat je zo tevreden bent en nog eens bij ons terug wilt komen. We zien je order wel verschijnen!

Dave 05-09-2021

Ik heb in de eerste plaats gekozen voor de shop voor de prijs, maar daarnaast valt ook het uitgebreide gamma op.
De Dienst voor en tijdens verkoop zijn ook top!
De verzending na betaling was ook onmiddellijk waardoor ik effectief de dag nadien al aan de slag kon!
Ik heb ondertussen vandaag al een tweede aankoop gedaan omdat ik zo tevreden ben!
En waarschijnlijk zal het niet de laatste aankoop zijn ;-)
Kamera Express 09-09-2021

Leuk dat je ons hebt ontdekt en zelfs al een tweede aankoop hebt geplaatst! Daar worden we natuurlijk heel blij van. Tot een volgende keer.

Maarten van der Velden 05-09-2021

Aankoop gedaan in de Superstore te Eindhoven. Goede voorlichting, hoewel ik goed wist wat ik wilde hebben. Goede service en uitstekend geholpen. Zeer vriendelijke en attente verkopers die niets opdringen.

Jan Beerten 04-09-2021

Ik ben twee keer in deze winkel in Arnhem geweest, Kamera Express. En de eerste keer kwam ik voor info. Ruim voorzien van advies en ervaring in een zeer goede sfeer naar huis gegaan. Een paar dagen later nogmaals naar de winkel met het doel aan te schaffen nadat ik in een andere winkel ook info had ingewonnen. Ik was en ben zeer tevreden met de manier waarop het personeel, kundig, vriendelijk met humor en geduld, alle tips gaven en meedachten met wat ik wel of niet zou gaan gebruiken. Wat eerst te kopen en wat eventueel later aan te schaffen, indien alsnog gewenst. Dus een prachtige camera gekocht met objectief en statief... extra batterij, extra geheugenkaar etc kom later indien in de praktijk blijkt dat ik dat nodig het. Dus ze adviseren deskundig. Aanrader om te bezoeken. Bovendien, parkeren geen probleem. Dat is ook heel prettig.
Kamera Express 09-09-2021

Je bent altijd welkom in onze winkels Jan. Voor advies of een nieuwe aankoop. We denken graag met je mee over de mogelijkheden. Fijn dat dit bevallen is.

lens 03-09-2021

Ondanks de voorkennis die ik had van de sony A7 mark III heb ik toch nuttige extra info gekregen. Wel mis ik de vroegere "test"bank waar je al verschillende camera's kon testen. Dit gaf toch nog een meerwaarde. Ondanks dit is het een aangename winkel met verkopers die echt bezig zijn met hun vak.
Kamera Express 09-09-2021

Bedankt voor je feedback. We zullen dit zeker meenemen.
Wist je dat we ook een review hebben gemaakt over jouw camera?

Caroline de Reus 03-09-2021

Onlangs kocht ik bij Kamera Express een Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM. Ik kom er al jaren en koop er zowel mijn professionele apparatuur als ook onze huis tuin en keuken camera’s. Je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen. Ik kreeg een prima bedrag terug voor de lens die ik inruilde. De big stopper die ik tevens wilde kopen was niet voorradig maar werd meteen door de verkoper online besteld en had ik de volgende dag in huis.
Kamera Express 09-09-2021

Dat is een erg leuke lens die je gekocht hebt. Slim dat je gebruik maakt van onze inruilmogelijkheid. Zo heb je toch een leuke korting en ligt je oude apparatuur niet te verstoffen. Veel plezier met je nieuwe spullen!

Ines V 03-09-2021

Wij hebben onlangs een Sony Cybershot DSC RX 10 gekocht bij Kamera Express Gent. Wij werden uitermate professioneel begeleid in onze keuze van de juiste camera . Ik kan deze winkel en uiteraard de keuze van de camera zeer sterk aanraden voor alle fotografieliefhebbers die net dat tikkeltje meer wensen maar niet te ingewikkeld. De beelden zijn uiterst zuiver, de camera is zeer handig in gebruik.
Kamera Express 09-09-2021

De RX10 van Sony is zeker een pareltje. Een flinke zoom en een allround, compact model. Fijn dat jullie zo tevreden zijn over de aankoopbegeleiding!

Sanne 03-09-2021

Goede en eerlijke uitleg. Gezien niet alle chips en grondstoffen wegens corona leverbaar zijn goede alternatieve hulp geboden gekregen. Vriendelijk en ervaren personeel, ruimdenkend en meewerkend! Klantvriendelijk, eerlijk en duidelijk. Ruim assortiment van huis, tuin keuken toestellen tot professionele toestellen en accessoires. Twijfel je ergens over en zoek je iemand die met jou mee kan en wilt denken of zoek je iemand die je alles kan uitleggen over verschillen en overeenkomsten dan raad ik zeker aan om langs een van de winkels van Kamera-express te gaan!
Kamera Express 09-09-2021

Bedankt voor jouw lovende woorden Sanne. Dit is natuurlijk waar we naar streven als bedrijf, dus helemaal top dat het ook zo ervaren wordt!

Jo 03-09-2021

Goed en deskundig geholpen, mooie camera van Canon gekocht met lens en statief.

Wiljan 03-09-2021

Perfect advies en geholpen door de winkel in Maastricht. Dit bij de aankoop van de Insta360 One X2 kamera.
Ook is de reservering zeer goed geregeld en was alles mooi op tijd in de winkel.
Nu mooie films gaan maken maar dat gaat zeker lukken. Oh ja...de extra 3 jr service care die Kamera Express aanbiedt is Top!
Kamera Express 09-09-2021

We zijn benieuwd naar de resultaten Wiljan. Leuk dat je voor de 360 camera bent gegaan. Vergeet je de garantie niet nog even aan te vragen via het formulier?

Peter van Terheyden 03-09-2021

Correcte info van de klantendienst. Tussentijdse info via e-mail. Levering zoals afgesproken.
Jammer dat men zelf de order niet via de website kan volgen.
Verder alles correct
Kamera Express 09-09-2021

Bedankt voor je tip Peter, die zullen we intern doorgeven. Fijn dat voor de rest alles naar wens is gegaan.

Mart 03-09-2021

Oud en vertrouwd, kom/koop er al jaren. Goede en snelle afwikkeling van koop of bestelling. Meestal fotoapparatuur, nu een tv.
Kamera Express 09-09-2021

Leuk dat je na jaren ook onze tv's hebt ontdekt Mart. Veel kijkplezier!

Ritchie83 02-09-2021

Kamera Express heeft een nette winkel waarin alles overzichtelijk is opgesteld. Vriendelijke ontvangst en goede deskundige uitleg.

Esther 02-09-2021

Vandaag in Zwolle bij Kamera express geweest. Wij werden snel en vriendelijk geholpen, geen vraag was te gek. Ben met 2 mooie objectieven naar huis gegaan, via de website kon ik al kijken of jullie de objectieven op voorraad hadden. Dat werkte prima zo.
Alleen jammer dat er bij de producten in de winkel geen prijzen staan vermeld.
Kamera Express 09-09-2021

Top dat je de optie hebt ontdekt om te kijken of het op voorraad was in Zwolle. Veel plezier met je nieuwe objectieven!
We zullen de tip over de prijzen doorgeven aan onze collega's van Zwolle.

NoNonsense 02-09-2021

Stel een vraag? Heb ik gedaan en krijg het meest stompzinnige antwoord ooit
Zoek het telefoonnummer Blijf zoeken, je vindt het heus wel.
Bekijk de voorraad in onze 13 superstores Druk op de knop en er gebeurt niets!
Wat voor nut hebben superstores als er geen voorraad is?
Dit hoeft niet van mij!
Kamera Express 02-09-2021

Wat vervelend dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, kun je ons een mailtje sturen via info@kamera-express.nl of bellen via 085 – 88 88 013.