Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 744 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Cedric D. 01-09-2021

Kamera express heeft meerdere winkels in Belgie.

Ze hebben ook een uitstekende webshop. Ik heb een nieuwe camera (Sony A7 III) besteld in het webshop, en twee dagen later heb ik het gekregen thuis.

De kamera bevalt uitstekend : )
Kamera Express 09-09-2021

Leuk dat je zowel met onze winkels als webshop bekend en tevreden bent Cedric. Dat de camera bevalt, hadden we niet anders verwacht.

Wist je dat we een review hebben gemaakt over jouw camera?

Martin 01-09-2021

Ik was me al een tijdje aan het oriënteren op een Lumix S5 met 20/60mm lens.
Omdat iedereen hem wel levert voor zo goed als dezelfde prijs is het belangrijk om op zoek te gaan naar de meerwaarde van een bepaalde winkel.
Die was snel gevonden in Kamera Express omdat je daar ook de mogelijkheid hebt om (via BudgetCam) eerst te huren.

Heel vlot en snel geregeld in het filiaal in Amsterdam en nadat de huurperiode goed bevallen was, de Lumix S5 direct bij Kamera Express besteld!

Erg vriendelijk en zonder enige tijdsdruk geholpen en nu dus in bezit van deze prachtige camera-set!
Kamera Express 09-09-2021

Het is zeker handig om een camera eerst eens te huren voor je deze aanschaft. Zo ben je er toch al wat bekender mee, weet je zeker of hij goed in de hand ligt en of de bediening bevalt. Top dat dit het geval was en je nu een mooie nieuwe camera hebt gekocht!

Lynn Fooy 01-09-2021

Mijn ervaring met de Superstore Kamera-express Eindhoven zijn helemaal top. Goed contact met de verkoopmedewerker, eerlijk advies, behulpzaam en geduldig. Op basis van mijn ervaringen met deze winkel beschouw ik mezelf als een vaste klant die zeker terugkeert. Fijn dat zo/n grote online-speler ook persoonlijk/menselijk contact aanbiedt.
Kamera Express 09-09-2021

Bedankt Lynn, daar zijn we heel blij mee!

Mijn winkel voor fotografie 01-09-2021

Cijfer: 9

Kom al jaren bij kameraexpress in Capelle aan de IJssel tot volle tevredenheid. Verschillende camera’s in de loop der jaren gekocht. Ben in al de jaren als client vakkundig geholpen. Nemen ruim de tijd jvoor informatie en hulp. Voor mij een winkel waar ik graag kom. Dus voor mij is Kameraexpress een topper.
Wim de W
Kamera Express 09-09-2021

We zijn blij dat we jouw winkel zijn Wim! Fijn dat je blij bent met onze service.

Arno Fooy 31-08-2021

Kamera Express 09-09-2021

Bedankt dat je vaste klant bij ons bent Arno. Voor advies of een aankoop ben je altijd welkom in één van onze winkels of via onze klantenservice.

heleen 31-08-2021

Mijn vorige toestel heb ik ook hier gekocht en ik was toen tevreden over de manier waarop ik behandeld werd. Ook deze keer kreeg ik goede voorlichting en heb geen spijt van mijn aankoop van de Sony Cybershot DSC-RX10. Er werd de tijd genomen om het een en ander uit te leggen.
Kamera Express 09-09-2021

Top dat je bij ons teruggekomen bent Heleen. De RX10 is een mooie veelzijdige camera. Veel plezier met het ontdekken van je nieuwe camera, maar dat komt vast goed.

Jan van loon 31-08-2021

De camcorder Canon Legria HF G60 die ik zocht was nergens voorradig. Op de site van Kamera express stond dat zij hem wel hadden. Gebeld met de firma maar het bleek dat er maar een in voorraad was in een een van hun winkels. Ze zouden de camera naar Breda laten komen en mij een seintje geven, voor het einde van de week, maar helaas geen sientje.
Af gewacht tot dinsdag en nogmaals gebeld.
Toen kreeg ik, nadat ik een zeer vriendelijke meneer had gesproken, een mailtje EN een telefoontje dat de camera in Breda aangekomen was. Daar aangekomen werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan door een jonge dame die mij eea uitlegde.
Ik heb de camera aangeschaft en hoop er veel plezier aan te beleven.
Kamera Express 09-09-2021

Hallo Jan, bedankt voor je review. Het kan inderdaad een aantal dagen duren voordat een artikel aanwezig is in een andere vestiging. Super dat je de laatste hebt op kunnen halen in Breda! Heel veel plezier ermee en mocht je nog vragen hebben ben je altijd welkom.

Aad van Weel 31-08-2021

Prachtige winkel, vakkundige , gemotiveerde, hulpvaardige en goed adviserende verkopers.

Ronald 30-08-2021

Uitstekende behandeling en vriendelijke mede werkers. Wel even wachten voordat je aan de beurt bent, maar dat komt door de Corona regels en is niet anders.
Kamera Express 09-09-2021

Dat is inderdaad even niet anders Ronald. Bedankt voor je begrip en we zijn blij dat je tevreden bent!

Nancy Van Huffel 30-08-2021

De winkels van Kamera Express zijn voor mij echte TOPPERS. je vindt er al wat je nodig hebt, en de vriendelijkheid en behulpzaamheid zijn TOP.
Zeer professionele uitleg
Kamera Express 09-09-2021

Leuk dat je zo enthousiast bent Nancy! Daar worden we heel blij van.

Aad van der Well 30-08-2021

Heb een allround groothoeklens voor medium format aangeschaft en ben vakkundig geholpen door vriendelijk personeel die mij heldere uitleg gaf. Ik komen al jaren, vandaar.
Kamera Express 09-09-2021

Fijn dat we je al lange tijd mogen verwelkomen als klant Aad. Veel plezier met je nieuwe lens.

Ak 30-08-2021

Zeer slecht! Bestelling geplaatst, via visa betalen lukte niet, website heeft geen goede betaling en daarom lukte betaling via visa niet. Gebeld, gemaild, weer gebeld, een link gekregen om te betalen, betaald en niks meer gehoord, vele malen gebeld, ondernemen niks! Geld weg, wat een ongelofelijk slecht functionerend bedrijf is dit via de website!
Kamera Express 02-09-2021

Beste AK, graag ontvangen wij de gegevens van je bestelling via reviews@kamera-express.nl, zodat wij je verder kunnen helpen in dit proces.

Beetjehome 30-08-2021

Een super goede en persoonlijke service is wat je vindt bij Kamera express. Ik kom er graag en loop gemakkelijk de winkel even binnen met een vraag.

Je bent altijd welkom!

mp 29-08-2021

Niet bereikbaar . voorraad artikel na een week nog niet geleverd . geen telefoonnummer te vinden. Alsof iedereen een multimedia gebruiker is.
Kamera Express 02-09-2021

Wat vervelend dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, kun je ons een mailtje sturen via info@kamera-express.nl of bellen via 085 – 88 88 013.

Bram 29-08-2021

Monitor besteld bij Kamera.express.nl, 's avonds besteld, de volgende dag geleverd. Super snel dus.

Lies 28-08-2021

Bij Kamera Express Gent kocht ik de Fujifilm X-T3 met 2 Fujinon lenzen. Hierover werd ik goed en duidelijk geadviseerd.
Ook naar levering heb ik niets aan te merken. De doos was licht beschadigd door het transport van een ander filiaal waardoor Kamera Express mij een bon voor gratis sensor cleaning heeft aangeboden. Ik ben een tevreden klant!
Kamera Express 09-09-2021

Top dat we het op deze manier met je hebben kunnen regelen Lies. Heel veel plezier met je nieuwe camera en lenzen.

Lucia Stouten 28-08-2021

Liever camera kopen in winkel. Kan ik teruggaan als ik iets niet begrijp of verdere uitleg nodig heb. Wij kopen al jaren bij Kamera Express, na alle tevredenheid! Deze Sony Cybershot DSC-HX99 is al onze vierde camera die we hier kopen!!!
Kamera Express 08-09-2021

Wauw, bedankt dat we jullie al jaren mogen verwelkomen Lucia! Je bent altijd welkom in de winkel voor een extra uitleg.

Patrick 28-08-2021

Reeds jarenlange klant, al mijn fotoapparatuur koop ik steevast bij kamera express. Snelle service en zeer concurrentiële prijzen.
Soms in 1 van de shops maar meestal online.
Kamera Express 08-09-2021

Altijd welkom in onze winkels of online Patrick. Bedankt dat we jou al jaren als trouwe klant mogen verwelkomen!

Henk H. 28-08-2021

Het kiezen van een nieuwe camera vind ik niet gemakkelijk. Maar wat hebben de mensen van kamera-express mij daarbij geholpen! Mijn verhaal, mijn wensen, mijn onzekerheden en mijn ervaring gevoegd bij hun deskundigheid, hulpvaardigheid en geduld leidden tot een keuze waar ik helemaal blij van werd. Geweldig.
Kamera Express 08-09-2021

Bedankt voor jouw lovende woorden, Henk. We worden er een beetje stil van!

Bart 28-08-2021

Gisteren een A7R aangeschaft bij Kamera Express in Eindhoven. Op de site waren meerdere combies beschikbaar met meerdere prijzen. De medewerkers namen uitgebreid de tijd de beste combi uit te zoeken en was daardoor uiteindelijk goedkoper uit dan via de website!
Kamera Express 08-09-2021

Voor iedereen werkt weer net een andere combi, daarom kijken we graag even met je mee welke het beste bij jouw wensen past. We weten wel zeker dat je veel plezier gaat hebben van je nieuwe camera!

Marjolein 27-08-2021

Afgelopen zondag in de winkel in Maastricht geweest. Zeer vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg gekregen op mijn vragen. Uiteindelijk met de Nikon Z5 naar buiten gegaan (en enkele accessoires) en de 50mm macro lens zou worden opgestuurd aangezien ze deze niet op voorraad hadden. De lens heeft helaas een beschadiging, ik wacht momenteel nog op een reactie van de klantenservice wat ze hiermee gaan doen. Ik ga er vanuit dat dit gewoon netjes wordt opgelost.
Kamera Express 08-09-2021

De Nikon Z5, mooie camera Marjolein! Wat vervelend dat de lens beschadigd was. Ik hoop dat het inmiddels is opgelost. Zo niet, kun je uiteraard even contact met ons opnemen!

Flip 27-08-2021

Ik werd vriendelijk ontvangen en de verkoper nam alle tijd voor me.
Hij luisterde naar mijn wensen en gaf zinnige aanvullingen en correcties.
Ook stond de winkel open om na aankoop nog hulp en begeleiding te geven.
Kamera Express 08-09-2021

Geen enkel probleem om ook later nog eens langs te komen als je nog vragen hebt. We zijn bijna allemaal dol op fotografie bij Kamera Express, dus we hebben het er ook graag over ;)

H.J.Smit 27-08-2021

Goed, keurig, vriendelijk en goed adviserend personeel.
Dat de televisie op voorraad was is sowieso een pluspunt. ( Voorraad is macht)

Fabrizio 27-08-2021

Always excellent support. I have been a customer for many years and will still be for more many more to come.
Kamera Express 08-09-2021

Great that we can welcome you as our customer for years. We're happy to welcome you for many more years!

Hans 27-08-2021

Topservice. Televisie ontvangen. Bleken 3 barsten in het scherm te zitten. Zonder discussie probleemloos omgeruild. Hulde en dank
Kamera Express 08-09-2021

Jeetje, dat is balen als je een nieuwe televisie ontvangt. Gelukkig hebben we hem snel voor je kunnen omruilen. Veel plezier van de televisie!