Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Yvonne 18-05-2021

Erg goed geholpen met het geven van advies met een camera keuze passend naar jou wens. Neemt alle tijd voor je. Klantvriendelijk.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je review Yvonne. Wij vinden het leuk om onze klanten van persoonlijk advies te voorzien! Fijn dat dit ook in jouw geval positief heeft mogen uitpakken.

SW van Leeuwen 18-05-2021

Na dagen lang twijfelen over een nieuw OLED scherm ben ik bij Kamera Express perfect geholpen en geslaagd.

Ik was van mening dat een nieuwe OLED TV in mijn woonkamer met veel lichtinval een spiegel effect zou gaan veroorzaken dus ik heb in eerste instantie bij Coolblue voor het nieuwe Nanocell (100hz, HDR, etcetera) scherm gekozen aangezien deze dusdanig goed werd aangeschreven en dat het nauwelijks onder zou doen voor een OLED TV... Nou dan kom je toch 'bedrogen' uit. Niets om af te doen aan een andere zaak, maar een dergelijk scherm haalt het gewoon bij lange na niet bij deze technologie.

Ik heb besloten om eens langs te rijden bij Kamera Express om eens te kijken wat hier de opties waren. Ten eerste heeft deze zaak (R'dam Centrum in mijn geval) ook veel meer en alles gewoon 'hangen' zodat je het verschil kunt zien, voor mij prettig want dit haalt de twijfel weg.

Ik heb in dit geval gekozen voor de LG OLED 55CX 6LA en niet voor het instapmodel van de 2021 serie, te weten de A16, wegens 50 hz en ja, ik kan uit ervaring spreken dat een instapmodel zoals ik voorheen al heb gekocht (LG OLED 55 B serie) het toch wat minder doet.

Hiernaast beschikt Kamera Express over kundig personeel wat je prettig helpt en net zo lang als je wilt te woord staat om alle specs op te noemen om zo je twijfel weg te nemen. Wellicht hoeft dit niet voor iedereen een pluspunt te zijn (bijv. als je een simpele maar goede TV wilt), maar als je wat beters zoekt is het toch wel prettig om iemand anders z'n mening even aan te horen.

Kortom, perfect geholpen en geslaagd met een kanon van een TV. Ik kom eigenlijk al jaren zo min mogelijk in fysieke winkels (online bevalt prima zo lang je zelf maar weet wat je koopt), maar dit was op de maandagmiddag toch een prettige ervaring mede door bovengenoemde punten.

Mooi nieuw hdmi kabeltje erbij gekregen, dus zeker een aanrader voor wie op zoek is naar een stapje hoger op het gebied van televisie, maar ongetwijfeld ook voor standaard schermen en natuurlijk de hele fotografische wereld.
Kamera Express 21-05-2021

Wat een lovende review! Bedankt daarvoor. Onze collega's in Rotterdam zijn gespecialiseerd in TV en audio en ik ben blij om te lezen dat ze dieper op de specificaties in zijn gegaan om de perfecte TV voor je te vinden. Erg fijn om te lezen dat je mede door onze showroom een weloverwogen keuze hebt kunnen maken. We wensen je heel veel kijkplezier!

Jos 18-05-2021

Deze week een aankoop gedaan van een zoomlens bij Kamera-Express in Capelle. Deze had ik gereserveerd staan via de website en was keurig aanwezig. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd door Joost en bij de aankoop van mijn snuittas trok hij alles uit de kast om een passende tas te vinden voor mijn camera en telelens. Wederom zeer tevreden over de service.

Els 18-05-2021

Wederom een aankoop gedaan bij Kamera-express Capelle a/d IJssel. Dit naar aanleiding van de prima service bij de vorige aankopen. De gereserveerde zoomlens Sony 24-105 mm F/4.0 G OSS was keurig opzij gezet. Uitleg en mogelijkheden van de lens gekregen. Bij de keuze van een snuittas voor mijn Sony systeemcamera met 70-400 mm lens werd tijd nog moeite gespaard om een passende tas te vinden. Diverse modellen werden uitgeprobeerd en de tas die niet in de winkel voorradig was werd direct uit het centraal magazijn gehaald. Top service en advies, bedankt
Kamera Express 21-05-2021

Beste Els, wat fijn dat we je weer van dienst mochten zijn! Mijn collega's nemen graag de tijd voor elke klant. Of het nu om de aankoop van een nieuwe camera of lens gaat of om een accessoire. Dit is de service die je van ons mag blijven verwachten. We zien je graag terug in onze winkel.

Anne 18-05-2021

Ik ben prima geholpen bij Kamera Express in Arnhem. Goed advies gekregen en alles is naar wens afgehandeld. Voorkeur is wel om naar de winkel te gaan. Via de telefoon gaat er nog wel het een en ander mis is mijn ervaring van een vorige keer.
Kamera Express 21-05-2021

Beste Anne, bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de service uit onze winkel in Arnhem. Ik zal aan hen doorgeven dat ze er weer een tevreden klant erbij hebben! Ik wil je danken voor de feedback over de klantenservice, wij zullen dit zeker meenemen als punt van aandacht.

Bas 18-05-2021

5 jaar garantie, betrouwbare winkel, goede prijs en snelle correcte levering

Jacq 17-05-2021

Goed advies, zelfs tijdens corona op afstand mogelijk via WhatsApp.
Erg vriendelijk personeel, persoonlijk en een snelle afhandeling & levering.
Kamera Express 21-05-2021

Goed om te horen dat we je ook in deze tijd goed van dienst kunnen zijn. Daar doen wij uiteraard ons uiterste best voor en het is altijd een genoegen om te lezen dat dit gezien wordt! Tot een volgende keer!

eedzjee 17-05-2021

Prima uitleg gekregen. Men nam alle tijd en goede prijs voor ingeruilde oude spiegelreflexcamera met lenzen en tevreden overgestapt op de Fuji systeemcamera X-T4
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je review. We nemen graag de tijd voor onze klanten om hen te voorzien van een persoonlijk advies. Mocht je vragen hebben over je nieuwe camera dan staat wij uiteraard voor je klaar, zowel in de winkel als op onze klantenservice. Veel fotoplezier!

SjoerdH 16-05-2021

Ik ben prima geholpen in bij Kamera-Express. Alles is correct afgehandeld. De bestelde camera lag klaar. Voor mijn oude camera kreeg ik een prima inruilprijs. Ik voelde mij veilig in de winkel wat corona betreft. Ruimte genoeg om afstand te houden.
Kamera Express 21-05-2021

Wat fijn om te horen dat je ook in deze tijd een prettig en veilig gevoel ervaart in onze winkel. Daar doen wij ons uiterste best voor! Bedankt voor je review en graag tot een volgende keer!

Peet Romijn 16-05-2021

Prima gebruiksvriendelijkheid van de website en het product werd netjes op tijd geleverd. Een probleem met de accu werd goed opgelost. De afhandeling was snel en adequaat.
Kamera Express 21-05-2021

Beste Peet, dank voor je review. Goed om te horen dat de website overzichtelijk en gebruiksvriendelijk is. Wij hopen je in de toekomst nog veel vaker van dienst te kunnen zijn, ook als dingen nét niet gaan zoals we willen! Wij blijven ons best doen en verbeteren waar mogelijk.

Willy 16-05-2021

- Reservering Nikon D5600 body afgehandeld zoals verwacht
- Verstrekken van voldoende informatie om juiste beslissing te kunnen nemen
- Vriendelijke bediening
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor het schrijven van je review. Heel veel plezier met je nieuwe aankoop!

Jeanet Coomans 16-05-2021

Ik bestel niet zo snel iets via internet maar mijn vertrouwde winkel voor fotoapparatuur is Kamera Express. Ik ben heel erg tevreden over de snelle levering via de webshop van Kamera Express en kon direct met m'n nieuwe aankoop aan de slag. Bovendien was de lens heel goed ingepakt!
Kamera Express 21-05-2021

Wat leuk om te horen dat wij je vertrouwde adres zijn voor fotoapparatuur. Wij hopen dit uiteraard nog heel lang voor je te kunnen blijven. Veel plezier met je nieuwe lens!

Carolien 16-05-2021

De nieuwe inrichting van de winkel zorgt voor een ruimtelijker gevoel. We werden snel en kundig geholpen bij onze aankopen.
Daar waar er nog twijfel was over mogelijke accessoires kregen we een goed advies over de verschillende mogelijkheden en voor/nadelen.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor het schrijven van een review Caroline. Fijn dat je naar alle tevredenheid bent geholpen. Graag tot de volgende keer!

Kupper 16-05-2021

Ik werd vriendelijk en snel geholpen. Camera Canon 90D werd geleverd zoals omschreven op de website.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, dit horen we natuurlijk erg graag. Graag tot een volgende keer!

Remy Bohm 15-05-2021

Goede en deskundige hulp bij aanschaf Panasonic FZ 1000 ii. Ook zeer snelle reactie via de email op vragen die ik van te voren heb gesteld. Het winkelpersoneel haalde direct de juiste email te voorschijn. Dit gaat helaas wel eens anders bij sommige winkels. Zij hebben een goede interne communicatie.
Kortom, een prima winkel.
Kamera Express 21-05-2021

Hi Remy, bedankt voor je review. Goed om te vernemen dat wij je naar alle tevredenheid hebben geholpen, zowel bij onze klantenservice als in onze winkel. Zo horen we het graag! Heel veel plezier met je nieuwe camera!

Richard 15-05-2021

Keuze op deze shop vanwege ook een professionele fysieke winkel in de buurt. Snelle en correcte levering en de bestelde camera zoals beschreven op de website.
Kamera Express 21-05-2021

Wat fijn om te horen dat onze service je zo bevalt. Daar doen we het immers voor. Graag tot een volgende keer en veel fotografieplezier met je nieuwe camera!

Jeff 15-05-2021

Ik kom hier al jaren, ze leveren een goede service i.c.m. een scherpe prijs en geven ook een goede nazorg mocht er onverhoopt iets niet goed zijn.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je review Jeff! Goed om te horen dat je onze trouwe klant bent. Wij zullen altijd klaarstaan voor klanten die onze hulp nodig hebben na aankoop van hun artikelen.

Renate 15-05-2021

Afgelopen week een PowerShot G3x gekocht. Al mijn vragen over de verschillende camerasystemen werden duidelijk en deskundig beantwoord en ze namen alle tijd om mee te denken naar de perfecte camera voor mij. Fijn!
Kamera Express 21-05-2021

Hi Renate, bedankt voor je review! Wat goed dat je zo'n fijne ervaring met ons hebt gehad. Dat mag je zeker een volgende keer weer van ons verwachten. Dan gaan we voor een 10!

Jeroen en Jacqueline 14-05-2021

We wisten al dat we de LG OLED55CX6LA wilde kopen en dat we deze in de winkel konden bekijken/beluisteren. Ook goede tips gekregen voor het vervoeren en aansluiten. Goed en snel geholpen. Prima service en de TV is prachtig.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor jullie review en graag tot de volgende keer!

Rob 14-05-2021

Breed assortiment met aantrekkelijke prijzen. Overzichtelijke website met deskundige adviezen in de winkel. Het kunnen reserveren van een artikel in de voorkeurwinkel is voor mij aantrekkelijk.
Kamera Express 21-05-2021

Goed om te horen dat de website overzichtelijk voor je is en dat je tevreden ben met onze reserveringsprocedure. Wij hopen je nog vaak te mogen ontvangen in de winkel of online!

Fam. Broens 13-05-2021

Zeer tevreden over de Kamera Expres vestiging in Arnhem. Vakkundig.geholpen, goede adviezen afgestemd op onze wensen!
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor jullie review. Fijn om te lezen dat jullie zo goed geholpen bent in de winkel. We zien jullie graag een volgende keer weer terug in Arnhem,

OwenP 13-05-2021

Heb mijn nieuwe LG-tv via de webshop besteld, aangezien Kamera Express het voordeligste was.
Website zit prima in elkaar en is gewoon duidelijk. na bestelling een snelle en nette levering.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je review. Heel veel kijk plezier met je nieuwe TV en graag tot ziens!

Liesbeth V. 13-05-2021

ik ben zeer tevreden over de service in de Kamera Express superstore in Almelo. Ik ben langs de winkel gegaan omdat ik net begin met fotografie en niet echt wist welke camera het beste zou zijn voor mij. Ze adviseerden mij een systeemcamera aan, de Canon EOS M50. Dit omdat ik ook graag video's wil maken.
Ze hebben mij meer dan een uur te woord gestaan en al mijn vragen beantwoord. Ook hebben ze mij geholpen met het kiezen van de juiste accessoires. Ze vertelden mij eerlijk dat ik bepaalde accessoires (nog) niet nodig had. Ik moest eerst maar de camera leren kennen en als ik later nog wat meer nodig zou blijken te hebben, kon ik dat dan altijd nog kopen.
Ook vind ik de garantie duur van 5 jaar prima. Ik heb ook een Camera Express Careplan afgesloten. Dat kost wel wat, maar nu krijg ik alle schade aan mijn camera vergoed voor de komende 3 jaar. Ook als het mijn eigen schuld is. En ik mag mijn camera gratis laten reinigen zodat ik daar niet op hoef te bezuinigen. Ook is hij vergoed tegen diefstal in binnen en buitenland.
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te lezen dat je zo een plezierige ervaring hebt gehad met onze verkopers. Wij nemen graag de tijd om mee te denken met onze klanten voor het maken van de juiste keuze. Ik zal onze winkel in Almelo zeker vertellen over jouw positieve ervaring!

R de Vries 13-05-2021

Snel geleverd en een leuke aanbieding mooie tas bij gekocht
Echt tevreden over alles

Henriette 13-05-2021

Alle medewerking gehad bij mijn uiteindelijke keus van systeemcamera en objectief van het hoofdkantoor van Kamera-express en de vestiging van Kamera-express in Groningen. Veel aandacht, deskundigheid en een reële prijs voor mijn ingeleverde oude objectieven en camera. Ben heel tevreden!
Kamera Express 21-05-2021

Bedankt voor je review! Ontzettend fijn dat je zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van een camera. Hopelijk tot snel weer in onze winkel in Groningen.