Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Winston 06-05-2021

Bij een bezoek aan kamera express ben ik meer dan uitsluitend geholpen. Ik kwam binnen met een idee maar na een goed advies heb ik een andere keuze gemaakt. Ik ben hier meer als blij mee. (Filiaal Breda)
Kamera Express 07-05-2021

Hi Winston, goed te lezen dat je zo blij met ons bent. Daar doen we het voor!

Manuela 05-05-2021

Super goede service van Kamera express gehad. Zowel in de winkel als online.

AMSG 05-05-2021

Klantvriendelijkheid van aantal medewerkers die er al wat langer werken (Capelle a/d IJssel) is heel goed. Ik wordt graag door hun geholpen en geïnformeerd. Ze dringen geen producten op en geven goede informatie.
De telefonische klantenservice kan nog wel wat leren, gelukkig kunnen we nu weer naar de winkel.

Harry Hollegien 05-05-2021

Ik heb in het verleden de Canon Eos R gekocht met 24-105mm F4 en 24-240mm lens gekocht. Ik heb hierop mijn "oude" Canon camera en enkele lenzen ingeruild. Toen werd ik op een fantastische wijze geholpen en dat was gisteren weer het geval. Ik heb gisteren de Canon Eos R6 gekocht en ook nu ruim te tijd om alles te bespreken en zaken af te wegen. Mijn verkoper is heel reeel in zijn verhaal en verkoopt geen fantastische verhalen. Hij blijft keurig bij de feiten en dat vind ik zeer prettig. Dus ook nu weer een zeer goede ervaring!

Yvonne Stevens 05-05-2021

Bij Kamera Express (en voorheen Foka) worden wij al 40 jaar deskundig, professioneel en vriendelijk geholpen!
Zeer uitgebreid assortiment!
Ook nu weer de Fujifilm X-T4 op voorraad. Fijn om in de regio zo’n uitgebreid assortiment te kunnen bekijken.

Alexander 05-05-2021

Goedendag,onlangs een LG oled evo tv gekocht in fileaal Alemelo .
Zeer goed en enthousiast geholpen .
Heel blij en tevreden met de aankoop.

Databart 05-05-2021

Goede website. Alles makkelijk te vinden. Alle jaren een tevreden klant, al vanaf 1998

Jeffrey 04-05-2021

Bedonderd door de reparatie. Ik heb mijn drone binnen de garantie termijn opgestuurd omdat de kalibratie het niet deed. Vervolgens krijg ik een rekening met een foto van schade die er niet op zat. De drone zat goed verpakt toen ik die opstuurde. Ook heb ik geen melding gehad van een beschadigde verpakking. Zo komen ze mooi onder de garantie uit, en ik heb geen poot om op te staan. Ik heb hier voor meer dan 15K euro besteld, maar in de toekomst zal ik mijn uitgave bij de concurrent doen.
Kamera Express 05-05-2021

Beste Jeffrey, bedankt voor uw review.

Wat ontzettend vervelend om dit te lezen. Ik zie dat je hierover contact hebt opgenomen en ik heb mijn collega van de reparatieafdeling gevraagd om dit morgen op te pakken.

klaas 04-05-2021

Vorige week zaterdag (01-05) bij Kamera Express Groningen de RF800 mm telelens gekocht. Ik had er al veel over gelezen op allerlei fora, en was plezierig verrast dat de lens in Groningen zowaar in voorraad was. Na een probeer-sessie met deze lens op mijn Canon R body (waar ik van het winkelpersoneel toestemming voor kreeg) en thuis even nauwkeurig kijken naar de kwaliteit van de foto’s, heb ik de lens gekocht.
De winkel zelf is niet erg groot en wat sober ingericht. Er is niet zoveel "te zien". Maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de bediening.
De service in de winkel is prima, ben daar goed geholpen. Vooral fijn dat ik even een paar foto's kon maken met de lens, want het blijft een kostbare aanschaf.

Peter 04-05-2021

Zeer goed en fijn geholpen in de winkel in Zwolle. N.a.v. mijn websitebericht werd ik snel teruggebeld. Medewerker toonde interesse en vroeg goed naar mijn wensen en doelen. Goed advies gekregen. In de winkel de camera en objectief opgehaald. Ook toen weer alle tijd voor mij, duidelijke uitleg ontvangen, lekkere kop koffie erbij. En ook belangrijk: zeer concurrerend qua prijzen (de goedkoopste). Dus topwinkel!

Mariette 03-05-2021

Fijne overzichtelijke winkel in Amsterdam. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Je kunt er ook op zondag terecht! Blij met mijn nieuwe camera! Starterskit voor een mooie prijs!

Marije 03-05-2021

Ik ben super geholpen bij de kamera express. Ik wilde van mijn oude camera overstappen op een betere snellere camera en ben daarmee super geholpen. Ik ben 3 keer langs geweest om alles te bespreken en te testen. Ze luisteren goed naar je wensen en kijken wat daar het beste bij past. Ik heb een top aankoop gedaan en ben zeer tevreden met de services.

Lesley 03-05-2021

Mooie winkel, duidelijke uitleg gekregen bij de aanschaf van mijn eerste camera. Enige min puntje was dat ik de camera uit de vitrinekast heb gekregen i.p.v. een hele nieuwe. Dit drong helaas door me enthousiasme pas tot me door toen ik thuis was. Je zou verwachten dat je een nieuwe camera krijgt in een dichte verzegelde doos en anders korting omdat het een demo model is. Maar aan de medewerkers is niets op aan te merken.

SonjaR56 03-05-2021

Super bekwame en behulpzame medewerkers.
Hier is de klant nog koning.
Top!

Jaco 03-05-2021

Als camera-digibeet , op aanraden van een kennis, naar Kamera-express gegaan.
We waren op zoek naar een goede systeem,- of spiegelreflexcamera voor een absolute beginner.
Bij Kamera-express werd door door de verkoper de tijd genomen om goed uitleg te geven over het verschil tussen de twee toestellen en de mogelijkheden.
Tijdens het adviesgesprek geen moment het gevoel gehad een richting op gestuurd te worden. De informatie was naar mijn mening objectief.
Hierdoor een weloverwogen beslissing kunnen nemen en zijn we met een systeemcamera van Canon naar huis gegaan.

justkiki 03-05-2021

Zeer kundig en vriendelijke medewerkers die je goed adviseren op het gebied van fotografie. Ik heb een mooie nieuwe lens gekocht voor mijn Canon Eos-R. Ik twijfelde erg welke lens het beste zou passen bij mijn wensen. Ze hebben mij verschillende lenzen laten testen in de winkel en op basis van het advies heb ik een mooie 35mm gekocht. Ik ben er erg blij mee! Zeker een aanrader om hier je fotografie spullen te kopen!

Kick van der Zwaag 03-05-2021

Zeer slechte ervaring, een zg lollige verkoper , die maar vond dat ik domme vragen stelde ( ik ben leek) gelukkig had zijn collega wel een goed advies , na aan koop van dezelfde lollige verkoper de aankoop gekregen met de mededeling veel plezier er mee, niks uitleg hoe te gebruiken , niet hulp bij het installeren
na thuis komst zelf maar de instructies gezocht en bij deze zoektocht bleek dat de camera bij de concurrent nog goedkoper is ook nog !
Hoe zo laagste prijs garantie !
je kunt beter bestellen op bij de concurrent , goedkoper en net zo ,,persoonlijk,,
Kamera Express 05-05-2021

Beste Kick, bedankt voor uw review.

Vervelend om te lezen dat u dit zo ervaren heeft. We zullen dit opnemen met de betreffende winkel.

Uiteraard hadden we graag uw vragen willen beantwoorden, maar zullen niet bij elke verkoop veel uitleg erbij geven.

Wij streven er altijd naar de scherpste prijs te hanteren, maar het kan zijn dat er ergens anders een goedkopere prijs te vinden is. Uiteraard kunt u dan altijd contact met ons opnemen om te kijken of we deze kunnen matchen.

JosSmeets 03-05-2021

Op een rustige manier, zonder tijdsdruk en in overleg met medewerker(s) keuzes bepaald en aankopen gedaan. Goed geadviseerd. Had verlanglijstje/wensenlijstje reeds gemaakt. Mogelijkheden van de verschillende wensen bekeken en overlegd en goede keuzes kunnen maken. Vrijwel alles op voorraad en wat er op dat moment niet was, wordt na-geleverd. Uiteindelijk Canon 90D, Sigma Objectief, en diverse accessoires aangeschaft als vervanging van de 6 jaar oude apparatuur. Winkel en medewerkers stralen rust uit, die in dit geval belangrijk is. Chapeau!

Henny 02-05-2021

Prima winkel, goede service. Duidelijke informatie en uitleg. Zeer tevreden met mijn aangeschafte camera

Erwin 02-05-2021

Nieuwe Nikon (D500) camera gekocht en ben er erg blij mee. Super in het gebruik. Ben goed geadviseerd bij Kamera-express, prettige winkel, goede service en scherpe prijzen. Het is mijn vaste winkel geworden voor al mijn camerabenodigdheden,

Antonella Lovera 02-05-2021

I had a really nice experience at Kamera-Express Antwerpen, the seller helped me find a camera that suited my needs, they were very friendly and professional. All the products and accessories that I needed for my new camera were available with a variety of options. I would totally recommend this place and of course I will be back!

Danielle 02-05-2021

Online een camera gekocht (Sony HX400v). Duidelijke website met genoeg informatie over de camera. Goede service dat je 5 jaar garantie kunt claimen. Camera 's avonds besteld en de volgende dag al in huis. Netjes verpakt.

Danielle 02-05-2021

J. de Gooijer 02-05-2021

Geweldige winkel, uitstekende service. Er is een ruim aanbod aan camera's in elke prijsklasse. Ze bieden ook een reeks gebruikte camera's en accessoires / lenzen. Na registratie en een klantreview krijg je 5 jaar garantie. De prijzen zijn concurrerend/scherp.
Al jaren trouwe klant.

J.A.H. 02-05-2021

Goed geholpen in de winkel, ondanks Covid toch ruim de tijd genomen door de medewerker.