Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 718 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

oma IJsbeer 26-04-2021

Snelle levering.
Zondagmiddag besteld maandag ochtend bezorgd.
Duidelijke website.
Fijn dat er ook fysieke winkels zijn waar je evt naar toe kan.

Lelo 26-04-2021

Mijn bij Kamera Express gekochte Samsung TV ging na 2 jaar en 3 maanden defect, half zwart beeld.
Na diverse emails over onder andere de garantieperiode werd de Samsung Reparatiedienst ingeschakeld.
Die deed een prijsopgave van 100 euro meer dan de TV gekost had en stuurde vrij direct daarna een email dat ik bij hen met een korting een nieuwe TV kon bestellen.
Na contact met Kamera Express hierover kreeg ik ook van hen een leuk kortingsbedrag op een nieuwe TV.
Dus heb ik bij Kamera Express een nieuwe LG TV aangeschaft en niet bij de Samung Repartiedienst.
Ik kan nu gelukkig weer TV kijken en heb een beter beeld dan voorheen.

Ben T. 26-04-2021

Prima winkel, goede deals en snelle levering. Bij heel veel producten is de garantie uit te breiden tot 5 jaar!

Ton Corbeau 26-04-2021

Een TV bij bij Foka kopen zult U niet berouwen,
want dit bedrijf ( Peter van de Graaf } is volledig te vertrouwen,
En over de prijs viel, zoals gewoonlijk, weinig te miauwen,
dus liepen wij in no time met een nieuwe TV te sjouwen.

John Roumans 26-04-2021

Kamera Express is een winkel met een groot assortiment. Ik had de Pentax K-3 Mark 111 als Pre order besteld. deze was vrij vlug binnen, geleverd aan Kamera-express Maastricht, waar ik hem na afspraak vlug in mijn bezit heb gekregen. Top service van het personeel aldaar waar ik zeker vaker naar toe zal gaan.

Pauline0410 26-04-2021

Fijne winkel, reageren heel snel op de mail en tillen zelfs de tv in de auto

Ron 26-04-2021

Na 3,5 jaar gebruik kunnen maken van de 5 jaar garantie op mijn TV. Na aanmelden defect direct contact gehad met reparatie centrum. TV bleek niet meer gerepareerd te kunnen worden. We hebben bij kamera express een nieuwe TV uitgezocht de verrekening van de oude hierin mee genomen. Alles verder soepel verlopen. Al ik 1 puntje van kritiek heb, dan is het de zeer lange wachttijd als je telefonisch contact wilt krijgen. Enkele malen 10 min. in de wachtrij gestaan.

Tim Staes 26-04-2021

Onlangs kocht ik in de store te Gent de Sony A7iii + Tamron 28-200 lens. Zeer uitgebreid geholpen met een luisterend oor voor de klant. Op advies van de expert ter plaatse heb ik last minute beslist een andere lens te kopen dan diegene die ik eerst voor ogen had. Ik moet zeggen dat ik er nog geen seconde spijt van heb gehad! Een ervaren fotograaf die meedenkt met de klant en niet zomaar eender wat probeert te verkopen is een hele grote troef.

Persoonlijk zou ik door deze ervaring in de toekomst eerder langsgaan in de winkel dan dat ik online het product zou kopen.
Tot slot kan ik zeggen dat ik in al mijn reviews een zeer kritisch oog heb maar deze ervaring was gewoon perfect.

Gedeon 26-04-2021

Ik heb in de afgelopen maanden door het lockdown via kamera epress website aantal aankopen gedaan ,onder andere canon camera.En ik ben ontzettend tevreden .Afgelopen week ik ben voor de eerste keer naar de kamera express winkel gegaan in den haag om een lease contract te regelen voor mijn bedrijf. Ik ben goed geholpen en goed advies ontvangen door twee professioneel en heel vriendelijk medewerkers.
Ik zou deze winkel aanbevelen. KAMERA EXPRESS
Ik ben meer dan een te vreden klant.

Belder 25-04-2021

Super snel een reactie op mail met vragen over product gehad, goed voorgelicht. Toen reserveren niet lukte telefonisch contact gehad en is het geregeld. Bij het afhalen wederom goede info gehad en vriendelijk geholpen.

fam Keijsers 25-04-2021

Camera gekocht Fujifilm X-T30 en deskundig advies gekregen. Had andere op het ook, maar werd deze op advies van de verkoper.
Vriendelijke bediening en ze nemen de tijd.

R Verhage 23-04-2021

Altijd super makkelijk bestellen bij Kamera Express! Zeer snelle levering, helemaal blij met mijn Nikon D 7500 met Tamron 18-400mm objectief

Prachtige XT3 gekocht met topservice! 23-04-2021

Via de website een Fuji XT3 aangeschaft online. Het exemplaar dat ik kreeg beschikte echter over een defect scrollwheel. Snel Kamera Express gebeld en die zorgden ervoor dat het toestel binnen 3 werkdagen geruild was voor een nieuw exemplaar. Betere service vind je nergens!

Chris 23-04-2021

Ik wilde een nieuwe Sony camcorder FDR AX700, maar deze was niet op voorraad in Arnhem en ik wilde hem graag even 'live' voelen. Geen probleem, werd voor mij geheel vrijblijvend besteld en ik kon hem 2 dagen laten al uitproberen. Dat heb ik dus ook gedaan en uiteindelijk ook aangeschaft. De verkoper was zeer behulpzaam en ter zake kundig. Dank xxx van Kamera Excpress Arnhem!

Mario 22-04-2021

perfect op tijd geleverd. Zaterdag had ik de lens voor mijn Panasonic GH5 nodig. Donderdag besteld, vrijdag geleverd, zaterdag gebruikt. Topservice

Eddy De Smet 22-04-2021

De Sony Cybershot DSC-RX100 mark VII is een pracht toestel, hoogwaardige compactcamera met veel mogelijkheden en een inklapbare zoeker. Dit model heeft een Zeiss-lens, een handige multifunctionele ring op de lens om het diafragma aan te passen of handmatig scherp te stellen. De lens is 24 -200 dus omgerekend en 8x zoom. Heeft een kantel scherm dat je rechtop kan zetten om selfies te nemen en tik tok films op te nemen. Past perfect in je broekzak zeker een aanrader dit toestel

Henri Zomer 22-04-2021

Vandaag bij vestiging Almelo, nieuwe fotocamera aangeschaft. Mijn Nikon Coolpix P520 was niet meer te reanimeren ondanks nieuwe accu.
Op advies van correcte en kundige medewerker een Sony Cyber-shot DSC-HX400V aangeschaft.
Staat nu nog aan de lader, maar legio mogelijkheden en ligt heerlijk in de hand.

Hänsel 22-04-2021

Kamera-Express was voor mij de goedkoopste optie om mijn camera en lens te bestellen. Had ook een vraag bij mijn aankoop en belde daarom de klantenservice. Ik werd snel en vriendelijk geholpen en de vraag was in een mum van tijd beantwoord. Zojuist mijn camera ontvangen. Verzending is erg snel en het product komt keurig en secuur ingepakt binnen. Ik raad Kamera-Express zeker aan!

Henk 22-04-2021

Via de site informatie opgevraagd. daarna nog contact via Chat met een deskundige medewerker.
Heel erg tevreden over het goede advies en met mijn Nikon systeemcamera

P.F.J. Joosten 21-04-2021

Na een lange periode van wachten, eindelijk mijn Canon R5 besteld.
De levering ging zeer snel, maar voordat ik ging bestellen diverse keren telefonisch contact gehad met Kamera Express.
Ze waren altijd zakelijk maar toch geduldig met mij en mijn vragen over de camera de Canon R5.
Ze vertelde mij uitgebreid wat ik wilde weten over de verschillen tussen de R5 en de R6, omdat ik lang twijfelde welke voor mij de beste keuze zou zijn.
Uiteindelijk de aankoop gedaan met een snelle levering.

Kamera Express 21-04-2021

Fijne lens gekocht mij kamera express capelle. De fujifilm 45mm f/2.8 r wr. Het was een prettig gesprek met de verkoper die tevens fotograaf was. Goed advies gehad en nog even gepraat over fotografie. De camera gfx 50 r ga ik nog aanschaffen. Ik wacht nog op een aanbieding.

Kamera Express 21-04-2021

Fijne shop. Goed gesprek over de gf 45 lens gehad. Daarna nog wat over fotografie gepraat. De medewerker was ook fotograaf. Binnen paar maanden ga ik de gfx 50 r kopen. Ik zie uit naar dit moment. De lens heb ik afgehaald in de shop.

Kameraexpress Rotterdam 21-04-2021

Op 13.04.2021 een Sony Cybershot HX 90 V compact camera gekocht bij Kamera Express in Rotterdam.
Netjes geholpen met een duidelijke uitleg over voor en nadelen van de 2 camera's die ik op het oog had.
Super compacte camera met heel veel mogelijkheden. Geen spijt van mijn keuze.

Jan E 21-04-2021

Professional, correct, snel en erg service minded
Nieuwe lens gekocht voor oudere camera, geeft nieuw fotografeerplezier!

Jeannette 20-04-2021

Een hele mooie aanbieding voor een starterskit!
Voor mijn nieuwe hobby, fotograferen.
Ik heb met de klantenservice contact opgenomen.
Je wordt super snel en vriendelijk geholpen!!
Top bedrijf voor hobbyisten én professionals.
Ik blijf in de toekomst zéker bij Kamera Express!
Voldoende artikelen om de camera uit te breiden.
Meteen het scherp geprijsde careplan afgesloten dat een prima dekking geeft tegen schade, diefstal enz enz.
Teveel om op te noemen.