Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Michelle L 19-04-2021

Net zoals altijd ben ik ook nu tevreden met mijn aankoop bij Kamera Express. Op zondagavond een Sony FE 70-200mm F4 aangeschaft en laten verzenden naar de superstore in Amsterdam. Maandag werd ik al meteen gebeld dat ik het product kon komen ophalen, terwijl deze niet eens in Amsterdam op voorraad was. Super snel dus! Ontzettend tevreden over de COVID-19 maatregelen, dus wederom verdient deze store een dikke 9.

N Verberk 19-04-2021

Vorige week een LG OLED65CX6LA aangeschaft via Kamera Express. Een scherpe prijs en 5 jaar garantie, wat wil je nog meer. De TV werd de volgende dag bezorgd op 4 hoog wat geen probleem was voor de bezorger. Top !

E.Zwarthoed 19-04-2021

Na een serieus defect is mijn oude LG TV vervangen door de: LG OLED65G1RLA EVO. Dit gebeurde allemaal op een zeer nette en snelle manier! Dit alles binnen de garantieperiode dus geheel gratis! Een uitstekende service en garantie derhalve! Een winkel om zaken mee te doen en ik zou hier zo weer een TV aanschaffen.

Cor 19-04-2021

Ruime, goed overzichtelijke winkel. Bij binnenkomst vriendelijk, ontvangen en naar de counter begeleid.
Na de uitvraag naar mijn wensen is er direct goed gezocht naar vergelijkbare artikelen waaruit ik een keus zou kunnen maken. Hierbij is ook aan een andere collega, die ook klanten hielp met diezelfde artikelen, gevraagd of hij een bepaalde soort bij zich had die wij ook konden gebruiken. Door Alexander is ook heel goed de verschillen in verrekijkers uitgelegd waarbij ook de verschillen in prijs werd besproken. Ruim de tijd en gelegenheid gekregen om buiten, voor de deur de verschillende kijkers uit te proberen waarbij Alexander goede uitleg en tips gaf. Eerlijk geweest in de prijs, en dus de kwaliteitsverschillen maar er is geen enkele poging geweest om een duurdere versie te verkopen. Uiteindelijk heel tevreden met, in mijn ogen, een goede aankoop naar huis.
Goed, vriendelijk geholpen en heel tevreden.
Succes verder.

Robert 18-04-2021

Prima geholpen bij Kamera Express in Almelo. Goede uitleg, nuttige tips. Mogelijkheden van de diverse verschillende camera's besproken en daarna de camera (Sony DSC-RX10 IV, inclusief accessoires) gekocht, nu de vele mogelijkheden gaan ontdekken.

Arie 18-04-2021

Ondanks alle corona maatregelen, na een afspraak, prima voorlichting ontvangen in de winkel. Daarnaast een prima prijs. Zeer tevreden met de service en het geleverde product. Camera Express Capelle bedankt.

Johannes Singer 18-04-2021

I have bought a Hasselblad 907X from Kamera-Express, with a personal appointment at their store in Capelle incl reservation of the product. The recpetion and buying experience was most professional, everything was there, the sales rep knowledgeable with the product (which is not an everyday camera), but not pushing me. Despite the large store and difficult times it was a very personal, easy and pleasurable experience, and I would recommend Kamera-Express to anybody I could think off. The camera itself, the 907X, is a piece of art, and it hardly needs praise. I bought the camera because of the digital back, to be used with an Alpa 12TC. Hasselblad's step to reiusse a V-compatible back with X1D technology and a (in this range) very competitive price is brilliant.

Joop 17-04-2021

Prima snelle levering
Goede informatie op website, waardoor aankoop eenvoudiger wordt.
Prima levering en zeer snel.
Alles prima verpakt.
Kamera Express kom ik zeker terug voor aankoop extra accessoires en lenzen voor mijn Canon camera.

CF 16-04-2021

Goed en snel geholpen ! Nog geen ervaring van de Mark VI, voelt solide aan. Eerste indruk, zo vlug mogelijk aan de slag met Sony Cybershot DSC-RX100 mark VI

Gerrit Beerda 16-04-2021

De ligging beïnvloede mijn keus, ook al een paar keer eerder geweest.
Prima geholpen !

Jan Reinders 16-04-2021

Na lang uitzoeken, kwam ik via een kennis terecht bij Kamera Expres. Had goede ervaringen hiermee. Goede service en zéér snelle levering. Ben blij met mijn Panasonic LUMIX FZ82

Hoffmaer 16-04-2021

Prima winkel met prima service. Leveren goederen tegen een vriendelijke prijs.

Monique 15-04-2021

De verkopers zijn vakkundig en vriendelijk. Niets is teveel. Kan het zeer aanbevelen.

Caroline 15-04-2021

bij kamera-express in Eindhoven geweest op afspraak, had vragen over een telelens.
Op een prettige vakkundige manier geholpen, ze hebben alle tijd voor je en voor en nadelen van de objectieven van verschillende merken doorgenomen en duidelijke uitleg gegeven.
Het UV filter voor op het objectief was niet op voorraad maar had het de volgende dag al in huis.
Kreeg een folder mee voor een care-plan verzekering af te sluiten maar op de website stonden andere voorwaarde dan in de folder, na een telefoontje was het duidelijk dat de folder klopte

Caroline 15-04-2021

Heb objectief sigma 150/600mm gekocht in eindhoven zeer goed geholpen en erg tevreden over de lens voor een betaalbare prijs.

CeesV. 15-04-2021

Gekocht een Pentax AP 8x30WP verrekijker prijs € 139,00. Waarschijnlijk is de inhoud van de doos niet voor verzending gecontroleerd want de bescherm dop ( ééndelig ) voor het oculair past van geen kant.

Tom 15-04-2021

Ik heb een Panasonic Lumix TZ-200 camera gekocht bij de Kamera-Express winkel in Breda.
Geholpen door een vakbekwame medewerker. De winkel heeft een groot assortiment op voorraad, ook de camera die ik wilde aanschaffen. Een uitstekende camera, overigens.

S. Mesker 14-04-2021

Heel vriendelijke en deskundig geholpen bij de aanschaf van een systeemcamera. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en de verschillen werden duidelijk uitgelegd. De verkoper was erg geduldig.

Eds 14-04-2021

Naar mijn mening is Kamera Express een hele fijne winkel om fysiek te bezoeken. Het personeel is er vriendelijk, begripvol, kundig en je wordt er goed geholpen. Ook de webshop is prettig in gebruik en overzichtelijk en de telefonische klantenservice is ook top!

mp 14-04-2021

Prachtig toestel met veel mogelijkheden.
Licht als systeemcamera, maar in combinatie met zwaardere lenzen wordt de grip wat moeilijk.
Ik kies in optie voor de batterijgrip.

Brouwer 14-04-2021

vond persoonlijk de winkel zelf nogal rommelig maar ben na aangeven van de bedoeling van de aanschaf, netjes en vakkundig geholpen bij het maken van de juiste keuze. Eerst met diverse andere mogelijke camera's vergeleken en vervolgens de juiste keuze gemaakt. daarnaast is de after sales prettig mbt bv mogelijkheid voor volgen van diverse cursussen

Danny Puystjens 14-04-2021

Ik heb weeral bij Kamera-express gekocht omdat ik het een top service vind. ik heb vroeger ook daar gekocht. Prachtige levering, snel, alles tip top in orde. Verzegeld. Nu heb je ook een winkel in Belgie.
Ik heb ook deze winkel al aanbevolen bij familie en vrienden. Ook vind ik de 5 jaar garantie een pluspunt. Voor iedereen aan te bevelen.

Bootsman Bornerbroek 14-04-2021

kameraexpress bevalt mij prima, zomer 2020 een nieuwe camera gekocht (canon eos 250 d) en ik was nu toe aan een andere zoomlens. ik had gekozen voor tamron 18-400 mm. nadat ik drie dagen later in de winkel was, was de prijs ook iets gestegen. dit aangegeven en daarna werd de prijs toch lager aangepast, de vond ik zeer attent. Nu naar een paar dagen gebruik ben ik erg tevreden.

Robert 13-04-2021

Perfecte afwikkeling en snelle en vooral nette levering via een door Kamera Express gebruikte koerier. Top.

Harjen Woltjer 13-04-2021

Overzichtelijke informatieve site, vriendelijke behulpzame mensen in de winkel in Arnhem.