Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Michael 10-04-2021

In tegenstelling tot winkels à la MediaMarkt of Krëfel is het personeel van Kamera Express gespecialiseerd en gepassioneerd in foto- en videografie. Met tonnen persoonlijke ervaring loodsen ze je dan ook door de talloze keuzes en vind je er net wat je zoekt! Als je dus op zoek bent naar correct materiaal dat bij je past, dan hebben de mensen van Kamera Express net dat tikkeltje méér dan bij de andere (web)winkels.

Frans 10-04-2021

Op en top bedrijf met deskundige medewerkers. Uitstekend advies over de producten. Bestellingen worden snel verwerkt. Tot de dag van vandaag ben ik een tevreden klant van Kamera Express. Keep up the good work!

Marnix Meijer 10-04-2021

Mijn vrouw wilde graag een nieuwe compact camera. Uiteraard werd het een canon want daar heeft ze goede ervaring mee. Goede kwaliteit en gemakkelijk in het gebruik. Nu wilde ze graag een met WIFI dus dat is geworden de Canon Powershot SX730 HS zilver met 40x optisch zoom en een kantelbaar LCD scherm.
Ze heeft er al veel foto's mee gemaakt en ze is er enthousiast over. Vooral de wifi mogelijkheid om foto's en films direct vanaf de camera naar de mobiele telefoon over te zetten vind ze geweldig.

Paulina 10-04-2021

Ik ben erg blij met mijn aankoop. Ik koos voor deze winkel omdat er alleen een zeer goede promotie was voor de camera die ik nodig had. In een fysieke winkel houden medewerkers zich aan de aanbevelingen met betrekking tot COVID-19. Ik heb nog nooit zo'n professionele service ontmoet. De verkoper was erg aardig, behulpzaam en geduldig :) Ik raad deze winkel zeker aan!

Mark 10-04-2021

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Goede informatievoorziening en de goedkoopste!

Fred Okkers 10-04-2021

Snelle levering, degelijk verpakte artikelen.
Ook de later nog toegestuurde online cursus is een leuke aanvulling.

Mous 10-04-2021

Ik heb gisteren de winkel bezocht in Capelle. Ik ben goed geholpen en mocht even mijn product testen.
Ik heb de Canon eos 90D met een tamron allround lens 18- 400mm gekocht. Ben hem s'middags gelijk gaan proberen. Ik heb er echt een leuke hobby bij. Hij maakt prachtige scherp foto's.

anton van Bergeijk 10-04-2021

Deze winkel heeft vaak goede aanbiedingen en betaalbare goede professionele apparatuur. In het verleden heb ik al meerdere artikelen bij deze firma aangeschaft en telkens werd ik vriendelijk te woord gestaan en kreeg ik een gedegen technische uitleg. Zal in de toekomst nog vaker indien nodig bestellingen verrichten bij deze winkel.

Herman Zwart 10-04-2021

Ben afgelopen weken aantal keer (op afspraak) in winkel geweest. Iedere keer prettig en met aandacht geholpen. Kopje koffie erbij. Resulteerde al snel in mijn beslissing tot koop over te gaan.
Attent ook met nakomen afspraken, handige links die ze je mailen (om je te helpen), aanbod om altijd even te bellen of langs te komen als ik nog vragen heb. Betaling verliep ook makkelijk.
Kortom: professionele hulp, met aandacht en fijne sfeer.

Jos 10-04-2021

Zoals altijd nu ook weer goed en professioneel geholpen bij de keuze van een nieuwe spiegelreflex camera. Dank je wel.

Frans Soree 09-04-2021

Ik ben al jaren klant van Kamera-Express en wordt altijd op een zeer correcte wijze geholpen en geadviseerd bij het beslissen van al mijn aankopen. Het personeel is zeer vakbekwaam, vriendelijk en neemt altijd tijd voor je ook al kom je alleen voor advies.

Harrie 09-04-2021

Vrijdag avond besteld en zaterdag middag opgehaald aan de achterzijde gebouw.
snel afspraak kunnen maken voor het ophalen i.v.m. corona regels.
helemaal top

M. 09-04-2021

We zijn telefonisch goed geinformeerd en daarna goed geholpen in de winkel.

Wil 09-04-2021

Het is heel vriendelijk personeel en ze zijn zeer deskundig .Als je een aankoop wilt doen wordt alles precies uitgelegd hoe de camera werkt

Roel Wijnants 09-04-2021

Goede service en deskundig personeel , ben al een aantal keer wegens aanschaf nieuwe camera prima geholpen bovendien zijn de medewerkers erg vriendelijk. En vertrouwde gezichten is ook een voordeel

Hans 09-04-2021

Twee maanden geleden een smart speaker besteld die zo goed beviel dat ik er nog een bestelde. Weer bij Kamera Express, met name vanwege de 5 jaar garantie en de snelle levering uit voorraad. Ook deze levering ging zonder problemen.

Yvonne 09-04-2021

Begin April ben ik op zoek gegaan of ik mijn oude camera kon laten maken of dat ik een nieuwe wilde aanschaffen. Hiervoor heb ik een afspraak ingepland in Arnhem. Daar aangekomen werden wij vriendelijk welkom geheten en geholpen. De oude laten repareren werd hem niet dus ik heb de keuze gemaakt om een nieuwe aan te schaffen. Ik had op de site zelf al twee modellen bekeken waar ik tussen twijfelde en in de winkel gevraagd wat nou de grootste verschillen waren en deze zijn mij heel netjes en duidelijk uitgelegd. Ik heb toen mijn eerste keuze die ik had de Canon EOS 250D gekozen. Werd daarbij ook geadviseerd wat handig was om erbij aan te schaffen zonder dat dit mij opgedrongen werd ik vond dit erg prettig. Kom hier graag terug als ik nog eens wat nodig heb voor mijn camera en/of andere accessoires.

Fliert 09-04-2021

Kamera Express in Arnhem is de winkel dichtbij me. Ik heb een lens gekocht, Tamron 18-400mm F/3.5-6.3 Di II VC . Dit is een goede kwaliteit lens, prachtige kleuren en Je hebt niet meer nodig so veel lenzen hebben in de tas.
Wat ik minder leuk vind is dat a beetje zwaar is en groot.

K. Buffing 09-04-2021

Al mijn aankopen van camera tot gimbal, altijd naar volle tevredenheid en met kennis van zaken van medewerkers, gedaan in superstore in Amsterdam

Marie-Louise 09-04-2021

Deskundige en vriendelijke bediening bij het kopen van mijn 7-14 mm olympus lens. Ben zeer tevreden. Voor een volgende aankoop ga ik zeker terug naar deze winkel

Olivier 08-04-2021

Goed onderbouwde webshop. Artikel was ook merkelijk goedkoper dan bij concurrenten. Levering dag na bestelling. Levering perfect verlopen. Rondom tevreden over Kamera Express.

Robert 08-04-2021

Wij hebben een prachtige 55OLED855 - Ambilight (2020) gekocht bij kameraexpress.
Onze vorige tv werkte niet goed en was een jaar oud. Na wat mail verkeer hebben we nu de oled gekocht met een bijbetaling
Een geweldige service en erg behulpzaam. Vandaar de dikke 10. We hebben nu een geweldig beeld en zijn dan ook zeer tevreden

Hans Spaans 08-04-2021

3 weken geleden een nieuwe Fujifilm X-T3 met een 23mm prime lens aangeschaft. Weer heel goed geholpen in de superstore in Capelle. Al jaren mijn favoriete winkel voor al mijn camera benodigdheden.

Hans 08-04-2021

Panasonic camera LUMIX DC-FZ82 online besteld, kon de camera dezelfde dag ophalen waar hij bij veel andere winkels momenteel niet leverbaar was. Zeer vriendelijke service medewerker.

Rob 08-04-2021

Ik beschouw mijzelf als een gevorderde hobby fotograaf. Ik heb bij Kameraexpress een oude systeem ingeruild en kreeg een faire prijs. Dit ging heel snel, duidelijk en open. Ook met betrekking tot de aanschaf van mijn nieuwe camera body, de canon EOS R kreeg ik professioneel advies. Ik wiar natuurlijk wat ik wilde, maar toch. Ook weer iets geleerd.