Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Nuri 05-04-2021

Ik koop (bijna) nooit Apple producten bij resellers. Dit keer had ik een nieuw product nodig van Apple. Het is een product dat ik niet eerder had gebruikt. Normaal zou ik ervoor kiezen om dit product bij Apple zelf te kopen, maar we leven immers in corona tijd waarbij ik graag de Nederlandse winkels zou willen steunen. Daarom heb ik de poging gewaagd om voor het eerst bij Kamera Express (in Rotterdam) een Apple product te kopen, ik heb gekozen voor click en collect omdat ik het contact met de winkel belangrijk vind. Zo wil ik mezelf ook overtuigen of ik bij eventuele klachten ook goed zou worden geholpen of niet.
Of je nou een goede product koopt of niet, het is belangrijker hoe een klant wordt behandeld en of er wordt geluisterd naar de klant. In dat opzicht vind ik mezelf een bewuste koper.
Ik ben bij de winkel goed geholpen. Ze waren vooral klantvriendelijk. Ik mocht zelfs terugkomen als ik vragen zou hebben over het product dag ik heb aangeschaft. Ik kreeg het gevoel dat er ook serieus zou worden geluisterd als ik in de toekomst een probleem zou hebben met het product en dat er snel wordt gehandeld om een oplossing te vinden. Echter moet dit nog in de toekomst blijken, hopen dat daar geen behoefte aan is.
Ik ben ervan overtuigd dat ik in de toekomst opnieuw bij Kamera Express producten zal aanschaffen.

Han 05-04-2021

Canon Powershot SX 70 HS gekocht. Afspraak in Almelo gemaakt,goed geholpen,
goed advies gehad van vriendelijke verkoopster. Nu bezig met gratis foto cursus van
Kamera Xpress, erg leerzaam.

Danielle 05-04-2021

Een Sigma objectief gekocht bij Kamera Express. Hoewel ik van tevoren eea had uitgezocht, werden mijn vragen in de winkel netjes beantwoord. Prettig geholpen.

Wim 04-04-2021

Ik kan Kamera Express bij iedereen aanbevelen. In corona tijd een afsprak gemaakt om enkele camcorders te bekijken om een uiteindelijke keuze te maken voor aankoop.
Op de betreffende datum en tijdstip werd ik keurig geholpen en al mijn vragen werden beantwoord.
Uiteindelijk de keuze gemaakt en een camcorder aangeschaft.

Har 04-04-2021

Kamera Express biedt ondanks de Coronatijd zeer goede service en de prijzen van de winkel zijn ook zeer scherp Het is gemakkelijk een afspraak te maken, waarin het winkelpersoneel op vriendelijke wijze de tijd voor je neemt. Ik ben erg goed geholpen en raad mensen aan om camera's en benodigdheden in deze winkel aan te schaffen.

Johan 04-04-2021

Overzichtelijke site en supersnelle levering. 5 jaar garantie op vele televisies is een pre.
Kamera Express 15-04-2021

Beste Johan, bedankt voor je review.

Vergeet je garantie niet aan te vragen via de website.

Harry Geurts 04-04-2021

Gekozen voor de laagste prijs en de prima beoordelingen.
Dat werd helemaal waar gemaakt!
Kamera Express 15-04-2021

Beste Harry, bedankt voor jouw review.

We proberen altijd de scherpste prijs aan te bieden, fijn dat dit waargemaakt wordt.

Willem 03-04-2021

Fantastische winkel met deskundig personeel. Men neemt ook de tijd voor elke klant. Ook de klanten die voor jou zijn. Aangezien elk nadeel zijn voordeel heeft, heb je door de Corona op dit moment geen klanten voor je. Winkelen op afspraak
Kamera Express 15-04-2021

Beste Willem, bedankt voor je review.

We proberen inderdaad iedereen zo goed en uitgebreid mogelijk te helpen. Heeft dat winkelen op afspraak toch nog een positieve kant.

Ilse 03-04-2021

Fijne shop, met groot assortiment en kennis van zaken. De enige zaak in de regio.
Kamera Express 15-04-2021

Beste Ilse, bedankt voor je review.

We doen ons best om onze kennis goed op peil te houden, fijn dat dit gewaardeerd wordt.

Dicky 03-04-2021

Afgelopen week online een Panasonic DC-FZ82 gekocht bij de Kamera-express. Duidelijke website en mooie aanbieding. Voor aanschaf nog contact met de klantenservice gehad. Mijn mails werden per omgaande naar tevredenheid beantwoordt! Goede service! Blije klant!
Kamera Express 15-04-2021

Beste Dicky, bedankt voor jouw review.

Veel plezier met je nieuwe camera en fijn te horen dat je het bestelproces zo goed hebt ervaren.

Fred 03-04-2021

Heel goede shop, duidelijk en overzichtelijk. Je wandelt makkelijk door de shop heen, en de levering was zoals gewoonlijk PERFECT bij Kamera Express Rotterdam. Zeer tevreden klant, TOP.
Kamera Express 15-04-2021

Beste Fred, dankjewel voor je review.

Hopelijk zien we je gauw weer door de shop wandelen, want zulke reviews worden wij heel blij van.

Monique 03-04-2021

Uw site is erg gebruikersvriendelijk. Mijn aankoop is gedaan met herstel van een oude lens. de persoon nam zijn tijd en was zeer professioneel. Uitstekende prijs vergeleken met de concurrentie.
Kamera Express 15-04-2021

Beste Monique, bedankt voor je review.

Goed te horen dat je onze site gebruiksvriendelijk hebt ervaren. We proberen altijd de scherpste prijs te kunnen bieden.

Jan Leuven Belgie 03-04-2021

Fantastische service : snel en beste prijzen . Klantenservice is top . Antwoorden heel snel op vragen en levering is super snel
Kamera Express 15-04-2021

Beste Jan, bedankt voor je review.

Wat fijn om te horen dat we zo goed bevallen.

Amy 03-04-2021

Laatst een camera gekocht op kamera-express. Op de site waren goede aanbiedingen, zeker voor studenten als ik. Mijn pakketje kwam binnen en alles was in orde. Ik kreeg ook nog twee gratis cursussen aangeboden nadat ik besteld had. De site heeft een ruim assortiment en alles is goed te vinden. Zeker een aanrader.
Kamera Express 15-04-2021

Beste Amy, bedankt voor je review.

Goed om te lezen dat we voor ieder wat wils in assortiment hebben. Veel plezier met jouw bestelling.

Kamera Express (Capelle a/d IJssel) 03-04-2021

Gisteren (02-04-2021) via Click en Collect een fotocamera besteld en vandaag (03-04-2021) afgehaald.
Er werd een ruime afhaaltijd gegeven, waardoor het voor ons altijd mogelijk was om een geschikt tijdstip te vinden. Aldaar aangekomen, werd ik vlot en vriendelijk geholpen en ging zeer tevreden met onze nieuwe aankoop naar huis.
Kamera Express 15-04-2021

Goedemiddag, bedankt voor je review.

Fijn te horen dat het click & collect proces zo goed is verlopen. Veel plezier met je nieuwe aankoop.

Arno 03-04-2021

Assortiment is prima. Het invoeren van de bestelgegevens, inloggen, etc. is voor verbetering vatbaar.
Kamera Express 15-04-2021

Beste Arno, bedankt voor je review

Vervelend dat je wat problemen had met het inloggen. We hebben hier inderdaad een probleem mee en werken hard om deze problemen op te lossen. Bedankt voor de feedback in ieder geval.

Boudewijn 02-04-2021

Hoewel er bij de bestelling enige onzekerheid was over de levertermijn werd er later toch een doorgegeven en is het toestel zelfs enkele dagen vroeger dan verwacht toegekomen.
Puike service en vlotte afhandeling en een onklopbare prijs.
Kamera Express 15-04-2021

Beste Boudwijn, bedankt voor je review.

Fijn dat jouw bestelling toch eerder geleverd kon worden dan verwacht! Veel plezier ermee.

Ron 02-04-2021

Snelle levering, bezorgdienst was voorzichtig met het apparaat.
Deze LG OLED65GX6LA is een pracht TV, die zoals gezegd snel en professioneel werd geleverd.
Ga zo door Kamera-Express. Helemaal tevreden!
Kamera Express 15-04-2021

Beste Ron, bedankt voor je review.

Goed te horen dat de televisie zo goed bevalt. Heel veel kijkplezier.

Dick 02-04-2021

De site vind ik flitsend. Hij geeft een breed overzicht zodat je je goed kan oriënteren. De vergelijking met ander fotocamera's is helder. Ook minder positieve eigenschappen komen aan bod.
Kamera Express 15-04-2021

Beste Dick, bedankt voor je review.

Fijn te horen dat de site je zo goed bevalt. We doen ons best met 40.000 producten om dit zo helder mogelijk te communiceren.

Carla 02-04-2021

Kamera-express is een fijne winkel waar de mensen goed advies geven. Ze denken met je mee en hebben kennis van de laatste producten.
Kamera Express 15-04-2021

Beste Carla, bedankt voor je review.

Goed te horen dat we met je mee hebben kunnen denken en je ons advies hebt kunnen waarderen.

Leon 02-04-2021

Nette prijs, de volgende dag geleverd + 5 jaar garantie op mijn nieuwe LG OLED, heel tevreden!
Kamera Express 15-04-2021

Beste Leon, bedankt voor je review.

Veel plezier met jouw tv en vergeet je televisie niet te registreren na aankoop voor de 5 jaar garantie.

Cristian 01-04-2021

uw oude fotoapparatuur is geld waard, maar niet bij Foka.nl De inruilwaarde van een mooie goed onderhouden 50-500 lens 5 jaar geleden gekocht voor 1250,- kreeg als inruilwaarde op ben nieuwe 60-600 lens een "liever niet", maar als het dan toch moet max 100,- korting. Dus snel naar de concurrent waar ik uiteindelijk 529,- korting kreeg en wel serieus werd genomen. Dit is al de 3de keer dat ik wegloop met ben belachlijk lage inruil.en echt geen oude troep aanlever. De volgende keer dus eerst maar naar de collega's in rotterdam
Kamera Express 15-04-2021

Beste Cristian, bedankt voor je review.

Vervelend te lezen dat er een lage inruilwaarde is gegeven op jouw lens. Deze prijs wordt bepaald op onze Occasion afdeling, op basis van de markt, staat en compleetheid. Toch ben ik blij dat je er ergens nog meer korting mee hebt kunnen krijgen.

Kumar 01-04-2021

De prijs zag er aantrekkelijk uit voor een nieuwe lens voor een Canon body
De klanten sevice werkt zo als het moet vriendelijk en snel je klant antwoord geven
Kamera Express 15-04-2021

Beste Kumar, bedankt voor je review.

Goed te horen dat we

Kamera Express 15-04-2021

Beste Kumar, bedankt voor je review.

Goed te horen dat we je op fijne wijze hebben kunnen helpen.

G.Klopstra 01-04-2021

Duidelijke uitleg en hulp. Nemen alle tijd voor je. Goede voorlichting. Heb je vragen kun je altijd terug komen.
Kamera Express 15-04-2021

Goedemiddag, bedankt voor je review.

Fijn dat we je hebben kunnen helpen en uiteraard ben je altijd welkom als je vragen hebt.

M Kusters 01-04-2021

Je bestelt en krijgt gewoon geen enkele reactie. Ook zijn de winkels niet direkt te bereiken, je krijgt een algemeen nummer en zij weten van niets!
Kamera Express 01-04-2021

Beste M. Kusters,

Bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat u ons niet te pakken heeft kunnen krijgen. Ik zie met uw gegevens helaas geen order terug. U kunt uiteraard contact met ons opnemen en dan kijken we hoe we u zo goed mogelijk kunnen helpen.