Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 679 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ruben 30-03-2021

Voor alle elektronische apparaten kom ik hier graag vanwege de goedgeprijsde producten en het goede advies.

JWL 30-03-2021

Bij Kamera Express een nieuw camera gekocht met inruil van mijn oude camera (Canon G7Xii). vooraf kreeg ik een richtprijs wat ik kon verwachten qua inruilprijs. Uiteindelijk overgegaan tot aanschaf van een Lumix FZ82. Voor de Canon kreeg ik de maximumprijs uit het inruilvoorstel en hoefde ik maar 17 euro bij te betalen voor de nieuwe camera! Echt een topdeal en Kamera Express is voor mij een echte aanrader!

Gertjan 30-03-2021

wilde een occasion teleconverter kopen, betaalsite liep steeds vast, winkels telefonisch onbereikbaar, slechte review gegeven. volgende dag nog een keer geprobeerd, ging goed, gebruikte teleconverter volgende dag binnen. ziet er prima en als nieuw uit, te vroeg gemopperd dus

Michelle 30-03-2021

Product aangeschaft bij Kamera Express op aanrader van een collega. Het product dat ik wilde kopen werd hier voor een scherpe prijs aangeboden. Enige min puntje vond ik dat de bezorging wat langer duurde. (Na het moment van aanschaf paar dagen niks gehoord over de status van de bestelling). Verder tevreden over de klantenservice die je dezelfde dag terug mailen na het inspreken van een voicemail bericht.

Diana 30-03-2021

Levering prima in orde en duidelijke website met uitleg en voorwaarden tevens vriendelijk personeel

J, 29-03-2021

Ik was op zoek naar een goeie camera, telefonisch contact gehad en kon gelijk terecht. Tijdens de afspraak ben ik goed geholpen en heb duidelijke uitleg gekregen.

Danny 29-03-2021

Zeer vriendelijk personeel.
Alleen zou men als men iets koopt iets meer uitleg moeten geven. Doos na aankoop mag open en een beetje uitleg geven over de werking van het fototoestel.
Tenslotte zijn het toch meestal voor grotere bedragen als men een camera aankoopt.
In mijn geval de Nikon z50 + FTZ. Nadien bleek een van mijn lenzen niet compatibel te zijn doordat de update niet gedaan was (tamronlens).
Ik moest dus de dag nadien terug om deze lens te updaten.
Kost mij 1 uur en 40 minuten voor ik terug thuis was met de auto.
Het fototoestel ben ik nog volop aan het proberen en valt mij tot nu toe mee. Alleen spijtig dat we langer moeten wachten op een reservebatterij. Deze is echt wel nodig.

Kees van Balen 29-03-2021

prima geholpen. Mooi product gekocht. Had moeite met het registreren maar wordt daarmee goed geholpen

2xj 29-03-2021

Ik kocht een GoPro Hero 9 Black.
Daarbij schafte ik mij ook een aantal accessoires voor de GoPro 9 aan.
Ik werd zeer vriendelijk en deskundig geholpen.
Bij thuiskomst bleek ik een oplader voor de Hero 8 Black meegekregen te hebben.
Maar dat lossen ze in de winkel wel op, daar heb ik alle vertrouwen in.

Danielle 29-03-2021

Goed geholpen door deskundig personeel. Hij hielp me bij mijn vragen en ik kon de gewenste producten gelijk meenemen

Marirolu 29-03-2021

Fantastisch om in moeilijke tijden een kadobon te kunnen bestellen.
Perfecte verzending en levering zoals beloofd op de site.

Johan Witteveen 29-03-2021

Voor ons de beste camera winkel zowel on- line als de winkel in Groningen.
Het personeel is vakkundig en behulpzaam.

Boudewijn 29-03-2021

Zeer deskundig advies gekregen bij de aanschaf van een nieuwe systeemcamera. Er werd tevens goed meegedacht in de keuze voor onschakeling van m'n oude DSLR naar mijn nieuwe camera. Fijn geholpen!

Lisette 29-03-2021

Wij hadden een afspraak gemaakt, en wij werden 10 minuten later geholpen dan gepland stond. Tijdens onze afspraak werd er zo een andere klant geholpen. Wel een redelijke goede uitleg gekregen.

Helena 29-03-2021

Gisteren klemmen en een vinyl achtergrondrol besteld. Deze zouden vandaag toekomen. Echter ontving ik enkel de klemmen. Omstreeks 18u belde ik naar de winkel om te vragen of dit nog geleverd ging worden omdat ik deze de volgende dag nodig had. De persoon aan de telefoon zei dat ik me geen zorgen moest maken en hij er een goed oog op had en nog geen kwartier na ons telefoontje stond hier de koerierdienst toch met mijn rol. TOP BEDANKT

H.J. Brinkman 28-03-2021

Gekozen voor deze winkel omdat ze scherpe prijzen hebben, goede beoordelingen en aanvullend 5 jaar garantie aanbieden

Federica 28-03-2021

kamera express is the best shop in amsterdam where to buy high quality products , the service was helpful despite some issue about the order.

Rondru 28-03-2021

Reeds velen malen apparatuur gekocht, altijd prima levering en goede service.

Jan Boeren 28-03-2021

Prima winkel met een uitgebreid actueel assortiment. Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig personeel zonder opdringerig te zijn. Ze denken mee met je portemonnee en proberen je op een eerlijke manier te helpen bij je keuzes.

Brightlife 28-03-2021

Zeer deskundig en klantvriendelijk. Ik oriënteerde me online op een nieuwe camera, kreeg op elke vraag snel en adequaat antwoord. Koos uiteindelijk voor de Sony A7iii en heb hier nog geen seconde spijt van gehad. Wat een top-camera!! Voor mijn volgende aankopen ga ik zeker weer naar Kamera Express.

Thomas vk 28-03-2021

Ik was zelf lang op zoek naar de AirPods Max, aangezien deze koptelefoon overal is uitverkocht, totdat ik via een advertentie op marktplaats terecht kwam op deze website en zag dat ze nog 1 blauwe op voorraad hadden. ik was zeer blij en heb ze gelijk besteld. om toch even zeker te weten of ik mijn koptelefoon zou krijgen, heb ik contact opgenomen met de klantenservice. klantenservice was heel vriendelijk, reageerde snel en gaven me het goede nieuws dat de AirPods Max natuurlijk voor mij waren gereserveerd. AirPods zouden volgende dag geleverd worden en dat is ook gebeurd. naar mijn ervaring een uitstekend winkel om uw aankopen te doen.

Johan 27-03-2021

Canon EOS R6 gekocht. zoals vorige keer goed en correct geholpen. Er zou een SD kaart nagestuurd worden maar ze hadden er net 1 ingeboekt. Na controle bleek dit winkelvoorraad te zijn en ze gaven die gelijk mee. Set in 1 keer compleet.
Top. Bedankt voor de service kameraexpress Breda.

Steef van Leeuwrn 27-03-2021

Ik kwam voor een Osmo Action voor op mijn hel en wilde de accessoire hiervoor kopen....Dar was niet nodig volgens de verkoper...toch wel helaas...dus moet ik deze nu nog bij bestellen... :-(

ellen stefels 27-03-2021

Vandaag voor informatie naar Kamera Express. We hadden een half uur de tijd en hebben deze ook volledig benut.Pepijn dank voor je Nette en deskundige hulp.

Peter 27-03-2021

Hebben binnen 3 maand onze 2e camera hier gekocht, dit omdat de 1e eerste camera schade had, we zijn zeer tevreden over het meedenken en adviseren wat te doen.