Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 743 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ivan De Ridder 21-03-2021

Zeer vriendelijke verkopers, heel professioneel en nemen hun tijd voor degelijke uitleg te geven en uw vrqgen te beantwoorden.
Ze gaan met u door de verschillende mogelijkheden en dringen echt niet aan om de duurste optie te nemen.
Zeker een aanrader

Sjonnie 21-03-2021

Prima online shop. Het liefste ga ik naar een fysieke winkel, maar dat was helaas niet mogelijk.
Goede prijzen, snelle bezorging. niks te klagen tot nu toe. Grote voordeel is dat je de bestelling ook bij een afhaalpunt kunt laten bezorgen. Een aantal dagen later nog accessoires besteld, en ook deze werden de volgende dag geleverd. Helemaal top!

Schellekens Paul 21-03-2021

Goede begeleiding met accurate uitleg. Vriendelijke bediening , ze nemen hun tijd om je te bedienen.

Jesper 21-03-2021

Scherpe prijs. Op mijn verzoek de TV een dag later laten bezorgen omdat ik niet thuis was, bleek geen probleem.

Waar ik echter wel veel moeite mee heb is het feit dat wanneer je binnen de afkoelingsperiode van 14 dagen, de TV langer dan 1 uur aan hebt gehad en deze retour stuurt, er minimaal 15% van de aanschafwaarde ingehouden wordt. Ik vind dit belachelijk want zeker met een OLED zou je in verschillende dagomstandigheden (bewolkt, zonnig, avond) moeten kunnen testen. Een uurtje is daarvoor echt te weinig, zeker als je een TV koopt met de gedachte deze te willen houden en dus de tijd wilt nemen om te bepalen of het beeld bevalt.

Rob Kremers 20-03-2021

Geachte dame / geachte heer,
Ik heb een Canon R5 met toebehoren, met name een Canon EF - EOS R Control Ring Mount Adapter gekocht, ordernummer 9473855. De adapter was toen al een aantal dagen op de KE-website gemeld als voorradig (momenteel levertijd 2 - 4 werkdagen).
Toen ik de aankoop afgelopen 12 maart afhaalde was de adapter er echter niet bij. Telefonisch / mail contact leverde de informatie, dat de adapter in Nederland niet voorradig is, maar er was wel eentje in Belgie. Die kon misschien opgehaald worden en zou deze week afgeleverd worden.
Echter: dat gebeurde niet.
Contact vandaag (20 maart) leverde de informatie, dat de adapter inderdaad op voorraad: in Duitsland. En kan de grens niet over wegens Corona.
De website levert dus foute informatie. Ik zou de camera niet gekocht hebben zonder adapter, want ik kan hem zonder de adapter niet met mijn EF-lenzen gebruiken.
Ik voel me dus enigszins bekocht. Als het item voorradig is, dan lever het tijdig. Is het item in Nederland niet voorradig dan wel niet leverbaar, vermeld dat dan ook op de website.
Nu lijkt het op bedrog van de klant.

Ik ben een langjarige klant van Kamera Express, ben steeds goed bediend. Dit is de eerste keer, dat het bedrijf aan de verwachtingen voldoet.

Rob Kremers

Peter 20-03-2021

Kamera Express is een zaak waar je altijd terecht kunt, ook in Coronatijd. Met inachtneming van alle voorschriften. We hebben een Nikon Macrolens gekocht. We werden heel deskundig te woord gestaan en alle eigenschappen werden ons haarfijn uitgelegd. De lens is geweldig en voldoet aan alle verwachtingen.
Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, wij zijn uiterst tevreden.

Caelesta 20-03-2021

EPSON Perfection V600 Photo gekocht

Na 15 jaar trouwe dienst (destijds gekocht in 2006 voor €135) en ontelbaar vele scans (waaronder scans van tenminste tienduizend 35mm negatieven) vond ik het tijd om mijn Epson Perfection V350 Photo te vervangen door een nieuwe scanner. Eigenlijk wilde ik een filmscanner, maar geen flatbed. Ik heb er twee in huis gehad, een Reflecta 7200 Crystalscan en een Plustek 8200i Ai. Helaas moesten beiden eigenlijk per omgaande weer retour naar Kamera Express vanwege gebrekkige compabiliteit (waar helemaal nergens voor wordt gewaarschuwd) met mijn iMac op macOS 10.15 Catalina.

Vervelend natuurlijk, en teleurstellend ook, maar Kamera Express was in beide gevallen buitengewoon snel en correct met het terugstorten van mijn geld. Alle lof! Echt voortreffelijk.

Enfin, uiteindelijk dan toch maar weer een Epson Perfection Photo uit de V-serie gekocht. Het werd een V600. Ik heb er inmiddels al mee gewerkt, en eerlijk is eerlijk, is de V600 beslist meer dan goed genoeg voor een amateurfotograaf met albums vol oude negatieven. Ik ben er heel blij mee!

De Digital ICE Technology werkt ZEER goed! Weliswaar niet met infrarood, maar alsnog verbluffend goede scans. Ik hoop dat ook deze V600 het weer 15 jaar uithoudt. Graag vraag ik in alle vertrouwen alvast de 5 jaar garantie aan ;-)

M 20-03-2021

Ondanks corona maatregelen snelle en goede service en goed advies! Inruil fotocamera gedaan en TV aangeschaft, aan te bevelen! Professioneel geholpen!

John 20-03-2021

Goed geholpen door vakkundig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Nadat we onze behoefte duidelijk aangegeven hadden zijn we met een Sony RX10 III naar huis gegaan. Super camera!

Ivo S 20-03-2021

2de maal dat ik de winkel bezoek, ditmaal om een nieuwe lens aan te schaffen. Net zoals voorheen prima service en een grote kassakorting op mijn product. Ik ben hier zeer tevreden en blijf terugkomen.

Ronny 20-03-2021

Vandaag de nieuwe Fujifilm XF 70-300 mm F4-5.6 R LM OIS WR gaan afhalen bij Kamera Express in Antwerpen. Ik had deze gereserveerd voor dat ze op de markt was. Op het moment van beschikbaarheid heb ik een mail gekregen van de winkel dat de lens voor mij klaar lag. Topservice, alles is vlot afgehandeld en ik kan nu volop genieten van mijn nieuwe aankoop.
Kamera Express Antwerpen kan ik zeer zeker aanbevelen voor hun service en vakbekwaamheid.

A Busschers 20-03-2021

Goed advies, er werd goed meegedacht door de bedrijfsleider met mijn wensen en vragen werden duidelijk beantwoord.

w de vrij 19-03-2021

top winkel heb eerder hier een camera gekocht en ben nu weer naar tevredenheid geholpen

sony a6000zwart + 16-50mm powerzoom 19-03-2021

prima winkel goed geholpen in het verleden
dus met aanschaf van mij nieuwe camera de sony a6000 +16-50mm powerzoom
weer tevrede

Rob 19-03-2021

Prima afgehandeld. Stonden zo weer buiten. Vriendelijke dame. Was nergens meer op voorraad. Kamera zou kontakt opnemen bij een nieuwe voorraad en dat deden ze.

B. Reukers 19-03-2021

Een winkel met prima service, vakkundige medewerkers die ruim de tijd nemen omvragen te beantwoorden en uitleg te geven.

Johan 18-03-2021

Telefonisch goed bereikbaar, Vlotte en snelle levering scherpe prijs
Fysieke winkel

finet jean 18-03-2021

Wat een camera! heb mijn D5300 vervangen door de D500 ,moet zeggen had dit vroeger moeten doen. is nog wennen aan de nieuwe instellingen maar tot nu toe zeer te vreden van.

maar wat een snelheid!

de D500 in combinatie met de Tamron 18-400mm G2 is een top combinatie. Snel, groot bereik en draagbaar. als ook op mijn Tamron 150-600mm G2 is het een hele verbetering.
kortom voor wie nog twijfelt , gewoon doen! en je hebt steeds een goede service bij Kamera express

Marieke_81 18-03-2021

Perfect geholpen, en zelf met maar korte tijd (30 min afspraak ivm corona) niet het gevoel dat er wordt gejaagd of afgeraffeld. Super tevreden dus!

Varsha 18-03-2021

Een fijne winkel waar je gepast advies krijgt. Er wordt altijd met je meegedacht om het meeste optimale uit je aankoop te halen.

Ralph 18-03-2021

Ik ken Kamera Express (KE) al wat langer. Ben vaak bij ze in de winkel geweest voor een eerlijk advies. Die krijg je dan ook altijd. De laatste twee jaren wilde ik al de nieuwe full frame systeemcamera van Canon, de R kopen maar het was nog te vroeg. Nu er meer opties en modellen verkrijgbaar zijn heb ik mij nogmaals georiënteerd op de Canon R serie en heb, na grondig advies van KE, wikken en wegen, uiteindelijk gekozen voor de nieuwe Canon R6. Hierbij heb ik op aanraden van KE, tevens de volgende nieuwe objectieven gekocht: de RF 24-240 IS USM, RF 35 F1.8 IS STM en de RF 50 F1.8 STM. Het geheel, inclusief een tas, Mount adapter, tweede batterij en nog een aantal filters op zondag besteld en meteen gevraagd of er alvast een deellevering gemaakt kon worden van alle artikelen die op voorraad waren. Binnen een uur had ik een keurige email retour dat ze het voor mij in order gingen maken en dat op een zondagmiddag! Ik ben bijzonder tevreden over het aanbod, de service en de prijsstelling van Kamera Express en kan iedereen van harte Kamera Express aanbevelen!

Robert 18-03-2021

Prima advies over inruil en de nieuwe camera. Na een indicatie van de inruilprijs is die som in de winkel bevestigd. Voorafgaand aan de inruil is de nieuwe camera besteld. Keurig en professioneel geholpen. Alle lof!

Arjen 18-03-2021

Duidelijke website met prima prijzen. Na je bestelling wordt je prima op de hoogte gehouden van het verloop van je order. Kortom een aanrader!

Ratti 17-03-2021

wordt altijd goed geholpen met vragen ook in de winkel, snel leveren. tevreden

Hilvert 17-03-2021

Kamera Express Groningen super geholpen met advies en raad om een keze te maken. kom er graag weer terug.