Kamera-express.nl

Jouw beelden verdienen het beste, daarom kun je van A tot Z bij Kamera Express terecht. Onze experts staan voor je klaar en helpen je graag, zowel in onze winkels als online. Wij inspireren en adviseren je met alle liefde op het gebied van foto en video. Zodat jij in beweging komt en met meer vertrouwen en plezier de mooiste beelden maakt. We zijn niet alleen online te vinden, maar ook bij jou in de buurt. Alleen in Nederland vind je al 14 winkels. Je vindt ons ook in België (9 winkels), Duitsland (10 winkels) en Luxemburg (2 winkels). Ook in onze winkels staan beleving en deskundigheid centraal. Je bekijkt de producten niet alleen, je mag ze ook ervaren. Probeer ze uit en ontdek de voordelen. Vraag om deskundig advies of leer meer tijdens de workshops of demonstraties. Bestellingen die op werkdagen voor 23:59 zijn besteld, worden de volgende dag thuisbezorgd! De verzendkosten bij orders vanaf €100 zijn gratis.
9.1(507)
Gemiddelde beoordeling
9.1

Deze score is gebaseerd op 507 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Kamera-express.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob V15-11-2021
Algemene score
7.0
Reviewscore
7.0
Kamera-Express is een webshop met vestigingen waar fotografen werkzaam zijn. Mijn reden om voor deze zaak te kiezen is de verwachting dat ik er kan binnen lopen om advies te vragen bij het maken van foto's. En als ik met deze camera opnames maak die niet geslaagd blijken, ga ik dat zeker doen. Ik zal mijn ervaringen hier weer melden. De website van Kamera-Express is niet zo goed als je zou mogen verwachten. Of een artikel op je Verlanglijst staat kun je alleen zien op de pagina van die lijst, niet op de pagina van het product. Als je een product wilt toevoegen dat al op de lijst staat krijg je dat ook niet te zien, soms krijg je niets te horen, soms een melding dat de pagina niet bestaat. Als je vanuit je account een retour wilt aanvragen, moet je toch al je gegevens invullen. De reden voor retour komt te staan in een veel te klein veld, waarna je zelf moet zorgen dat je en print maakt (waarop de reden voor het retour maar voor een deel leesbaar is). Een printknop ontbreekt op de pagina, ook al is printen (en verzending per post) nodig. Het lijkt alsof er drempels worden opgeworpen als je een retour wilt aanvragen. Dat voelt natuurlijk niet goed, dan verlang je naar een leverancier die dit wel goed voor elkaar heeft, zoals bol.com. Maar daar kunt je niet langsgaan om te vragen wat er is misgegaan bij het maken van een foto. Hoeveel dat waard is moet ik nog ervaren.
Ja, ik beveel deze shop aan
Gert15-11-2021
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Ik kreeg goed advies over de aanschaf van mijn nieuwe camera, en een goede inruilprijs voor de oude. Fijne verkoper die goed de tijd nam om alles uit te leggen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Johan15-11-2021
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Zeer goede website, vlotte internetcommunicatie, volgende dag al geleverd, perfect
Ja, ik beveel deze shop aan
Schrijf een review en maak kans op € 250,-
Iedere maand twee winnaars. Zit jij erbij?

Schrijf een review en maak kans op € 250,-

Schrijf een review
Matthijs Bal15-11-2021
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Zeer betrouwbare shop, in de winkel ook goed geholpen en er werd mij op gewezen op de extra garantie die ik kon afsluiten, aangezien mijn vorige tv na 3 jaar kapot ging. levering was ook top werd voor de deur afgeleverd.
Ilona15-11-2021
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Fijne hulp bij het kiezen van mijn product gehad, geen verkooppraat, maar duidelijke en eerlijke info gegeven door de medewerkers die verstand hebben van foto apparatuur.
Ja, ik beveel deze shop aan
A.14-11-2021
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Vandaag een nieuwe camera gekocht bij kamera express in Rotterdam. Ik ben erg goed geholpen en geïnformeerd. Ondanks dat ik nog niet heel lang fotografeer, begreep ik de uitleg volledig en werd er tijd gemaakt om alles goed toe te lichten, zodat ik een overwogen keuze heb kunnen maken.
Ja, ik beveel deze shop aan
Laurens14-11-2021
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Groot Assortiment, Scherpe Prijzen & Zeer Deskundig Advies. Top ! Extra Service van 5 Jaar Garantie.
Ja, ik beveel deze shop aan
Michel14-11-2021
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
geweldige geholpen in de winkel in Almelo. Super ! Wordt daar goed met je mee gedacht in de keuze van je TV.
Ja, ik beveel deze shop aan
Ramon Eddy13-11-2021
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Goede prijs tegenover de andere winkelen. De 5 jaar garantie is leuk meegenomen. Mets afspraak in de winkel ligt er een huurcamera klaar zodat je die ook kan uittesten. Indien je naar de winkel gaat kan je een product laten opzij leggen zonder aankoop verplichting. En met overeenkomst blijft het product nog een tijdje liggen in de winkel voor een bedenktijd.
Ja, ik beveel deze shop aan
Edwin13-11-2021
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Kundig, geduldig en klantvriendelijk geholpen. Kreeg antwoord op al mijn vragen. Er wordt meegedacht. Inmiddels ook contact gehad met de klanten service en daar geldt hetzelfde voor!
J. Smidt13-11-2021
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Kamera-Express XXl-Almelo, prima service en goede uitleg van de verkoper. Nadat mijn Samsung TV binnen 2 jaar stuk ging, heeft Kamera-Express mij prima geholpen met de afwikkeling. Op advies van Kamera Express nu een LG gekocht, de verkoper Tristan van XXL -Kamera-Expres winkel in Almelo heeft zelfs meegeholpen deze in mijn de auto te zetten. Kortom prima service en advies. Installatie was eenvoudig en beeld en geluid boven verwachting goed. Groet, J.S.
Abel13-11-2021
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Duidelijke website, scherpe prijzen en vriendelijk en deskundig personeel (voor zover ik dat beoordelen kan) in de vestiging in Groningen. Ik geef eigenlijk nooit een 10, vandaar de 9 ;-) omdat er misschien altijd wel iets te verbeteren valt al weet ik zo niet even wat....
Ja, ik beveel deze shop aan
Elles van Rijn13-11-2021
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Omdat ik door het bomen het bos niet meer zag toen ik zelf op het internet keek, besloot ik naar de winkel te gaan om wat informatie te halen bij het personeel. Ik ben geholpen door Rob. Mijn doel was om mijn oude camera in te leveren, en eventueel een nieuwe lens aan te schaffen voor de camera die ik momenteel gebruikte. Na veel informatie en goede raad ben ik helemaal enthousiast geworden, en heb ik al mijn apparatuur (2 camera's en 4 lenzen) ingeleverd en heb ik een hele nieuwe camera en lens aangeschaft. Een hoop geld, maar wat een super investering, nu al! Ik had vlinders in me buik en als een kind zo blij! Wat een fijne hulp heb ik gehad. Helemaal zin om mijn fotografie serieuzer te nemen en op een hoger niveau te fotograferen. Bedankt voor alles!
Roel12-11-2021
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Vandaag een nieuwe aankoop gedaan . Super ontvangst goede en duidelijke uitleg .
Ja, ik beveel deze shop aan
Kim van Dongen12-11-2021
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Het personeel heeft mij goed, vakkundig en klantvriendelijk geholpen. Ze hielden goed rekening met mijn wensen en mijn budget en probeerde mij ook niet iets veel duurder aan te smeren. vriendelijk personeel die goed helpt en de tijd neemt voor je.
Ja, ik beveel deze shop aan
Hub12-11-2021
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Ben zeer vakkundig en klantvriendelijk geholpen. Aangezien ik al enig research via de actuele website had uitgevoerd was ik snel klaar. Top zaak!
Ja, ik beveel deze shop aan
Maurits Suetens12-11-2021
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
De keuze van onze aankoop was op deze shop gevallen door hun jarenlange ervaring , zeer klantvriendelijk en informatief over producten waardoor je een goede keuze kan maken die bij je past. Geduldig en beantwoord alle vragen zeer duidelijk. Na aankoop kan je er nog altijd terecht met je vragen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Luc Moens12-11-2021
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Proficiat voor de prima service in de winkel van Antwerpen! Het winkelteam is heel professioneel, vriendelijk en behulpzaam. Er werd degelijke informatie gegeven en mijn vragen kregen een degelijk antwoord. Ook de interne sfeer tussen de collega’s zit goed. De klant is er koning.
Ja, ik beveel deze shop aan
Corry11-11-2021
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Er is een ruime sortering. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar.
Ja, ik beveel deze shop aan
Coen11-11-2021
Algemene score
7.0
Reviewscore
7.0
Op 9 juli hebben wij onze Philips 43PUS6101 ter reparatie aangeboden, omdat hij met de afstandsbediening niet meer aan ging. Op 23 juli kregen wij bericht dat hij klaar was en hebben wij hem opgehaald. Na een paar weken bleek dat de RTL XL app niet meer werkte. Na telefonisch overleg hebben we hem toen weer weggebracht en na een week of 6 maar eens gebeld. De medewerker vond het gek dat we nog niet benaderd waren, want de televisie zou al 2 weken klaar moeten zijn. Hij ging kijken en zou terugbellen. Na een kwartier belde hij terug met de mededeling dat de televisie niet vindbaar was, maar hij ging er achteraan. Op 5 oktober krijgen wij een e-mail dat de televisie niet meer te repareren is. Omdat we 5 jaar garantie hebben ben op vrijdag 9 oktober naar de winkel gegaan en zag een mooie LG OLED55A16LA (2021) staan. De medewerker zei dat ze maandag 12 oktober weer binnenkwamen en dat ik naar verwachting woensdag of donderdag de televisie thuis zou hebben staan. Dat gebeurde dus niet en vanaf dat moment iedere week bellen en te horen krijgen dat de verwachting is dat ze de komende week er weer zouden zijn. Mijn vrouw was het zat en heeft gevraagd of ze ook kan annuleren en het geld terugkrijgen. Dat kon als je dit in een reactie verstuurd op de laatste e-mail. Dat gedaan dus. Na 1,5 week op 2 november maar weer eens gebeld en toen kregen we te horen dat er geen e-mail was ontvangen, maar ze gingen het wel in orde maken. Dezelfde dag kregen we een e-mail met het credit-factuur van het bedrag dat ik bijbetaald had, maar niet van de oude televisie. Weer gebeld en vandaag 3 november een e-mail gekregen dat het nog even onduidelijk is of het tegoed uitbetaald wordt, of dat het blijft staan voor besteding in de winkel. Als het tegoed blijft staan dan had die credit-factuur niet nodig geweest, want die € 415,- tegoed die gooi je niet weg. En je raad het al, het bedrag van de oude televisie blijft staan als tegoed voor de aanschaf van een nieuwe televisie. Na 5 dagen stond het bedrag gelukkig op onze rekening. Zondag 7 november naar de winkel Kamera-Express/FOKA gegaan en gelijk een gesprek aangevraagd met de manager. Dit was gelukkig een hele fijne man die we in het kort ons verhaal konden vertellen. Aangezien de LG OLED55A16LA (2021) dit jaar niet meer leverbaar is, hebben we met wat korting (voor het gedoe) een LG OLED55C16LA (2021) kunnen kopen en zijn we erg blij met deze afhandeling.
Ja, ik beveel deze shop aan
Emanuel Gabriëls11-11-2021
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Ik kocht eerst 'n tweedehands lens. Men had álle tijd voor me. De verkoper bood aan om de Viltrox 85mm Z mount voor me te bestellen en deze vrijblijvend uit te laten proberen. Weer had men in de winkel in Eindhoven álle tijd voor me . De scherpte en balans van deze lens beviel me. Ik kocht deze zeer goede primelens voor € 379,- , laagste prijs bij Kamera Express, plus een Hoya protectielens van €79,95 , kreeg een bundelkorting !! en had een pracht portretlens voor mijn Nikon Z6 voor slechts €450,- Niet zozeer de prijs bevalt me maar vooral de snelle vriendelijke benadering van de verkopers in deze winkel ! Ik kom zeker nog terug ! Wellicht voor de f70-200mm Z f2.8 . Misschien dat Kamera Express me kan helpen om het wachten wat korter te maken. ;)
Ja, ik beveel deze shop aan
Kamera Express Eindhoven11-11-2021
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
75 karakters zijn te weinig om de persoonlijke hulp en tijd die het filiaal in Eindhoven me bood te complimenteren. De Viltrox f1.8 85 mm Nikon Z die men mij aanbood heeft een uitstekende kwaliteitprijsverhouding . De goede rustige vrijblijvende uitleg leidde er toe dat ik deze scherpe primelens heb gekocht. Aanbevolen !
Herre11-11-2021
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Vandaag geweest ivm aanschaf verrekijker. Vriendelijk personeel en prima advies.
Ja, ik beveel deze shop aan
GASB11-11-2021
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Als oude Canon D7 bezitter nu de Canon R6 aangeschaft. 11 November is de dag met extra korting. Gereserveerd per mail. Langs gegaan en opgehaald Zonder op te dringen werd ik langs een lijstje zaken gehaald die ik mogelijk nodig had. Prima service - zoals verwacht van een trouwe (maar niet heel frequente) klant. Grootste minpunt? Ik had moeite er te komen door allerlei wegafsluitingen (in regio Arnhem) :-) Maar ja, daar kun je Kamera Express niet op aanspreken Nu batterijtje opladen en experimenteren
Ja, ik beveel deze shop aan
Myriam11-11-2021
Algemene score
5.0
Reviewscore
5.0
augustus 2018 kocht ik een Fuji onderwatercamera twv 199 euro. 2 x meegenomen op duikvakantie, functioneerde prima, door corona een hele poos niet kunnen duiken. Oktober jl weer met snorkelen gebruikt: er komen luchtbellen uit de camera. Helaas net de garantietijd voorbij. Ter onderzoek aangeboden in de winkel, kosten 75 euro, daarna de keuzes gekregen: geen kosten maar ook geen camera retour, wel 75 euro betalen en camera (kapotte)retour of een andere nieuwe camera aanschaffen voor 152.52. De nieuwste versie van de serie. Voor de laatste optie gekozen omdat ik anders sowieso veel geld voor niks kwijt zou zijn. Ik krijg echter op de nieuwe camera geen garantie meer, die geldt vanaf originele aankoopdatum. Dat vind ik dus jammer en ik had het erg gewaardeerd als die service iig nog gegeven werd, door fuji en/of door Kamera Express. Uiteindelijk is het toch een dure 2de camera geworden.