Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Hilvert 17-03-2021

Kamera Express Groningen super geholpen met advies en raad om een keze te maken. kom er graag weer terug.

ron bruin 17-03-2021

goede en vriendelijk geholpen. Via inruil een ander product aangeschaft. En door een review te geven langer garantie

John Palts 17-03-2021

Goede uitleg en deskundig advies. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het resulteerde in een aankoop van een videocamera. Ben zeer tevreden over dit filiaal in Capelle aan de IJssel.

Ella 17-03-2021

Uitstekende hulp gekregen bij het maken van een keuze van het objectief. Hebben ook echte feiten aan mij getoond tussen verschillende kwaliteiten tussen de objectieven. Zeer vriendelijk personeel!

Andy Callens 17-03-2021

Ik had mijn oog laten vallen op een interessant pakket van Godox met flitser TT685, Transmitter, softbox en toebehoren. Het pakket was niet in voorraad, maar de verkoopster van de winkel in Evere (B) wist dit zeer goed op te lossen door een gelijkaardig, zelfs iets beter pakket, samen te stellen aan interessante voorwaarden. Na mijn eerste tests al zeer tevreden van het aangekochte materiaal.

Ivo S 17-03-2021

De eerste kennismaking met de shop in Evere Belgie was perfect. Ik had een giftcard ontvangen als kado en ging mijn keuze maken op de web shop. Ik heb al vele web shops gezien en moet zeggen dat deze wel één van de betere is. Zeer overzichtelijk en informatief. De prijs setting staat garant voor zeer scherpe prijzen. Mijn bestelde camera ging ik liever afhalen in de winkel. Behalve veiliger gaf het mij ook de mogelijkheid de winkel te verkennen. Supervriendelijk personeel die met kennis van zaken info verschaffen. Ik zou niet weten hoe het nog beter zou kunnen.

micky 17-03-2021

Ik ben echt fan van deze club, goede service als ik weer een instelling niet kan vinden...., of een lens wil kopen, het is altijd persoonlijk! En nee, ik verdien nix met deze aanbeveling. Ik meen het!

Kim 17-03-2021

De medewerkers van Kamera Expres hebben mij goed geholpen. Ze zijn klantvriendelijk, geven eerlijk en gedegen advies. Ze nemen ruim de tijd om je te helpen. Ik ben er in 1 week meerdere keren geweest, omdat ik het lastig vond in 1 keer een keuze te maken. Iedere keer namen ze goed de tijd voor me en kreeg ik alle hulp die ik nodig had. Ik heb een mooie camera aangeschaft waar ik zeer tevreden mee ben!
kortom: klantvriendelijk, goed, eerlijk en gedegen!

f.b. 17-03-2021

Prima geholpen in de winkel. Ze hebben genoeg tv's staan om goed te kunnen vergelijken.
Uiteindelijk toch gekozen voor de philips Oled i.v.m. de ambulight
Bijkomend voordeel was dat ik hem gelijk kon meenemen.

Luc Hostens 16-03-2021

Ik begaf mij vandaag naar de winkel van Kamera-Express in Gent voor de aanschaf van een Nikon-objectief. Ik had vooraf gezien dat de door mij gewenste lens in voorraad was. Dit werd mij ook eerder telefonisch door een vriendelijke medewerker bevestigd.
Mooie en rijk gevulde, open en frisse winkel in Gent, maar vooral ook zeer vriendelijke en klantgerichte medewerkers. Aangename verrassing: ik heb er 5 jaar garantie i.p.v. de verwachte 2 jaar. Zeker een surplus. Dit wordt zeker mijn vaste winkel voor foto-materiaal !

Sjaak 16-03-2021

Per email super goed geholpen echt een fijn en betrouwbaar bedrijf , een aanrader.
Hier al vaker wat gekocht ja als je goed geholpen wordt kom je terug.

Nils 16-03-2021

Vorige maand een Fujifilm X-A7 systeemcamera gekocht met 50% korting.
Ik werd snel telefonisch geholpen over een vraag over de korting.
De levering van de camera was nog dezelfde dag; om 11 uur besteld om 20 uur dezelfde dag compleet in huis!
Deze camera voldoet helemaal aan mijn verwachtingen, alleen zit er geen Macro functie op, wat wel op de site staat. Met 50% korting kan ik daar wel mee leven.

Anja 16-03-2021

Prima service bij Kamera express. Tijdens de covid-19 maatregelen is het zelfs mogelijk om een videogesprek te plannen, zodat je toch op een meer persoonlijke manier te woord wordt gestaan.
Er wordt ruim de tijd voor je genomen en meegedacht, om tot een goede keuze van je aankoop te komen.
Ik stel dit zeer op prijs, en heb daarom wederom hier een bestelling geplaatst. Top!

Dirk 16-03-2021

TV Samsung QLED 75Q80T
had eerst nog wat twijfels en enkele vraagjes. Email gestuurd en onmiddellijk correct en eerlijk antwoord gekregen van de mensen van Kamera Express. Tv besteld dinsdagnamiddag, TV werd geleverd woensdagnamiddag (in België!). Voldoet volledig aan de verwachtingen, kortom 100% tevreden!
Kamera Express is top!

Evert van der Veen 16-03-2021

Nette winkel met zeer ruim assortiment. Kundig, behulpzaam vriendelijk personeel.
Regelmatig interessante acties en aanbiedingen. Inmiddels mijn vaste "fotoadres" !

Harrie Schepers 16-03-2021

Goede' snelle en duidelijke communicatie in aanloop tot de aankoop. Afspraak was digitaal snel gemaakt en je wordt vriendelijk en volgens de regeles geholpen door het personeel. Ne al jaren klant (via Foto Konijnenberg) en het goede vertrouwde gevoel blijft. Onderbuikgevoel is belangrijk, daar het om kostbare artikelen gaat voor een fantastische hobby. Hierbij is persoonlijk fysiek advies belangrijk. De Corona regels werden keurig gevolgd. Kortom ik beveel deze winkel aan.

Peter 16-03-2021

Een paar weken geleden heb ik een TV gekocht bij KAMERA-EXPRESS. De levering ging zeer snel, binnen 20 uur heb ik hem geleverd gekregen. Ik raad deze winkel aan en zou er zelf zo weer bestellen. dikke pluim voor de afhandeling en snelle levering.

Bart 16-03-2021

Afgelopen week een Fujifilm XF 80mm F/2.8 Macro gekocht (voor op mijn Fujifilm X-T4 body). Ben helemaal enthousiast, snel geleverd en de lens overtreft alle verwachtingen: superscherp, geweldige optische beeldstabilsatie en gemakkelijk in gebruik!

Egbert Wiegman 16-03-2021

Ik ga voor al mijn ditjes en datjes naar Kamera Express in Groningen. Erg vriendelijk en kundig personeel. Meedenkend en niet opdringerig.
Mooie ruime winkel en overzichtelijk.
Bij de eerste aankoop daar direct al het gevoel dat ik daar goed zit voor mijn camera en accessoires.
Beveel het zeker aan.

Ga zo door.

NvS te R 16-03-2021

Telefonisch besteld, artikel was op voorraad, beste prijs in de regio, op zondag afgehaald op afspraak..dus geen dag zonder televisie gezeten.

Ron B 15-03-2021

nu ivm de corona maatregelen alleen in de winkel volgens afspraak. Keurig op tijd en had genoeg tijd om alle vragen te stellen. Duidelijke antwoorden en vriendelijk geholpen

Mehmet Buyukyilmaz 15-03-2021

Ik heb al paar keer geshopt bij kamera express, en elke keer sta ik verrast met de service. Ja ook nu met de corona periode. Laten reserveren en ophalen en klaar. Mooie aanbiedingen en acties meestal. Toppppp

Bobbie 15-03-2021

Eerder had ik al mijn Pentax KP spiegelreflexcamera bij Kamera Express naar volle tevredenheid gekocht. Nu zocht ik hiervoor nog een reisstatief, het is uiteindelijk het Leofoto Urban LX-225CT carbonstatief met XB-32Q balhoofd geworden. Op zaterdagmiddag via Kamera-Express.nl besteld en 's maandags erna al (gratis) thuis bezorgd. Top! Behalve een moeiteloze online bestelling dus een echt snelle levertijd (direct uit voorraad leverbaar, net zoals mijn Pentax KP destijds). Duidelijke communicatie per mail over de voortgang van de bestelling. Naat concurrerende prijzen heeft Kamera Express als groot pluspunt lange garantietermijnen. Op de Pentax camera 5 jaar, op het Leofoto reisstatief zelfs 10 jaar. Echt aan te bevelen dus en ik zal er voor m'n volgende aankoop zeker weer terug gaan.

Theo. 15-03-2021

Alles live aanwezig en vast te houden zelfs in deze corona tijd, volgens een gemaakte afspraak direkt en met veel geduld geholpen.

wim veldhoven 15-03-2021

lukte in eerste instantie niet om de tv online te bestellen maar werd snel terug gebeld om een afspraak te maken {kon dezelve dag de tv nog ophalen} TOP!!