Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 716 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ben van der Meer 01-04-2021

Door allereerst goed te zijn geholpen en ook goed te zijn geadviseerd (meedenken) door de vestiging uit Breda, heb ik een Nikon D850 bij Kamera Express besteld. Hij was in backorder, dus moest ik er op wachten. Aangezien Amsterdam veel meer in mijn buurt lag, werd ik door hen verder geholpen. Wat zeer prettig was, dat ook Amsterdam mij vroeg of ik wel een D850 wilde, want de Z7 II was op voorraad en voor filmen en de nieuwe lenzen ook zeker een betere keus. Nadat de D850 binnen was, heb ik met hen nogmaals goed overlegd welke keuze voor mij de beste zou zijn. Hierin gaven ze objectief hun advies, wat ik juist ook wilde. Door mijn wensen en hun advies naast elkaar te leggen besloot ik toch voor de D850 te gaan. Hier heb ik absoluut geen spijt van. Na een D70, D2x, D200 en de D300 is de D850 wel een enorm "beest" van een camera en heb ik inmiddels zeer sterke sportfoto's gemaakt. Vooral blij met het meedenken van Kamera Express en hun objectieve advies, zodat je als klant de goede keuze kan maken.
Kamera Express 15-04-2021

Beste Ben, bedankt voor je review.

Dat is inderdaad een beest vergeleken met jouw vorige camera's. Fijn dat we je objectief hebben kunnen helpen tot deze keuze te komen en veel plezier met je D850, wat zo te zien wel gaat lukken.

Vogellanden 01-04-2021

Ik had een probleem met de lens van mijn camera. Op advies van Michel na controle van camera en lens een nieuwe lens aangeschaft. Prima advies en snelle service. Kortom top!
Kamera Express 15-04-2021

Goedemiddag, bedankt voor je review.

Fijn dat we je hebben kunnen helpen bij de aanschaf van je nieuwe lens.

Dirk Brouns 31-03-2021

Kamera Express (Antwerpen en Turnhout) zijn mijn favoriete shops voor het aanschaffen van foto & video materiaal. Steeds werd ik vriendelijk en met professionele advies geholpen. Qua prijs zijn ze steeds erg concurrentieel.

Maaike 31-03-2021

Omdat ik voor een camera toch wel gerichte informatie wilde hebben, ben ik naar Kamera Express gegaan. Heel fijn geholpen met het uitzoeken van een passende camera, waarbij ze goed kijken naar wat passend is in je budget. Camera kunnen testen. De lens die ik voor ogen had was niet aanwezig, deze is besteld en heb ik voor definitieve aanschaf van de camera nog kunnen testen. Hele fijne service!

Ducatifool 31-03-2021

Duidelijke website. Scherpe prijzen. Nu ook weer mooie actie met verrekijkers. Bezoekje aan de winkel is een feestje. Deskundig advies en prettige gasten. Snelle levering. Voor kleinzoon eerste verrekijker. Niet de duurste maar ook dan kwaliteit.

H. 31-03-2021

Bij Kamera Express spiegelreflex ingeruild voor systeemcamera. Prima geholpen met besluit nemen welk merk camera.

Aurelie 31-03-2021

Heel erg vriendelijk personeel (ik ben naar de winkel in Gent geweest). Ik mocht lenzen reserveren en in de winkel testen. Deskundig advies en hulp bij de aankoop. Prima service.

Huug 31-03-2021

Aanschaf LG Oled tv, de 65GX6LA. Kamera Express hanteerde een scherpe prijs en de tv is snel geleverd, niets op aan te merken!

En de tv is een plaatje, weer een grote stap beter beeld dan de Panasonic Plasma van 15 jaar oud waar we vandaan komen, en waarvan het beeld ook bepaald niet slecht was te noemen.

Kortom, zeer tevreden.

Marianne 31-03-2021

Na een eigen voorbereiding via het lezen van reviews en filmpjes over de Sony RX10, met nsme voor vogelfotografie, wilde ik toch ook goede uitleg van de dealer. Ik ben bij Kamera Express in Zwolle uitstekend geholpen.

Cor van Schaijk 30-03-2021

Kennis van zaken. Vriendelijke verkoper. En houden zich in deze corona tijd goed aan de afspraken voor winkel bezoek.

Peter 30-03-2021

Misschien weet u het nog ,vroeger ging je gewoon naar de winkel ,maar nu zoek je iets uit op de site en dat gaat ook goed hoor.
Als je eventueel een vraag hebt over een product kan je even via de chat een vraag stellen en krijg je altijd antwoord,als het druk is sturen ze het antwoord via de mail ,ik dacht binnen een dag.

Ruben 30-03-2021

Voor alle elektronische apparaten kom ik hier graag vanwege de goedgeprijsde producten en het goede advies.

JWL 30-03-2021

Bij Kamera Express een nieuw camera gekocht met inruil van mijn oude camera (Canon G7Xii). vooraf kreeg ik een richtprijs wat ik kon verwachten qua inruilprijs. Uiteindelijk overgegaan tot aanschaf van een Lumix FZ82. Voor de Canon kreeg ik de maximumprijs uit het inruilvoorstel en hoefde ik maar 17 euro bij te betalen voor de nieuwe camera! Echt een topdeal en Kamera Express is voor mij een echte aanrader!

Gertjan 30-03-2021

wilde een occasion teleconverter kopen, betaalsite liep steeds vast, winkels telefonisch onbereikbaar, slechte review gegeven. volgende dag nog een keer geprobeerd, ging goed, gebruikte teleconverter volgende dag binnen. ziet er prima en als nieuw uit, te vroeg gemopperd dus

Michelle 30-03-2021

Product aangeschaft bij Kamera Express op aanrader van een collega. Het product dat ik wilde kopen werd hier voor een scherpe prijs aangeboden. Enige min puntje vond ik dat de bezorging wat langer duurde. (Na het moment van aanschaf paar dagen niks gehoord over de status van de bestelling). Verder tevreden over de klantenservice die je dezelfde dag terug mailen na het inspreken van een voicemail bericht.

Diana 30-03-2021

Levering prima in orde en duidelijke website met uitleg en voorwaarden tevens vriendelijk personeel

J, 29-03-2021

Ik was op zoek naar een goeie camera, telefonisch contact gehad en kon gelijk terecht. Tijdens de afspraak ben ik goed geholpen en heb duidelijke uitleg gekregen.

Danny 29-03-2021

Zeer vriendelijk personeel.
Alleen zou men als men iets koopt iets meer uitleg moeten geven. Doos na aankoop mag open en een beetje uitleg geven over de werking van het fototoestel.
Tenslotte zijn het toch meestal voor grotere bedragen als men een camera aankoopt.
In mijn geval de Nikon z50 + FTZ. Nadien bleek een van mijn lenzen niet compatibel te zijn doordat de update niet gedaan was (tamronlens).
Ik moest dus de dag nadien terug om deze lens te updaten.
Kost mij 1 uur en 40 minuten voor ik terug thuis was met de auto.
Het fototoestel ben ik nog volop aan het proberen en valt mij tot nu toe mee. Alleen spijtig dat we langer moeten wachten op een reservebatterij. Deze is echt wel nodig.

Kees van Balen 29-03-2021

prima geholpen. Mooi product gekocht. Had moeite met het registreren maar wordt daarmee goed geholpen

2xj 29-03-2021

Ik kocht een GoPro Hero 9 Black.
Daarbij schafte ik mij ook een aantal accessoires voor de GoPro 9 aan.
Ik werd zeer vriendelijk en deskundig geholpen.
Bij thuiskomst bleek ik een oplader voor de Hero 8 Black meegekregen te hebben.
Maar dat lossen ze in de winkel wel op, daar heb ik alle vertrouwen in.

Danielle 29-03-2021

Goed geholpen door deskundig personeel. Hij hielp me bij mijn vragen en ik kon de gewenste producten gelijk meenemen

Marirolu 29-03-2021

Fantastisch om in moeilijke tijden een kadobon te kunnen bestellen.
Perfecte verzending en levering zoals beloofd op de site.

Johan Witteveen 29-03-2021

Voor ons de beste camera winkel zowel on- line als de winkel in Groningen.
Het personeel is vakkundig en behulpzaam.

Boudewijn 29-03-2021

Zeer deskundig advies gekregen bij de aanschaf van een nieuwe systeemcamera. Er werd tevens goed meegedacht in de keuze voor onschakeling van m'n oude DSLR naar mijn nieuwe camera. Fijn geholpen!

Lisette 29-03-2021

Wij hadden een afspraak gemaakt, en wij werden 10 minuten later geholpen dan gepland stond. Tijdens onze afspraak werd er zo een andere klant geholpen. Wel een redelijke goede uitleg gekregen.