Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Peter 25-10-2020

Zoveel keuze en meestal alles in voorraad met deskundig advies. Personeel deed haar best om de gewenste zwarte kleur van kamera te vinden in hun voorraad. Bij defecte internet werd ik verwittigt via SMS over de beschikbaarheid van de kamera

Sam van Galen 25-10-2020

Een canon EOS250D gekocht bij Kamera-express in Amsterdam. Enorm goede en vriendelijke service. Ondanks dat ik een beginnend fotograaf ben, heeft de vriendelijke medewerker ervoor gezorgd dat ik compleet op de hoogte ben van wat de camera allemaal kan. Hij heeft echt de tijd voor mij genomen en ben hier enorm dankbaar voor.

Von 24-10-2020

Van te voren had ik me goed voorbereid om een nieuwe camera aan te schaffen. Ik had mijn vragen op papier en twijfelde tussen de vertrouwde spiegelreflex of toch overstappen naar systeem. Door duidelijke uitleg en afweging maken met lens voorkeur is het uiteindelijk de canon Eos M50 geworden. In de winkel namen ze de tijd voor me, gaven duidelijke uitleg en waren enorm vriendelijk. Ik merkte dat de passie voor de fotografie gedeeld werd.
De zelfde dag ben ik aan de slag gegaan met de camera en man....... geweldig! Super bedankt voor de hulp bij de keuze en advies over de aanschaf van de extra lens.

Ymke 24-10-2020

Fijne organisatie. Goed bereikbaar via mail of telefonisch en altijd een net antwoord. Geeft de klant de ruimte om te testen, zowel lens als body. Is meedenkend, luistert naar de wensen en het budget van de klant om de mogelijkheden hierin te laten testen.

De site is niet altijd up-to-date. Hier ligt de groei voor de organisatie en voorkomt vervelende situaties. Vandaar dat het bedrijf de tien niet ontvangt van mij.

24 oktober 2020 24-10-2020

Ik heb vandaag een nieuwe Z5 systeemcamera van Nikon gekocht samen met de kitlens Nikon Z 24-50 mm.
Aangekomen bij de superstore in Antwerpen (waar ik inmiddels al diverse aankopen heb gedaan in het verleden) zijn we wederom prima ontvangen (inclusief de covid-19 maatregelen die nu van toepassing zijn worden perfect uitgevoerd). De verkoper (Steven Goethals) die ons geholpen heeft mij een zeer professionele uitleg gegeven, echt super, alvast nogmaals bedankt hiervoor. Ook de inruilwaarde van mijn camera Nikon D3300 is correct verlopen.
Bij deze raad ik Kamera-express zeker aan als één van de koplopers fotografie winkels bij iedereen.

Jan K. 24-10-2020

Nadat ik de diascanner Reflecta x22 had gekocht ontdekte ik na een paar weken een systematische fout bij het scannen: het rechtergedeelte van de dia was bij elke scan onscherp.
Ondanks dat de Reflecta x22 al langer dan veertien dagen in mijn bezit had, namen ze (Kamera-express Zwolle) de scanner terug en brachten het aankoopbedrag in mindering bij de aankoop van de Plustek 8200i SE diascanner.
Dat noem ik klantenbinding. (Ik van beide scanners een review geschreven).

Annette Fotografie 24-10-2020

Super store Capelle aan den IJssel, super geholpen. Hele nieuwe set nikon full frames gekocht met objectieven etc. Ze nemen de tijd, heb daar anderhalf uur gestaan en ben daardoor met de juiste aankopen de deur uitgegaan. Super winkel en super service

Erwin 24-10-2020

Fijne winkel in Den Bosch waar ik fijn en goed geadviseerd wordt. Veel kennis van zaken en als er iets besteld moet worden kan het thuis bezorgd worden.

KW 24-10-2020

In de winkel ben ik door kundig personeel geholpen. De daar uitgekozen camera was niet op voorraad, zou worden nagestuurd en werd de dag erna al afgeleverd. Aan de staat van de verpakking te zien bleek deze camera al vele malen getoond? te zijn. Nadat hier, via de klantenservice, melding van is gedaan werd direct een nieuwe camera opgestuurd.

Dekkers 23-10-2020

Eerst artikel uitgezocht op de website, vervolgens toch naar de winkel in Zwolle gegaan om de camera in het echt te zien. Goed besluit.
Prettige bediening en goede uitleg van het gevraagde artikel. Vervolgens een mooie combi gekocht.

evert sol 23-10-2020

wij hebben de Nikon 56oo gekocht
en hier was voor ons de beste prijs
kon snel verzonden worden
de website is gewoon duidelijk

J 23-10-2020

Duidelijke website! Goede product beschrijving. Super snelle levering voor 23:59 besteld en de volgende dag had ik de camera in huis.

Imke 23-10-2020

Duidelijke website, alles is goed te vinden. De informatie rondom de producten zijn duidelijk omschreven en de levertijd is erg snel!

Paulien 23-10-2020

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ik deze al kende. Ik ben enkele keren in de (fysieke) winkel geweest en ik was daar erg tevreden over. Ze zijn erg klantvriendelijk en snel met hun levering.

Ton 23-10-2020

Duidelijke site. Voorraad goed te controleren. Vriendelijke bediening in de winkel.

Lauren rote 23-10-2020

Vriendelijke en professionelle hulp! Kan altijd langs komen en weet dat mijn probleem oplost wordt.

Jeroen 23-10-2020

Duidelijke website, snelle levering! Heb voor deze winkel gekozen nadat ik een mindere ervaring had met andere winkel. Op aanraden van familielid bij Kamera-Express besteld en ziet er goed uit!

Goede service 23-10-2020

Nieuwe lens aangeschaft voor mijn camera.
Goede service en een goede uitleg.
Mogelijkheden werden duidelijk uitgelegd.

Groningen 23-10-2020

Prettige bediening en goede uitleg van het gevraagde artikel. Het bedrijf is niet goed zichtbaar

M. Geeroms 23-10-2020

Vriendelijk en gedienstig onthaal . Wat ik nodig had moest besteld worden . Alles is vlot geregeld in de winkel . Ik wacht nog op de zending , maar dat zal ook wel in orde zijn .

An 23-10-2020

Heel goed geholpen bij de aankoop van een upgrade voor mijn canon 550D. Nu heb ik Sony A6600. Heel goed geholpen met advies.

AngeliqueB 23-10-2020

Mooie ruime winkel met een groot aanbod.
Wij werden zeer vriendelijk en professioneel geholpen, en de verkoper nam alle tijd voor ons, ondanks dat het al bijna sluitingstijd was.
We zijn uiteindelijk goed geslaagd en met een mooie camera en toebehoren naar huis gegaan.

Alexander 22-10-2020

Vandaag in de winkel van Kamera Express in Arnhem geweest om advies te vragen over een camera die goede foto's maakt onder wisselende omstandigheden. Nadat de medewerker mijn wensen had gehoord, ging hij kijken welke camera's binnen mijn budget pasten en zijn we uitgekomen bij een Panasonic DC-FZ82. Om het compleet te maken ook nog een tas een een geheugenkaartje erbij aangeschaft. Deze bundel leverde nog extra korting op. Ik ben vriendelijk en goed geholpen en ik ben tevreden met mijn aankoop.

B. Punt 22-10-2020

Afgelopen week ontzettend fijn geholpen in de Kamera Express winkel in Den Haag! Je merkt dat je te maken hebt met vakmensen die alle tijd nemen om je zo goed mogelijk te adviseren. Uiteindelijk gekozen voor de Canon EOS 2000D incl. standaard lens en 50mm lens. Wat een aankoop! We zijn er super blij mee en de camera maakt hele mooie foto’s! Via de wifi functie zet je binnen no-time foto’s op je telefoon die je kunt delen met vrienden en familie.

Turnhout 22-10-2020

Prima en vriendelijke uitleg. Vorig jaar al heel tevreden na aankoop verrekijker. TOP