Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 754 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Monique 28-10-2020

Duidelijke website. Snelle levering. Ik heb gekozen voor deze shop omdat hier de goedkoopste prijs aangeboden werd.

irenea 28-10-2020

Fijn geholpen door winkelmedewerker, nam uitgebreid de tijd om mij van goed advies te voorzien en tevreden de deur uitgestapt met nieuwe camera en toebehoren.

astrid 28-10-2020

Regeling verzend-en retourkosten, zeker bij bestellingen die onverwacht in meerdere dozen naar je toe komen, is bijzonder onduidelijk omschreven op de website. Kamera Express geeft aan dat je vooraf maar zelf moet navragen in hoeveel dozen je order wordt verzonden. Maar je verwacht toch niet dat zij 3 relatief kleine artikelen in 2 grote dozen verzenden? De schuld op de klant afschuiven is altijd gemakkelijker, maar het kost hen nu wel een klant en mij 30 euro aan retourkosten. Zeer klantonvriendelijk.
Kamera Express 28-10-2020

Beste Astrid,

Bedankt voor uw review. Vervelend te vernemen dat onze regeling omtrent retourkosten vooraf onduidelijk was. Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met mijn collega en dat jullie tot een oplossing zijn gekomen.

Jac1 27-10-2020

Ik ben eerst in de winkel informatie op gaan vragen. Professionele medewerkers die goede informatie en advies geven. Vervolgens online het product besteld. Lage prijs, snelle levering.

Petra 27-10-2020

Hele fijne winkel! Ik kwam hier vandaag als complete leek. Ik weet echt NIETS van camera's en fotografie. Ook had ik geen enorm budget. Toch ben ik heel erg goed en professioneel geholpen, wat in andere winkels nog wel eens anders is als je met een kleine portemonnee komt. Er is alle tijd voor mij genomen en er is mij het een en ander uitgelegd door een hele vriendelijke verkoper. Wat ik ook fijn vond is dat ze je niet alsnog van alles aan willen smeren ondanks je budget. Als ik het fotograferen zo leuk ga vinden dat het tijd word voor een betere camera kom ik hier zeker terug.

Deboudt 27-10-2020

Supersnelle gratis levering. s.Avonds besteld en de volgende dag s'middags geleverd.
De inhoud van het pakje is volledig zoals ik het verwacht had.
Bedankt voor deze supersnelle correcte service !!!
Ook bij de reeds gedane aankopen of reparatie in de winkel altijd supervriendelijk ontvangen. Deze shop ligt op de baan naar de school waar de dochter fotografie studeert.

Herwig 27-10-2020

2de hands analoge Items werden tijdig naar Kamera Express Dilbeek overgebracht voor inspectie vooraf eventuele aankoop .
Alle items beantwoordden aan de beschrijving op de 2de hands pagina's van de Kamera Express webstek.
Alle items aangekocht.
Prijs , zelfs met tijdelijke reductie eerder hoog maar net nog correct.

A.J.Tellendonk 27-10-2020

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ook in tijdens de pandemie .
al mij vragen zijn beantwoord .

Dave Bitter 27-10-2020

Altijd een goede prijs en uitstekende service. Ik koop eigenlijk alles bij Kamera Express. Levering volgende dag is tevens een groot pluspunt voor ongeduldige mensen zoals ik :).

OpaPet 27-10-2020

Vlot geholpen bij de schadereparatie afwikkeling na een val van mijn Lumix camera door zowel de Superstore in Breda als de klantenservice. Beide reageerden binnen 24 uur toen ik nog vragen had.
Daarnaast goed geadviseerd bij de aankoop van een nieuwe Sony camera. Ook hier een goede en snelle feedback bij vragen, die nog opkwamen na de aankoop bij de afwikkeling van de cashback actie. Top.

Carel Schotanus 27-10-2020

Mijn hulpvraag keurig binnen de gestelde 24 uur correct afgehandeld.Er ging iets fout met mijn giftkaart.Netjes opgelost,ik kon de giftkaart na 1 uur opnieuw activeren.

Hans 27-10-2020

deskundige uitleg en vriendelijk personeel die weten waar ze over praten!!!

Bart 26-10-2020

Mijn online bestelling is snel en in goede staat afgeleverd. De website werkt goed en is duidelijk Ik vind de prijs concurrerend.

Eugene 26-10-2020

Aanvankelijk wilde ik een spiegelreflexcamera kopen, maar door de argumenten van de medewerker van Kamera Express in Breda ben ik overstag gegaan om toch een systeemcamera te kopen. Veel meer scherpstelpunten t.o.v. een spiegelreflexcamera. Dus hierdoor ook mooiere foto's. Hij gaf mij deskundig advies en was niet opdringerig. Hij liet de keuze aan mij. En ik ben tevreden met het resultaat. Deze nieuwe camera van Sony maakt geweldige foto's.

boet 26-10-2020

zeer hulpvaardig personeel met kennis in huis. producten overzichtelijk tentoongesteld. doen niet moeilijk om een artikel te ruilen

Mike 26-10-2020

Kamera express voorheen Foka is echt een ouderwets topwinkeltje in Rotterdam hoor, klein in oppervlakte maar enorm groot in service. Waarom via internet op zoek gaan naar de goedkoopste online prijs al je hier voor een relatief klein bedrag meer een passend advies, betere service en bovendien 5 jaar garantie krijgt?

Vicky 26-10-2020

Prima advies gekregen. Uitleg werd in alle rust gegeven. Ander advies dan idee waar ik mee binnen gekomen was, maar ben blij mee. Een winkel om terug te keren

Andreas Gammel 26-10-2020

Heel professioneel team. Ben er al een paar keer geweest. Zeer goede rn eerlijke uitleg op de vragen. Ook al online besteld alles is correct verlopen.

Eddy Gorkink 26-10-2020

Top winkel. Goede uitleg en verkoper neemt tijd voor de klant. Niet alleen maar willen verkopen.
Aanrader om hier te gaan kopen.

Lisanne 25-10-2020

Mijn eerste spiegelreflexcamera gekocht via Kamera express via een goede actie. Bij het bestellen een klein invoerfoutje gemaakt, maar daar meteen een mailtje achteraan gestuurd en de volgende dag antwoord gekregen dat het opgelost was en het pakketje goed bezorgd zou worden. De camera werd na ongeveer 48 uur bezorgd.

Jacob 25-10-2020

Bij mijn online bestelling was iets niet goed ingevuld, waardoor de aflevering (bezorging) mis had kunnen gaan. Kamera-express kwam daar zelf achter en stuurde mij dezelfde dag nog een mailtje waardoor het toch binnen no time goedkwam. Dat vindt ik heel goede service: oplettend en pro-actief!

Van Alst 25-10-2020

Goede service, goede en duidelijke uitleg. Prijs is tevens concurrerend (vestiging Almelo).

robert 25-10-2020

ik heb in Den Bosch een canon 850d gekocht en werd zeer goed geholpen door de dame in kwestie ze had alle tijd voor mij en geen vraag was te veel. dit was mijn eerste kennismaking met deze winkel maar zeker niet de laatste keer

Peter 25-10-2020

Zoveel keuze en meestal alles in voorraad met deskundig advies. Personeel deed haar best om de gewenste zwarte kleur van kamera te vinden in hun voorraad. Bij defecte internet werd ik verwittigt via SMS over de beschikbaarheid van de kamera

Sam van Galen 25-10-2020

Een canon EOS250D gekocht bij Kamera-express in Amsterdam. Enorm goede en vriendelijke service. Ondanks dat ik een beginnend fotograaf ben, heeft de vriendelijke medewerker ervoor gezorgd dat ik compleet op de hoogte ben van wat de camera allemaal kan. Hij heeft echt de tijd voor mij genomen en ben hier enorm dankbaar voor.