Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Marianne 22-08-2020

Prima en verzorgde zaak en prima en kundig personeel een aanrader voor de aanschaf van een camera omdat men veel aandacht besteed, en alle tijd neemt om een goede uitleg te geven.

Jansen 22-08-2020

Aankoop van Fujifilm X-T4 + lens op 13-8-2020 bij Kamera-Express in Utrecht.
Ruime parkeermogelijkheden.
Snel en vakkundig geholpen door vriendelijk personeel, goede advisering.

Stef 21-08-2020

Via de goed werkende website een mooie aanbieding van een Smart TV gevonden. Via de winkelvoorraad op de website gezien dat de vestiging "bij mij om de hoek" voorraad had. Erheen, de TV werd uit het magazijn opgehaald en ik werd geholpen met het inladen van het forse pakket. Kortom, duidelijke en makkelijke website, aantrekkelijke aanbiedingen, prima service in mijn locatie.

Hakim 21-08-2020

Na veel vergelijken en zoeken ben ik uiteindelijk bij kamera Express terecht gekomen. Snelle reactie en wilde zelfs prijs aanpassen aan de concurrent. Top gewoon. En 5 jaar garantie ipv 2 en 3 jaar elders.

Ton Verbeek 21-08-2020

We begonnen na terugkomst van onze vakantie te twijfelen aan de kwaliteit van onze DSLR van 9 jaar oud; vergeleken met de foto's van onze Samsung Smartphone zagen de foto's er maar wazig en bleekjes uit.
Dit deed ons besluiten al onze apparatuur in te pakken en eens naar de vestiging van Kamera Express in Arnhem te rijden; prettig was dat het op dat ogenblik erg rustig was. Uitgesproken gelegenheid om ons verhaal te doen en onze ervaringen te delen. Door één van de verkopers werd ons op een uiterst deskundige, rustige en geduldige wijze uitgelegd waardoor deze verschillen zo groot waren, wat hieraan te doen viel en wat er voor mogelijkheden waren. Reeds snel kwamen we tot de conclusie dat het niet zo vreemd was dat dit kwaliteitsverschil de kop op begon te steken. Redenen genoeg om eens op ons gemak de mogelijke alternatieven voor de aanschaf van een nieuwe camera te bekijken.
Op een uiterst rustige wijze kregen we de gelegenheid de diverse camera's eens te bekijken; de voor- en nadelen en/of beperkingen van de diverse mogelijkheden werden uitgebreid toegelicht.
De door de verkoper nauwkeurig en weloverwogen vastgestelde inruilprijs voor onze oude DSLR met en 2 originele lenzen was alleszins redelijk te noemen en hielp ons definitief over de brug. Op deze wijze bleef de aanschafprijs nog redelijk binnen de perken. Een belangrijk voordeel!

Kortom, een aanrader!!
Kamera Express 04-09-2020

Wat fijn om te lezen dat het zo bevallen is, Ton! We nemen graag de tijd om voor- en nadelen met je door te nemen. Heel veel plezier met de nieuwe aanschaf.

dassema 21-08-2020

Fijne winkel. Gemakkelijk bereikbaar en dicht bij centrum.
Snelle afwikkeling en advies.
Product - een sigma lens- direct uitgeprobeerd. Mooie plaatjes.

Ruben 21-08-2020

Geweldige winkel waar de medewerkers altijd voor je klaar staan om je te helpen. Ze hebben een breed aanbod aan alles wat met foto en video te maken heeft. Bovendien erg kundige mensen in de winkel die weten waar ze het over hebben. Kortom, top!!

M. Boelens 21-08-2020

Goeie winkel. Met parkeermogelijkheid en goed bereikbaar. Fijn personeel en goede uitleg bij aankoop van product. Prettig en snel geholpen.

Ruud 21-08-2020

Ik heb al een aantal artikelen bij Foka gekocht. Uitstekende kwaliteit en ook deskundig personeel.
Deze televisie gekocht vanwege de beeldkwaliteit van Oled

Wilma 20-08-2020

Zeer attente bediening, ze wist dat ik zou komen, gaf duidelijke en vlotte uitleg over aanvragen van garantie.
Binnen 5 minuten was alles afgehandeld.
Echt de moeite van het omrijden waard!

Han 20-08-2020

Vandaag een mooie camera gekocht. Eerst rond gekeken op internet en ingelezen. De medewerker in de winkel was netjes en laat de verschillende mogelijkheden zien. En kon ook vertellen, laten zien wat de verschillen tussen de lenzen zijn. Niet kort door de bocht, maar gewoon laten zien. En je vrij laten in de keuzes.

cees cruijssen 20-08-2020

camera werd verkocht in doos zonder uitleg snel afrekenen en wegwezen ook het verlengen tot 5 jaar op de website lukt niet word volgens mij bewust moeilijk gemaakt mij zie je hier niet meer
Kamera Express 24-08-2020

Beste Cees,
Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om een beoordeling achter gelaten. We zien natuurlijk graag de mooie cijfers, maar als een klant niet tevreden is, dan gaan wij hiermee graag aan de slag. Zou je ons een mail willen sturen via reviews@kamera-express.nl met eventueel een extra toelichting, dan helpen we je heel graag verder om het alsnog voor je in orde te maken.

Kamera Express

Rietveld 20-08-2020

Nette winkel en zijn vriendelijk geholpen. We hebben goede uitleg gekregen over de JBL soundbar 9.1

Fred Helleman 20-08-2020

Vandaag een Nikon P100 gekocht bij de superstore in Groningen. Ik kreeg perfect advies en al mijn vragen werden goed beantwoord. De verkoper was vriendelijk en hielp mij goed. Ik ben al veel vaker bij hun geweest en ben altijd zeer prettig en deskundig geholpen.

joost 20-08-2020

Hele goede verkoper. Gaf goed uitleg over mogelijkheden en onmogelijkheden per fotocamera.

Joost 20-08-2020

Altijd prettig om bij Kamera-express iets aan te schaffen, voorwerk doe ik online via hun webpagina, maar uiteindelijk wil ik het product toch even zien alvorens ik tot aanschaf over ga.
Kamera Express 04-09-2020

Logisch Joost dat je het product nog even in je hand wilt houden. Altijd welkom in een van onze winkels!

rianne 20-08-2020

Philips tv gekocht snelle service , en uitstekende prijzen.
Kortom een echte aanrader.

Mike Ikkersheim 20-08-2020

Ik was in dit Bossche filleaal nu voor de 2e keer geweest en heb nu een toestel gekocht, na alle tevredenheid over de eerder gekregen informatie. Ik had ook al eerder via de webwinkel audio-apparatuur gekocht, die snel en naar alle tevredenheid was geleverd.

Jim 20-08-2020

Goed uitgeruste en overzichtelijke winkel. Ben er nu al diverse malen geweest en telkens verbaasd over de vriendelijke en kundige benadering van het personeel. Ze nemen alle tijd, om je goed en volledig te kunnen informeren. Ben zeer tevreden ook al moet je wel eens geduld hebben, omdat ze druk in de weer zijn met een andere klant. Maar voor jou nemen ze ook de tijd, per slot van rekening kan het om behoorlijke uitgaven gaan.

Marco van Bekkum 20-08-2020

Aantrekkelijke prijzen, maar online onjuistheden over voorraad, onvolledige levering, telefonisch zeer slecht bereikbaar en contact verloopt zeer stroef en amateuristisch.
Kamera Express 21-08-2020

Beste Marco, bedankt voor je review en wat ontzettend vervelend om te lezen dat het niet zo is gelopen als had gemoeten. Onze excuses hiervoor. Wij proberen het zo goed mogelijk te doen, maar dat lukt helaas niet altijd.

Wil Elderson 20-08-2020

Vakkundig, vriendelijk en geduldig geholpen bij de aanschaf van een Tamron objectief 150 600 G2

FdB 20-08-2020

Kamera Express in Maastricht had alle compacte camera's waarin we geïnteresseerd waren op voorraad. De professionele verkoper nam alle tijd voor ons, waardoor we een goed geïnformeerde keuze hebben gemaakt. De gratis leather case accessoire hadden we de dag er na via kamera express on-line al in huis. De winkel is heel ruim van opzet en uitstekend corona-proof.

I. Hofstra 20-08-2020

Een droom voor iedere hobby fotograaf om hier te snuffelen in mega store Utrecht.
Na hard sparen mijn mooie macro 100mm 2.8 van Canon kunnen kopen.
Service is bij deze winkel altijd top. Ik koop al mijn spullen hier.
Deskundig personeel.
Kamera Express 04-09-2020

Dat is zeker een hele mooie macro lens. Ben benieuwd naar de resultaten! Heel veel plezier ermee.

Basvh 19-08-2020

Snelle goede service, kennis + evenaring met het product, product was ook op voorraad. Ondanks de corona toch het product kunnen testen / beetpakken.

Hicham 19-08-2020

Een snelle en professionele medewerker adviseerde mij met mijn keuze. En letterlijk binnen 1 dag geleverd. Ik zal kamera Express zeker adviseren aan me vrienden en familie. Dank jullie🙏