Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Willeke Evers 18-04-2023

Hele goede service! Mijn vragen zijn snel beantwoord en ze denken echt met je mee!

Dank je wel!

Theo 17-04-2023

Ik heb vandaag 17-4-2023 een Canon EOS2000D gekocht bij Kamera-express in Almelo. Ik ben hierbij op een zeer professionele manier voorgelicht. Mij viel vooral de eerlijke manier van uitleg op. Het bleek dat duurder niet altijd beter hoeft te zijn. Zodoende heb ik nu een mooie complete set met camera en objectieven in bezit. Ik kom zeker nog eens terug.
Kamera Express 18-04-2023

Dat klopt zeker Theo, duurder hoeft niet altijd beter te zijn, fijn om te lezen dat je goed advies hebt gekregen.

Ik wens je er veel plezier mee.

KR 17-04-2023

De online-shop/winkel is een prima firma. Online klopte de winkel voorraad. Bij binnenkomst liet de meneer mij eerst even kijken, en vroeg toen of die kon helpen. Gezegd dat ik een tv zorgt en welk type. Hij lichte nog wat dingen toe, en ik heb de tv gekocht. Kundig persoon, en had verstand van Tv's . En erg vriendelijk!
Kamera Express 18-04-2023

Super! Bedankt voor de review!

Trudi & Gerard 17-04-2023

Het is erg druk, maar na een kop koffie zijn we toch snel aan de beurt. Ondanks de drukte is er alle tijd voor jouw als klant, dat maakt het langere wachten goed en verklaart de drukte en geeft begrip. Veel uitleg, advies en proberen en uiteindelijk sluiten we af met een goede deal. De keuze is zelfs een andere Kamera, lichter én goedkoper dan gedacht. Zo adviseren is lef en super, dank je Tristan!!
Kamera Express 18-04-2023

Wat fijn om te lezen dat jullie zo goed geholpen zijn. Ik wens jullie veel plezier met jullie aankopen!

Michel 17-04-2023

Normaal doe ik mijn aankopen bij Kamera Express Eindhoven. Altijd eerlijke en professionele advisering. Deze keer, omdat ik tgv een blessure niet naar de winkel kon, aankoop gedaan via de webshop. Van tevoren advies gevraagd via de klantenservice. Binnen 2 uurtjes het gewenste advies in mijn mailbox.
Kamera Express 18-04-2023

Fijn dat we je op deze manier ook goed konden helpen Michel, beterschap gewenst!

Thijs 16-04-2023

We waren opzoek naar een camera om mee op reis te nemen. Na uitvoerig onderzoek uitgekomen bij de Panasonic Lumix DMC-FZ2000. Deze was bij kamera-express het goedkoopste, plus we kregen er een geheugenkaart bij. Levering was snel en goed.
Camera heeft erg veel functies die we nu eigen proberen te maken voor onze reis naar Indonesië binnenkort.
Kamera Express 18-04-2023

Super goede keuze en wat een mooie locatie om heen te gaat! Veel plezier gewenst.

Ronny 16-04-2023

Ik ben naar Kamera Express in Almelo geweest, omdat ik niet goed wist wat voor type camera het meest geschikt voor mij was, aangezien je via de website een legio aan keus hebt. In de winkel ben ik heel goed geholpen en geadviseerd welke camera het beste voor mij is. De verkoper nam bovendien ruim de tijd. Ik ben zo enthousiast dat ik binnenkort ook een cursus ga volgen in de winkel, zodat ik de fijne kneepjes van het fotograferen leer. Bovendien is mij aangeboden dat mijn partner dan gratis mee mag. Dus wil je goed advies bij de aanschaf van een nieuwe camera, ga dan zeker na Kamera Express!
Kamera Express 18-04-2023

Wat fijn om te lezen Ronny en wat leuk dat je de cursus gaat volgen! Super leuk om samen met je partner te doen, veel plezier gewenst en natuurlijk veel plezier met de camera!

Mirjam 16-04-2023

Camera s avonds besteld, volgende ochtend al in winkel Maastricht.
Waarbij we een hele goede duidelijke uitleg over gebruik camera kregen.
Er werd zelfs een app voor camera op telefoon geïnstalleerd.
Deze zaak is een aanrader

Dank je wel!

Henk Hommes 15-04-2023

Niet gericht op verkopen, maar op goed adviseren. Dat kan het advies zijn te kiezen voor een beter product op een later moment. Nog niet eerder meegemaakt, Heeft voor mij prima uitgewerkt door af te zien van een aankoop en later tot een betere keuze te komen. Daarnaast zijn het ook nog hele aardige lui in de winkel in Groningen, en koffie is er altijd. Mijn winkel!
Kamera Express 18-04-2023

Dank je wel voor deze mooie review Henk.

William Ter harmsel 15-04-2023

Duidelijke uitleg geen opdringerig gedoe neemt de tijd en wil een hobby verkopen zodat de koper kan genieten en niet meteen verzuipt in de vele mogelijkheden. Voelde me direct op m’n gemak en de verkoper heeft eerlijk en oprecht advies. Blij met de aankoop van mijn camera Panasonic DMC-FZ300
Kamera Express 18-04-2023

Wat fijn om te lezen William, we zijn er voor iedere fotograaf, veel plezier met je aankopen.

Adil Mastenbroek 15-04-2023

Goede en snelle service. Vriendelijk personeel. Goede voorraad (ik kocht hier een HL-X1 batterij voor een Sony RX 100 Mark iii en een Kodak Gold 200 ISO rolletje).

Dank je wel Adil!

Karin de Graaff 15-04-2023

Zeer vriendelijk geholpen, de camera werd ter plekke gebruiksklaar gemaakt en ik kreeg nog goed advies voor een online cursus en een geheugenkaartje.
Veel camera’s op voorraad.

Zeker aan te bevelen!
Kamera Express 18-04-2023

Dank je wel Karig, veel plezier ermee!

Reina 15-04-2023

Het objectief dat ik wou hebben, was niet voorradig in Groningen en is vanuit een ander filiaal verstuurd. Keurig netjes een mail gehad dat deze binnen was in de winkel van Groningen. Daar het objectief getest en omdat er nogal wat speciale knoppen aan zitten, uitleg gevraagd. Met veel geduld van de winkelmedewerker uitgelegd. Ik ben zeer tevreden over de service en ook over het objectief.
Kamera Express 18-04-2023

Super fijn dat het zo geregeld kon worden Reina! Ik wens je veel plezier met de lens! Kom je binnenkort wat foto's showen ?

Juul Van der Heijden 15-04-2023

Superfijn geholpen met het maken van de juiste keuze voor mij. Ga hier zeker voor verdere spullen terug!
Kamera Express 18-04-2023

Leuk om te lezen Juul! Tot snel!

Laura 15-04-2023

Mijn fullframe canon gekocht! Bij kamera-expres Den Bosch, op een rustige maandagmorgen (aanrader, als het mogelijk is). Hoewel zelf goed voorbereid, goede hulp en paar nieuwe inzichten gekregen in de winkel. Alle tijd voor advies, prettige ondersteuning, alles op voorraad. Wat ik ook prettig vond, was dat toen ik geen goede tas kon vinden, er echt meegedacht werd over meer opties (online), zonder perse te willen verkopen.
Aanrader!
Kamera Express 18-04-2023

Goede keuze om op maandag ochtend te komen Laura, hoe dan ook we nemen altijd de tijd voor je om goed advies te geven. We wensen je veel plezier met je aankopen!

Nicola 15-04-2023

Eindelijk advies van persoon tot persoon.
Vlotte bediening en info.
Doorverwijzende link ontvangen voor gebruikshandleiding en installeren Nikon snap bridge.
Kamera Express 18-04-2023

Wij wensen je veel plezier met je Nikon!

Mardo 14-04-2023

Fijne klantbenadering, ik voelde me gehoord in mijn wensen en kreeg goede adviezen. Enthousiast personeel, prettig in de omgang. Grote winkel, veel om te zien.
Kamera Express 18-04-2023

Fijn om te lezen dat we je goed konden helpen!

Frank 14-04-2023

Shop was dichtbij hier in Groningen. Advisering was zakelijk de medewerkers hadden het erg druk.
Kamera Express 18-04-2023

Dank je wel voor de review Frank.

Hans 14-04-2023

Prima winkel met zeer uitgebreid assortiment en vriendelijk en deskundig personeel. Tevens is de winkel in Capelle aan den IJssel zeer goed bereikbaar met gratis parkeermogelijkheden.
Kamera Express 14-04-2023

Voor ieder wat wils! Bedankt voor de beoordeling.

Bas 14-04-2023

Bij mijn oriëntatie goed geholpen in de vestiging Breda. Kwam voor het een, het advies was het andere. Weekje over nagedacht en terug naar de winkel. Opnieuw mijn wensen voorgelegd en keurig geholpen door XXX. Alle tijd genomen om alles uit te leggen. Correct geholpen kan niet anders zeggen. De kamera uiteindelijk gekocht. De 2e lens zou worden na geleverd. Ook dit verliep keurig volgens afspraak.
Kamera Express 14-04-2023

Oei, hebben ze je aan het twijfelen gebracht Bas ? ;)

We denken graag met je mee zodat je de beste keuze kunt maken, zo te lezen is dat goed gelukt! Ik wens je er veel plezier mee!

maarten916 14-04-2023

Bij Kamera Express heb ik Tamron 70-300 lens voor mijn Nikon Z5 gekocht. Voor de eerder bij Kamera Express gekochte fish-eye lens kreeg ik een mooie inruilprijs. Ik ben erg tevreden over deze service en de snelheid van handelen.
Kamera Express 14-04-2023

Leuke keuze Maarten, ik wens je veel plezier met de lens.

Karel Koolen 13-04-2023

Snelle levering, gebruiksvriendelijk site en een goede prijs van de camera met toebehoren. Wat ook erg fijn is dat kamera express veel fysieke winkels heeft zodat je daar naar toe kan gaan als je een vraag hebt over een product en daar geholpen kan worden.
Kamera Express 14-04-2023

Goed om te lezen Karel, wist je dat je ook contact op kan nemen met onze klantenservice? Ook hier zitten fotograferen die je met je meeste vragen wel kunnen helpen! We zien je natuurlijk ook graag in de winkel.

Elly Stevens 13-04-2023

Kwam met een vraag over een aantal zwaar onderbelichte opnames. Meneer nam alle tijd e.e.a. goed te onderzoeken. Bleek uiteindelijk toch aan gekozen instellingen te liggen . Veel verstand van zaken !
Kamera Express 14-04-2023

Gelukkig kon dit snel verholpen worden! Gelukkig kan je weer snel op pad met je camera.

Hans Visser 13-04-2023

Ik kwam voor een simpele vraag. Ik had mijn diffuser/kapje van de meegebrachte flitser ergens laten liggen en had met spoed een nieuwe nodig. Op internet vond ikzelf geen goed alternatief. Kamera-Express had er veel maar net niet die voor mijn flitser. De verkoper nam alle tijd om uit te zoeken wat ik precies nodig had en we besloten die ter plekke te bestellen, af te rekenen en op te laten sturen. Niet goed, terugbrengen naar de winkel en geld terug krijgen was de afspraak. De dag erna had ik het kapje thuis. Het paste perfect. Kamera-Express doet z'n naam eer aan met in dit geval de nadruk op Express. Prima service voor zo'n 'goedkoop' artikel.
Kamera Express 14-04-2023

Hey Hans, bedankt voor je mooie beoordeling, fijn om te lezen dat het kapje goed past! Ik wens je er veel plezier mee.

Ab 13-04-2023

Duidelijke uitleg door verkoper die ook ruim de tijd nam om de vragen te beantwoorden om mijn twee keuzes met elkaar te kunnen vergelijken.
Kamera Express 14-04-2023

Goed om te lezen dat we je goed konden helpen!