Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Kristel 05-04-2023

Had vernomen dat Kamera Express professioneel en nauwkeurig advies geeft, en heb het ook ondervonden.
Heel vriendelijk, behulpzaam. Ze nemen hun tijd om je verder te helpen
Kamera Express 06-04-2023

Dat is erg goed om te lezen. We doen altijd ons best iedereen zo goed mogelijk op weg te helpen.

Bruce 05-04-2023

Al vaker een camera gekocht en altijd erg tevreden met de verkopers om hun kundig en vriendelijke hulp om tot een goede deal te komen. Ook de site is erg duidelijk en makkelijk. Een echte aanrader om eerst bij Kamera Express te gaan kijken.
Kamera Express 06-04-2023

Bedankt dat je ons aanraadt en al vaker bij ons geweest bent!

Richard 04-04-2023

Alles is eenvoudig en snel te vinden op de website, duidelijke omschrijvingen /specificaties. (maatvoering enz.) Gemakkelijk te slechteren en te bestellen zonder een verplicht account.
Kamera Express 05-04-2023

Bedankt Richard!

Auddy 04-04-2023

Ik heb gekocht een systeemcamera - Nikon D780 in de winkel in A'dam. Ik vind het winkelpersoneel deskundig en behulpzaam
Kamera Express 05-04-2023

Dat is fijn te horen! Je bent altijd van harte welkom.

Hilde Mandersloot 04-04-2023

Ik ging naar deze winkel voor een nieuwe lens + een adapter, ik had hierbij nog wat advies nodig. Ik ben heel fijn, vriendelijk en in alle rust geholpen. Collega's onderling helpen elkaar ook vriendelijk. Ik ben tevreden!
Kamera Express 04-04-2023

Zolang jij tevreden bent, zijn wij dat ook. We hebben je graag op weg geholpen!

Ambroos Cindy 04-04-2023

In aanloop naar de definitieve aankoop van mijn nieuwe materiaal, bezocht ik de store in Gent tot driemaal toe. Elke keer opnieuw werd ik geholpen door gedreven en deskundig personeel die me ook véél extra tips gaven. Daarenboven stonden ze open voor extra vragen en gaven ze duidelijk te kennen niet uit te zijn op het verkopen van specifiek die producten die voor hen misschien wel het meest opleveren. In het geval dat ik nog eens op zoek ben naar fotomateriaal keer ik hier zeker terug.
Kamera Express 04-04-2023

We kijken inderdaad naar de beste producten voor een klant en niet die met de meeste marge. Slim om een aantal keer terug te komen met jouw nieuwe vragen. Hopelijk heb je nu een weloverwogen keuze kunnen maken!

Marcel 03-04-2023

Na de uitstekende service bij de vestiging in Maastricht waarbij al mijn vragen vakkundig werden beantwoord ben ik zeer tevreden met de aankoop van mijn nieuwe Fuji!
Kamera Express 04-04-2023

Gefeliciteerd met jouw nieuwe Fuji en veel plezier ermee!

Pedro 03-04-2023

Vorige week bij Kamera Express Maastricht mijn Sony Cybershot DSC-RX10 iv aangekocht. Er werd alle tijd genomen om alles uitstekend uit te leggen, zeer vakkundig en geduldig. Zeer tevreden met mijn aankoop.
Kamera Express 04-04-2023

Mooie allround camera en ook nog eens compact. Fijn dat je tevreden bent en we wensen je veel plezier met foto's maken!

Yigal H 03-04-2023

Super winkel in Amsterdam. De verkoper was netjes en aardig. Liet netjes de lens zien voordat ik hem kocht. Was zeer geduldig en gaf advies waar nodig. Ook de webwinkel en de whatsapp hulpdiensten zijn snel en kundig.
Kamera Express 04-04-2023

Leuk dat onze contactmogelijkheden allemaal naar wens zijn tot nu. Dat lezen we natuurlijk graag. Veel plezier met jouw nieuwe lens!

Ineke Braamhaar 03-04-2023

Vandaag even bij Camera express Almelo9 geweest. Het is en blijft een fijne winkel met aardig en kundig personeel.
Je kunt altijd met vragen terecht en je wordt altijd kundig geholpen. Het is mijn favoriete winkel voor alles wat met de camera te maken heeft.
Kamera Express 04-04-2023

Dat is een groot compliment. Fijn dat de winkel in Almelo jouw favoriet is!

Vincent 02-04-2023

Prima (zakelijke) assistentie in de winkel. Ik weet waarvoor ik de winkel bezoek en zo word je ook behandeld. Correct en duidelijk.
Kamera Express 03-04-2023

Bedankt voor het mooie compliment! Precies wat ons doel is.

Dominique 02-04-2023

Kamera Express Breda is als een snoepwinkel... veel te mooie spullen en dergelijke.
De service is er vriendelijk en het personeel neemt de tijd voor je.
Kamera Express 03-04-2023

Het is voor ons soms ook moeilijk om ernaar te kijken heel de dag! Je bent altijd welkom in de snoepwinkel ;-)

Coby 02-04-2023

Goed geholpen in de winkel in Capelle aan den IJssel.
Camera is echt super!!
Kamera Express 03-04-2023

Bedankt! Heel veel plezier met de camera.

Corné 01-04-2023

Vandaag bij Kamera Express Breda mijn nieuwe camera en lens aangekocht. Er werd alle tijd genomen om alles uitstekend uit te leggen, zeer vakkundig en geduldig. Zeer tevreden met mijn aankoop naar huis gegaan.
Kamera Express 03-04-2023

Blij te horen dat je ervaring zo fijn was in de winkel in Breda! Heel veel plezier met de camera en lens.

DVL 01-04-2023

Wij zijn deze middag langs Kamera Express gegaan voor de aankoop van een camera om mee te nemen op safari. We werden vriendelijk ontvangen in het filiaal in Turnhout door J****. Hij gaf ons een professionele uitleg. Zonder zich op te dringen voor een bepaald merk kregen we goede info over nieuwe toestellen en verbeteringen en werd ons snel duidelijk welke camera onze voorkeur kreeg. Namelijk de Sony Cybershot DSC-RX10 mark IV. Kamera Express heeft er een tevreden klant bij.
Kamera Express 03-04-2023

Fijn te horen dat je zo tevreden ben. We willen dat je de beste camera voor jou mee neemt.
Je bent altijd van harte welkom!

Dees 01-04-2023

Vriendelijk geholpen. Er is alle tijd genomen om e.e.a. uit te leggen. Blij met mijn aankoop.
Kamera Express 03-04-2023

Bedankt voor het compliment! We willen natuurlijk iedereen zo goed mogelijk helpen, fijn dat je blij bent met je aankopen.

Paardenfotografie 31-03-2023

Ik heb lang genoten van mijn canon Eos 700D maar wilde nu wel echt iets meer. Ik vond het lastig om te bepalen welke camera bij mij zou passen. Ik ben in Den Bosch uitstekend geholpen en ben uiteindelijk bij een canon r6 uitgekomen. Dank voor de goede uitleg!
Kamera Express 03-04-2023

De R6 is inderdaad een fijne! We worden erg blij van dat je zo goed geholpen bent.

Shotbylot Fotografie 31-03-2023

Bedankt ...., Kamera Express Almelo voor de goede en persoonlijke service! Zeer goede info! Top!
Kamera Express 03-04-2023

Wow, wat een mooi compliment, bedankt!
Fijn te horen dat mijn collega's in Almelo je altijd goed helpen, daar worden we blij van!

Bert 30-03-2023

Goede begeleiding naar een nieuwe camera en lens aan aan voordelige actie prijs
Kamera Express 03-04-2023

Bedankt voor het mooie compliment. Veel plezier met de camera en de lens!

g de kroon 30-03-2023

via winkel zonnekap besteld. had fototoestel meegenomen. zonnekap niet op voorraad zou opgestuurd worden. levering veel te grote onbruikbare zonnekap. nu maar hopen dat het goed opgelost wordt
Kamera Express 03-04-2023

Hoi, zou je je gegevens kunnen mailen naar reviews@kamera-express.nl, dan kijken we met je mee naar een gepaste oplossing.

Fabiënne 30-03-2023

Heel fijn geholpen. Er werd echt de tijd voor mij genomen. Alles werd netjes en duidelijk uitgelegd. Als iets niet op voorraad was werd gelijk gekeken of iets te bestellen was en wanneer het ongeveer binnen zou kunnen zijn. Als dit niet het geval was, werd er gekeken naar een alternatief wat vergelijkbaar was met de oorspronkelijke keus. Heel fijn geholpen in Breda.
Kamera Express 03-04-2023

Wat fijn dat je ervaring in Breda zo fijn was! Daar worden wij ook heel blij van.

Johann 30-03-2023

Ik kom al jaren bij winkels van KameraExpress en bestel ook via internet. De service in de winkels is prima. Het personeel neemt echt de tijd voor je en geven ook goed advies. De levering van je bestelling via internet of in de winkel (indien het artikel niet op voorraad is) is werkelijk de volgende dag bij je. Op zondag na dan.
Kamera Express 03-04-2023

Bedankt voor het mooie compliment!

Wim 30-03-2023

Prima geholpen, camera na reservering kunnen ophalen en er werd uitgebreid de tijd genomen voor uitpakken en testen
Kamera Express 03-04-2023

Fijn te horen dat je zo goed geholpen bent Wim! Bedankt.

Jeroen 30-03-2023

In de winkel in Amsterdam ben ik goed geholpen.
Het is een drukke winkel, maar ondanks dat nemen de medewerkers de tijd om je goed te informeren en te adviseren.
Kamera Express 30-03-2023

Hopelijk heb je daarvoor een goede keuze kunnen maken Jeroen!

Jaap Kerkhoven 30-03-2023

Fysieke winkel gekozen vanwege voorkeur om met specialisten te spreken over de aankoop. De winkel in Almelo gekozen vanwege de nabijheid bij mijn werk en woonplaats. Kennis en service van de medewerkers was zeer goed. Veel uitleg en toelichting.
Kamera Express 30-03-2023

Altijd een goede keuze dan even langs de winkel te gaan. Fijn dat je goed geholpen bent!