Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 714 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

erik 29-03-2023

Top bedrijf met goede kennis van zaken! Je kunt er altijd terecht voor info en/of advies. Prijstechnisch en afhandeling ben je hier op je plek.
Kamera Express 29-03-2023

Dank je wel Erik voor je mooie review!

Arjan van Someren 29-03-2023

Goede en duidelijke website. Uitgebreid assortiment en altijd snel geleverd! Top!
Kamera Express 29-03-2023

Dank je wel Arjan!

Ray 28-03-2023

Goed personeel en kundig top advies !
Groot aanbod aan artikelen ,voor iedereen wel aan te bevelen ,die met fotografie
bezig is .
Kamera Express 28-03-2023

We zijn er voor alle fotografen, amateur of pro!

regina 27-03-2023

Goede service, goed en deskundig geholpen. Vriendelijk personeel en ze nemen alle tijd voor je.
Kamera Express 28-03-2023

Altijd goed om te lezen!

Monique 27-03-2023

Zeer tevreden over deze winkel, goed toegankelijk , producten op voorraad, deskundig en vriendelijk personeel. Geduldig en attent.
Kamera Express 28-03-2023

Bedankt voor de complimenten Monique. We zijn blij dat we je naar wens konden helpen!

Gerda 27-03-2023

Prettige, rustige en goede uitleg van mijn nieuw gekochte camera.
Ik zou iedereen deze winkel aanbevelen om te kiezen uit het enorme scala van fotoapparatuur, gegarandeerd succes!
Kamera Express 28-03-2023

Bedankt dat je ons aanraadt Gerda!

Rob 27-03-2023

Top geholpen door heel kundig personeel, rustige uitleg over de gewenste foto camera's wat voor ons de reden was om direct een camera aan te schaffen, waarbij direct de aanbiedings set werd aangeboden.
Kamera Express 28-03-2023

Fijn dat we je rustig konden helpen om tot jouw keuze te komen.

Paul 27-03-2023

Erg professioneel geholpen bij Kamera Express in Breda. De medewerkster wist alles van de 2 camera's die ik kocht en gaf goed advies. Ik heb de Sony Cybershot DSC- RX10 nu een aantal dagen geprobeerd en ben er heel tevreden over. Makkelijk te bedienen en zijn grote lens is multifunctioneel. En je hoeft bij deze camera geen lenzen te verwisselen. De Sony HDR-CX625 Full HD Camcorder die ik er kocht werkt ook naar behoren. Ook makkelijk in gebruik en goed beeld.
Kamera Express 27-03-2023

Een goede allround camera en camcorder. Veel plezier ermee!

André 27-03-2023

Super vriendelijk en professioneel geholpen, met meer duidelijkheid de winkel weer uit.
Woon hier niet in de buurt maar kom zeker nog een keer terug.
Kamera Express 27-03-2023

Super dat je nog eens terug wilt komen!

Margot 26-03-2023

Zeer goed geholpen in de vestiging Breda! Erg kundige medewerker, klantvriendelijk en behulpzaam en vooral niet opdringerig. Voor ons was het de 1e ervaring met deze winkelketen. We komen hier zeker terug!
Kamera Express 27-03-2023

Wat een toppers in Breda en een hele mooie eerste ervaring. Graag tot de volgende keer!

Gerard 26-03-2023

Heb hier een Panasonic Lumix DC-G90 + 14-140mm HD Power O.I.S. WR lens gekocht om ons te vergezellen op onze volgende reis.

Na reservatie van het toestel over het web heb ik me een paar uur later naar de winkel van Gent begeven.
Alles stond mooi op me te wachten, personeel van de winkel was supervriendelijk en al mijn vragen werden beantwoord met kennis van zaken.

Super tevreden over mijn aankoop; ik kom zeker nog eens terug bij Kamera Express.
Kamera Express 27-03-2023

Veel plezier op jullie reis met de mooie nieuwe camera!

Yvonne 26-03-2023

Vrijdag als leek een camera gekocht in Den Bosch. Door de goede vragen van de verkoper uitgekomen op de perfecte camera voor ons. Super vriendelijk en geduldig!
Kamera Express 27-03-2023

Gefeliciteerd met je camera en super dat je de perfecte camera hebt kunnen vinden!

Jan 26-03-2023

Vorig jaar werd ik in de winkel van Gent begeleid door medewerker bij de keuze die uiteindelijk zou vallen op de Canon Eos R10, onlangs besloot ik om een lens bij te kopen en kreeg ik enorm veel info en tips van medewerker in dezelfde winkel, ik heb nooit het gevoel gehad dat er mij iets werd opgedrongen en ik ben tevreden naar huis gegaan met de Canon RF 35 mm f/1.8 IS STM Macro. De eerste indrukken met de lens zijn heel positief en ik vermoed dat die lens er niet snel meer zal afgaan. Bedankt aan Kamera Express en zijn medewerkers.
Kamera Express 27-03-2023

Leuk dat je bij ons bent teruggekomen en ook nog eens voor een hele mooie lens! Veel plezier ermee.

Tanja 25-03-2023

Super fijn geholpen, heb informatie gekregen over de nieuwe lens..zelfs mijn camera werd goed ingesteld..tot de volgende keer..!!
Kamera Express 27-03-2023

Mooi dat we je camera gelijk even voor je in konden stellen en dat je fijn geholpen bent!

Andsre 25-03-2023

Heel erg fijn geholpen bij Kamera Express Rotterdam. Korte en bondige uitleg. Men begreep onze wensen en had er snel een juist camera bij gevonden die wij uitgebreid konden bekijken. Wij kochten de Panasonic Digitale compact camera DMC-LX15. Prachtig klein en licht ding. Precies wat we zochten.
Kamera Express 27-03-2023

Leuke compacte camera, veel plezier ermee!

Leon 25-03-2023

Goed advies gekregen voor aanschaf Sony vlog-stick, heel handoge toevoeging !
Kamera Express 27-03-2023

Top dat we je hiermee konden helpen!

Jan Bonsink 25-03-2023

Gisteren een Canon RF24-105L besteld en vandaag in de winkel van Kamera Express Rotterdam gaan ophalen. Hij stond netjes klaar en ik werd prima geholpen. Goed service van Kamera Express. Prima lens ook.
Kamera Express 27-03-2023

Mooie lens! Fijn dat hij snel in Rotterdam klaar lag voor je.

Peter Stienen 25-03-2023

Prima winkel met zeer kundig personeel. Zij nemen de tijd om tot een goede keus te komen
Kamera Express 27-03-2023

Fijn dat je een goede keuze hebt kunnen maken!

C. van Deutekom. 25-03-2023

Correcte en vriendelijke bediening.
Belangrijker is nog dat je met vakkundige mensen te maken hebt.
Kamera Express 27-03-2023

We doen ons best om up to date te blijven betreft de kennis. Top dat dit gewaardeerd wordt!

KAMERA EXPRESS REVIEW 24-03-2023

reeds meerdere zonder problemen perfect uitgevoerde bestellingen en steeds de dag nadien thuis geleverd
Kamera Express 27-03-2023

Dat lezen we natuurlijk graag!

Roger 24-03-2023

Super vriendelijk ontvangst, technisch zeer onderlegde mensen.
rustige klantvriendelijke verkoop.
Kamera Express 27-03-2023

Goed om te lezen, dankjewel Roger!

Pieter-Jan 24-03-2023

Gisteren naar Kamera Express Turnhout geweest om een poets setje te komen voor mijn camera en lens. de medewerken kwam meteen naar me toe om me te helpen en duidelijke info te bezorgen over wat de mogelijkheden zijn. Aan de kassa heb ik nog wat andere vragen mogen stellen waar hij me ook een duidelijk antwoord op kon bezorgen. Ik vind het een zeer aangename winkel en ga hier vaker terugkomen.
Kamera Express 27-03-2023

Leuk dat je bij ons terug wilt komen! En dat naar aanleiding van een poetssetje.

H. Spanjers 23-03-2023

Vandaag mijn nieuwe camera canon EOS R6 Mark II + RF 24-105 mm F/4L IS USM lens gekocht bij Kamera-express in Den Bosch. Top geregeld en vriendelijke medewerkers met veel kennis van fotografie. Super fijn om ongevraagd tips te krijgen voor onderhoud en bescherming van de camera. Bedankt!
Kamera Express 27-03-2023

Mooie combinatie! Daar zal je veel plezier van hebben.

Jolanda 23-03-2023

Onlangs heb ik bij Kamera-Express in Eindhoven een camera gekocht. De medewerker was heel vriendelijk en behulpzaam Hoewel het erg druk was op dat moment in de winkel kreeg ik toch uitgebreide uitleg over de camera.
Kamera Express 27-03-2023

Mooi dat je een uitgebreide uitleg hebt gekregen en een goede keuze hebt kunnen maken!

Cok van Herk 23-03-2023

Vandaag weer super geholpen bij de aankoop van nieuwe apparatuur. Er wordt echt tijd voor genomen je goed te helpen. Ben al bijna 20 jaar klant en toch steeds tevreden.
Kamera Express 27-03-2023

Wauw al 20 jaar, wat super. Dankjewel daarvoor!