Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Hans 13-04-2023

Was al jaren lang klant bij Konijnenberg ,met de overgang naar kamera express ben ik klant gebleven . Ik was nu toe aan een spiegelloge kamera en heb mij laten adviseren door Roedie en dat is goed gelukt .Ik blijf kamera Express aanbevelen .
Kamera Express 14-04-2023

Mooie keuze kunnen maken Hans? Fijn om te lezen dat u ons zou aanbevelen! Dank u wel.

Arie van Houwelingen 12-04-2023

Duidelijk deskundig advies. Geen verkoop praatjes, maar gedegen kennis. Goede koffie en voldoende tijd aan mij besteed.
Kamera Express 14-04-2023

Fijn om te horen Arie dat u zo goed geholpen bent, we zijn ook graag eerlijk naar onze klanten!

Paulien 12-04-2023

Medewerkers met kennis van zaken, zeer vriendelijk en geduldig. Goede kwalitiet/prijs verhouding

Dank je wel Paulien!

Ton Penders 12-04-2023

Goede, vriendelijke en deskundige service. Ik heb graag het te kopen artikel in handen met daarbij eventueel uitleg. Dat kan natuurlijk alleen in de winkel. Kijk wel eerst of het gewenste item voorradig is, of in de gekozen winkel bezorgd kan worden, zonder enige koopverplichting!
Kamera Express 14-04-2023

Wij begrijpen dat heel goed hoor! We zijn ook blij dat we deze service kunnen aanbieden. Fijn om te lezen dat uw ervaring zo goed is geweest.

Julia 12-04-2023

Geweldig geholpen in de winkel in Groningen! Erg fijn! Erg blij met mijn nieuwe aankopen.
Kamera Express 12-04-2023

Het doet me goed te horen dat je zo fijn geholpen bent. Heel veel plezier met je aan kopen!

Mark 11-04-2023

Vorige week een 300mm lens aangeschaft. Deze lens had bij aankomst in de winkel een klant vlak voor mij gekocht (ik had de hele reis de voorraad gecheckt en bleef op voorraad staan in Capelle). Ik was wat teleurgesteld maar de medewerker ging kijken of ze nog een zelfde lens binnen hadden gekregen. En jawel! Ik kreeg hem voor de prijs mee als de lens die dus al verkocht was. Ook een zonnekap kreeg ik erbij aangezien die bij die andere lens erbij zat. Kijk dat noem ik nou super goede service!
Kamera Express 12-04-2023

Dat kan inderdaad wel eens gebeuren, je kan het dan beter even reserveren, zodat je niet voor niets gaat. Dit kan je zelf doen via de website of even via onze klantenservice.
Maar fijn te horen dat Capelle je toch nog kon helpen met een andere lens.

Peter 11-04-2023

Tijdens de verrekijker kijkdagen die KE organiseerde stonden er stand van verschillende leveranciers waar uitleg gegeven werd en kijkers getest konden worden.
Veel kijkers getest en kunnen vergelijken. Een perfecte manier om zo tot een goede keuze te komen.

Goed georganiseerd en we zijn blij met de gemaakte keuze waar ook nog eens 30% korting vanaf ging.
Kamera Express 12-04-2023

Dat is nog eens leuk inkopen doen! Fijn te horen dat je goed geholpen bent en ook de tijd kon nemen om de kijkers even te testen.

Julia 11-04-2023

goed geholpen door het winkel personeel. twijfelde nog tussen 2 camera's maar ben goed gehoplen. heb een mooie camera gekocht en ben zeer tevreden. wel lang moeten wachten op onze beurt ± een uur. (was wel 2e paasdag dus waarschijnlijk daardoor) maar houd er rekening mee.
Kamera Express 12-04-2023

Het doet ons goed te horen dat je met een goede keuze naar huis bent gegaan. Helaas kan het op feestdagen wat drukker zijn, maar gelukkig kan je dan wel even een kopje koffie of thee nemen.

H. Spanjers 11-04-2023

Nieuwe Canon lens 100-500 gekocht bij Kamera Express Arnhem. Vriendelijke medewerkers, nemen ruim de tijd voor vragen en hebben kennis van de producten.
Kamera Express 12-04-2023

Bedankt voor het mooie compliment! Heel veel plezier met de nieuwe lens.

Kessel 11-04-2023

Ik ben goed geholpen bij het kopen van een nieuwe camera, maar ook bij de inruil van de oude camera. Men nam tijd voor me om me te helpen. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig.
Kamera Express 11-04-2023

Slim om je oude camera in te ruilen. Zo heb je een mooie korting op jouw nieuwe aankoop!

M huijzer 10-04-2023

Deze week een camera gekocht bij kamera express.
Echt super geholpen, de medewerkers gaven goed advies.
Kortom een aanrader voor iedereen!
Kamera Express 11-04-2023

Gefeliciteerd met je nieuwe camera. Fijn dat we je naar wens konden helpen, zodat jij een goede keuze kon maken!

Chris 10-04-2023

Kamera Express is aan te bevelen voor de aankoop van professioneel fotomateriaal. Heel grote voorraad of korte leveringstermijn; en vooral een heel goede service en een hoogstaande degelijke uitleg van het professioneel materiaal, camera's en lenzen.
Kamera Express 11-04-2023

Bedankt dat je ons hiervoor aanbeveelt!

Prima winkel voor alles op fotogebied 10-04-2023

Al vele jaren professionele winkels met een uitgebreid, professioneel aanbod en met deskundig personeel die ruim de tijd nemen om van een goed advies en relevante informatie te voorzien, voor alles op foto- (en video)gebeid. En altijd voor een redelijke prijs.
Kamera Express 11-04-2023

Wat een compliment dat je al jaren bij ons komt! Fijn dat alles naar wens is.

adrie 09-04-2023

Vriendelijke bediening. Professioneel geholpen. Ik was er om een nieuwe fotocamera te kopen.
Kamera Express 11-04-2023

Hopelijk heb je een mooie keuze kunnen maken!

hartgerink 08-04-2023

Ik werd vakkundig en vriendelijk geholpen, goede uitleg en advies b.v. over de juiste kabelaansluiting. Er werd alle tijd genomen. koop er zeker vaker.
Kamera Express 11-04-2023

Mooi te lezen dat je vaker bij ons wilt komen en dat we je het juiste advies hebben gegeven!

E. vd Vloet 08-04-2023

Ik werd zeer netjes en correct behandeld en zeer goed geholpen. Toen ik mijn accu uit wilde proberen was deze volledig leeg om te bewijzen dat deze het doet hebben ze hem 15 min aan de oplader gelegd en daarna kon ik inderdaad camera aanzetten. Mocht ik er toch problemen mee hebben kan ik gewoon terug komen.
Kamera Express 11-04-2023

Een nieuwe accu moet inderdaad vaak eerst opgeladen worden. Doorgaans heb je daar inderdaad een half jaar garantie op.

Henk 08-04-2023

6-04-2023 Donderdag j.l. was ik samen met mijn zus voor aankoop van een nieuwe camera. Ik ben daar zeer goed in geslaagd en ben vol lof over de deskundigheid en vriendelijkheid van de verkopers.
Er werd alle tijd genomen voor het beste advies en geen vraag was teveel.
Super tevreden.
Kamera Express 11-04-2023

Gefeliciteerd met jouw nieuwe camera!

Ronald 07-04-2023

Het was mijn 2e aanschaf bij Kamera Express en ben zeer tevreden over de service en tijd die men voor je neemt.
Bij het eerste bezoek moest mijn bestelling vanuit een andere vestiging worden verstuurd en werd ik netjes op de hoogte gehouden tot ik deze kon ophalen in de vestiging te Den Haag. De 2e was op voorraad en kreeg ik wederom een uitstekende service.
Kamera Express 11-04-2023

Leuk dat je bij ons bent teruggekomen. We doen ons uiterste best om de service naar wens te houden!

MBoeijen 07-04-2023

De dienstverlening is buitengewoon goed. De medewerker heeft er een onvergetelijke ervaring van gemaakt. Een pluim.
Kamera Express 11-04-2023

Zo lezen we het graag, dankjewel!

Lisette Broess-Croonen 07-04-2023

Kamera Express heeft een grote variëteit aan goede fotospullen. De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig en helpen je goed.
Kamera Express 07-04-2023

Fijn te horen dat er zoveel keus is! En uiteraard bedankt voor het compliment.

Willem 06-04-2023

Ik wist wat ik wilde en de verkoper kwam ook uit op op mijn keuze van de Sony RX 10. De juiste keuze voor mijn fotoambities. Een beschermend filter voor de lens is geen overbodige luxe. Nu aan de slag met deze “ alles kunnen” .
Prima fotospeciaalzaak. Top !
Kamera Express 07-04-2023

Wat fijn dat jullie op dezelfde keuze uitkwamen, betekent dat je ook goed weet wat je wilt.
Mocht je nog vragen hebben, schroom niet om contact met ons op te zoeken!
Je bent altijd van harte welkom!

Arthur Eijbersen. 06-04-2023

Vriendelijk en kundige medewerkers!
Uitgebreid aanbod, ook gebruikt.
Winkel ziet er keurig uit!
Kamera Express 07-04-2023

Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent. We doen ons best om elke klant goed te helpen.

Sjoerd 06-04-2023

Ik vind het handig om de aankopen bij een leverancier te doen en Kamera Express geeft goede informatie en is ook qua prijs concurrerend. Met 200 euro kassakorting van Sony en met de levering van een gratis geheugenkaart heb ik de kamera hier gekocht. Het gesprek met de medewerkers vind ik prettig, ook al is het vaak erg druk. Sommige informatie kun je beter krijgen met een fotocursus als je van een andere type of merk camera afkomt. Maar de medewerkers nemen de tijd voor je en hebben veel modellen als demomodel zodat je het goed kunt beoordelen. Ik heb al vaker in de winkel in Eindhoven gekocht en het zou nog steeds mijn eerste keus zijn.
Kamera Express 07-04-2023

Doet ons goed te horen dat je zo tevreden bent over onze collega's in Eindhoven! Je bent altijd van harte welkom.

C.van Veen 06-04-2023

Ontzettend fijn geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe camera Sony Rx10 bij Kamera Express locatie Den Bosch. Goed advies, vriendelijk en deskundig personeel.
Kamera Express 07-04-2023

Bedankt voor het compliment! Dat doet ons goed te horen.

hans 06-04-2023

Corect geholpen en goede informatie gekregen over het geen je koop dus alle lof.
Kamera Express 07-04-2023

Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent! Hopelijk tot ziens.