Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

HenkTeer 18-03-2023

Op de website staat alle informatie uitgebreid en volledig. Voor mij is het belangrijk om foto-apparatuur fysiek te bekijken. Daar biedt deze winkel alle mogelijkheden toe + professioneel advies.
Kamera Express 20-03-2023

Dat is inderdaad een voordeel van onze winkels!

Hella 18-03-2023

Ik werd direct geholpen. Ik had veel vragen en de verkoper had alle geduld. Ik ging heel blij de winkel uit met mijn aankoop
Kamera Express 20-03-2023

Goed om te lezen, veel plezier met jouw aankoop!

Anoniem 18-03-2023

Super snelle levering, binnen een dag pakketje binnen! Verzonden met PostNL (met track en trace), goed stevig verpakt en onbeschadigd. Super bedrijf! Ga ik zeker vaker bestellen.
Kamera Express 20-03-2023

Snel in huis, dat is altijd fijn! We zien je graag de volgende keer terug.

Harry 17-03-2023

Goede informatie en zeer goed begeleid bij de aankoop van mijn nieuwe camera
Kamera Express 20-03-2023

Fijn dat we je konden helpen!

Safwat 17-03-2023

Echt een op en top advies gehad voor deze beginnende fotograaf! Ze namen rustig de tijd voor mij om mijn vragen uit te leggen en hierdoor een fijn toestel kunnen kopen. Ik raadt iedereen dit mooie bedrijf aan.
Kamera Express 20-03-2023

Superleuk dat je met fotografie bezig bent! We hebben je graag geholpen en bij vragen weet je ons te vinden.

Fons Baten 17-03-2023

Onze adviseur bij Kameraexpress gaf een uitstekend advies en toelichting vwb de aankoop van een verrekijker. Door zijn heldere uitleg hebben wij uiteindelijk een twee maal duurdere verrekijker gekocht dat het budget wat wij in ons hoofd hadden. Bravo ga zo door
Kamera Express 20-03-2023

Hopelijk zijn jullie helemaal tevreden met de nieuwe kijker. We wensen jullie veel kijkplezier!

Luc 17-03-2023

KameraExpress is voor mij als decennialang verwoed / ervaren amateurfotograaf een vast begrip.

Ik vond en vind er het precies juiste fotomateriaal dat 'k nodig heb en dit in de best mogelijke prijs-kwaliteitverhouding. Zowel de echte als online contacten verlopen vlekkeloos, je merkt dat deze mensen net als ik houden van fotografie en precies weten wat je nodig hebt. Het zijn stuk voor stuk echte vakmensen.

Hun inruilprogramma is heel interessant: wil je 's nieuw of ander fotomateriaal, dan doen ze echt heel hard hun best om je de maximale waarde van je spullen te bieden.

Wat je online bestelt, is heel snel bij jou thuis in een perfecte verpakking. Hun service achteraf is gewoon schitterend.

Kortom: KE is een aanrader van jewelste!
Kamera Express 20-03-2023

Bedankt voor jouw lovende woorden Luc! Super dat je al zo lang bij ons bent en zo enthousiast bent.

Frank Wiersma 16-03-2023

Deskundig en klantgericht. Geen push in de verkoop. En een hele mooie camera gekocht.
Kamera Express 20-03-2023

Heel veel plezier met jouw nieuwe camera!

Benno 16-03-2023

Het personeel is vriendelijk en deskundig, de winkel (Capelle) is netjes en logisch ingericht en het product is zoals omschreven en voor een goede prijs.
Kamera Express 20-03-2023

Fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad in Capelle. Veel plezier met jouw bestelling.

Nikon 50mm objectief, zeer tevreden! 16-03-2023

Ik heb inmiddels al een objectief, batterij en externe flits gekocht. Steeds zeer goed geholpen en zeer tevreden over mijn producten. Het objectief, een 50mm gebruik ik sinds dat ik hem heb gekocht non-stop. Het objectief zorgt ervoor dat ik mijn fotografie tot het volgende level kan brengen en mij hier nog artistieker in kan uitleven.
Kamera Express 20-03-2023

Leuk dat je al zoveel aankopen hebt gedaan en dat je zoveel plezier hebt van je 50mm lens!

Larks 10 15-03-2023

Wij hebben niet de eerste TV en ook HI-FI product bij Kamera -Express gekocht. Wij zijn altijd goed geholpen door vakkundig personeel van Kamera - Express in Rotterdam. Een mooie , gezellige winkel , makkelijke bereikbaar in het centrum. Dit keer door prima verhaal van X overtuigd om deze prachtige SONY XR65A84K OLED te kopen.
Kamera Express 16-03-2023

Gefeliciteerd met je nieuwe televisie, dat wordt weer lekker Netflixen! :)

Inge 15-03-2023

Ik kom voor bijna al mijn fotoapparatuur iedere keer weer uit bij Kamera Express. De site is overzichtelijk en makkelijk. In de winkels zijn de verkopers altijd netjes en vriendelijk. Beste inruilprijzen voor gebruikte apparatuur.
Ik kom er graag!
Kamera Express 16-03-2023

Fijn dat je telkens bij ons terugkomt en slim om je oude apparatuur in te ruilen. Zo heb je een mooie korting op je nieuwe aankoop!

Karin 14-03-2023

Onlangs heb ik een OM1 camera met een 12-100 lens f4 gekocht bij Kamera Express Den Bosch. Na telefonisch overleg had de winkel er voor gezorgd dat camera , lens en cameratas in de winkel aanwezig waren. Er werd uitgebreid de tijd genomen om mij een en ander uit te leggen. Toen ik daarna nog een aantal vragen had werd mijn mail per omgaande beantwoord. De service was prima ik ben heel tevreden.
Kamera Express 15-03-2023

Dat lezen we natuurlijk graag. Heel veel plezier met jouw Olympus!

Dennis 14-03-2023

Duidelijke informatie adviezen en mogelijkheden uitgelegd, ik was vrij zeker welke camera ik wilde kopen, mijn motivatie uitgelegd, en nog een mogelijkheid bekeken, maar bleef bij mijn keuze.
Hierop de camera nog kunnen vasthouden en de mogelijkheden besproken, en alhoewel de camera niet op voorraad was toch daar besteld, en nu maar wachten op de bezorging thuis.
Heel tevreden met de service.
Kamera Express 15-03-2023

Zo weet je in ieder geval zeker dat je de juiste keuze hebt gemaakt Dennis. We wensen je alvast heel veel plezier met jouw nieuwe camera!

Nadia & Erik 14-03-2023

Topservice in Breda! Wij zijn vanuit België naar hier gekomen omwille van de vele positieve reviews. En nu hebben ze nog eentje erbij, alsook een klant erbij! Goede uitleg, niets was teveel. Heb een topcamera gekocht. Blije klant!
Kamera Express 15-03-2023

Super dat jullie ons ontdekt hebben! We hebben ook diverse winkels in België, zo hoeven jullie volgende keer misschien minder ver. Veel plezier met de camera.

Daniël 13-03-2023

Ik heb Kamera-express steeds een toffe winkel gevonden, met vriendelijke, en met de juiste kennis van zaken, gemotiveerde personeel. In mijn vriendenkring en fotoclub raad ik steeds Kamera-express aan. Ik ben nog nooit teleur gesteld!
Kamera Express 13-03-2023

Bedankt dat je ons ook aanraadt, daar worden we altijd blij van!

S Meun 13-03-2023

Op zoek naar een systeemcamera, bij de winkel langs geweest, zodat ik een camera kon vasthouden. Goed geholpen en prima uitleg gekregen over technische details. Uiteindelijk met een Sony systeemcamera de deur uitgegaan.
Kamera Express 13-03-2023

Fijn dat je een keuze hebt kunnen maken, nadat je meerdere opties hebt kunnen vergelijken!

Gert 12-03-2023

prettige winkel voor het kopen van een camera met veel keuze en zeer deskundig personeel
Kamera Express 13-03-2023

Mooi dat onze winkel je bevalt!

Jan Harm 12-03-2023

Telefonisch een Fujifilm 50mm f/2 occasion gereserveerd, zou naar winkel Den Haag worden gebracht. Met ook nog 10% korting! Werd echter gebeld door Capelle ad IJssel, was niet doorgekomen, toen toch maar in Capelle opgehaald (ongeduldig). Ander item kunnen inruilen. Zeer vriendelijk geholpen door Jelle en Alexander. Enige minpuntje is, als je iets uit het magazijn wilt hebben kan dat even duren omdat het magazijn fysiek een paar honderd meter verder staat. Voortaan maar eerst telefonisch reserveren, gaat dan vast sneller. Lens vandaag uitgebreid kunnen testen, zeer tevreden. Zag er niet alleen bijna ongebruikt uit, werkte perfect. Snelle lens, mooie bokeh, afijn, genoeg reviews op het internet of YouTube over deze lens. Fotograferen blijft enorm leuk! En Kamera Express een fijne winkel voor al je gear!
Kamera Express 13-03-2023

Sorry te lezen dat het niet helemaal goed ging met reserveren, maar gelukkig konden we je wel in Capelle helpen. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe gebruikte lens!

Manuel 12-03-2023

Ik had me via de duidelijke website al goed georiënteerd maar wilde de betreffende camera graag eerst nog even voelen. Ik werd vriendelijk en geduldig te woord gestaan. De winkel zag er keurig uit en de medewerkers waren kundig en professioneel. Top!
Kamera Express 13-03-2023

En dat is het voordeel dat we ook winkels hebben. Blij dat we je konden helpen!

Paulette Van de Casteele 12-03-2023

Afspraken worden correct en stipt nageleefd. Vriendelijk en gedienstig personeel dat nog tijd heeft voor de klant. De verplaatsing van 37 km meer dan waard. De kostprijs van de herstelling klopt volledig met het bestek. Helemaal tevreden van Kamera Express !
Kamera Express 13-03-2023

Super te lezen, dankjewel Paulette! Hopelijk kun jij weer een tijd vooruit met je herstelde product.

PeterG 11-03-2023

Mijn camera gekocht bij de Kamera Express in Rotterdam.
Goed geholpen door het personeel en een goede service
Kamera Express 13-03-2023

Fijn dat je naar wens geholpen bent in Rotterdam!

Nico van Roosmale 11-03-2023

Kamera-Express Eindhoven geeft prima advies bij aankoop van een camera en de bijbehorende accessoires. het personeel is vriendelijk en kundig. Service is top.
Kamera Express 13-03-2023

Hopelijk ben je helemaal tevreden met jouw keuze. We wensen je er in ieder geval veel plezier mee!

Alice 11-03-2023

Deze winkel is gemakkelijk toegankelijk, redelijk dicht in de buurt en telefonisch makkelijk bereikbaar. Medewerkers proberen meestal goed mee te denken
Kamera Express 13-03-2023

Fijn dat we in de buurt zitten en je ons makkelijk kunt bereiken. Graag tot de volgende keer!

Bob 10-03-2023

Fijn geholpen door een enthousiast team in Almelo. Goede uitleg en niet opdringerig. Fijn dat er ook een afspraak ingepland kan worden.
Kamera Express 13-03-2023

We hebben je graag geholpen!