Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 726 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

P.J. 02-03-2023

Fijne winkel. Goed assortiment, vriendelijk te woord gestaan door Erwin. Deze winkel is voor mij het dichtst bij.
Kamera Express 03-03-2023

Fijn dat u deze ervaring heeft gehad!

Jan P. 02-03-2023

Afgelopen week heb ik de Sony FE 24 -105 mm zoomlens voor mijn Sony A7III gekocht bij KameraExpress in 's-Hertogenbosch. Van te voren heb ik via de website deze lens gereserveerd en toen ik in de winkel kwam leg de lens netjes voor me klaar. Eigenlijk had ik geen aankoopadvies nodig maar je voelt meteen dat je met verkopers te maken hebt die niet alleen vakman zijn, maar ook liefde hebben voor fotografie. Ik ga er graag naar toe!
Kamera Express 03-03-2023

Veel van ons hebben de grote hobby fotografie, het is een mooie lens! Ik wens je er veel plezier mee!

Dini Akse 02-03-2023

heel vriendelijk personeel goede uitleg ook als je een paar dagen later terug komt
Kamera Express 02-03-2023

Fijn dat we je konden helpen!

Marco 02-03-2023

Prima duidelijke website, product goed te vinden, scherpe prijs en gratis artikel erbij , altijd leukk !!!
Kamera Express 02-03-2023

Mooi dat we een scherpe prijs konden bieden met nog is een gratis artikel erbij!

Piet 02-03-2023

Vlotte bediening van mensen met een hart voor fotografie. Zelfs de jongeren weten iets van analoge fotografie
Kamera Express 02-03-2023

De interesse in fotografie is inderdaad breed onder de collega's!

Job Jansen 02-03-2023

Wederom enorm tevreden met deze klantenservice! Vandaag in de winkel geweest maar ook online enorm tevreden over de vriendelijkheid en de service. De producten, de prijs, alles is gewoon goed bij deze winkel. Ik kan oprecht iedereen aanraden om eens een store in te lopen of online te kijken. Het zal niet tegenvallen!
Kamera Express 02-03-2023

Leuk dat je zowel online als in de winkel een goede ervaring met ons hebt. Bedankt voor jouw review!

Bas Worm 01-03-2023

Ben zeer prettig geholpen, men nam alle tijd en heeft zelfs EN mijn nieuwe camera (Z5) en de 'oude' camera die ik al had (Z50) voorzien van de nieuwste software (firmware). Dat vind ik echt service!
Kamera Express 02-03-2023

Als we daarin kunnen ondersteunen, doen we het graag. Veel plezier met jouw camera's!

Dejan 01-03-2023

Ik word altijd erg goed geholpen. Alle bestellingen komen netjes op tijd. Erg tevreden over Kamera Express
Kamera Express 02-03-2023

Dat lezen we graag, dankjewel!

Ton van Moll 01-03-2023

Ik ben super geholpen bij mijn aankoop, ze nemen ook echt de tijd voor je. Wat ook fijn is dat je het product ook eerst kunt huren om te testen! Het huurbedrag gaat ook nog van je aankoopbedrag af!
Kamera Express 02-03-2023

Slim om gebruik te maken van onze huurmogelijkheid. Zo kun je een product toch uitgebreid testen en gaat het huurbedrag inderdaad van je aankoopbedrag af!

picture 01-03-2023

Professioneel, vriendelijk en behulpzaam advies. Alle rust en tijd om de producten te bekijken en een besluit te nemen. Groot assortiment en alle hulp bij de snelle afhandeling. Helemaal blij met de aanschaf van een Eizo monitor.
Kamera Express 02-03-2023

We snappen wel dat je blij bent met jouw nieuwe Eizo! Leuk dat we je hier mee konden helpen.

Walther 28-02-2023

Vandaag een sigma 150-600mm zoomlens gekocht, maar ook gelijk mee aan de slag gegaan. Ik ben zeer tevreden met de prestaties. Ook in de winkel (Den Bosch) zijn we voorzien van een goed advies en snelle service. Ik kon zelfs mijn oude zoomlens inruilen.
Kamera Express 01-03-2023

Daar zul je veel plezier van hebben. Leuk dat je gelijk aan het oefenen bent geslagen!

Stefaan 28-02-2023

Deze winkel heeft een uitstekende beoordeling van me omdat er 1. voldoende personeel aanwezig is zodat je als klant niet lang hoeft te wachten, en 2. omdat het personeel gekwalificeerd je vragen kan beantwoorden.
Ze wijzen je vriendelijk en geheel vrijblijvend enkele extra’s aan waar je in eerste instantie niet aan denkt zoals een verzekering of een regelmatig onderhoud.
Kamera Express 01-03-2023

Bij drukte kan het alsnog gebeuren dat je even moet wachten, omdat we graag voor iedereen de tijd nemen om alle vragen te beantwoorden. Fijn dat jij in ieder geval snel geholpen kon worden en onze suggesties gewaardeerd worden!

Jean 28-02-2023

Zeer correcte en eerlijke firma. Ben reeds meer dan 10 jaar klant in de Megastore te Wilrijk (Antwerpen).
Heel vriendelijk & attent personeel. Gaan ver voor de dienstverlening bij hun klanten.
Mooie winkel en goede prijzen. Ook veel producten op stock (je kan dus ook goed vergelijken).
Kamera Express 01-03-2023

Bedankt dat je al maar dan 10 jaar klant bij ons bent! Op naar de volgende 10.

HR 27-02-2023

Als eerste de nieuwe lens op voorraad waar ik naar op zoek was, en de volgende dag meteen in huis!
Kamera Express 28-02-2023

Fijn dat wij de lens als eerste hadden en dat hij de volgende dag al bij je in huis was!

Anty 27-02-2023

De site werkt heel fijn, en is overzichtelijk. Het is een goede plek om je apparatuur te bestellen.
Kamera Express 28-02-2023

Mooi dat je de weg goed kan vinden op de site!

Elias 27-02-2023

Ik wou graag mijn Nikon D850 en twee Sigma Art lenzen omruilen voor een Sony a7iv. Ik kreeg een zeer eerlijke en schappelijke prijs voor mijn spiegelreflex. De verkoper deed echt zijn best om het hoogst mogelijke bedrag te geven voor de tweedehands spullen. Zelden een winkel tegengekomen waar dit zo vlot en eerlijk verliep.
Kamera Express 28-02-2023

Slim om je oude gear in te ruilen! Veel plezier met jouw nieuwe aankoop.

Elias 27-02-2023

Bij Kamera-express wordt je snel, duidelijk en doelgericht geholpen. Ze nemen de tijd om op al je vragen te antwoorden en zoeken samen met jou naar het gepaste product.
Kamera Express 28-02-2023

Mooi dat we je konden helpen met jouw keuze!

H. van Raak 27-02-2023

Goed assortiment, goede prijzen en zeer deskundig personeel die echt weten waar ze over praten.
Dit was ons eerste bezoek aan Kamera-express, maar hier gaan we zeker vaker heen.
Kamera Express 27-02-2023

Leuk dat je ons hebt ontdekt. We zien je graag de volgende keer weer!

Eus 26-02-2023

Winkel met deskundig personeel. Ze geven goede uitleg en luisteren goed naar de klant. Ze zijn niet opdringerig. Prijs technisch liggen ze goed in de markt.
Kamera Express 27-02-2023

We doen ons best om de scherpste prijzen te kunnen bieden. Mocht je een artikel elders goedkoper zien, kun je altijd even contact opnemen om te kijken of we de prijs kunnen matchen.

Rik 26-02-2023

Open, helder, duidelijk en eerlijk advies, er wordt de tijd voor je genomen. Goede prijs / kwaliteit

Bedankt!

Ymke 26-02-2023

De service bij Kamera Express (Turnhout) is super! Voor vragen wordt er steeds uitgebreid de tijd genomen en de medewerkers zijn altijd heel vriendelijk. Er is een zeer uitgebreid assortiment en de levering verloopt snel. Dit allemaal voor een goede prijs!
Kamera Express 27-02-2023

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent ons bent. Dankjewel Ymke!

Marianne 26-02-2023

Had eerder een body met aparte lens aangeschaft, maar wilde later toch ook gebruik maken van de korting van body+lens. Dit is gelukt. Ik vind dat zeer goede service. Bovendien zijn het aardige kerels die daar werken. Ze nemen alle tijd en hebben liefde voor het vak.
Kamera Express 27-02-2023

Fijn dat we dit achteraf alsnog konden verrekenen voor je. Veel plezier met je nieuwe body & lens!

Evelien 25-02-2023

Zeer kundig advies gekregen.
Willen alleen dat je uiteindelijk met de voor jou meest geschikte apparatuur naar huis gaat. Dit betekent dus echt niet altijd het duurste. Zeer tevreden met de aanschaf van mijn nieuwe camera.
Kamera Express 27-02-2023

Klopt, we kijken naar de beste mogelijkheid voor jou, niet de duurste. Veel plezier met je nieuwe camera!

Sonja Jansen 25-02-2023

Zeer goede feedback gekregen en met en content gevoel buiten gewandeld. Groot aanbod van producten.
Kamera Express 27-02-2023

We zijn altijd blij iemand verder te helpen.

Luc roels 24-02-2023

Correcte en snelle service,grote keuze uit meerdere artikelen. Zelfs gratis levering 7 dagen op 7.
Kamera Express 27-02-2023

Met meer dan 40.000 artikelen in assortiment, mag dat ook wel!