Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 744 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

André 23-02-2023

vlug en goede bediening in die mooi ingerichte winkel.
Die dame weet waarover ze praat, Is op de hoogte van de producten.
Kamera Express 23-02-2023

We doen ons best de kennis hoog te houden. Fijn dat alles naar wens was!

A. Ribeiro 22-02-2023

Ik vond de winkel erg compleet, alles wat ik zocht vond ik gemakkelijk, ik vind deze winkel erg leuk en ik ben van plan hem altijd te kopen. 😍
Kamera Express 23-02-2023

Heel erg bedankt, daar worden we blij van!

Mr. Kan 22-02-2023

Kamera Express Antwerp has great collection of camera gears, is easy to reach and its personnels are professionally competent and helpful
Kamera Express 23-02-2023

We're happy that you like our collection!

Frisbee12 21-02-2023

Fijne winkelervaring. Op advies van Coen, Luuk en Dennis gegaan voor de Sony A7C. Topcamera met goede kwaliteit. Fijne Sigma lens. Goed advies m.b.t. de accessoires. Ik kan deze winkel zeker aanbevelen; goede service.
Kamera Express 23-02-2023

Mooie keuze heb je gemaakt, leuk dat we je daar mee konden helpen!

bekwame en goede winkel 21-02-2023

Kamera Express is een bekwame en goede winkel om te slagen voor een mooie camera, lenzen en bijkomende appratuur, wordt door het vriendelijke personeel goed uitleg gegeven over de aankoop. je kan ook hulp vragen voor je camera, als er iets stuk is, goede service voor reparatie.
Kamera Express 23-02-2023

Heel fijn om te lezen, we zijn blij dat alles zo naar wens was!

Peter Schelfhout 21-02-2023

Heel betrouwbare winkel met kennis van zaken, je vind er o.a. ook cursussen fotografie.
Snelle en vlotte levering, naar België in mijn geval.
Regelmatig mooie deals op hun website (ik heb zonet een Fuji XF 14 gekocht met een forse korting).
Kamera Express 23-02-2023

Gefeliciteerd met jouw nieuwe lens. Mooi dat we een leuke korting voor je hadden!

Jaap 20-02-2023

Heel prettig in de tijd van internet en webshops om nog een goed gesorteerde fotowinkel in Utrecht te hebben, waar je deskundig advies krijgt en de spullen vooraf kunt zien
Kamera Express 21-02-2023

Dat is inderdaad 1 van de voordelen dat we ook winkels hebben!

Patricia 20-02-2023

Wij zijn zeer prettig en vakkundig geholpen met de aankoop van een lens. Nadat wij uitgebreid besproken hadden dat de keuze voor 1 combi lens toch niet de juiste was kregen we de optie van twee andere lenzen. Uiteindelijk de keuze en de afwegingen gemaakt waarna er nog 1 op mijn verlanglijst staat en een aangeschaft werd. De andere lens zal ik wederom aanschaffen bij Kamera Express. De winkel was ruim opgezet en de parkeergarage dichtbij( ook niet geheel onbelangrijk)
Kamera Express 21-02-2023

Soms is het lastig om een keuze te maken, maar 2 nieuwe lenzen kan natuurlijk ook! We zien je graag terug voor je volgende aankoop en wensen je alvast veel plezier met deze lens.

Eelke 20-02-2023

Ondanks drukte Hebben ze toch kans gezien mijn nieuwe Tamron telelens hellemaal te kunnen afstellen vandaar zeg ik TOP winkel .
Kamera Express 21-02-2023

We proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen. Fijn dat we voor jouw Tamron wat tijd konden nemen.

Mathijs 19-02-2023

Verkeerde product gekocht. Kon het zonder problemen omruilen voor het goede product. Heel fijn! Goede service.
Kamera Express 20-02-2023

Dat kan gebeuren, gelukkig konden we het makkelijk voor je omruilen.

Arnhem 19-02-2023

Deskundige medewerker . Vriendelijk. Goede inruilprijs ontvangen. Top!
Kamera Express 20-02-2023

Slim om je oude apparatuur in te ruilen, zo heb je een mooie korting op je nieuwe apparatuur.

Mike 18-02-2023

Toen ik binnen kwam bij Kamera Express werd ik al snel geholpen.
Ik vroeg de desbetreffende medewerker om advies en deze nam uitgebreid de tijd om mij de dingen uit te leggen die ik niet begreep.
Kortom, ik ben goed geholpen en heb nu al veel geleerd.
Ik ben blij met mijn Sony A7 IV!
Kamera Express 20-02-2023

Wat fijn dat je ook een en ander hebt opgestoken en we je konden helpen met jouw keuze. Veel oefenplezier met jouw A7 IV!

Uitmuntende service 18-02-2023

Al jaren een uitstekende zaak.
Hoewel ik normaal de vestiging in Amsterdam bezoek, had deze net niet het gevraagde op voorraad. Vandaar mijn aanschaf van de Canon EOS 2000D in Den Haag.
Daar ben ik ook uitsyekend geholpen.
Dus dikke 10 waard.
Kamera Express 20-02-2023

Leuk dat je nu meerdere winkels hebt bezocht en de ervaring bij beide hetzelfde is. Heel veel plezier met je nieuwe 2000D!

Ed Cremers 18-02-2023

Vriendelijke bediening door deskundig personeel. Goede uitleg over aangekocht artikel
Kamera Express 20-02-2023

Mooi dat de uitleg duidelijk was. We wensen je veel plezier met jouw artikel!

Jer 17-02-2023

Prettig en deskundig geholpen bij de aanschaf van een Canon camera.
De verkoper nam de tijd en was deskundig.
Kamera Express 20-02-2023

We wensen je veel plezier van jouw nieuwe Canon camera en zijn blij dat we je konden helpen met jouw keuze.

Vintage Wallpapers 17-02-2023

Zeer gebruiksvriendelijke en site en hulpvaardig personeel, alles top. Parking voor de deur.
Kamera Express 20-02-2023

Heel fijn dat alles zo naar wens was. Graag tot een volgende keer, online of in de winkel!

Biekaa 16-02-2023

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel in welke vestiging ik ook kom. Nu een beeldscherm gekocht. Dat kan overal en ook makkelijk online maar ik heb bewust gekozen voor Kamera Express omdat het daar niet zo anoniem is.
Daar rij ik graag een stukje voor.
Kamera Express 17-02-2023

Super dat je daarvoor juist graag bij ons langs wilde komen. We wensen je veel plezier met jouw beeldscherm.

Annie 16-02-2023

Goed deskundig personeel en fijne klantvriendelijke benadering. Klant is koning.
Kamera Express 17-02-2023

We zijn blij dat we je konden helpen. Bedankt voor jouw review Annie.

Janetta 16-02-2023

Een bedrijf wat een voorbeeld is. Perfecte service en vriendelijkheid maar zeker ook accuraat. Flexibel in oplossingen zoeken, kortom bij Kamera Express koop ik mijn apparatuur met plezier.
Kamera Express 17-02-2023

Superfijn om te lezen, dankjewel!

Janetta 16-02-2023

Kamera Express houdt normen en waarden hoog in het vaandel. Een probleem met mijn Nikon Z9 is geweldig opgelost. Tot nu toe altijd online goed geholpen maar nu ook een positieve ervaring in de winkel met de medewerkers van Kamera Express Den Bosch. Naast goede service is ook het contact vriendelijk en beleefd.
Een extra pluspunt is dat er ook filialen in het buitenland zijn. Kamera Express is een grensoverschrijdend bedrijf! BRAVO !
Kamera Express 17-02-2023

Gelukkig wel in de positieve zin! We wensen je nog veel plezier van jouw Z9.

Natasja VdBrande 16-02-2023

Ik ben zeer goed geholpen in de vestiging te Antwerpen. Verkoper Fabio nam uitgebreid de tijd om mijn aangebrachte toestel en toebehoren te taxeren én heeft me zeer goed geholpen bij het maken van de keuze welke gimball aan te kopen. Eerste klas!
Kamera Express 17-02-2023

Goed om te lezen dat alles naar wens was. We zijn altijd blij als we iemand kunnen helpen met het maken van je keuze!

Ina 15-02-2023

Over zichtelijke webshopmet prima prijzen en snelle levering. De keus is gevallen op de Panasonic Lumxi FZ 330 special edition gevallen.
Deze camera nu 2,5 week in huis en ben meer dan tevreden. Vooral het zoombereik is geweldig , zonder aan kwaliteit in te leveren. Fotografeer nu op de automatische instellingen omdat er nog zoveel te ontdekken valt. Mooi, stevig tasje erbij en een geheugenkaart dus startklaar.
Kamera Express 16-02-2023

Super dat je zo tevreden bent met je nieuwe camera Ina! Lekker blijven oefenen en vooral genieten.

Didier 15-02-2023

Ik kwam voor de aanschaf van een verrekijker en was aangenaam verrast door de vriendelijke ontvangst en het professionele advies dat ik kreeg. Ik mocht de verschillende modellen waar ik interesse in had uitproberen zolang ik wilde en een model dat niet in de winkel aanwezig was en dat ik toch even wilde testen, hebben ze laten overkomen uit een andere winkel. Prima service vind ik dat! Uiteindelijk heb ik de VORTEX HD 10x42 Diamondback aangekocht. Zijn het NET niet geworden: de Bushnell Engage X 10x42 en de Pentax SD 10x42 WP (nochtans zeer scherp geprijsd).
Kamera Express 16-02-2023

Heel veel plezier met je nieuwe verrekijker! Fijn dat je de mogelijkheid hebt genomen om deze uitgebreid uit te testen.

Gerry 15-02-2023

Vakkundige en vriendelijke service. Goed advies gekregen over passende lens bij mijn nieuwe camera.
Kamera Express 16-02-2023

We hebben je graag geholpen. Veel plezier met beide!

Sandra 15-02-2023

Kamera Express heeft professionele vakmensen in dienst die goed advies geven bij het kopen van een camera. Ik heb uiteindelijk een mooie camera kunnen kopen binnen mijn wensen en budget. Ook heel fijn dat de medewerkers van Kamera Express de tijd nemen voor hun klanten.
Kamera Express 16-02-2023

Dankjewel, we doen ons best up-to-date te blijven! Heel veel plezier met jouw nieuwe camera.