Kamera-express.nl - Reviews & Ervaringen

Kamera-express.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 717 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Chris 10-03-2023

jammer dat kamera express producten verkoopt die ze niet kunnen leveren en je daar vervolgens zelf achteraan moet. (lang wachten bij klantenservice en onvriendelijk te woord gestaan)

care refresh voor DJI drone besteld die "op voorraad" zou zijn.
na 5 dagen wachten op verzending toch maar eens er achteraan gebeld. product is niet op voorraad, staat in bestelling levertijd kunnen ze niks over zeggen.

Het vervelende is dat ik mijn drone niet kan gebruiken zonder eerst de care refresh te activeren..
Kamera Express 13-03-2023

Het is zeker vervelend als een product toch niet op voorraad blijkt te zijn. Uiteraard vinden we het helemaal vervelend dat je naar jouw idee onvriendelijk geholpen bent. We kijken daarom ook graag met je mee naar een oplossing. Zou je ons kunnen contacten op reviews@kamera-express.nl met jouw review en gegevens?

Hk 09-03-2023

Ik ben in de shop geweest voor een camera plus een telescoop. Supergoed en geduldig geholpen en al mijn vragen beantwoord. Ook mindere aspecten werden benoemd naast natuurlijk alle mooie. Een mooie ruime winkel met parkeren vlak voor de deur, ideaal voor als het om grotere/zwaardere apparatuur gaat.

Een aanrader om rustig rond te kijken en al je vragen te stellen. Ik kreeg zelfs de url toe gemaild van een onderdeel dat men niet in het assortiment heeft.
Kamera Express 13-03-2023

Wat fijn dat je zo'n prettige ervaring had bij ons in de winkel. We wensen je veel plezier met je nieuwe camera en telescoop.

Van Geel 09-03-2023

Kwalitatieve merken en professionele medewerkers.
Zeker voor verdere aankopen een aanrader.

Heel erg bedankt!

Johan 09-03-2023

Jaren geleden, toen Kamera Express nog Konijnenberg heette al met succes en probleemloos een product aangeschaft. De overgang naar Kamera Express was dan ook niet moeilijk en inderdaad, de service, deskundigheid en het geduld van de medewerker om onze vragen te beantwoorden deed ons denken aan de tijd dat er nog aandacht was voor de klant. Prima begeleiding naar het product dat ons past.
Kamera Express 13-03-2023

Leuk dat je na Konijnenberg met ons mee bent gegaan naar Kamera Express. We streven het na om iedereen zo goed mogelijk op weg te helpen!

Koen 09-03-2023

Hallo,
wonenende in Zuid Afrika ging ik shoppen (canon R6) in Kamera Express in Gent. Daar ontving ik goede service, alleen deed mijn credit kaart het niet. Maar de volgende dag ging ik terug en weerom kreeg ik goede advies en service. Tevreden met mijn aankoop!
Kamera Express 13-03-2023

Tof, helemaal uit Zuid Afrika gekomen, speciaal voor een bezoekje aan onze winkel in Gent ;) Fijn dat je alsnog kon afrekenen en we wensen je veel plezier met jouw aankoop!

Liesbet G 08-03-2023

Zeer uitgebreide uitleg, écht advies op maat! Gaan nooit proberen je iets aan te smeren omdat het duurder is, maar luisteren echt naar je wensen/noden en geven dan raad wat je nodig hebt. Heel tevreden over de service bij Kamera Express Turnhout, kan hier altijd terecht met mijn vragen.
Kamera Express 13-03-2023

Goed om te lezen dat jouw ervaring bij Turnhout altijd zo positief is. We denken graag met je mee!

Henk van der Meer 08-03-2023

Perfecte locatie om jouw camerabenodigheden te kopen. Goed advies gekregen en men had uitgebreid tijd voor je.
Blij met mijn aankoop van de Panasonic Lumix DC-FZ83. Perfecte lichtgewicht camera en een top zoomlens.
Kamera Express 09-03-2023

Gefeliciteerd met je nieuwe Panasonic camera, daar ga je vast veel plezier van hebben!

Frie Boon 08-03-2023

Snelle service voor bestellen van een onderdeel. Vriendelijke en behulpzaam is de bediening.. ik ga zeker terug als ik weer een nieuwe camera wil aanschaffen.
Kamera Express 09-03-2023

Fijn dat wij het onderdeel hadden. We zien je verschijnen als je toe bent aan een nieuwe camera!

Marc VT 07-03-2023

Prima kwaliteitsproducten en een vriendelijke professionele service ! Na een zeer goed advies besloot ik Leofoto carbonstatief aan te kopen. Echt top !
Kamera Express 08-03-2023

Heel veel plezier met je nieuwe statief!

Johanneke Meijlof 07-03-2023

Zeer goede service, goed en uitgebreid advies en nette prijzen! Een product van 8 euro dat niet op voorraad was in de winkel werd gratis thuisgestuurd!
Kamera Express 08-03-2023

Nasturen is geen probleem, fijn dat we het in de webshop wel op voorraad hadden!

Frank 07-03-2023

Goed geholpen door de medewerkers van Kamera Express Den Bosch met de keuze van mijn eerste camera. Daarnaast ook voldoende advies gekregen en de benodigde accessoires toegevoegd. Fijne en eerlijke medewerkers.
Kamera Express 08-03-2023

We hebben je graag geholpen. Gefeliciteerd met jouw eerste camera!

Els 07-03-2023

Ondanks dat ik maar kort voor sluitingstijd in de winkel geraakt ben, toch uitgebreide uitleg gekregen voor de aankoop van een nieuwe Canon systeemcamera.
Kamera Express 08-03-2023

Gelukkig konden we je nog adviseren. Hopelijk heb je een leuke keuze kunnen maken!

Ireen 07-03-2023

Correcte, vlotte en vriendelijke bediening, zelfs voor een "kleine" aankoop.
En zo hoort het.
Kamera Express 08-03-2023

Uiteraard, we staan er voor iedereen!

Robert tooren 06-03-2023

Ze weten waar ze over praten denken er goed met je mee met de opties die je hebt voor je camera.
Zocht naar een andere lens en ze kijken samen met je naar de alternatieve opties zijn.
Kamera Express 07-03-2023

We proberen altijd zo goed mogelijk mee te denken. Hopelijk heb je een leuke keuze kunnen maken.

Tineke 06-03-2023

Ik koop al jaren mijn foto apparatuur bij Kamera Express. Nadat helaas mijn Sony HX 400 al binnen 2 jaar stuk ging, ontving ik van Kamera Express een tegoedbon voor het volledige aankoop bedrag. In eerste instantie koste het even moeite, om bij de eerste verkoper een goede vervanger voor de Sony te vinden. Maar nadat een ervaren collega te hulp schoot, werden mijn wensen vakkundig vertaald, en vonden we in de Nikon Coolpix P950 de perfecte opvolger.
Kamera Express 07-03-2023

Balen dat hij zo snel niet meer werkte, maar fijn dat je inmiddels een andere camera hebt kunnen kiezen die aan jouw verwachtingen voldoet.

Chris 06-03-2023

Ik wilde mijn Olympus camera inruilen voor een nieuwe OM system OM-5. Na het inruilformulier te hebben ingevuld op de website kreeg ik snel een goed inruilvoorstel. Vandaag bij Kamera Express in Eindhoven mijn oude camera ingeruild en de nieuwe OM-5 gekocht. Zeer prettig geholpen en goede uitleg gekregen, alle vragen die ik had zijn prima beantwoord. Je merkt dat hier liefhebbers van fotografie werken.. Jammer dat ik niet eerder hier een camera heb gekocht dan had ik wellicht meteen de juiste gekocht omdat de uitleg hier veel beter was dan in de winkel waar ik mijn vorige camera heb gekocht.
Kamera Express 07-03-2023

Fijn dat je ons uiteindelijk wel ontdekt hebt Chris. Natuurlijk nog fijner dat je nu helemaal tevreden bent met je nieuwe camera. Volgende keer kom je maar direct bij ons langs!

Saren Devos 05-03-2023

Ik vind de service van deze winkel top
Ook de allerkleinste vraag of kleinste probleem wordt bij hun met de glimlach verholpen.
Ze nemen meer dan de tijd voor je vragen en je komt altijd met een oplossing buiten.
Ze gaan ook voor prijs kwaliteit en niet enkel prijs.
Ik ben een zeer dankbare klant en ga altijd naar hun met vragen en voor mijn fotografie aankopen
Kamera Express 06-03-2023

Je bent altijd welkom met jouw vragen, we helpen je graag op weg!

Dini Akse 05-03-2023

vriendelijke bediening goede uitleg ook als je een paar dagen later tefug komt
Kamera Express 06-03-2023

Zeker, we snappen het als je even bedenktijd nodig hebt!

Mark 05-03-2023

In Breda langs de winkel gegaan. Ik ben super goed en vriendelijk geholpen. Ook werd er goed mee gedacht, en ben ik zeer tevreden naar buiten gelopen.
Kamera Express 06-03-2023

Bedankt voor het delen van jouw goede ervaring in Breda!

Machteld V 04-03-2023

Zeer vriendelijk personeel in de Kamera Express winkel in Capelle aan den IJssel. Op vrijdag geholpen door de ene medewerker die mij veel informatie kon geven over de verschillende soorten camera's, sensoren en evt. lenzen daarbij. Na er thuis nog even over nagedacht te hebben de volgende dag terug gegaan en door een andere medewerker heel fijn verder geholpen bij de aankoop. Niet alleen de aankoop van de camera zelf, maar ook de nodige uv-filters en een extra accu.
Kamera Express 06-03-2023

Soms moet je de informatie eerst even laten bezinken en dat is bij ons geen probleem. Leuk dat je de volgende dag al terug bent gekomen en weer verder naar wens bent geholpen!

Loes Hummelink-Wils 04-03-2023

Kom hier al jaren en wordt altijd goed en prettig geholpen. Zal hier altijd terugkomen met plezier
Kamera Express 06-03-2023

Wat leuk dat je al jaren bij ons komt, dankjewel Loes!

Karin 04-03-2023

Goede fijne ontvangst. Deskundige medewerkers. Duidelijke informatie en geen druk om iets te moeten kopen. Heb een mooie camera gekocht.
Kamera Express 06-03-2023

Gefeliciteerd met jouw nieuwe camera en fijn dat alles duidelijk voor je was!

Jozef Daems 03-03-2023

Zeer duidelijke uitleg over de aangekochte materialen, en tonen hoe je zeer goed daarmee moet werken.
Geven ook goede tips bij problemen ivm fotografie en hoe op te lossen.
Zeer goede service
Kamera Express 06-03-2023

Mooi dat we je op weg konden helpen, ook met problemen die je hebt ervaren!

Jan Drent 03-03-2023

Eenmaal aan de beurt kreeg ik ruimschoots de aandacht. Prettige afhandeling.
Kamera Express 06-03-2023

Sorry als je iets langer moest wachten, maar we geven iedereen graag de uitgebreide aandacht die nodig is!

Rina 03-03-2023

Mooie grote winkel ik was snel aan de beurt en kon wachten op mijn camera en uitleg over evt nieuwe camera
Kamera Express 03-03-2023

Goed om te lezen!